JAT Airways στην Κύπρο

  • Thread starter Thread starter AirNewZealand
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.238
Likes
291
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Από τις 31/10 η Jat αναπροσαρμόζει τα δρομολόγιά της προς Κύπρο, ξεκινώντας πτήσεις και προς την Πάφο.
Τα δρομολόγια είναι κάπως αχταρμάς, αφού θα εκτελεί 3 πτήσεις/εβδομάδα από Βελιγράδι προς Πάφο, αλλά μόλις μία στην αντίθετη κατεύθυνση.
Επίσης θα εκτελεί 2 πτήσεις/εβδομάδα προς Λάρνακα αλλά 4 στην αντίθετη κατεύθυνση. Όλες οι πτήσεις συνεχίζουν από ή προέρχονται από Ντουμπάι και Τελ Αβιβ.

:arrow: http://airlineroute.net/2010/10/19/ju-w10/
 
H εταιρια ακυρωνει της πτησεις απο Βελιγραδι μεσω Λαρνακας για Ντουπαι και αφηνει μονο το Βελιγραδι - Λαρνακα 2 φορες την βδομαδα για τον χειμωνα.

JU070 BEG1730 – 2100LCA 733 37
JU071 LCA0125 – 0305BEG 733 14


http://airlineroute.net/2011/10/31/ju-lcadxb-w11/
 
Αυξημενη η παρουσια και φετος το καλοκαιρι στην Κυπρο με πτησεις απο Βελιγραδι μεσω Λαρνακας για Ντουπαι και Τελ Αβιβ. :great:
Belgrade – Larnaca 16MAY12 – 14SEP12 Overall service operates 5 times a week during this period.
JU068 BEG0935 – 1305LCA 733 35
JU069 LCA1355 – 1535BEG 733 35

4 weekly Belgrade – Larnaca – Dubai service remains not available for reservation
2 weekly Belgrade – Larnaca – Tel Aviv is increasing to 3 weekly from 15MAY12 to 11SEP12


http://airlineroute.net/2011/12/11/ju-s12update1/

:arrow: Γνωριζει κανεις γιατι δεν μπορει κανεις να αγορασει Λαρνακα για Νντουπαι η' Τελ Αβιβ και μονο απο Βελιγραδι :?:
Δεν θα συμφερε την εταιρια να αγοραζαν και Κυπριοι :?:
 
Υποψιάζομαι ότι ο λόγος είναι γιατί η JAT δέν είναι από χώρα μέλος της ΕΕ οπότε θα πρέπει να εξασφαλίσει την κατάλληλη αδειοδότηση από την Κυπριακή Δημοκρατία.

Φυσικά, ακόμα και από χώρα της ΕΕ να ήταν και πάλιν θαχρειαζόταν άδεια από την Κ.Δ. εφόσον οι δύο προορισμοί είναι εκτός ΕΕ.
 
Αδειοδότηση θα χρειαζόταν εκτος απο Κύπρο και απο Ισραήλ και απο Ντουμπάι.
 
Σωστά.

Η μοναδική περίπτωση αδειοδότησης που μου έρχεται στο μυαλό είναι η Emirates που έχει πάρει τις άδειες για πτήσεις προς Μάλτα στις οποίες να μπορεί να γίνει και επιβίβαση/αποβίβαση στην Κύπρο.
 
Kαι να είχαν τα δικαιώματα να εκτελούν με αυτό τον τρόπο το δρομμολόγιο,δεν νομίζω οτι θα τους εμπιστευόταν οι Κύπριοι όταν ο μέσος όρος ηλικίας των 733 τους είναι τα 25 χρόνια...
 
Top