Και δεύτερο dash της SAS με gear collapse!

  • Thread starter Thread starter cavo_paradiso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και ο αφρός δεν αντικαθίσταται με κάτι άλλο? Έτσι χύμα κατεβαίνουν στον διάδρομο?
 
landlover":35f8y8s1 said:
Αγαπητέ jkar μάλλον με παρεξήγησες.
Το σχόλιό μου δεν ήταν ειρωνικό.

Ρώτησα από ενδιαφέρον για να μάθω την σωστή ορολογία της κάθε κατάστασης.
Λυπάμαι που δεν έγινα αντιληπτός......

Το ερώτημά μου παραμένει για όποιον θα ήθελε να απαντήσει

Δεν κατάλαβα καμία ειρωνεία στο σχόλιο σου, κατάλαβα το ενδιαφέρον σου για την σωστή χρήση των τεχνικών όρων, και επειδή δεν ξέρω εάν έχεις κάποιες σχετικές γνώσεις, τα έκανα όσο μπορούσα απλά.
Αλλά ίσως εγώ δεν κατάλαβα σωστά, ας ξαναπροσπαθήσω λοιπόν:


Καταρρέει κάποιος η κάτι που είναι σε πλήρη ανάπτυξη δηλαδή όρθιος, τεντωμένος, στημένος, απλωμένος και άλλα τέτοια ανάλογα. Καταρρέει όρθιος άνθρωπος από αδυναμία, ο τοίχος γιατί τον χτύπησε σεισμός, ο πνεύμονας γιατί άδειασε από αέρα .ΟΚ ;
Δεν καταρρέει κάποιος η κάτι που είναι μαζεμένο, ξαπλωμένο σε συστολή ΟΚ;
Το δεξιό σκέλος δεν κατέβηκε, έμεινε μαζεμένο στην θέση άνω. ΟΚ;
Λοιπόν δεν μπορεί να συνέβη gear collapse= Κατάρρευση σκέλους γιατί το σκέλος δεν κατέβηκε ποτέ.
gear collapse= Κατάρρευση σκέλους θα είχαμε εάν κατέβαινε το σκέλος και έσπαγε, υποχωρούσε γιατί δεν ασφάλισε σωστά η κάτι τέτοιο.
Συνέβη gear mulfunction =δυσλειτουργία του σκέλους αν θέλεις, για να μην το παρακάνουμε πολύπλοκο.
Τι είναι αυτό που λέω λάθος;

Την λέξη αστοχία στην Μηχανική-Αντοχή Υλικών την χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την κατάσταση του επι μέρους, δηλαδή του υλικού, άντε του υποσυστήματος αλλά με ακριβή προσδιορισμό του τμήματος και της αιτίας. Επειδή αυτό είναι πολύ γενικό και εξ αυτού ασαφές η παρεξηγήσιμο έγραψα τα παραδείγματα παραπάνω προσπαθώντας να βοηθήσω. Δεν λέμε η γέφυρα αστόχησε, λέμε κατέρρευσε λόγω αστοχίας κλπ κλπ. δεν λέμε το αεροπλάνο αστόχησε, λέμε διαλύθηκε στον αέρα γιατί αστόχησε ουρά κλπ κλπ.
Δεν λέμε είχαμε αστοχια (καταστροφή) στο σκέλος έτσι στο γενικό, λέμε ότι στο σκέλος αστόχησε αυτό και αυτό συγκεκριμένα.

Για να δούμε τα κατάφερα αυτήν την φορά; :)
Socrates":35f8y8s1 said:
Και ο αφρός δεν αντικαθίσταται με κάτι άλλο? Έτσι χύμα κατεβαίνουν στον διάδρομο?

ο αφρός έγινε προαιρετικός, γιατί εκτός του καλού της καταστολής των σπινθήρων τριβής, γλιστρούσε πάρα πολύ. Τώρα καλείται ο κυβερνήτης να αποφασίσει αν στην κατάστασή του, ποιο πολύ φοβάται την φωτιά, η ποιο πολύ θέλει να σταματήσει γρήγορα και (όσο γίνεται) ελεγχόμενα.
Σε αυτό τον τύπο αεροπλάνου και σε αυτήν την ελεγχόμενη αναγκαστική προσγείωση δεν φοβάσαι να σπάσουν οι δεξαμενές και να χυθεί το (όποιο έχει απομείνει) καύσιμο, απλά θέλεις να σταματήσεις όσο γίνεται ποίο ανώδυνα και γρήγορα.
Οι άνθρωποι ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, και μπράβο τους που κατάφεραν να βγάλουν πέρα τέτοια σειρά ατυχημάτων χωρίς να ανοίξει μύτη. :great:
 
related, non related ðÜëé ìå ôá gear åß÷å íá êÜíåé. üôé k íá âãÜëåé ôï report ðÜëé ç ÓÁÓ ôçí áðüöáóç ôçò äåí ôçí áëëÜæåé
 
Η απόφαση της SAS ελήφθη με κριτήρια επιχειρηματικά.
Ότι και να βγάλουν τα τελικά πορίσματα, η SAS ήταν χαμένη. Φταίει η συντήρηση ; (είναι της SAS), κακιά εικόνα, χανει πελάτες, έφταιγε το αεροπλάνο και το είχε στα δρομολόγια ακόμα; Πάλι κακιά εικόνα, πάλι χάνει πελάτες. Πήραν μία απόφαση διαχειριζόμενοι μία κρίση και η το μέλλον θα δείξει αν έκαναν σωστά.
Εμένα όμως δεν με ενδιαφέρει η SAS, με ενδιαφέρει το τι έγινε.
 
http://epn.dk/industri/article1204734.ece

sorry το link είναι μονο στα δανέζικα. Η SAS μετά την απόφαση της να αποσύρει τα dash από τον στόλο της έπρεπε να βρει έναν ιδανικό αντικαταστάτη. Με βάση αυτό το άθρο τον βρήκε k είναι το (what a surprise) CRJ 700/900. Η αγορά του θα συζητηθεί στο επόμενο στο επόμενο meeting της SAS group. όπως φαίνεται η εποχή τον turboprops αρχίζει να φτάνει στο τέλος της
 
Η SAS εξέδωσε δελτίο τύπου, αναφορικά με την πολύκροτη υπόθεση, παρέχοντας περισσότερες λεπτομέρειες

http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/0 ... kr0003.pdf

Θα μπορούσε κάποιος να διαφωτίσει σχετικά;
 
H SAS παραγγέλνει 13 CRJ-900 and 14 Q-400

Η bombardier k η SAS ήλθαν σε συμφωνία για την αποζημίωση της δεύτερης. Επίσης για την αντικατάσταση των Q400 η SAS παρήγγειλε από την Bombardier σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή 13 CRJ-900 kai 14 Q-400 έχοντας option για αλλα 24.

όπως φαίνεται η σας τελικά κρατάει τον τύπο q400 στον στόλο της k βάζει ακόμη ένα το crj900

Source: http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3880642/
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Δεν κατάφερα να "ψαρέψω" κάτι μέσω της αναζήτησης και πιθανώς αυτό που θα πω να είναι λάθος ή off-topic. Απλά, έχω την απορία κ είπα να μεταφέρω τον προβληματισμό μου εδώ:
Πριν από αρκετά χρόνια, ένα μοντέλο της DHC, νομίζω το 400ρι, είχε προβλήματα σε 2-3 διαφορετικές περιπτώσεις (διαφορετικό αεροσκάφος), με το δεξί κύριο σκέλος Π/Γ. Το είχα διαβάσει πριν από καιρό σε ένα παλιό RBF. Αν δεν κάνω λάθος ήταν των Σκανδιναβικών αερογραμμών. Στο τότε τεύχος του περιοδικού, ο συντάκτης έλεγε πως θα επανέλθουν στο θέμα μόλις πάρουν τα πρώτα στοιχεία διερεύνησης.
:arrow: Το πρόβλημα με την μη ασφάλιση σε θέση κάτω του δεξιού σκέλους, το είχαν όντως τα Dash8 400Q;
:arrow: Αν όντως το είχαν, το πρόβλημα με κάποια τροποποίηση διορθώθηκε;
:arrow: Κάποιος που διαβάζει το RBF, ξέρει αν όντως έγινε αναφορά στην στήλη "Black Box" του περιοδικού για το θέμα μετά τις διερευνήσεις και αν ναι, σε ποιό τεύχος μπορώ να τη βρω;
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη αν είμαι off-topic όσον αφορά το Olympic Air :?
 
Top