sierra_sotiropoulos
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/04/2005
- Μηνύματα
- 271
- Likes
- 168
Η ερώτησή σου και η αναζήτηση σου είναι κάπως πρόχειρη.
Μια (έστω προκαταρκτική) μελέτη σκοπιμότητας δεν γίνεται υπολογίζοντας μόνο το μήκος του διαδρόμου.
Ο διάδρομος πιθανότατα δεν θα είναι ο μόνος περιορισμός. Πρέπει επίσης να εξετάσεις το PCN του διαδρόμου και τις διαστάσεις της περιοχής ελιγμών.
Επιπλέον, οι επιδόσεις ενός αεροσκάφους επηρεάζονται και από άλλους παράγοντες, κυρίως μετεωρολογικούς. Το ίδιο αεροσκάφος μπορεί σήμερα να μεταφέρει 100 άτομα και να προσγειωθεί σε 1.000 μέτρα ενώ αύριο που θα έχει ζέστη και άπνοια όχι.
Τώρα, σε οικονομικό επίπεδο γράφεις
Ούτε αυτό είναι σωστό. Κάποια αεροσκάφη είναι πιο ακριβά στη χρήση τους και κάποια πιο φτηνά.
Για να στο πω απλά, όλοι οι τύποι αεροσκαφών δεν καθίστανται κερδοφόροι με τον ίδιο αριθμό επιβατών. Συνεπώς μην είσαι απόλυτος για τον αριθμό επιβατών, μπορείς να "παίξεις" και με το κόστος του αεροσκάφους.
Μια (έστω προκαταρκτική) μελέτη σκοπιμότητας δεν γίνεται υπολογίζοντας μόνο το μήκος του διαδρόμου.
Ο διάδρομος πιθανότατα δεν θα είναι ο μόνος περιορισμός. Πρέπει επίσης να εξετάσεις το PCN του διαδρόμου και τις διαστάσεις της περιοχής ελιγμών.
Επιπλέον, οι επιδόσεις ενός αεροσκάφους επηρεάζονται και από άλλους παράγοντες, κυρίως μετεωρολογικούς. Το ίδιο αεροσκάφος μπορεί σήμερα να μεταφέρει 100 άτομα και να προσγειωθεί σε 1.000 μέτρα ενώ αύριο που θα έχει ζέστη και άπνοια όχι.
Τώρα, σε οικονομικό επίπεδο γράφεις
για να μην ειναι επιζημια η μεταφορα πρεπει σε καθε δρομολογιο να μεταφερονται τουλαχιστον 80 ατομα,
Ούτε αυτό είναι σωστό. Κάποια αεροσκάφη είναι πιο ακριβά στη χρήση τους και κάποια πιο φτηνά.
Για να στο πω απλά, όλοι οι τύποι αεροσκαφών δεν καθίστανται κερδοφόροι με τον ίδιο αριθμό επιβατών. Συνεπώς μην είσαι απόλυτος για τον αριθμό επιβατών, μπορείς να "παίξεις" και με το κόστος του αεροσκάφους.