Καλοκαίρι 2022 - Disruptions στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.310
Likes
610
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Έχω λίγο δυσκολίες να καταλάβω, τους συμφέρει πραγματικά να χάνουν το 20% των πτήσεων που είναι μερικά εκατομμύρια σε φόρους, χαμένους πελάτες που θα καταναλώναν, πέρα από τις τυχούσες αποζημιώσεις, παρά να δώσουν 800Ε παραπάνω στο προσωπικό τον μήνα (που πχ για 2000 άτομα, αυτό είναι 1.5Μ); Είναι κάποιου είδους ολλανδέζικης τσιγκουνιάς;

Μια ιστορία από τα παλιά, όταν δούλευα για την Airbus, είχαμε προσέξει ένα κύμα φυγής (η εταιρεία τότε δεν είχε σάλιο). Ο υπεύθυνος VP, τότε μάς είπε το εξής σπουδαίο: ''δώστε ότι ζητάνε''. Τα οποία και δεν ήταν ποτέ παράλογα σε αυτή την βιομηχανία, δεν είναι software για να βρει ο άλλος 3 φορές καλύτερα στο διμήνο... Και έτσι και έληξε το πρόβλημα.
 

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
487
Likes
46
Κι αν δεν έχεις να δώσεις τι κάνεις; Ή ξέρουμε ότι έχουν και δε δίνουν;
 

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
383
Likes
135
Θα περάσω απο το Σίπχολ την επόμενη Τρίτη - Τετάρτη. Overnight layover με διαφορετικά εισιτήρια. Προβλέπεται ενδιαφέρουσα εμπειρία.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.310
Likes
610
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως, με τζίρο στα 1.5 δις προ κόβιντ (μαζί με τα άλλα του γκρουπ)...Πώς είναι δυνατόν να μην έχουν; Ακόμα και αν δεν έχουν, ας δανειστούν, θα πάει πχ το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ολλανδίας στην ING και θα τους πουν όχι; Τα 10-20 εκατομμύρια είναι φραγκοδίφραγκα για αυτά τα μεγέθη, το Άμστερνταμ είναι έδρα από τεράστιες πολυεθνικές, πέρα από τον κομβικό του χαρακτήρα. Για μένα η μόνη -λογική- εξήγηση είναι ότι ακόμα και με αυξημένους μισθούς δεν υπάρχουν διαθέσιμα χέρια, λόγω ανταγωνισμού.

 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.056
Likes
650
Website
www.air-born.gr
Το έγραψα και προηγούμενα, το Σκίπολ παρόλο το χάος που ξεκίνησε την άνοιξη είχε κέρδη 65 μύρια στο εξάμηνο. Ζεστό κασέρι!

Αλλά ας μην είμαστε αφελείς. Προφανώς δε θα βάλουν το χέρι στην τσέπη και προβλέπω μετακύλιση του κόστους στους επιβάτες (ή άντε να ζητήσουν από το κράτος να "βοηθήσει" - το κράτος που by the way θέλει να αυξήσει το φόρο αναχωρούντων επιβατών κατά 30 ευρώ) αρκεί να το δεχτούν και οι αεροπορικές εταιρείες που για άλλη μια φορά βρίσκονται σε απόγνωση (ή ίσως και γιαυτό να το δεχτούν αφού πρέπει να υποφέρουν από τις ακυρώσεις, καθυστερήσεις και τα συνακόλουθα reaccomodations των επιβατών). Ήδη η KLM αναγκάστηκε να ακυρώσει το Σάββατο 34 πτήσεις και ανάλογος αριθμός την Κυριακή και σήμερα Δευτέρα. Κάπου γράφτηκε για για άδειες αναχωρήσεις (αφού το Σκίπολ ζήτησε να μειώσει τον αριθμό αναχωρούντων επιβατών) και κανονικές επιστροφές αλλά στο FR24 με μια γρήγορη ματιά είδα και τα δύο σκέλη ακυρωμένα.

Με τούτα και με κείνα πάντως κατάφεραν να "καταστρέψουν" ένα αεροδρόμιο κόσμημα που χαιρόσουν να πετάς. Το reputation damage στο Schiphol (και στην KLM ακόμα περισσότερο), ένα αεροδρόμιο που δεδομένου του μεγέθους του είχε τα μικρότερα MCΤ (minimum connecting times στην Ευρώπη) χωρίς περιττά transfer και security checks (βλέπε LHR, CDG) είναι αρκετά μεγάλο και σε αυτή τη φάση δε φαίνεται φως στο βάθος του τούνελ, ακόμα και αν ο νέος CEO πιάσει δουλειά σήμερα και αποφασίσει να δώσει λύση.
 
Top