Καλοκαίρι 2022 - Disruptions στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια

Montezouma

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/06/2011
Μηνύματα
41
Likes
13
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGBL
Σωστά όλα αυτά που λέτε αλλά εγω επιμένω. Ποιος φορέας εποπτεύει κ μπορεί να επιβάλλει πρόστιμα στις εταιρείες;! Αν όχι η ΑΠΑ σίγουρα τότε ο συνήγορος του Καταναλωτή. Δεν υπάρχει συναλλαγή με χρηματικό αντίτιμο που να μην καλύπτεται από κάπου
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
130
Likes
103
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Θίγεις μεγάλο ζήτημα. Ευθύνη μεταφοράς των αποσκευών κλπ έχει η αεροπορική (αυτή θα κληθεί να πληρώσει τις αποζημιώσεις στους επιβάτες με καθυστερημένες ή/και χαμένες αποσκευές), που για οικονομικούς, πρακτικούς (και άλλους λόγους) το αναθέτει σε εταιρείες handling και μετά συνήθως απαιτεί να πληρώνει λίγα και να έχει βασιλική εξυπηρέτηση, που αναγκάζει τις εταιρείες handling να κακοπληρώνουν τους εργαζομένους που οδηγεί σε ελλείψεις προσωπικού κτλ. Να θυμίσουμε πως παλιά π.χ. η Aegean έκανε self-handling όχι μόνο σε ATH αλλά και σε αρκετά περιφερειακά αεροδρόμια. Ενδεχομένως, θα έπρεπε οι αεροπορικές να βάλουν το χέρι λίγο βαθύτερα στην τσέπη... Λύσεις υπάρχουν (η Icelandair έχει κρατήσει το ευφυές μέτρο (προφανώς επειδή αποδίδει) να φέρνει 2 υπαλλήλους στο AMS για να βοηθάνε στη φόρτωση, ενώ η KLM διαφημίζει στα social media τους υπαλλήλους γραφείου που κατέβηκαν στην πίστα να βοηθήσουν στο χάος - και φαντάζομαι, ε θα τους δίνει και κάτι παραπάνω).
Ωραία σύνοψη ;)
Αυτή η διαδικασία πάντως είναι ένας φαύλος κύκλος.
Οι handlers προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα από το προσωπικό, με χαμηλές αμοιβές και ένα πακέτο συνθηκών πού δεν είναι ελκυστικό οπότε το ένα φέρνει το άλλο.
Με κάποιο τρόπο πρέπει να αλλάξει αυτή η κατάσταση και να μπει το χέρι στην τσέπη θα βοηθούσε. Λίγο με επενδύσεις για να χρειάζεται λιγότερο κόσμο, τουλάχιστον στο check-in και στα gates, ίσως με ενα CWA, κάπως να έρθει Λίγο στα ίσια.
Το self-handling της Α3 ήταν αποτελεσματικό από ότι Θυμάμαι. Ενδεχομένως πάλι, αν το είχαν κρατήσει, να εφάρμοζαν τις ίδιες πρακτικές με τούς contractors, οπότε πάλι το ίδιο θα γίνονταν. Από αυτούς που γνώριζα που "έφυγαν" μέσα σε μια νύχτα από το handling unit της Α3 για τον τωρινό contractor, τα χρήματά που τούς έδωσαν ήταν αρκετά χαμηλότερα. Οπότε πρακτικά το θέμα ήταν ποιος θα τους "σουτάρει", με όλο τον σεβασμό σε αυτούς που την πλήρωσαν. Κοινή συνισταμένη το unit cost πάντα.
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
671
Likes
94
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Από τον χαμό που έγινε (και ίσως συνεχίζεται) συνοψίζω ορισμένα πράγματα:
1. Φαίνεται πως τα αφεντικά των αεροδρομίων/αεροπορικών/εταιρειών handling και συναφών είναι ανίκανοι για τις θέσεις που έχουν. Ενδεχομένως να είναι και ανόητοι, αλλά αυτό δεν το γνωρίζω.
2. Θα έπρεπε να είναι ήδη στα σπίτια τους. Κατά προτίμηση αφού λήξουν τις συνεργασίες με τις υπόλοιπες εταιρείες που συμμετείχαν στο χάος (εκατέρωθεν). Με λίγα λόγια να ξαναανακατέψουν την τράπουλα.
3. Αν θέλουν συμβουλές διοίκησης, να ρωτήσουν τους CEO των εταιρειών παραγωγής εμβολίων.
4. Επειδή το 3 το κόβω δύσκολο, μπορούν να ρωτήσουν τον καφετζή της γειτονιάς τους για θέματα διοίκησης, κάτι θα πάρουν (και δεν εννοώ δωρεάν τον ένα φρέντο στους δύο).
5. Μερικές αεροπορικές ΔΕΝ θα έλειπαν σε κανέναν, αν ερχόταν το πλήρωμα του χρόνου.
6. Αν οι πρόεδροι, πρωθυπουργοί, καγκελάριοι και λοιποί δεν ήταν κότες, θα ζητούσαν πίσω τα χρήματα (μας) που έδωσαν ως στήριξη στις αεροπορικές.
7. Το 6 θα έφερνε μαζί και το 5 και κατ' επέκταση το 2.
8. Κάτι έκαναν σωστά οι ultra low-cost και οι δικές μας, οι υπόλοιποι δεν αναρωτιούνται τι, γιατί είναι αυθεντίες (αν ρωτήσεις τους ίδιους) ή ισχύει η τελευταία πρόταση από το 1.
 

thanosp

First-Class-Member
Εγγραφή
05/11/2005
Μηνύματα
990
Likes
129
Περιοχή
U.K. / KVA
Οικογενειακό πρόσωπο πέταξε την Κυριακή SKG - LTN με Wizzair. Όλα καλά μέχρι την προσγείωση. Καθυστέρηση 30 λεπτών για να ανοίξει η πόρτα του αεροσκάφους και οι αποσκευές παραδόθηκαν μετά από.... 4 ώρες!
 
Top