Και δεύτερο dash της SAS με gear collapse!

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
alex2":dfwc4bzp said:
Aμα θέλετε βαρέστε με για αυτό: Ίσος αυτά τα συμβάντα να είναι ευκαιρία για την ΟΑ και την Aegean να αγοράσουν σχετικά φτηνά αεροπλάνα που είναι πολύ καλά για πτήσης εσωτερικού

Γιατί να σε βαρέσουμε;; Θα έχεις πολλές ευκαιρίες να κάνεις αλλιώς emergency landing στον Βενιζέλο με dash? :p :p
Σοβαρά.. Εστω οτι τα παίρνουν.. Γιατί να μην βγάλουν και εδώ τα ίδια προβλήματα;; Δεν νομίζω οτι φταίει η συντήρηση της SAS.. Κάπου αλλού πρέπει να είναι το πρόβλημα..
 

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Συμφωνώ. Αν η SAS δεν συντηρούσε σωστά τα αεροσκάφη της, λογικά θα εμφανιζόντουσαν προβλήματα και σε άλλους τύπους.
 

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
397
Likes
0
Περιοχή
Budapest / Stockholm
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LHBP
MerNion":1cmrymsw said:
alex2":1cmrymsw said:
Aìá èÝëåôå âáñÝóôå ìå ãéá áõôü: ºóïò áõôÜ ôá óõìâÜíôá íá åßíáé åõêáéñßá ãéá ôçí ÏÁ êáé ôçí Aegean íá áãïñÜóïõí ó÷åôéêÜ öôçíÜ áåñïðëÜíá ðïõ åßíáé ðïëý êáëÜ ãéá ðôÞóçò åóùôåñéêïý

Ãéáôß íá óå âáñÝóïõìå;; Èá Ý÷åéò ðïëëÝò åõêáéñßåò íá êÜíåéò áëëéþò emergency landing óôïí ÂåíéæÝëï ìå dash? :p :p
.

More êáëÜ èá Þôáíå Üìá Þôáíå íá âãÜëïõíå emergency ìïíï üôáí ðñïóãåéþíïíôáé óôï LGAV. ÖáíôÜæåóáé íá êïëëÞóåé ç ñüäá üôáí ðñïóãåéþíïíôáé ð÷ íÜîï! ÁðáðÜ
 

landlover

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/06/2007
Μηνύματα
75
Likes
0
Περιοχή
NEO ΦΑΛΗΡΟ
LT_nik":1nqpcgrf said:

Πραγματικά υποδειγματική προσγείωση.
alex2":1nqpcgrf said:
Aμα θέλετε βαρέστε με για αυτό: Ίσος αυτά τα συμβάντα να είναι ευκαιρία για την ΟΑ και την Aegean να αγοράσουν σχετικά φτηνά αεροπλάνα που είναι πολύ καλά για πτήσης εσωτερικού

Εδώ που τα λέμε τις θες τις ξυλιές σου.....
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
675
Likes
98
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Απ'ότι φαίνεται τόσο στο πρόσφατο video όσο και στο παλιότερο http://www.youtube.com/watch?v=IbvB9H41GzI δεν υπάρχει αφρός στο διάδρομο. Έχει σταματήσει η χρήση του ή απλώς δεν είχαν; Και άντε στο Aalborg μπορεί και να μην είχαν, στο Kastrup όμως; :?:
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν ειμαι ειδικός απλά μια σκέψη θα κάνω..
Ισως επειδή είχε αναπτυχθεί κανονικά ο ένας τροχός, αν έστρωναν αφρό δεν θα βοηθούσε στο να φρενάρει έστω αυτός και θα τσούλαγε πιο πολύ.. Ισως ο αφρός είναι για όταν δεν αναπτυχθούν καθόλου τα κυρίως σκέλη..
 

landlover

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/06/2007
Μηνύματα
75
Likes
0
Περιοχή
NEO ΦΑΛΗΡΟ
Ερώτηση ολίγον off

Στο συγκεκριμένο περιστατικό (όπως φαίνεται στο video) έχουμε αποτυχία έκτασης του δεξιού κύριου σκέλους.

Αυτό χαρακτηρίζεται gear collapse??

Μήπως για να χαρακτηρισθεί έτσι θα έπρεπε να είχαμε αστοχια (καταστοφή) στο σκέλος??
 

jkar

Economy-Class-Member
Εγγραφή
20/09/2007
Μηνύματα
108
Likes
0
landlover":2940627x said:
.....αποτυχία έκτασης του δεξιού κύριου σκέλους.....
.......Αυτό χαρακτηρίζεται gear collapse??
gear collapse= Κατάρρευση σκέλους, για να καταρρεύσει το σκέλος πρώτα πρέπει να έχει εκταθεί

landlover":2940627x said:
.....
...Μήπως για να χαρακτηρισθεί έτσι θα έπρεπε να είχαμε αστοχια (καταστροφή) στο σκέλος??

Έχουμε….αστοχία του σκέλους….. και όχι …..στο σκέλος…
και ακόμη καλύτερα …..το δεξιό σκέλος δεν ασφάλισε διότι το υλικό του…συνδέσμου .. αστόχησε λόγω οξείδωσης….,
η πτέρυγα απεκόπει, διότι η κύρια δοκός της αστόχησε στα 2/3 του μήκους της λόγω υπέρβασης εφελκυστικών τάσεων…κλπ

Συνδέεις ένα αποτέλεσμα =κατάρευση με μία μόνον αιτία=αστοχία.
το αποτέλεσμα της κατάρρευση μπορεί να έχει πολλές αιτίες και όχι μόνον αστοχίες υλικών και μπορούν να συμβούν πολλών ειδών αστοχίες χωρίς να έχουμε κατάρευση.


Ελπίζω να σε βοήθησα. :)
 

landlover

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/06/2007
Μηνύματα
75
Likes
0
Περιοχή
NEO ΦΑΛΗΡΟ
Αγαπητέ jkar μάλλον με παρεξήγησες.
Το σχόλιό μου δεν ήταν ειρωνικό.

Ρώτησα από ενδιαφέρον για να μάθω την σωστή ορολογία της κάθε κατάστασης.
Λυπάμαι που δεν έγινα αντιληπτός......

Το ερώτημά μου παραμένει για όποιον θα ήθελε να απαντήσει


jkar":2neubkzh said:
Εχουμε….αστοχία του σκέλους….. και όχι …..στο σκέλος…
Του σκέλους οταν αναφερόμαστε σε ολόκληρο, στο σκέλος όταν αναφερόμαστε σε υποσύστημα αυτού..... αλλά μην τρελαίνεσαι :)


jkar":2neubkzh said:
Ελπίζω να σε βοήθησα. :)
Καμιά φορά δεν αρκεί η ελπίδα

Συγνώμη και παλι για το off
 

Elliott LGAV

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
336
Likes
0
Περιοχή
Globe
Website
www.11aviation.com
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
TNCM
Η επίστρωση αφρού έχει καταργηθεί ως mandatory εδώ και πολύ καιρό. Μάλιστα το Recommendation της FAA πλέον λέει ότι είναι χειρότερη η χρήση του.

MerNion":3soyxr60 said:
Δεν ειμαι ειδικός απλά μια σκέψη θα κάνω..
Ισως επειδή είχε αναπτυχθεί κανονικά ο ένας τροχός, αν έστρωναν αφρό δεν θα βοηθούσε στο να φρενάρει έστω αυτός και θα τσούλαγε πιο πολύ.. Ισως ο αφρός είναι για όταν δεν αναπτυχθούν καθόλου τα κυρίως σκέλη..
 
Top