Υγειονομικές απαιτήσεις για να γίνεις πιλότος

  • Thread starter Thread starter z_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με το medical και όποιος γνωρίζει να μου απαντήσει.Αν ανανεώσεις το medical μετά την ημερομηνία λήξης του, πέρα του ότι κατά εκείνη την περίοδο δεν μπορείς να πετάξεις, χρειάζεται να κάνεις κάποιες επιπλέον εξετάσεις όπως αυτές που πέρασες για να το πάρεις τη πρώτη φορά ή απλά θα κάνεις το συνηθησμένο check ανανέωσης;
Σας Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! :great:
 
κωνσταντινος":1jb2d9s2 said:
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με το medical και όποιος γνωρίζει να μου απαντήσει.Αν ανανεώσεις το medical μετά την ημερομηνία λήξης του, πέρα του ότι κατά εκείνη την περίοδο δεν μπορείς να πετάξεις, χρειάζεται να κάνεις κάποιες επιπλέον εξετάσεις όπως αυτές που πέρασες για να το πάρεις τη πρώτη φορά ή απλά θα κάνεις το συνηθησμένο check ανανέωσης;
Σας Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! :great:

Συνηθησμένο check ανανέωσης .. έυκολα πράγματα.
 
καλησπερα
ξερει κανεις να μου πει το medical class 2 τι εξετασεις περιλαμβάνει??
ευχαριστω
 
Mile High Club":3jvfs6j3 said:
κωνσταντινος":3jvfs6j3 said:
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με το medical και όποιος γνωρίζει να μου απαντήσει.Αν ανανεώσεις το medical μετά την ημερομηνία λήξης του, πέρα του ότι κατά εκείνη την περίοδο δεν μπορείς να πετάξεις, χρειάζεται να κάνεις κάποιες επιπλέον εξετάσεις όπως αυτές που πέρασες για να το πάρεις τη πρώτη φορά ή απλά θα κάνεις το συνηθησμένο check ανανέωσης;
Σας Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων! :great:

Συνηθησμένο check ανανέωσης .. έυκολα πράγματα.


στα JAR-OPS αναφέρεται οτι θέλει ανανέωση τουλαχιστον 40 μέρες πριν τη λήξη του.αν αυτό το χρονικό περιθώριο παραβιαστεί και συνεχίσεις και δεν πας για ανανέωση όντως κάνεις συνηθισμένο τσεκ.
αν όμως δεν εχεις ανανεωσει το μεντικαλ και έχουν περάσει 3 χρόνια απο την ημερομηνία λήξης του τότε ξανακάνεις τις αρχικές εξετασείς όπως ακριβώς στο ινισιαλ.
αρκετά επώδυνο όχι μόνο για τις εξετάσεις αλλα κ για τα 400αρια και τα 500αρια που σου φεύγουν.
 
Συγκεκριμένα, από το site της ΥΠΑ το οποίο παραπέμπει στο site της JAA το JAR-FCL 3 αναφέρει τα εξής:

Appendix 1 to JAR–FCL 3.105
Validity [period/transfer] of medical [records for Class 1 and Class 2 renewal]
(See JAR–FCL 3.105)

1 Class 1

(a) If a licence holder allows his Medical Certificate to expire by more than five years, renewal
shall require an initial or extended, at AMS discretion, aeromedical examination, performed at an AMC
which has obtained his relevant medical records. [ ]

(b) If a licence holder allows his Medical Certificate to expire by more than two years but less than
five years, renewal shall require the prescribed standard or extended examination to be performed at an
AMC which has obtained his relevant medical records, or by an AME at the discretion of the AMS,
subject to the records of medical examinations for flight crew licences being made available to the
medical examiners.

(c) If a licence holder allows his certificate to expire by more than 90 days but less than two years,
renewal shall require the prescribed standard or extended examination to be performed at an AMC, or by
an AME at the discretion of the AMS.

(d) If a licence holder allows his certificate to expire by less than 90 days, renewal shall be
possible by standard or extended examination as prescribed.

Φιλικά
Δημήτρης
 
Να ρωτησω.Μπορει να παει καποιος στην αμερικη για εκπαιδευση εχοντας medical απο ελλαδα?
 
Φυσικά και μπορεί αν είναι FAA Medical και ανάλογα την κλάση Class 1 ή Class 2.
 
Top