JKH- VIE- JKH

  • Thread starter Thread starter GIORGOS PARROS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GIORGOS PARROS

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2004
Μηνύματα
72
Likes
0
Περιοχή
CHIOS GREECE
Καλησπέρα
θα παραθέσω άλλη μία πρόσφατη ταξιδιωτική εμπειρία. Αν και έχω σκοπό να πάω Ιταλία το Μάρτιο (αγόρασα ήδη τα εισιτήρια με Α3)βλέποντας τις τιμές των ΟΑ ήθελα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία. Ψάχνοντας τους προορισμούς με προσφορά είδα τη Βιέννη που δεν είναι και ο πιο φτηνός προορισμός. Αφού δεν είχα πάει αποφάσισα να πάω εκεί. Το εισιτήριο από Χίο μέσω Αθηνών για Βιέννη και με επιστροφή πάλι μέσω Αθηνών στη Χίο κόστισε € 280. Καλή τιμή αν αναλογιστεί κανείς ότι τώρα τις μέρες με αυξημένη ζήτηση το Χίο Αθήνα με επιστροφή έχει 180€.Η αναχώρηση ήταν από Χίο στις 11/2 ημέρα Παρασκευή. Στο check in ήταν μία νέα υπάλληλος η οποία δεν ήξερε πως να τσεκάρει ώστε να πάρω τις αποσκευές μου στην Αθήνα και όχι Βιέννη.Τελικά η πιο παλιά της είπε και λύθηκε αυτό το μικ΄ρό πρόβλημα.Η πτήση είχε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 17,00. Στη Χίο το αεροπλανο έφτασε στις 16,55 και η καθυστέρηση ήταν σίγουρη. Εννοείται ότι κανείς δε μίλησε για την καθυστέρηση.Επιβίβαση άρχισε στις 17,15 και η αναχώρηση έγινε στις 17,30 από τον Ο1.Αμέσως δεξιά στροφή πάνω από το λιμάνι πεερνάμε πάνω από το διάδρομο ξανά και κατεύθυνση προς κάρυστο. Η απογείωση μέχρι να πάρει τη στροφή είχε μερικές αναταράξεις αλλά μετά τίποτα το ιδιαίτερο. Ξανά μερικές αναταράξεις είχε πάνω από το Σούνιο μέχρι να μπει στη στεριά. Το αεροσκάφος ήταν το SX- BIL ΜΕΛΙΝΑ ΕΛΛΑΣ.Λόγω Παρασκευής απόγευμα ήταν γεμάτο.Η προοσγείωση έγινε στο διάδρομο το δεξιό προς τον Υμητό στις 18,07. Αμέσως στο κτίριο με λεωφορείο. Οι αποσκευές όμως ήρθαν στις 18,35. Μεγάλη καθυστέρηση.
12/2/2005 Σάββατο.
Αναχώρηση από Νέα Σμύρνη για Βενιζέλο. Check in από αδιάφορη υπάλληλο στις 8,20. Μετά βόλτα στα mac donalds και στις 9,10 από τη Β22. Ηρθε λεωφορείο και μας πήγε στο αεροσκάφος. Ενώ στο siτe των ΟΑ έχει του Σαββάτου το δρομολόγιο για Βιέννη με 737-400 μας πήγαν σε ένα 737-300. Ήταν το SX-BLA χωρίς όνομα. Το εσωτερικό του αεροσκάφους ήταν σε πολύ αλή κατάσταση και καθαρό. Οι συνοδοί ήταν 3 άνδρες και μία γυναίκα.Οι επιβάτες ήταν γύρω στους 110. Η διακεκριμένη ήταν άδεια. Τροχοδρομήσαμε στις 9,40 ακριβώς σύμφωνα με το πρόγραμμα και η απογείωση έγινε στις 9,50. Το ταξίδι ήταν χωρίς καμία ανατάραξη . Μέχρι τη Βόρεια Ελλάδα βλέπαμε και κάτω αλλά μετά μόνο σύννεφα. Η θέση μου ήταν η 10F.Πάνω από τη Βιέννη (δέκα λεπτά περίπου πριν προσγειωθεί) άρχισε μερικές ελαφρές αναταράξεις οι οποίες όσο κατεβαίναμε γίνονταν πιο έντονες) και τελικά προσγειωθήκαμε μέσω βροχής στις 11.05 τοπική ώρα. Μας σέρβιραν πρωινό αδιάφορο (κάτι σαν κρέπα) με λίγο μουρταδέλλα και μανιτάρια. Γλυκό και καφέ. Με δύο τρία ψωμάκια χόρταινες πάντως. Όι αποσκευές ήρθαν στις 11,25 τοπική ώρα. Το αεροδρόμιο μου άρεσε πάρα πολύ. Φωτεινό με ωραία χρώματα και μαγαζιά.
14/2/2005 Δευτέρα
Άφιξη στο αεροδρόμιο στις 9,50. Check in χωρίς πολλές κουβέντες. Εγώ έκανα check in μέχρι Αθήνα και όχι Χίο επιεδή ήθελα να ανοίξω τη βαλίτσα στην Αθήνα.΄Μετά πήγα στο panorama cafe και η θέα ήταν πολύ καλή. Εμπρός μου ήταν ένα πράσινο της EVA AIR A -330 ένα πάλι Α-330 με τα χρώματα της star alliance και πάρα πολλά AUSTRIAN (A -321 kai 320) FLY NIKI και LAUDA. Επίσης ήταν ένα 321 της LUFTHANSA, ένα FOKKER της KLM, ένα avro της swiss 321 της ALITALIA, ΑΤR των τσέχικων και της TAROM.Μετά από το χάζεμα ήρθε και το SX- BKE (ΣΤΑΓΓΕΙΡΑ) στις 10,55 τοπική. Η επιβίβαση ολοκληρώθηκε στις 11,35 και τροχοδρομήσαμε στις 11,45. Κάθισμα 24Α.Το αεροσκάφος σε καλή κατάσταση, καθαρό.
Η απογείωση έγινε μέσω ελαφράς χιονόπτωσης στις 11,53. Στο αεροσκάφος ήταν 92 επιβάτες(είχα την τελευταία θέση και άκουσα την αεροσυνοδό). Πάλι είχαμε δύο άντρες συνοδούς. όλη η πτήση ήταν γεμάτη ελαφρές αναταράξεις εκτός 20 λεπτών από τα Σκόπια μέχρι την Σκόπελο. Μετά τη Σκόπελο που ξεκίνησε η κάθοδος είχε πιο ισχυρές αναταράξεις και η προσγείωση ήταν πολύ άτσαλη στις 14,45 τοπική. Το φαγητό ήταν χοιρινό αλλά επειδή είχα φάει πρωινό γερό δεν έφαγα απλά δοκίμασα. Πρέπει να τονίσω ότι και στις τρεις πτήσεις οι πιλότοι μας ενημέρωσαν για τα σχετικά.Οι αποσεκυές ήρθαν στις 15,15 εκτός από καμιά δεκαριά που ξεκίνησαν στις 14,55 και μετά για 15 λεπτά δεν έρχονταν τίποτα. Στην έξοδο των αφίξεων είδσα φλας και φωτογράφους και μετά συνειδητοποίησα ότι βγαίναμε μαζί με τη Σεββίλη. ΑΥτοί πρέπει να ήρθαν με την FUTURA (το είδα στο αεροδρόμιο).
14/2/2005 ΑΤΗ - JKH
Check in από μία πολύ ευγενική κοπελα.
Η αναχώρηση ήταν προγραμματισμένη για τις 18,50. H επιβίβαση θα γίνονταν στις 18,20. Μέχρι τις 18,55 δεν είχε έρθει κανείς αρμόδιος στη Β25.Ούτε μία ανακοίνωση για την καθυστέρηση. Στις 19,00 ήρθε
μία υπάλληλος και άρχισε η επιβίβαση. Πήγαμε στο αεροσκάφος SX-BIG (ΟΜΗΡΟΣ).Η επιβίβαση στο αεροσκάφος ολοκληρώθηκε στις 19,25 λόγω καθυστερημένης άφιξης 3 επιβατών (όχι από άλλη πτήση αλλά από τον κόσμο τους).
έπειτα είχαμε καθυστέρηση στη φόρτωση όπως μας είπε ο πιλότος ο οποίος πήγε για κατ...μα στην τουαλέτα και όπως πήγαινε στο πιλοτήριο αυτό είπε. Επίσης είχαμε άλλον ένα περίεργο ο οποίος ήθελα να βάλει τη βαλίτσα του στο τελευταίο κάθισμα δίπλα σε έναν επιβάτη επειδή αυτό λεέι κάνει πάντοτε. Μετα θύμωσε με την αεροσυνοδό που δεν τον άφησε και της έλεγε ότι ήταν αγενής.Ο κλασικός έλληνας που νομίζει ότι το αεροπλάνο επειδή πληρώνει εισιτήριο είναι δικό του. Η τροχοδρόμηση ξεκίνησε στις 19,40 και η απογείωση έγινε από τον 21 προς τα νότια. Και μόλις σηκωθήκαμε ξεκίνησε το πανηγύρι. Νόμιζες ότι στην αριστερή στροφή που προσπαθούσε να κάνει για να γυρίσει για Χίο το έπαιρνε ο αέρας και δεν το άφηνε. Τελικά μετά που πήραμε ύψος στρίψαμε μέσα σε αναταράξεις. Η απογείωση είχε πολλές αναταράξεις.Στις 20,15 μετά από λίγες αναταράξεις προσγειωθήκαμε στα μισά περίπου του διαδρόμου. Ο κυβερνήτης ούτε που ασχολήθηκε με μας. Ουτε μία λέξη. Να αναφέρω εδώ ότι και τα δύο ΑΤR δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση. Ψιλοβρώμικα, η πλάτη των καθισμάτων κουνάει προς τα πίσω. Νομίζω ότι μία συντήρηση στο εσωτερικό τη χρειάζονται.
Αν ήταν να βαθμολογήσω δεν ξέρω αν θα πρέπει να βάλω βαθμό στα εσωτερικά δρομολόγια. Ειδικά στης επιστροφής.
Στο ΑΤΗ - VIE και επιστροφή θα έβαζα 9 λόγω της συνέπειας δρομολογίων, του εσωτερικού των αεροσκαφών, και του φαγητού.Μικρό μείον που δεν έιχαν και πολύ όρεξη ή δεν ήξεραν να πουν για το πρόγραμμα ΙΚΑΡΟΣ που ρώτησε ένας επιβάτης.
Τα ξαναλέμε τα Μάρτιο.
 
Poly kalo report.To panorama exei gia kleisto xwro ontws polykalh 8ea kai to faghto einai ekseretiko.Egw otan eixa paei persi thn anoiksh eixa dei ta Star Alliance A330 kai A340 ths Austrian,Austrian 767 (freskobammeno gar),Fyrolean F-28-4000,OA 717 opws kai ena pragmatika spaniokommati ena 737 ths Macedonian Air Transport (MAT).

Ax Biennh a8anath me thn aerodromiara sou!
 
Top