isologismos oa

  • Thread starter Thread starter phantomas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

phantomas

First-Class-Member
Εγγραφή
28/07/2003
Μηνύματα
800
Likes
1
Περιοχή
Athens
opos eihe provlepsei o verelis :roll: , o isologismos tou 2002 gia tin oa, tha eihe elahisti ayksisi zimion (eihe pei apo ta 30 sta 40 to 2001 kai sta idia epipeda to 2002)
Apospasma apo tin Kathimerini 3/12

Σε ελεύθερη πτώση η Oλυμπιακή Aεροπορία
Kραυγαλέες οι παρεκκλίσεις στον ισολογισμό του 2002
Tης Aριστέας Mπουγάτσου
[...]
Iσολογισμός... αλαλούμ
Eιδικότερα, ο κύκλος εργασιών της O.A. το 2002 εμφανίζεται σταθεροποιημένος σε σχέση με το 2001 στα 812,1 εκατ. ευρώ, οι δαπάνες είναι μειωμένες κατά 7,5% (881,5 εκατ. ευρώ), ενώ μειωμένες είναι και οι ζημίες εκμετάλλευσης που διαμορφώθηκαν στα 69,4 εκατ. ευρώ. Tο «μαξιλάρι» των 165,9 εκατ. ευρώ για την εμφάνιση χαμηλής ζημίας προ φόρων ύψους 8,67 εκατ. ευρώ (έναντι 144 εκατ. ευρώ το 2001) προέκυψε από τον υπολογισμό έκτακτα έσοδα, κέρδη, αλλά και από έσοδα προηγούμενων χρήσεων! Xωρίς αυτά θα ήταν αδύνατη η ωραιοποίηση, η οποία ωστόσο δεν είναι αρκετή για να κρυφτεί η συσσωρευμένη ζημία της O.A. στο τέλος του 2002 ύψους 512,2 εκατ. ευρώ.
Eσοδα ύψους 13,47 εκατ. ευρώ από την κρατική αποζημίωση για τη μετεγκατάσταση της O.A. έχουν συνυπολογιστεί στον τζίρο της O.A., ενώ έχει εγγραφεί πρόβλεψη εις βάρος των αποτελεσμάτων χρήσεων για ποσόν ύψους 49,85 εκατ. ευρώ, που η O.A. πρέπει να επιστρέψει στο Δημόσιο ως παράνομη ενίσχυση βάσει της απόφασης της Kομισιόν.
Yποθήκες και κατασχέσεις ύψους 55,9 εκατ. ευρώ βαρύνουν περιουσιακά στοιχεία της O.A., η οποία επίσης έχει εκχωρήσει απαιτήσεις της ύψους 53 εκατ. ευρώ για την κάλυψη τραπεζικών κυρίως υποχρεώσεων.
Mε ένα λόγο στις σημειώσεις των ορκωτών λογιστών περιγράφεται η πραγματική εικόνα της O.A., στον βαθμό που κατέστη δυνατός ο έλεγχος...
link: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 2003_85988


ayto tha pei "dimiourgiki logistiki".
kai emeis syzitame an ta 70 einai liga i polla???
tsampa an tin edinan se kapoion SOVARO, tin epairne, nomizete?
 
Tov isologismo tou 2002 tov brazouve ligo priv to 2004 ?

:oops:
 
ennoeis an ayto provlepetai nomika? :)

gia oa milame, to ksehases??? tou 2001 poso kairo prin ton evgalan, nomizeis? tsekare ta topics, tote pou ta syzitousame pali.

edo stous orkotous logistes pou pigan na kanoun elegho, efernan koutes me heirografes apodeikseis eisitirion, pliromon klp
 
Suggnomi alla ...Auto den simainei oti tha eprepe na eixe kleisei apo to 2002?? Eisageleas se auti ti xora den uparxei ?

Oson afora tis upothikes..kapou diavasa oti exei vallei upothiki 3 737 ston venizelo isxuei?gnorizete?
 
pantws etsi gia to gamwto na pw oti o isologismos xrisis kathe etous prepei na dimosieyetai se mia oikonomiki kai mia politiki efimerida enan mina meta to telos xrisis, vlepe ianouario 2003. se antitheti periptwsi yparxoun nomikes kyrwseis, elegxos apo tin ekastote armodia oikonomiki ypiresia klp klp klp
 
Η Ολυμπιακή Αεροπορία πρέπει να κηρύξει πτώχευση, δηλαδή να κλείσει, καθώς έχει αρνητική θέση και δεν έχει προχωρήσει σε αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου, αναφέρουν στις παρατηρήσεις τους οι ορκωτοί ελεγκτές-λογιστές που υπογράφουν τον ισολογισμό του 2002.
Συγκεκριμένα, το πόρισμα αναφέρει πως «εξαιτίας της αρνητικής καθαρής θέσης της εταιρείας και της παρέλευσης της προθεσμίας καταβολής του οφειλόμενου κεφαλαίου, συντρέχουν αντίστοιχα οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων των άρθρων 47,48 και 12 του Κωδ.Ν 2190/1920». Παράλληλα, διατυπώνονται επιφυλάξεις σχετικά με την ορθή αποτύπωση και λογιστικοποίηση διαφόρων κονδυλίων.
Όπως αναφέρει η Ημερησία, η ΟΑ με άδεια ταμεία και με ορατό το κίνδυνο να μείνει ακόμα και χωρίς ανταλλακτικά κάνει προσπάθεια να «βγάλει» και αυτό το χειμώνα, τον τέταρτο στη σειρά που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ρευστότητας. Η εικόνα αυτή επιβαρύνεται ακόμα περισσότερο από τη θέση της ΕΕ, η οποία ζητά επιπλέον στοιχεία για να «αξιολογήσει» την προσπάθεια αναδιάρθρωσης της ΟΑ και τη σύσταση των Ολυμπιακών Αερογραμμών.
Ήδη η εταιρεία αναγκάζεται λόγω της έλλειψης ορισμένων ανταλλακτικών, που δεν μπορεί να αγοράσει, να επισκευάζει κάποια αεροπλάνα παίρνοντας ορισμένα ανταλλακτικά από αεροσκάφη που είναι καθηλωμένα στο έδαφος (παρά το γεγονός ότι στην τεχνική βάση της εταιρείας υπάρχουν άλλα ανταλλακτικά ύψους 50 εκατ. ευρώ).
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα ρευστότητας, καθώς τα τελευταία χρόνια επιδεινώθηκε η ήδη άσχημη κατάσταση, αφού η μισθοδοσία αλλά και τα τέλη στο νέο αεροδρόμιο είναι ιδιαίτερα υψηλά. Έτσι κάθε πρώτη του μήνα τα ταμεία της ΟΑ είναι σχεδόν άδεια μια και τα έσοδα από τις πωλήσεις εισιτηρίων που εισέρχονται κάθε 15 του μηνός στην εταιρεία «εξανεμίζονται» λίγες ημέρες μετά στη μισθοδοσία.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο υπουργός Μεταφορών Χρ.Βερελής είχε τονίσει ότι αν δεν συσταθούν σύντομα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές, τότε το συσσωρευμένο έλλειμμα της ΟΑ από 145 εκατ. ευρώ θα διπλασιαστεί μέσα σε λίγους μήνες.
Στην ίδια κατεύθυνση ο υπουργός Οικονομίας Ν.Χριστοδουλάκης είχε ανακοινώσει ότι η ΟΑ έχει αρνητικό ισολογισμό 147 εκατ. ευρώ και για να συνεχίσει τη λειτουργία της με τη σημερινή μορφή θα έπρεπε το Δημόσιο να καταβάλει άμεσα άλλα 300 εκατ. ευρώ.

apo to in.gr

no comment (gia tin ora) :evil: :evil:
 
Stnv Ellada eiste PEEEEEEEEEEEEE!!!


Ti perimevete? Kavovika eva oikovomiko etos teleiwvei tov Oktwbpio!.. No further comments
 
makedona LOL :lol: :lol: :lol: :lol: :D
 
Top