GIORGOS PARROS
Low-Cost-Class-Member
Καλησπέρα
εκμεταλλευόμενος τις πολύ καλες τιμές που έχουν οι Τούρκικες αερογραμμές αγοράζοντας ηλεκτρονικό εισητήριο
αποφάσισα να επισκεφτώ την Πόλη. Μένω Χίο και η πρόσβαση θα γίνονταν ως εξής;
Καραβάκι Χίο Τσεσμέ (40 λεπτά χρόνος) λεωφορείο Τσεσμέ Σμύρνη (1,10 χρόνος) και μετά εσωτερική πτήση Σμύρνη Κωνσταντινούπολη.
Όλα κύλησαν ομαλά. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Σμύρνης το οποίο δεν ήταν κάτι αξιόλογο. Η πτήση θα αναχωρούσε στις 15,00 στις 17/6/2006.
Κάναμε ηλεκτρονικό check in και θέση 22Κ. Από το πλάνο κατάλαβα ότι το αεροπλάνο δεν θα ήταν το προγραμματισμένο 737-800. Στο αεροδρόμιο υπηρχε σταθμευμένο ένα Α319 της ΙΖΜΙΡ ΑΙΡ ένα της ATLAS JET (η οποία μάλλον έσπασε το μονοπώλιο των τούρκικων και έριξαν τις τιμές) και ένα MD της ONUR. Μετά από λίγο προσγειώθηκε ένα Α 321 της LUFHTANSA.
Σημείωση ότι όταν αγόρασα ηλεκτρονικά τα εισιτήρια έγραφε ότι πρέπει να έχω μαζί μου την πιστωτική κάρτα που τα αγόρασα. Δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα σωστό διότι εγώ στο ενδιάμεσο μποορεί να την ακυρώσω ή να τη χάσω. Δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για να πάμε στο αερπλάνο . Ήταν Α 310 το TC- JDB κατασεκυής 1989.
Το αεροπλάνο ήταν κατάμεστο.Οι περισσότεροι πρέπει να ήταν επιχειρηματίες και στελέχοι επιχειρήσεων όπως έδειχναν από την εμφάνιση τους.
Ξεκινήσαμε στις 15,10 και απογειωθήκαμε στις 15,15. Περάσαμε πάνω από τη Σ,μύρνη πάνω από τις δυτικές ακτές της Τουρκίς διασχίσαμε τη θάλασσα του Μαρμαρά και μετά από μία βόλτα πάνω από την Πόλη προσγειωθήκαμε στο ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ στις 16,05.
Το αεροπλάνο έδειχνε τα χρόνια του στην απογείωση που έτριζαν τα ντουλάπια αλλά ήτνα πολύ καθαρό και άνετο. Οι αεροσυνοδοί έκαναν αγώνα δρόμου γιανα προλάβουν να σερβίρουν σαλάτα ή σάντουιτς και μετά αναψυκτικά και καφέ.
Η πτήση ήταν ομαλή με λίγες αναταράξεις κατά τηνπροσγείωση .
Πήραμε τις αποσκευές πάρα πολύ γρήγορα (άλλωστε ήταν και ελάχιστες διότι οι περισσότεροι δεν είχαν) .
Με το HAVAS ( λεωφορείο του αεροδρομίου το οποίο κοστίζει 4,25 ευρώ το άτομο ) φτάσαμε στο κέντρο της Πόλης.
Ότιι και να πώ για αυτή την πόλη είναι λίγο. Πιστεύω ότι χάσαμε ένα από τα καλύτερα μας κομμάτια. Πανέμορφη οπτικά αλλά και με όλες τις αισθήσεις.
Επίσης χιλιάδες λαού και επίσης χιλιάδες μαγαζιά για κάθε γούστο και κάθε πορτοφόλι. Οι Τούρκοι πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί.
Μετά από 4 μέρες ανελέητου περπατήματος ήρθε η ώρα της επιστροφής.
17/6/2006 11,00 IST - IZM.
Mε ταξί από το ξενοδοχείο το οποίο πρέπει να τονίσω ότι αξίζει να μείνει κανείς εκεί διότι είναι κοντά σε όλα ( (RICHMOND HOTEL στην ΙΣΤΙΚΛΑΛ στο ΠΕΡΑ μόνο με 80 ευρώ η βραδιά μέσω octapus) φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Το ταξί κόστισε 12,5 ευρώ.
Ηλεκτρονικό check in πάλι θέση 16F και επιβίβαση από φυσούνα στο Α 320 TC JLH κατασκευής 1995. Αναχώρηση στις 11,10 και άφιξη στην Σμύρνη στις 12,00.Ο ίδιος αγώνας από τους 5 αεροσυνοδούς για να προλάβουν να σερβίρουν
Γενικά έμεινα ικανοποιημένος από το πρωτο ταξίδι με τις Τούρκικες και πολύ ικανοποιημένος από την Πόλη
εκμεταλλευόμενος τις πολύ καλες τιμές που έχουν οι Τούρκικες αερογραμμές αγοράζοντας ηλεκτρονικό εισητήριο
αποφάσισα να επισκεφτώ την Πόλη. Μένω Χίο και η πρόσβαση θα γίνονταν ως εξής;
Καραβάκι Χίο Τσεσμέ (40 λεπτά χρόνος) λεωφορείο Τσεσμέ Σμύρνη (1,10 χρόνος) και μετά εσωτερική πτήση Σμύρνη Κωνσταντινούπολη.
Όλα κύλησαν ομαλά. Φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Σμύρνης το οποίο δεν ήταν κάτι αξιόλογο. Η πτήση θα αναχωρούσε στις 15,00 στις 17/6/2006.
Κάναμε ηλεκτρονικό check in και θέση 22Κ. Από το πλάνο κατάλαβα ότι το αεροπλάνο δεν θα ήταν το προγραμματισμένο 737-800. Στο αεροδρόμιο υπηρχε σταθμευμένο ένα Α319 της ΙΖΜΙΡ ΑΙΡ ένα της ATLAS JET (η οποία μάλλον έσπασε το μονοπώλιο των τούρκικων και έριξαν τις τιμές) και ένα MD της ONUR. Μετά από λίγο προσγειώθηκε ένα Α 321 της LUFHTANSA.
Σημείωση ότι όταν αγόρασα ηλεκτρονικά τα εισιτήρια έγραφε ότι πρέπει να έχω μαζί μου την πιστωτική κάρτα που τα αγόρασα. Δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω ότι αυτό είναι ιδιαίτερα σωστό διότι εγώ στο ενδιάμεσο μποορεί να την ακυρώσω ή να τη χάσω. Δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.Επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο για να πάμε στο αερπλάνο . Ήταν Α 310 το TC- JDB κατασεκυής 1989.
Το αεροπλάνο ήταν κατάμεστο.Οι περισσότεροι πρέπει να ήταν επιχειρηματίες και στελέχοι επιχειρήσεων όπως έδειχναν από την εμφάνιση τους.
Ξεκινήσαμε στις 15,10 και απογειωθήκαμε στις 15,15. Περάσαμε πάνω από τη Σ,μύρνη πάνω από τις δυτικές ακτές της Τουρκίς διασχίσαμε τη θάλασσα του Μαρμαρά και μετά από μία βόλτα πάνω από την Πόλη προσγειωθήκαμε στο ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ στις 16,05.
Το αεροπλάνο έδειχνε τα χρόνια του στην απογείωση που έτριζαν τα ντουλάπια αλλά ήτνα πολύ καθαρό και άνετο. Οι αεροσυνοδοί έκαναν αγώνα δρόμου γιανα προλάβουν να σερβίρουν σαλάτα ή σάντουιτς και μετά αναψυκτικά και καφέ.
Η πτήση ήταν ομαλή με λίγες αναταράξεις κατά τηνπροσγείωση .
Πήραμε τις αποσκευές πάρα πολύ γρήγορα (άλλωστε ήταν και ελάχιστες διότι οι περισσότεροι δεν είχαν) .
Με το HAVAS ( λεωφορείο του αεροδρομίου το οποίο κοστίζει 4,25 ευρώ το άτομο ) φτάσαμε στο κέντρο της Πόλης.
Ότιι και να πώ για αυτή την πόλη είναι λίγο. Πιστεύω ότι χάσαμε ένα από τα καλύτερα μας κομμάτια. Πανέμορφη οπτικά αλλά και με όλες τις αισθήσεις.
Επίσης χιλιάδες λαού και επίσης χιλιάδες μαγαζιά για κάθε γούστο και κάθε πορτοφόλι. Οι Τούρκοι πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοί.
Μετά από 4 μέρες ανελέητου περπατήματος ήρθε η ώρα της επιστροφής.
17/6/2006 11,00 IST - IZM.
Mε ταξί από το ξενοδοχείο το οποίο πρέπει να τονίσω ότι αξίζει να μείνει κανείς εκεί διότι είναι κοντά σε όλα ( (RICHMOND HOTEL στην ΙΣΤΙΚΛΑΛ στο ΠΕΡΑ μόνο με 80 ευρώ η βραδιά μέσω octapus) φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Το ταξί κόστισε 12,5 ευρώ.
Ηλεκτρονικό check in πάλι θέση 16F και επιβίβαση από φυσούνα στο Α 320 TC JLH κατασκευής 1995. Αναχώρηση στις 11,10 και άφιξη στην Σμύρνη στις 12,00.Ο ίδιος αγώνας από τους 5 αεροσυνοδούς για να προλάβουν να σερβίρουν
Γενικά έμεινα ικανοποιημένος από το πρωτο ταξίδι με τις Τούρκικες και πολύ ικανοποιημένος από την Πόλη