Καλοκαίρι 2022 - Disruptions στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OveLix

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.513
Likes
1.588
Περιοχή
Elbonia
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αποκτήσει δικό της θρεντ η μεγαλύτερη κρίση λειτουργίας των ευρωπαϊκών αεροδρομίων post-Covid.

Ειδικά τώρα που ξεκίνησαν πτήσεις με άδεια αεροπλάνα που έρχονται στην Ευρώπη μόνο και μόνο για να παραλάβουν βαλίτσες που έχουν μείνει πίσω.

Αντιγράφω από το newsletter του Flight Global:

H Delta Airlines, επικαλούμενη «θέματα αποσκευών» στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, ανακοίνωσε ότι πρόσφατα έστειλε ένα από τα αεροσκάφη της στην Ευρώπη για να επαναπατρίσει τις αποσκευές που είχαν χαθεί.

Η Icelandair μετέφερε δύο δικούς της handlers αποσκευών στο AMS για να βοηθήσουν στο handling των αεροσκαφών της.

Η Wizz Air δήλωσε ότι περιορίζει την προβλεπόμενη αύξηση της θερινής χωρητικότητας κατά περίπου 35% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την κρίση.

Το Heathrow ανακοίνωσε ανώτατο όριο χωρητικότητας και ζήτησε από τις αεροπορικές να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια Ιούλιο-Αύγουστο, επικαλούμενο τις προκλήσεις που θέτει η «κληρονομιά του Covid». Η Emirates την Πέμπτη χαρακτήρισε την κίνηση ως «παράλογη και απαράδεκτη» και ανακοίνωσε ότι δεν θα περικόψει το παραμικρό.
 
Στο Βουκουρέστι (Otopeni) η κατάσταση είναι αρκετά ομαλή, χωρίς καθυστερήσεις σε έλεγχο ασφαλείας και διαβατήρια, παρά την αυξημένη κίνηση των LoCos. Υπάρχουν και σχετικές αναφορές στον Ρουμανικό τύπο.
 
Διαβάζω στο Airways magazine ότι το LHR έθεσε ανώτατο όριο τους 100.000 επιβάτες ανά ημέρα, ενώ το 2018 διακινούσε 220.000 ανά ημέρα. Καταλαβαίνετε για τι κατάσταση μιλάμε.

Επίσης, γράφει ότι στο LHR η κίνηση/ζήτηση έχει επανέλθει στο 85% του προ-Covid επιπέδου, ενώ μόλις το 70% του airport ground staff είναι στη θέση του σε σχέση με πριν.

 
Μετά την Emirates, και η Etihad ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να περικόψει το πρόγραμμά της προς LHR

 
Και η Φραγκφούρτη ζητάει και άλλη μείωση των πτήσεων.


Μέχρι τώρα ακύρωσε κυρίως η LH (εάν το έκανε λόγω δικών της ελλείψεων προσωπικού ή / και λόγω των προβλημάτων του αεροδρομίου άλλο θέμα....).

Αλλά ούτως ή αλλιώς, σχεδόν όλες οι κρατήσεις που είχα μέσω FRA ή MUC έχουν ήδη ακυρωσεί από την LH (στο BRU-FRA και BRU-MUC εδώ και εβδομάδες ακυρώνονται πολλές πτήσεις και όποιες πτήσεις γίνονται συχνά έχουν αρκετή καθυστέρηση με το κίνδυνο να χάσεις την ανταπόκριση - εκτός εάν έχει καθυστέρηση κι αυτή).

Έχω βαρεθεί με αυτή τη κατάσταση. Μετά από 2 χρόνια ακυρώσεις λόγω Covid και περιορισμοί ταξιδιών τώρα αυτό το χάος. Αν και πρέπει να πω ότι οι Βρυξέλλες για τα στανταρτς της βόρειας Ευρώπης είναι καλά, μέχρι τώρα δεν είχα μεγάλες ουρές εκεί. Μένει βέβαια το πρόβλημα με τις συνεχείς ακυρώσεις, ιδιαίτερα της LH και της SN (στην περίπτωση της SN λόγω των δικών της ελλείψεων - το κύριο αίτημα των συνδικάτων στις απεργίες τέλος Ιουνίου ήτανε η μείωση του φόρτου εργασίας, με αποτέλεσμα η SN να ακυρώσει σχεδόν 700 πτήσεις τον Ιούλιο και Αύγουστο).
 
Οι συντηρήσεις των αεροπλάνων, οι τεχνικές βάσεις και γενικότερα ότι χρειάζεται για να γίνεται με ασφάλεια μια πτηση, υπάρχει περίπτωση να επηρεαστούν με την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί;
 
Επιθετικό μάρκετινγκ από το Κάσελ που σε ποστ του πάνω κάτω λέει:'' Χάος; Όχι σε εμάς''.

Η Φρανκφούρτη μειώνει τις πτήσεις της για να λάβει τα ευχαριστώ του αφεντικού της LH, o οποίος ψελλίζει κάτι για θεμιτό ανταγωνισμό κλπ:

That is why I welcome Fraport AG announcement. The sickness rates of their ground handling staff is so high that their service was not sufficient – even for the flight schedule we had already reduced several times. Now other airlines flying to and from Frankfurt will also contribute to an even – and thus fair – reduction and stabilization with flight cancellations.

To oποίο έχω λίγες δυσκολίες να καταλάβω, σχετικά με το γιατί είναι δίκαιο αν η Α και η Β εταιρεία τα κάναν θάλασσα, να την πληρώνει και η Γ. Τους χρειάζεται ίσως λίγο διαφορετικό μάνατζμεντ μενταλιτι που λέμε στα Φιλιατρά από τον Κλαρκ και τον Ο'λιγδι (βέβαια για να πω την κακία μου, δεν μού κάνει εντύπωση ότι οι Γερμανοί μπλοκάραν όταν κάτι δεν πήγε σύμφωνα με το πλάνο)...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν έχει εξεταστεί η μείωση της καραντίνας που είναι 5 μέρες αυτή την στιγμή στη Γερμανία (συν 1-2 μέρες για να έχεις το αρνητικό τεστ). Δεν έχω προσωπική άποψη προφανώς, αλλά ακούω τους γιατρούς που λένε ότι έχει εκφυλιστεί ο ιός και ότι οι ΜΕΘ είναι άδειες.
 
Σαν να μην εφταναν οι υπολοιποι λογοι για καθυστερησεις τωρα εχουμε και τον καυσωνα.
Χαος παλι στο LTN με diversions οπου μπορουσε ο καθενας (και LGW, BHX, EMA… δευτερευον χαος αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα εξυπηρετησης των επιπλεον αεροσκαφων)
 
Παντως τις τελευταιες βδομαδες περασα απο αεροδρομια-χαος και δεν μου ετυχε να περιμενω ωρες..Στο ΜΑΝ που γινεται της κολασεως εκανα 40' να τελειωσω στον ελεγχο, με τις ουρες, το οποιο ειναι νορμαλ..Στη FRA 25'..Στην δε Πάλμα που'χει μιλιουνια τουριστων, μεσημεριατικα με πολλες πτησεις να φευγουν και τελειωσα σε..5'..
 
Top