JAT Airways

  • Thread starter Thread starter lgav1966
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Re:

Γιατί από πότε η Hochtief είναι κρατική εταιρία;
 
Το αεροδρόμιο μιας χώρας (Ελλάδας), ανήκει σε μια εταιρεία-αεροδρόμιο που ανήκει σε μια άλλη χώρα (Γερμανία).
Κατά την γνώμη μου δεν έχει σημασία αν είναι κρατική ή όχι.
 
Αν και ξεφεύγουμε τελείως από το αρχικό θέμα, το LGAV ανήκει κατά 55% στο Ελληνικό Δημόσιο και κατά 40% σε μια μια γερμανική (μη κρατική) εταιρία. Ίσως να μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου, αν το LGAV άνηκε κατά 100% σε ξένη εταιρία.
 
Ελληνικός όμιλος ενδιαφέρεται για τη σερβική Jat Airways, λέει άρθρο στο capital.gr. Δυστυχώς το άρθρο δεν λέει συγκεκριμένα πράγματα.
Από την άλλη έχεις όμως, έχεις ως ανταγωνιστή μια ΑΕΡΟΦΛΟΤ, που μάλλον δύσκολα μπορείς να τα βάλεις μαζί της. Για να δούμε, για να δούμε...
 
Δεν νομίζω ότι θα καταφέρει η ελληνική επιχείρηση να κερδίσει τον διαγωνισμό από την Aeroflot, όχι τόσο από την οικονομική πλευρά του θέματος όσο από την απεριόριστη υποστήριξη που δείχνει η Ρωσία στην Σερβία, αποτελώντας τον μεγαλύτερο και ισχυρότερο σύμμαχο της τελευταίας.
Για άλλη μια φορά πρέπει να παραδεχτούμε την Α3 για τις κινήσεις της. Η εταιρεία συμμετέχει στους διαγωνισμούς όχι επειδή σκοπεύει να αγοράσει κάποια βαλκανική εταιρεία, αλλά για να αποκτήσει πρόσβαση στα οικονομικά τους στοιχεία και με την ξεκάθαρη εικόνα που αποκτά μπορεί και κινείται αναλόγως των συμφερόντων της.
Για άλλη μια φορά βλέπουμε (έμμεσα) πόσο παρατημένη είναι η ΟΑ από τις κυβερνήσεις. Οι Σέρβοι πωλούν την JAT, οι Ιταλοί πούλησαν την Alitalia και σώσαν τις εταιρείες τους. Εμείς... :cry:
 
Από το άρθρο που παρέθεσες, Άκη, εγώ κράτησα και το ότι η JAT με μόλις 16 αεροπλάνα και 1,3 εκ. επιβάτες την περασμένη χρονιά ήταν κερδοφόρος. Και να θυμήσουμε ότι η JAT δεν είναι και καμια δυναμική εταιρία με μοναδική φήμη. Βέβαια, ας μην αρχίσουμε τις συγκρίσεις με τις εν Ελλάδι γιατί δε θα πούμε και κάτι καινούργιο... Απλώς το θεώρησα σημαντικό να αναφερθεί ως γεγονός όμως.
 
Λογικο λοιπον ειναι να υπαρχει ενδιαφερον απο σοβαρους αγοραστες για μια εταιρια η οποια δεν εχει ασχημα οικονομικα αποτελεσματα και ειναι μικρη σε μεγεθος ετσι ωστε να υπαρχει καλυτερο συμμαζεμα. Οτι δηλαδη δεν ισχυει για τις ΟΑ...
Επισεις και η Air berlin ενδιαφερεται για την εξαγορα της JAT η οποια διαθετει ενα αξιολογο hub στο Βελιγραδι το οποιο διοικειται απο ιδιωτικο managment.Αλλο σχεδιο της Air berlin ειναι η δημιουργια μιας μεγαλης regional εταιριας στη Γερμανια με Dash και συγκεκριμενα η αναβαθμιση της LGW η οποια αν και γερμανικη διαθετει μονο dornier απο εκεινα που ειχε καποτε η ΟΑ...Ενα απο τα ευχαριστα στην Ευρωπη ειναι οτι η Regional ξαναπαιρνουν τα πανω τους.
 
Πηγη ειναι το Πρωτο θεμα...
 
Top