Υπόστεγο Aegean Airlines

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η 'συμφωνία' -αν θυμάμαι καλά- αναφέρεται στην ύπαρξη μόνο μίας εταιρείας παροχής υπηρεσιών τεχνικής συντήρησης προς τρίτους. Αν και από μόνο του, το αν είναι σωστό ή όχι σηκώνει πολλή κουβέντα, αυτό δεν αναδυκνείει κανέναν σε 'αστυνομικό διοικητή' που να απαγορεύει σε τρίτο το δικαίωμα να φτιάξει υπόστεγο για δική του χρήση. Μήπως κάνω λάθος;
 
Όταν λέμε μιλάμε για κατασκευή υποστέγου τεχνικής συντήρησης, για τι κόστος μιλάμε?
Επίσης, πόσες θέσεις εργασίας αναμένεται να δημουργηθούν με τη δημιουργία της τεχνικής βάσης?
(στο περίπου φυσικά).
 
Το υπόστεγο σαν μεταλλική κατασκευή δεν είναι τεράστιο κόστος , είναι στα επίπεδα των μεταλλικών αποθηκών που θα δείς σε πολλές βιομηχανικές περιοχές της χώρας μας.
Σαν κατασκευή είναι σε σαφώς χαμηλότερο ποσό από κάποιο αντίστοιχης έκτασης για χρήση γραφείων.

Τώρα για τις θέσεις εργασίας......

Αυτή καθ αυτή η κατασκευή δεν θα προσθέσει νέες θέσεις μηχανικών (αυτό θα το κάνει η επέκταση του στόλου της εταιρείας) απλά θα δώσει άλλο επίπεδο εργασίας σε σχέση με την σημερινή κατάσταση στους υπάρχοντες τεχνικούς.
 
Μάλλον το έθεσα λάθος.
Δεν εννοώ το κόστος απλά και μόνο της κατακευής.
Υποθέτω πως, για να δημιουργηθεί μια τεχνική βάση, χρειάζονται (πανάκριβα) εργαλεία και άλλες (επίσης πανάκριβες) υποδομές.
Σαν κατασκευή σίγουρα είναι πολύ φτηνή.
Όλα τα παραπάνω όμως;


(Σημείωση: ρωτάω από περιέργεια)
 
Όπως πανάκριβη αλλά παν-αναγκαία είναι και η πρέπουσα συντήρηση των αεροσκαφών. Και αφού αυτό γίνεται σε εγκαταστάσεις άλλων εταιρειών, (ακόμα και ΕΑΒ) αυτό απαιτεί τόσο την μετακίνηση του ΑΦ όσο και ...κόστος, που πληρώνεται στους συντηρητές, έτσι κι αλλιώς. Άρα δεν μιλάμε ούτε για πολυτέλεια ούτε για περιττά έξοδα. Μιλάμε για την ουσία της επιχείρησης, που είναι η ασφάλεια.

Και πολύ καλώς κάνει η εταιρεία να την αναζητά, και πολύ κακώς κάνουν όσοι θέλουν ή προσπαθούν είτε να την κωλυσιεργήσουν είτε να την εμποδίσουν.
 
Επανέρχομαι στην διευκρίνισή σου.

Προφανώς τα εργαλεία υπάρχουν αφού κάνουν συντήρηση (στο επίπεδο που είναι εγκεκριμένοι) και σήμερα δουλεύουν στο υπαίθρο.

Αν θέλουν να κάνουν αναβάθμιση επιπέδου , τότε προφανώς θα χρειαστούν και νέες επενδύσεις σε εργαλεία καθώς και σε εξειδικευμένο προσωπικό.
 
george_a":3bzbnndq said:
Η 'συμφωνία' -αν θυμάμαι καλά- αναφέρεται στην ύπαρξη μόνο μίας εταιρείας παροχής υπηρεσιών τεχνικής συντήρησης προς τρίτους. Αν και από μόνο του, το αν είναι σωστό ή όχι σηκώνει πολλή κουβέντα, αυτό δεν αναδυκνείει κανέναν σε 'αστυνομικό διοικητή' που να απαγορεύει σε τρίτο το δικαίωμα να φτιάξει υπόστεγο για δική του χρήση. Μήπως κάνω λάθος;
Αγαπητε μου, δεν ειμαι νομικος....
Ξερω οτι εχει υπογραφει συμβαση, οπου αποκλειστικος χρηστης (ας μου επιτραπει η εκφραση), τεχνικης βασης, για καποια χρονια, ειναι η Ολυμπιακη.
Ειναι η οχι δικαιο, αυτο δεν με αφορα προσωπικα. Ας το κοιταζανε τοτε, που κανανε τις συμβασεις, οπου η ΟΑ, πληρωνει η μαλλον συντηρει τον ΑΙΑ, με τους "αποικιακου χαρακτηρα" ορους. Διοτι κανεις σοφρων επιχειρηματιας, δεν θα υπεγραφε τετοιες συμβασεις, οι οποιες απο μονες τους, καταδικαζουν σε οικονομικο αφανισμο, καθε προσπαθεια!
Τωρα αν υπαρχουν η οχι "παραθυρα" (Ελλαδα ειμαστε...), θα το δειξει το αμεσο μελλον. :great:
 
docORL δεν μπορεί να μην καταλαβαίνετε αυτό που λέει ο george_a. Είναι παραπάνω από σαφές.
Και στην τελική αν δεν μπορείτε να καταλάβετε, καλύτερα να απέχετε από τη συζήτηση.
Αλλιώς απλώς παραπλανάτε τον κόσμο και διαστραβλώνετε τη συζήτηση λέγοντας
Ξερω οτι εχει υπογραφει συμβαση, οπου αποκλειστικος χρηστης (ας μου επιτραπει η εκφραση), τεχνικης βασης, για καποια χρονια, ειναι η Ολυμπιακη.
 
Το πλέον παράλογο από τη μεριά των ΟΑ είναι ότι ταυτόχρονα,
και από τη μια να παραπονούνται ότι οι συμβάσεις (συμπεριλαμβανομένης και αυτή για την τεχνική βάση) είναι αποικοιακές -εννοείται εις βάρος τους, γιατι αλλιώς πώς παραπονούνται-
και από την άλλη να μη θέλει να αφήσει άλλον να έχει τεχνική βάση.

Και τα δύο μαζί δεν χωράνε στην ίδια πρόταση, πόσο μάλλον σε μια κοινή λογική.
 
Η εταιρία έχει δεσμεύσει χώρο στο LGAV και αν ναι δεν γνώριζε τη σχετική δέσμευση με ΟΑ? Εάν ισχύουν τα παραπάνω τότε υπάρχει πρόβλημα από τη διοίκηση του αεροδρομίου.
 
Top