Kainourio Anatoliko Apron sto "Macedonia" ?

Hristos

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
1.523
Likes
0
Περιοχή
Karlsruhe / Germany
Website
www.airliners.gr
Kalimera Xristo ;) ti kanis ?

I fili mas stin Thess/niki, ftiaxnoune ena kainourio Apron sto anatoliko meros tou "Macednoia" ?
i prokete gia palies eygaktastasies tou stratou ?

ida prin ligo aftin tin fotografia, kai then mporo na anagnoriso ean epekteinoune to apron, i prokete gia tipota alo,

http://planepictures.net/netshow.php?id=310350 :?:
 
Γεια σου Χρήστο... :p

Βασικά αυτό το apron το έχω παρατηρήσει που κατασκευάζεται τον τελευταίο χρόνο. Βρίσκεται στην στρατιωτική περιοχή του αεροδρομίου (τη νότια) και δεν ξέρω για τι προορίζεται ακριβώς. Απ' ότι μπορώ να δω δεν προορίζεται για shelters αλλά πρόκειται για ένα κανονικό δάπεδο... και ίσως σκοπεύουν να μεταφέρουν εκεί το υπάρχον στρατιωτικό δάπεδο που βρίσκεται απέναντι από τον εμπορευματικό σταθμό...
Απλή υπόθεση. Όποιος έχει info, ας μας βοηθήσει. Θα ρωτήσω όμως και θα μάθω. ;)
 
Κατασκευάζεται για μόνιμη έδρα των Canadair
 
Efharisto poli gia tin info Vasili :)

basika eixes dikio Xristo, ta CL-215/415 tha figoune apo to klassiko stratiotiko apron tou SKG...

ala giati ?

(mipos exei sxesi me ta C-27 pou paringile i Aeropria ?
i ine to "palio" stratiotiko apron ena simmantiko kommati tou neo Cargo-Terminal ? All Day remote stands ktlp...)
 
Hristos":10prcmw7 said:
basika eixes dikio Xristo, ta CL-215/415 tha figoune apo to klassiko stratiotiko apron tou SKG...

ala giati ?

(mipos exei sxesi me ta C-27 pou paringile i Aeropria ?
i ine to "palio" stratiotiko apron ena simmantiko kommati tou neo Cargo-Terminal ? All Day remote stands ktlp...)

Βασικά στο υπάρχον στρατιωτικό, στάθμευαν κυρίως τα Canadair, οπότε τώρα μεταφέρονται.
Χρήστο, το cargo terminal και το military apron, δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Απλώς βρίσκονται απέναντι. Ανάμεσα τους είναι ο διάδρομος 10/28!
Τώρα γιατί τα Canadair μεταφέρονται σε νέο apron δεν το γνωρίζω!
 
Χρήστο, το cargo terminal και το military apron, δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Απλώς βρίσκονται απέναντι. Ανάμεσα τους είναι ο διάδρομος 10/28!

to gnoriso afto xristo :) aplos, itane i upothesi mou, oti o stratos tha afisi to stratiotiko apron sto Aerolimena,
 
To stratiotiko den xrisimopioite pleon, exoun figi olla ta aeroplana tis 113 pteriga maxis kai exoun metaferthi sto Sedes. Mono skopies exei sti Mikra.
 
CaptainChris":3p6uuzc5 said:
To stratiotiko den xrisimopioite pleon, exoun figi olla ta aeroplana tis 113 pteriga maxis kai exoun metaferthi sto Sedes. Mono skopies exei sti Mikra.

Βασικά, Χρήστο, δεν αναφερόμαστε γενικά στο στρατιωτικό αεροδρόμιο στη Μίκρα, αλλά στο κυρίως στρατιωτικό δάπεδο της Μίκρας, το οποίο χρησιμοποιείται από οτιδήποτε στρατιωτικό επισκέπτεται το αεροδρόμιο (C-130s, C-47s, CL-215/-415s, Do-28s, στρατ. ελικόπτερα κτλ.) μέχρι και σήμερα.

Περισσότερα για το τι εδρεύει στη Μίκρα, εδώ:
https://www.airliners.gr/el/port.php?id=16
 
Το παρακάτω ΝΟΤΑΜ πρέπει να σχετίζεται με την σύνδεση του νέου αυτού δαπέδου (που αναφέρθηκε παραπάνω) με τον διάδρομο 16/34.

:arrow: A0672/05 - THESSALONIKI / MAKEDONIA/INTL:RWY 16/34 CLOSED DUE TO WIP 20 APR 05:00 UNTIL 29 JUN 15:00

Εδώ και 2-3 μέρες (και αυτό θα γίνεται ως 29/06) γίνονται πολλές προσεγγίσεις από το άκρο 28, το οποίο χρησιμοποιείται σπάνια για προσγειώσεις μιας και σ' αυτόν γίνονται μονάχα visual προσεγγίσεις (εξ' όψεως). Είναι ο μόνος διάδρομος του LGTS για τον οποίο δεν υπάρχει διαθέσιμη ενόργανη προσέγγιση [ο 16 και ο 10 έχουν ILS (και VOR), και ο 34 έχει VOR)]. ;)
 
Eδώ και δύο μήνες περίπου είχα παρατηρήσει ότι ο 16/34 δεν χρησιμοποιείτο και όλες οι αποπροσγειώσεις γίνονταν από τον 10/28. Πριν τρεις μέρες περίπου ο διάδρομος ξανατέθηκε σε λειτουργία, κάτι άμεσα αντιληπτό σε όλους τους κατοίκους της Καλαμαριάς, καθώς τα αεροπλάνα ευθυγραμμίζονται για την τελική αρκετά νωρίς ήδη πάνω από το κέντρο της πόλης. Δεν γνωρίζω αν ταυτόχρονα με την επαναλειτουργία του 16/34 σταμάτησε η λειτουργία του άλλου διαδρόμου, περιμένω περισσότερες πληροφορίες, αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω για τους λόγους αυτών των ρυθμίσεων
 
Top