flightnumber
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/09/2005
- Μηνύματα
- 316
- Likes
- 0
Παραθέτω μια επιστολή που έστειλα στη ΓΓ Εμπορίου και στον ΑΙΑ. Το δημοσιεύω εδώ με 1 μέρα καθυστέρηση για ευνόητους λόγους. Πιστεύω ότι είναι απαράδεκτο αυτό που μου συνέβη, και ότι χαλάει την εικόνα του αεροδρομίου γενικότερα!
Τα σχόλια δικά σας!Αγαπητοί κύριοι καλημέρα σας,
Ήθελα να κάνω μια καταγγελία. Ταξιδεύοντας εχθές (06/01/200, μέσω του Αεροδρομίου της Αθήνας γευμάτισα στο
εστιατόριο Sbarro που βρίσκεται στον 1ο όροφο του κεντρικού αεροσταθμού.
Το πρόβλημά μου είναι ότι οι τιμές των πιάτων ήταν διαφορετικές όταν έφτανες στο ταμείο, από τις δημοσιευμένες στους καταλόγους
του εστιατορίου, σε 3 διαφορετικά πιάτα οι τιμές ήταν ακριβότερες (στο ταμείο) από 30 λεπτά μέχρι 1,20 Ευρώ.
Διαμαρτυρήθηκα στο ταμείο του καταστήματος, και η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν έχουν προλάβει να ενημερώσουν τους καταλόγους με τις τιμές που άλλαξαν πριν 10 μέρες. (ένα πράγμα πιστεύω πέρα από παράνομο και ύποπτο, σίγουρα απαράδεκτο).
Κάλεσα το τετραψήφιο νούμερο του Υπουργείου, αλλά λόγω Κυριακής και Αργίας δεν κατάφερα να μιλήσω με κάποιον.
Πιστεύω ότι πρέπει να επιληφθείτε άμεσα του θέματος, δεν είναι δυνατόν μερικοί επιχειρηματίες σε ένα τέτοιο ευαίσθητο χώρο όπως το Αεροδρόμιο της Αθήνας στο οποίο συνήθως κάποιος βρίσκεται για λίγη ώρα, να εκμεταλλεύονται , να αυξάνουν αυθαίρετα τις τιμές, και να ανακοινώνουν ψευδείς και παραπλανητικές τιμές (τύπου 9,95Ε) ενώ στην πραγματικότητα να πληρώνεις άλλα στο ταμείο.
Έχω φυλάξει την απόδειξη, και είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας.
Με τιμή,
Κωνσταντίνος Χ.