Καινούριος ψάχνεται για δίπλωμα αεροπλάνου

  • Thread starter Jackv
  • Ημερομηνία δημιουργίας

zafos

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/05/2010
Μηνύματα
72
Likes
0
Η πιο φτηνη λυση νομιζω πως ειναι η αποκτηση πτυχιου υπερελαφρου αεροσκαφους απο εδω http://www.matkaris.gr/ δεν ξερω βεβαια ποσο καλη ειναι σαν σχολη αλλα ειναι οτι πιο φτηνο εχω βρει...
 

flying Doc

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/04/2007
Μηνύματα
1.771
Likes
181
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EBBR
@zafos. Του προτείνεις δηλαδή να πηγαίνει στο LGAV, να παίρνει την Sky Express για ΚΖΙ, να κάνει το μάθημα, να μένει 1-2 μερες Κοζάνη και να επιστρέφει Αθήνα.... Με την ίδια λογική έχει και μια πιο φτηνή σχολή στη Βουλγαρία, ας πάει εκεί... :thx: :thx: :thx: :thx:
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Πτέραχος Ηλίας Μπόζνος (6938348783) και πάσης υφηλίου. Αεροπλάνο Cessna 172 SX-ΑJX, το άλλο σαβκο μπαίνει ο καινούργιος κινητήρας. 45 ώρες 6750 ευρώ.
 

zafos

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/05/2010
Μηνύματα
72
Likes
0
Βασικα ναι εκανα λαθος απλα μενω εγω εκει κοντα και δεν το σκεφτηκα :mrgreen:
 

Jackv

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
4
Likes
0
πήρα τηλ στο τατόι και αν έχει καλό καιρό το σ/κ θα πάω από εκεί μία βόλτα...Όσο το έψαχνα βρήκα και τα υπερέλαφρα.Η διαφορά του είναι στο πόσο επηρεάζονται απο τον άνεμο λόγο διαφοράς βάρους και τα άτομα που χωράει;Μήπως τελικά αφού το θέλω για hobby με καλύπτει καλύτερα;Στην Αθήνα υπάρχει καμία σχολή για υπερέλαφρα;Και κάτι τελευταίο.Θέλω να πάρω να διαβάσω κανένα βιβλίο για αεροπλάνα.Έχετε να μου προτείνετε κάτι;
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Σχετικά με το δήλημα PPL ή υπερελαφρό η διαφορά είναι στο βάρος και στον αριθμό των θέσεων. Αν θέλεις να βάλεις τρία άτομα και καμιά βαλίτσα το υπερελαφρό το ξεχνάς!! Σκέψου ότι το C172, το πιο standard αεροπλάνο που μπορείς να συναντήσεις σε αερολέσχη αν είναι κομπλαρισμένο με καύσιμο έχει οφέλιμο φορτίο 240kg. Δηλαδή 3 άτομα και μια βαλίτσα maximum ή 2 άτομα για να πας ταξίδι άνετα. Αν κάνεις αναγωγή σε υπερελαφρό (450kg όλο το Α/Φ μαζί με το φορτίο!!!) καταλαβαίνεις ότι σηκώνει 2 άτομα μόνο με τα εσώρουχά τους ή 1 άτομο για πιο άνετα. Τι θέλω να πω.... Αν σε ενδιαφέρει απλά να πετάξεις καμιά ωρίτσα τα Σαββατοκύριακα, να απογειωθείς από το Τατοι και να προσγειωθείς πάλι εκεί τότε το υπερελαφρό είναι μια χαρά. Αν όμως θέλεις να πάρεις το αεροπλάνο με κανένα φίλο, να βάλεις και 40 kg πράγματα τότε το cessna (άντε και piper :D ) είναι μονόδρομος! Σχετικά με τη θεωρεία δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Όταν θα εγγραφείς σε κάποια σχολή θα σε καθοδηγήσουν και θα σου δώσουν ολη την ύλη που χρειάζεσαι για το πτυχίο σου!
 

RS 7

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
06/08/2011
Μηνύματα
4
Likes
0
Μπορεί κάποιος να ενημερώσει σχετικά με το πτυχίο LAPL(A)?Τί ακριβώς μπορείς να κάνεις με αυτό το πτυχίο?Να υποθέσω πως είναι και αυτό ερασιτεχνικού τύπου?Υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς έως 3 ατόμων?Ευχαριστώ!
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Ζητώ συγγνώμη για την παρέμβαση στη συζήτηση.
Οπως πιθανόν γνωρίζετε στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχολή (Flight Training Organization-FTO or Registered Facility-RF) που να κάνει εκπαίδευση για LAPL. Και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει. Αφού τα πιο συνηθισμένα αεροπλάνα γενικής αεροπορίας δηλ Piper Arrow/Lance/Cherokee, Cessna 172/182/210, Socata TB 9/10/20 είναι κάτω από 2000 κιλά μέγιστο βάρος απογείωσης και οι χειριστές τα πετάνε άνετα με τα PPL δηλ τα πτυχία ιδιωτικών αεροπλάνων, γιατί οι σχολές να κάνουν καινούργια εγχειρίδια εκπαιδεύσεων, να ζητήσουν εγκρίσεις κλπ κλπ για να δίνουν πτυχία με 15 ώρες λιγώτερη εκπαίδευση? (30 ώρες το LAPL, 45 το PPL).
Αλλωστε τέλος Μαρτίου FTO (δηλ οι ιδιωτικές επαγγελματικές σχολές) και τα Registered Facilities (ιδιωτικές σχολές και σχολές των αερολεσχών που παράγουν χειριστές ιδιωτικών) θα υποχρεωθούν να έχουν κοινή και πανομοιότυπη οργάνωση και λειτουργία πράγμα που σημαίνει τεράστια δαπάνη για να αντιμετωπιστούν τα έξοδα και φυσικά τεράστια αύξηση στα δίδακτρα και στο κόστος πτητικής εκπαίδευσης.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΙΔΕ και μόλις που προλαβαίνει να πάρει Πτυχίο Ιδιωτικών δηλ PPL μέχρι τέλος Μαρτίου με 7000 ευρώ στις σχολές των αερολεσχών και τα RF ή το πολύ να έχει κάνει μόνο την εκπαίδευση (θεωρητική και πρακτική και να μετράει το χρόνο δηλ 18μηνο να περάσει τα μαθήματα και 24μηνο για το PPL skilltest).
Αρα, αξιότιμε κύριε RS 7, σας συμφέρει -άλλωστε δεν υπάρχει τίποτε άλλο- να πάρετε PPL με το οποίο πετάτε τα πάντα (εννοώ οτι και όπως επιτρέπεται από τη Νομοθεσία) από πλευράς βάρους και αριθμού επιβατών.
 

Tcy

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
01/10/2012
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπερα σε ολους να ρωτησω κατι και εγω??Η GLOBAL εχει καποιο site που μπορω να παρω πληροφοριες??Ή αν ξερει καποιος καποια αλλη σχολη στην Αθηνα παρακαλω ας την αναφερει
 
Top