Ippias Airlines

Καλημέρα φίλε CHRISTOS55

Σε απάντηση των:

1) Το ΒΕ-200 το μέγιστο είναι 1,5μ ενώ το ΒΕ-103 είναι 0,5μ Όσο για τα BE-112 και BE-114 θα σας ενημερώσω μόλις ολοκληρωθούν από την κατασκευάστρια εταιρία. Θεωρώ όμως οτι θα πάρει χρόνο ακόμα.

2) Σύμφωνα με την Ιστορία υπήρχε και ο Ιππίας ο Ήλειος https://el.wikipedia.org/wiki/Ιππίας_ο_Ηλείος.
Υπήρχε όμως και ο Ιππίας ο Μηχανικός (Έλληνας αρχιτέκτονας, μηχανικός, αστρονόμος, μαθηματικός και φυσικός. Χρονική Περίοδος Ακμής: Ρωμαϊκή Εποχή, 2ος Αιώνας μ.Χ.)
Οπότε η επίκληση της επιλογής του ονόματος γίνετε κατά βούληση, ανάλογα με την περίπτωση. Και θεωρώ την ύπαρξη του τύραννου όχι απαραίτητα αρνητική σε πολλές περιπτώσεις. Φυσικά αστειεύομαι.

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Δύναμη θα χρειαστούμε αρκετή, επιτυχία δε, επιθυμητή η μέγιστη.

Για την IPPIAS Airlines
 
Σε ευχαριστώ φίλε Ippias για τις απαντήσεις σου.
1. Δεν νομίζω όμως να σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το ΒΕ-200? Εύχομαι να έχουμε καλές θάλασσες, αλλά με 0,5μ ύψος κύματος στο Αιγαίο το βλέπω λίγο δύσκολο για το ΒΕ-103.
2. Έχεις δίκιο για τον Ιππία, υπήρχαν και υπάρχουν πολλοί, έχω και εγώ κάποιο γνωστό. Όσον αφορά για αυτόν που αναφέρθηκα φυσικά και δεν είναι ο κατάλληλος για επιχειρηματική δραστηριότητα, για την πολιτική όμως μπορεί και ναι.
Φιλικά, δημιουργικά και πάλι καλή επιτυχία.
 
Γιατί να μην χρησιμοποιήσουν το Be-200; Απ' όσον γνωρίζω διατίθεται και η passenger έκδοση με pressurized καμπίνα ως 64 επιβάτες αλλά δεν ξέρω αν έχει πετάξει κάποιο σε αυτή τη διαρρύθμιση.
 
Το Be-200 είναι πυροσβεστικό.
Η επιβατική έκδοση είναι το Be-210. Όταν ξεκίνησε το πρόγραμμα αρχές του 2000 προβλεπόταν κατασκευή πρωτοτύπου και certification από την EASA γύρω στο 2009-2010. Έκτοτε δεν έχει ξανακουστεί τίποτε γι αυτό και δεν έχει κατασκευαστεί πρωτότυπο απ όσο ξέρω. Επιχειρησιακά είναι ενδιαφέρουσα πρόταση όσον αφορά ταχύτητα/ μεταφερόμενο φορτίο και δυνατότητα να προσγειώνεται σε αεροδρόμια. Το αν υπάρχει χώρος να αποθαλασσωθεί και να προσθαλασσωθεί στα μικροσκοπικά λιμάνια και κλειστούς κόλπους του Αιγαίου, και αν είναι οικονομικά βιώσιμο χρήζει μελέτης.

Οσο για το Be-103 δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να καταλάβει οτι είναι φτιαγμένο μόνο για λίμνες:
800px-Be103_in_water.jpg
 
Πιστεύω ότι ο Nontas το θέτει στην σωστή βάση, σύμφωνα με όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής.

Τώρα αν το εγχείρημα είναι βιώσιμο: Η ιστορία έχει δείξει ότι στον ευρωπαϊκό αεροπορικό χώρο η αγορά αυτορυθμίζεται και τα μη κερδοφόρα projects αργά ή γρήγορα τελειώνουν. Εκτός βέβαια αν το εγχείρημα έχει στόχους άλλους από την απλή αποκόμιση κέρδους από αερομεταφορές οπότε για την επίτευξη τους μπορεί να χρηματοδοτεί ζημίες.
 
Φίλε Nontas,

Η πρώτη πτήση του ΒΕ-200 έγινε το 1998. Έκτοτε έχουν κατασκευαστεί περίπου 30 αεροσκάφη ΒΕ-200 (και λέω περίπου καθώς δεν είναι γνωστό πόσα ΒΕ-200 έχει το υπουργείο εκτάκτων καταστάσεων - ναι, υπάρχει τέτοιο υπουργείο καθώς η δομή της κυβέρνησης τους είναι περίπλοκη και θα ήταν περιττό να το αναλύσω εδώ - της Ρωσίας,).
Το BE-200 υπάρχει σε δύο εκδόσεις.

Α) ΒΕ-200. Το επιβατικό. Η γνωστή εταιρία AIM Aviation Fliteform έχει παρέμβει στο σκαρί του BE-200 και έχει δημιουργήσει το επιβατικό αμφίβιο BE-210 με ικανότητα μεταφοράς έως και 72 επιβατών με pitch 750mm.
images

IMG_0604+.jpg


B) BE-200ES. Ή ΒΕ-200 Emergency Situations. Υπάρχει σε εκδόσεις
1) Πυροσβεστικό
2) Μεταφορά Ασθενών
3) Έρευνας και διάσωσης
και 4) Μεταφοράς Φορτίου.

Το θέμα της προσθαλάσσωσης δεν είναι κάτι που μας απασχολεί καθώς το ΒΕ-200 χρειάζεται μόνο 1.3 χλμ και ο σχεδιασμός τον υδατοδρομίων έχει προβλέψει την συγκεκριμένη κατάσταση. Ούτως ή άλλως θα χρησιμοποιούμε μόνο τα εγκεκριμένα υδατοδρόμια.

Όσο για την βιωσιμότητα του εγχειρήματος, προσπαθούμε με την βοήθεια του ΕΜΠ να έχουμε τον βέλτιστο σχεδιασμό.

Β) ΒΕ-103
Το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει ικανότητα μεταφοράς 5 επιβατών. Κάτι που από μόνο του αποκλείει την χρήση του σε προγραμματισμένα δρομολόγια. Έτσι η χρήση του θα είναι μόνο σαν αεροταξί, περιηγητικές διαδρομές και μίσθωση για σκοπούς μεταφορών. Η ικανότητα μετατροπής σε cargo ή και ασθενοφόρο διευρύνει την χρήση του ακόμα περισσότερο. Είναι το μοναδικό αμφίβιο αεροσκάφος που κάνει χρήση των φτερών στην προσθαλάσσωση με αποτέλεσμα την μείωση του απαιτούμενου μήκους χώρου στα 360 μέτρα. Έτσι μπορεί να χρησιμοποιεί πολύ μικρούς κόλπους υπο την μορφή θαλάσσιου πεδίου αντί υδατοδρομίου, αλλά και σε πολύ μικρές λίμνες. Η μόνη διαφορά (σύμφωνα με την Beriev) για την χρήση του στην θάλασσα είναι οτι χρειάζεται πλύση με γλυκό νερό καθημερινά.

Για την IPPIAS Airlines
 
Ippias":3as486il said:
το επιβατικό αμφίβιο BE-210 με ικανότητα μεταφοράς έως και 72 επιβατών με pitch 750mm.
Αχ, η θέση 1B είναι ακριβώς στα μέτρα μου! :great:

Πότε είπατε ότι αρχίζουν οι πτήσεις? :)
 
Οι φωτογραφίες αυτές της καμπίνας είναι απο το 2007.
http://www.beriev.com/eng/Be-200_e/inte ... 0ES_e.html

Απο τότε δεν έχουμε δεί κάτι νεώτερο στις γνωστές αεροναυτικές εκθέσεις ή δημοσιευμένο στο διαδίκτυο. Υπάρχει αυτή τη στιγμή πρωτότυπο ή έστω mock-up?
 
Φίλε Nontas,

Υπάρχει. Αναμένω φωτογραφίες τις επόμενες μέρες.


Για την IPPIAS AIRLINES
 
Top