Καταγγελία ryanair

  • Thread starter Thread starter THUKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Παιδιά όντως δεν μας είπαν τίποτα το που είμασταν ή που οδεύουμε .
Όντως εξαφανίστηκαν όλοι οι υπεύθυνοι και δεν είχαμε τηλέφωνα και νερό στο τελειωμένο αεροδρόμιο στη μέση του πουθενά .
Το περι φθήνιας μην το λέτε και πολύ . Πολλούς που ρώτησα στο λεωφορείο εισητήριο είχαν κλέισει με 80 εως 200 ευρώ το άτομο .
Η πτήση ήταν 29/2/2012 . Μεσημέρι .

Και το ότι κάποιοι δεν τρώγαν γλουτένη ή είχαν κάποιο πρόβλημα μπορεί να μην ακούγεται σοβαρό , αλλά για αυτό το λόγο διαλέξαν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο . Δεν με νοιάζει εμένα το λεωφορείο . Με πειράζει πουδεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος να μας ρωτήσει αν είστε σε κατάσταση για τέτοιο ταξίδι . Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι καιρικές συνθήκες υπήρχαν με τους σκατόδρομους των βουλγάρων .
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

THUKIS":tgggo6kw said:
Πολλούς που ρώτησα στο λεωφορείο εισητήριο είχαν κλέισει με 80 εως 200 ευρώ το άτομο .

Eρχόμαστε λοιπόν στο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόστος της πτήσης. Σκέψου λοιπόν αυτόν που πλήρωσε 200€ και χάλασε το ταξίδι του αν θα ξαναταξιδέψει με τον Λίγδη. Ενώ με μια κλασική και ΣΟΒΑΡΗ εταιρεία, θα έδινε 200€ και να όντως γίνονταν ό,τι έγινε θα τον κοίμιζαν σε ξενοδοχείο, θα τον τάϊζαν και θα του έδιναν κι αποζημείωση, ενω΄τώρα πήρατε όλοι σας τα @@ του Λίγδη κι ο Μιχαλάκης έγινε πιο πλούσιος ΧΩΡΙΣ να τον νοιάζει τι τραβήξατε.

Για σκεφτείτε κάποιους που ίσως ήταν η πρώτη τους φορά με αεροπλάνο, αν θα ξαναπετάξουν ποτέ. Το λέω και θα το λέω και θα το φωνάζω. Οι loco τύπου Ryan ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ το αεροπορικό ταξίδι...
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο. Εντάξει, είπαμε low cost carrier με περιορισμένη εξυπηρέτηση αλλα όχι και έτσι. Γενικά η Ryanair πρέπει να αναπτύξει μια ανθρώπινη συμπεριφορά προς τους πελάτες της σε τέτοιες περιπτώσεις, και να μην επιλέγουν πάντα τη λύση του πιο φθηνού και ό,τι γίνει :? .....Φίλε flying doc έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτα που είπες για την Ryanair, όντως καταστρέφει το αίσθημα χλιδής και άνεσης που προσφέρει το αεροπορικό ταξίδι. Θέλω όμως να προσθέσω κάτι που πιστεύω δεν ισχύει μόνο για μένα. Χρησιμοποιώντας την Ryanair μπορώ να ταξιδέψω πολύ περισσότερο απο ότι θα ταξίδευα κανονικά. Φυσικά και θα χρησιμοποιήσω μια legacy τουλάχιστον μια φορα το χρόνο για ένα ωραίο ταξιδάκι, αλλα με την Ryanair μπορώ και πηγαίνω σε μέρη που αν δεν υπήρχε η Ryanair δεν θα πήγαινα.


Ελπίζω να καταφέρετε να πάρετε μια αποζημίωση για την ταλαιπωρία σας, και η Ryanair να ξανασκεφτεί τις πρακτικές της.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Πιστεύω πως με 200 € θα μπορούσαν να βρούν και πτήσεις με άλλες εταιρίες (η alitalia το'κοψε το direct αλλά υπάρχουν και indirect, alitalia, aegean, swiss κλπ). Μη ξεχνάμε όμως ότι η Ryanair είναι η μοναδική εταιρία, μέχρι τέλος Μαρτίου, που κάνει το Θεσσαλονίκη - Ρώμη direct. Άλλο πράγμα να είσαι στη Ρώμη σε 1.30 ώρα και άλλο σε 3-4 που θα κάνεις με ανταπόκριση.

Αν και έχει συζητηθεί εκτενώς το παραπάνω θέμα και σε αυτό το forum θα προσθέσω τη γνώμη μου σχετικά

θεωρώ ότι αυτοί που επιλέγουν Ryanair είναι
- κάποιοι άνθρωποι (χαμηλών οικονομικών δυνατοτήτων ή πολλών άλλων υποχρεώσεων που για αυτούς ένα ταξίδι στο εξωτερικό θεωρείται πολυτέλεια) οι οποίοι θα επέλεγαν είτε να ταξιδέψουν με την Ryanair (ακόμη και σε κάποιον δημοφιλή προορισμό, όπως Ρώμη) είτε να μη ταξιδέψουν καθόλου. Εδώ μπορούμε να συμπεριλάβουμε και τους νεολαίους που γενικά δεν φοβούνται να ρισκάρουν για ένα τόσο φτηνό εισιτήριο.Άρα εδώ δεν τίθεται θέμα επιλογής αεροπορικής.
- κάποιοι άλλοι (με κάπως μεγαλύτερο budget) θα επέλεγαν -λόγω πάλι χαμηλού κόστους- να ταξιδέψουν σε προορισμούς που με κάποια άλλη εταιρία δεν θα τους επέλεγαν (πχ οι "Ρωμαίοι" δεν νομίζω ποτέ να ερχόταν Θεσσαλονίκη -εκτός καλοκαιρινής περιόδου- αν το εισιτήριο δεν ήταν τόσο φτηνό).
- και είναι και η τελευταία κατηγορία ... οι μετανάστες ή οι φοιτητές εξωτερικού που θέλουν να επισκέπτονται την πατρίδα συχνά αλλά -λόγω οικονομικών- δεν μπορούν. Σε αυτή την κατηγορία ανήκω και εγώ που κάνω το Ρώμη Θεσσαλονίκη κάθε ΣΚ τους τελευταίους 6 μήνες. Αν δεν υπήρχε η Ryanair δεν θα μπορούσα να το κάνω. Δυστυχώς η Ryananir είναι πολύ καλή εταιρία αν δεν τύχει η "στραβή" (σε αυτή την περίπτωση όλες είναι καλές). Αν σου τύχει ... την πάτησες.

Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι υπάρχει πολλλλλλλυς κόσμος που ταξιδεύει αεροπορικώς χωρίς να πληρώνει από την τσέπη του (επαγγελματικά ταξίδια). Γι'αυτό και υπάρχουν τιμές κάποιες υψηλές τιμές σε άλλες εταιρίες. Βέβαια αυτές οι εταιρίες δημιουγούν σχέσεις ποιότητας με τους πελάτες ενώ η Ryanair σχέσεις ανάγκης
Αν έδιναν σε κάποιον τη δυνατότητα ενός δωρεάν ταξιδιού είμαι σίγουρος πως δεν θα επέλεγε τη Ryanair (αλήθεια, πως μπορείς να βάλεις ΑΦΜ και να βγάλεις τιμολόγιο αν επιλέξεις τη Ryan :D ) εκτός μόνο αν τον βόλευε η ώρα ή ήταν η μοναδική direct.

Τέλος, αν δεν υπήρχε η Ryanair, δεν θα έριχνε η Alitalia τις τιμές της στα 99€ (πρό Ryanair ήταν στα 260 και τώρα στα 150 - και 99 σε προσφορές)

Η απορία μου είναι η εξής: πως γίνεται η νομοθεσία της Ευρωπαικής Ένωσης να μη προβλέπει και περιπτώσεις όπως αυτή που ανέφερε ο THUKIS (ή προβλέπει και δεν το γνωρίζουμε;).
Αξίζει να το κυνηγήσεις (και κατόπιν ενημέρωσέ μας σχετικά).
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Ας μην κοροϊδευόμαστε...Δεν εξεπλάγει κανένας από τη νέα επιτυχία της χιλιοπενεμένης...Θα μέναμε με το στόμα ανοιχτό,αν κάποιος έλεγε οτι η Ryanair πρόσεξε και φρόντισε τους επιβάτες της...
Το έχω ξαναγράψει...Το θράσος αυτών των τύπων απ'την Ιρλανδία,δεν έχει κανένα όριο...Και μετά από κάποιο σημείο,καλά κάνουν και φέρονται έτσι...Αφού οτι και να κάνουν,θα έχουν φανατικούς οπαδούς και ανθρώπους που πετάνε στον κάλαθο των αχρήστων τα δικαιώματα τους,για ένα φθηνό εισητήριο...Αλήθεια,όσοι μας πρήζεται κατά καιρούς για τη Ryanair,έχετε να μας πείτε κάτι σήμερα;; Τί προτίνεται στο φίλο ΤΗUKIS και σε όσους πέρασαν αυτή την Οδύσσεια;;

Γιατρέ να είσαι σίγουρος οτι σε όσα λες για τον Ο'Λίγδη και τη μεταφορική του,βρίσκεις απόλυτα σύμφωνους πάρα πολλούς εδώ μέσα...

Εύχομαι οι εμπλεκόμενοι να "κυνηγήσουν" το θέμα και να ενημερωθούμε για την οποιαδήποτε εξέλιξη...

Ήμαρτον πια με το όνειδος των αιθέρων!
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Επειδη βρισκομουν στην συγκεκριμενη πτηση θα ηθελα να συνεισφερω και την δικη μου αποψη απο μια αλλη οπτικη μιας και ολα οσα συνεβησαν μπορεις να τα κρινεις καπως διαφορετικα και να τα φιλτραρεις οταν εχεις εργαστει στον αεροπορικο χωρο. Και αυτο οχι για να το παιξω εξυπνος, αλλα γιατι πιστευω πως το φορουμ διαβαζεται απο πολλους που μπορει να μην εχουν πεταξει ποτε η δεν πετανε συχνα και ειναι κριμα να σχηματιζουν εσφαλμενη αντιληψη τοσο περι του αεροπορικου ταξιδιου οσο και περι της συγκεκριμενης εταιρειας. Οσον αφορα τη Ryanair συμφωνω με ολα αυτα που ανεπτυξε παραπανω ο συμφοριτης billaras.

Οσον αφορα το συγκεκριμενο περιστατικο σε γενικες γραμμες τα πραματα ειναι ετσι οπως τα περιεγραψε ο συνεπιβατης THUKIS. Θα εστιασω στα εξης σημεια : 1. Ο πιλοτος ηταν νεος - τον ειδαμε ολοι - και φανηκε πραγματικα απειρος, πιστευω μαλιστα οτι φοβηθηκε το αεροδρομιο. 2. Υπηρχε ελλειψη πληροφορησης και οπου δινοταν, δινοταν με πολυ καθυστερηση. 3. Το ταξιδι με το λεωφορειο ηταν πραγματι πολυ κουραστικο και επικινδυνο.

Θα ηθελα ομως να σταθω στα εξης (για τα οποια εχω μια διαφορετικη αποψη) :

THUKIS":15eiom3g said:
Μετά από 20 λεπτά ξανασυμβαίνει η ίδια αποτυχημένη προσπάθεια και ο πιλότος μας λέει ότι μάλλον θα προσγειωθούμε αλλού . Ρωτάμε τους αεροσυνοδούς πού περίπου ή σε πόση ώρα αλλά αυτή απαντούσαν με μεγαλύτερη απορία από εμάς αφού δεν είχαν καμία ενημέρωση . Το αεροπλάνο συνεχίζει να ταξιδεύει σε άγνωστη κατεύθυνση και εμείς με εικασίες προσπαθούσαμε να καθησυχάσουμε ο ένας τον άλλον .

Μετα τη δευτερη αποτυχημενη προσπαθεια ο πιλοτος δεν μας ειπε τιποτα απολυτως. Αυτο απο τη μια ειναι λογικο αφου οι πιλοτοι σε μια τοσο απαιτητικη κατασταση ειναι φυσικο να εχουν φορτο εργασιας. Το πληρωμα καμπινας απο την αλλη δεν μπορει να γνωριζει για τις προθεσεις του κυβερνητη, ουτε μπορει να ενοχλησει σε μια τοσο κρισιμη στιγμη το πιλοτηριο. Οποτε οσο και αν οι επιβατες αγωνιουσαμε ειναι λογικο οτι η ενημερωση σε παρομοιες καταστασεις αργει. Ισως εδω αργησε λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε, αλλα μετα την τριτη προσπαθεια - η οποια εμεινε αναλοκληρωτη ειναι η αληθεια - ο πιλοτος εκανε ανακοινωση και ειπε που παμε, πραγμα που επαναλαμβανανε και οι ιπταμενοι φροντιστες σε μας τους επιβατες μπροστα οσες φορες ρωτησαμε, απλως λογω κακης προφορας δεν ακουγοταν καλα η πολη. Ξεραμε ωστοσο ολοι μπροστα οτι κατεθυνομαστε προς Βουλγαρια.

THUKIS":15eiom3g said:
Μετά από 30/40 λεπτά το αεροπλάνο προσγειώνεται σε ένα άγνωστο αεροδρόμιο . Το τοπίο χιονισμένο , παγωμένο , άδειο από ανθρώπινη παρουσία στη μέση του πουθενά . Αναρωτιόμασταν όλοι που είμαστε και πότε θα φτάσουμε στον προορισμό μας . Οι αεροσυνοδοί μουγκοί ανοίγουν την πόρτα χωρίς να μπορούν να απαντήσουν σε καμία ερώτηση . Πάλι με την μεταξύ μας συζήτηση φανταστήκαμε ότι ήρθαμε για να ανεφοδιαστεί καύσιμα ή ότι θα περιμένουμε άλλη πτήση να μας πάει στον προορισμό μας . [...] Δεν γνωρίζαμε καν που ήμασταν . Δύο αστυνομικοί που υπήρχαν στις εξόδους της αίθουσας δεν γνώριζαν καμία γλώσσα να μας απαντήσουν το τι κάνουμε εδώ στο πουθενά . Παιδιά κλαίγανε , κόσμος φώναζε , τηλέφωνα να ειδοποιήσουν τους συγγενείς αρκετοί δεν είχανε αλλά απάντηση από κανέναν . Αντιπρόσωπος από την RyanAir πουθενά . Τελικά από το τηλέφωνο ενός επιβάτη μάθαμε ότι προσγειωθήκαμε στην Φιλιππούπολη Βουλγαρίας .

Το αεροδρομιο δεν ειναι τοσο αγνωστο και ουτε πιστευω χρειαστηκε κανενα τηλεφωνο επιβατη να μαθουμε που ειμαστε. Μολις βγεις στη σκαλα του αεροσκαφους βλεπεις το κτιριο οπου γραφει με τεραστια γραμματα " PLOVDIV AIRPORT ". Οι αεροσυνοδοι δεν ηταν μουγκοι αφου στην κοπελα μπροστα απο μενα της εξηγησαν οτι ειμαστε στο Πλοβντιβ και οτι δεν υπαρχει αλλος τροπος να παμε στο προορισμο μας παρα μονο με λεωφορειο. Σε αυτο το σημειο ισως καποιος αναρωτηθει γιατι το πληρωμα καμπινας δεν εκανε μια αναγγελια γι αυτα απο πριν ? Επειδη ομως μου εχει τυχει το ιδιο περιστατικο ως πληρωμα στη Γαλλια, εχω να πω πως ουτε εμεις καναμε καποια αναγγελια γιατι πολυ απλα το τι θα συμβει με τους επιβατες το μαθαινεις σιγα σιγα απο τους υπαλληλους αεροδρομιου, δηλαδη μπορει αρκετοι επιβατες ηδη να εχουν κατεβει για παραδειγμα. Σε μια τετοια περιπτωση δεν θα κανεις αναγγελια για τους μισους επιβατες. Απο την αλλη οσο κυνικο και αν ακουγεται, το πληρωμα λογικο ειναι να μη θελει τους επιβατες να τσιριζουν μεσα στο αεροπλανο. Ειναι πιο λογικο να τους κατεβασει και καποιος αντιπροσωπος απο την εταιρεια να τους ενημερωσει στο εδαφος.

Τωρα στα κλαιομενα παιδια υπαρχει δοση υπερβολης. Ενα πραμα ειπα στους φιλους μου οταν φτασαμε Σαλονικη : " Ευτυχως δεν υπηρχανε παιδια στην πτηση ". Και πραγματι ειμασταν πολυ τυχεροι σε αυτο. Υπερβολη ειναι επισης πως οι αστυνομικοι δεν μιλουσαν αγγλικα. Εγω τους ακουσα να εξηγουν τελεια σε ενα ζευγαρι πως υπολογιζουν πως η Σαλονικη απεχει 7 ωρες οδικως απο την πολη τους.

Οσον αφορα τωρα την αντιπροσωπευση μιας εταιρειας. Καμια εταιρεια στον κοσμο δεν θα μπορουσε να εχει αντιπροσωπους σε ολα τα αεροδρομια που πετα και στα εναλλακτικα. Ειναι φυσει αδυνατον. Γι΄αυτο υπευθυνοι ειναι οι υπαλληλοι της εταιρειας που την εξυπηρετει. Στην προκειμενη περιπτωση δεν ειχαν πτησεις εκεινη τη μερα οι ανθρωποι και δεν υπηρχε προσωπικο. Οποτε η μια υπαλληλος επρεπε να ασχοληθει με ολα. Προειχε η εξυπηρετηση του αεροσκαφους και ειναι λογικο αφου υπαρχουν γραφειοκρατικες διαδικασιες και πραματα που χρηζουν προτεραιοτητας. Οταν μπορεσε - 10 λεπτα μετα την αφιξη μας - ηρθε και μας ενημερωσε.


THUKIS":15eiom3g said:
Στο δεύτερο την βγάλαμε με πατατάκια και σοκολάτες ενώ μας χρέωναν ό,τι να ναι .

Χρεωναν οντως οτι να ναι αλλα εγω τους ειδα ολους να τρωνε τρελα κοψιδια. Τρελο φαγοποτι ριξανε ολοι (οσοι ειχανε λεφτα πανω τους δηλαδη). :D

THUKIS":15eiom3g said:
Η εταιρεία δεν γνώριζε για τις καιρικές συνθήκες στο αεροδρόμιο Μακεδονία και ξεκίνησε η πτήση ?

Και να γνωριζε, νομιζεις οτι τοσο ευκολα μπορουν οι εταιρειες να ακυρωνουν η να καθυστερουν τις πτησεις τους ? Μιλαμε για αερα. Δεν μιλαμε για σφοδρη χιονοθυελλα/ανεμοθυελλα ή κλειστο αεροδρομιο.

THUKIS":15eiom3g said:
Γιατί ο πιλότος δεν έκανε προσπάθεια προσγείωσης με αντίθετη φορά στον διάδρομο του αεροδρομίου το οποίο είναι σύνηθες σε τέτοιες περιπτώσεις .

Το απο που θα προσγειωθει ενα αεροπλανο σε ενα αεροδρομιο σαφως δεν εχει να κανει με την κριση ενος πιλοτου. Υπαρχουν αρμοδιες αρχες στο αεροδρομιο και ενας πυργος ελεγχου που δινουν εντολες στον καθε πιλοτο τις οποιες πρεπει ρητα να ακολουθησει.

THUKIS":15eiom3g said:
Ήταν υποχρεωμένοι οι αεροσυνοδοί να μας συνοδέψουν μέχρι την Θεσσαλονίκη , να μας δώσουν πρόσβαση σε τηλέφωνο , νερό και φαγητό . Αντί για τα παραπάνω μόλις κατεβήκαμε κλειδώθηκαν στο αεροπλάνο και εξαφανίστηκαν αφήνοντάς μας έρμαια στους βούλγαρους .

Οι κατα κοσμον αεροσυνοδοι εχουν συγκεκριμενα καθηκοντα. Αλιμονο μας αν επρεπε οι κατακαημενοι να τρεχουμε απο εδω και απο εκει πισω απο τους επιβατες καθε φορα που πηγαινε κατι στραβα με μια πτηση. Το πληρωμα καμπινας ειναι υπευθυνο για την ασφαλεια και την ανεση του επιβατη κατα τη διαρκεια μιας πτησης πανω στο αεροπλανο. Δεν εχει καμια αλλη σχεση με τον επιβατη ποσο μαλλον εξω απο το αεροπλανο. Τα μονα καθηκοντα που εχει ενα μελος πληρωματος καμπινας σε χωρο εξω απο το αεροσκαφος εχουν να κανουν με περιπτωσεις εκτακτες και αφορουν την ασφαλεια και την αποκακρυνση των επιβατων απο την περιοχη του αεροσκαφους, την καταμετρηση των επιβατων, την παροχη πρωτων βοηθειων και την εξασφαλιση της επιβιωσης ολων σε αντιξοα περιβαλλοντα. Επαναλαμβανω ολα αυτα σε εκτακτες περιπτωσεις οπου τιθεται θεμα ζωης και θανατου. Και ολα αυτα τα καθηκοντα μονο ως τη στιγμη που ερθει εξειδικευμενο για καθε περιπτωση προσωπικο.

Αρα οι αεροσυνοδοι κανανε αυτο που επρεπε, δηλαδη να "κλειδωθουν" στο αεροπλανο και να "εξαφανιστουν". Το ιδιο θα κανανε ολα τα πληρωματα ολων των εταιρειων αν η εταιρεια τους αποφασιζε να τους γυρισει πισω στη βαση με το αεροπλανο. Αυτη ειναι η δουλεια τους.

Thanasis_U2":15eiom3g said:
είναι η 5 φορά, που διαβάζω παρόμια ιστορία μέσα σε 3 μέρες.

Εισαι υπερβολικος φιλε Θαναση.

Thanasis_U2":15eiom3g said:
μη λέμε και ότι μας κατέβει, 340 χιλιόμετρα είναι, και όχι 550. Δλδ αν σας πήγαιναν Αθήνα, θα ήταν καλύτερα ε;

Το ιδιο θα ελεγα και για σενα. Γιατι η λογικη λεει πως ολοι οι δρομοι δεν ακολουθουν μια ευθεια πορεια. Μπορει να ειναι 340 χμ απο τον πιο γρηγορο δρομο, αλλα εχε υποψη φιλε Θαναση πως η Βουλγαρια εχει βουνα και καποιοι δρομοι θεωρηθηκαν ακαταλληλοι απο του οδηγους μας. Επρεπε λοιπον να ακολουθησουμε πρωτα πορεια βορειοδυτικη απο Πλοβντιβ προς Σοφια και μονο λιγο εξω απο Σοφια να στριψουμε για να βγουμε ωρες αργοτερα στην εθνικη που συνδεει τη Σοφια με τον Προμαχωνα. Οποτε να τα 550 χμ και να οι 8 ωρες. Και βασει αυτων οντως θα ηταν καλυτερα η Αθηνα, γιατι μιλαμε για εδαφος ελληνικο, διαδρομη που ολοι γνωριζουν πως ειναι, ταξιδι 6 ωρων και οχι 8, και κατα πολυ πιο ακινδυνο αφου οι δρομοι στα βουνα της Βουλγαριας ηταν χιονισμενοι, πολυ στενοι και με φορτηγα που τρεχανε με απιστευτη ταχυτητα για τις συγκεκριμενες συνθηκες.

spy1":15eiom3g said:
Ωστόσο, λυπάμαι που το λέω αλλά δεν λυπάμαι πολύ τους επιβάτες αυτών των εταιριών. Για μερικά ευρώ, που ορισμένες φορές μπορεί να μην ξεπερνούν τα 20-30 επιλέγουν εταιρίες που σε επίπεδο σέρβις είναι κάτι καλύτερο από τα βαγόνια του Χίτλερ που έστελναν εβραίους στο Άουσβιτς!! Αεροπλάνο που για να ταξιδέψεις ως άνθρωπος η χωρητικότητά του δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 175 άτομα, με το στένεμα των θέσεων το φτάνουν χωρητικότητας 190 ατόμων.

Υπερβολες ... Να σε ενημερωσω οτι ολες οι τσαρτερ - και πολλες μη - εταιρειες πετανε το Β737-800 σε χωριτικοτητα 189 θεσεων. Δεν νομιζω η Air Berlin, η TUIfly ή απο την αλλη η αδικοχαμενη μας Malev να ειναι/ηταν βαγονια του Χιτλερ επειδη εχουν χωρητικοτητα στον τυπο αυτο 186 με 189 θεσεις, οπως ακριβως η Ryanair.

THUKIS":15eiom3g said:
Το περι φθήνιας μην το λέτε και πολύ . Πολλούς που ρώτησα στο λεωφορείο εισητήριο είχαν κλέισει με 80 εως 200 ευρώ το άτομο .

Εγω πληροφοριακα, οπως και οι φιλοι μου, πληρωσαμε 20 ευρω το ατομο. Και αυτο ειναι το θεμα. Την Ryanair την αγαπω και τη εκτιμω γιατι μου δινει τη δυνατοτητα να πεταω και 100 πτησεις το χρονο, πραγμα που με καμια αλλη δεν θα μπορουσα, αλλα ποτε δεν εχω δωσει πανω απο 40 ευρω για μια πτηση μαζι τους. Το θεμα ειναι να μπορεις παντα να αξιολογεις-συγκρινεις αυτο που πληρωνεις με αυτο που ζητας.

AgentOrange":15eiom3g said:
Χρησιμοποιώντας την Ryanair μπορώ να ταξιδέψω πολύ περισσότερο απο ότι θα ταξίδευα κανονικά. Φυσικά και θα χρησιμοποιήσω μια legacy τουλάχιστον μια φορα το χρόνο για ένα ωραίο ταξιδάκι, αλλα με την Ryanair μπορώ και πηγαίνω σε μέρη που αν δεν υπήρχε η Ryanair δεν θα πήγαινα.

:great: :great: :great:

Εν κατακλειδι, πραγματι ηταν μια φρικτη εμπειρια, μπραβο στο φιλο THUKIS που τα ειπε, απλως ηθελα να ξεκαθαρισω μια - δυο υπερβολες και καποια αλλα πραματα που δεν αφορουν τη συγκεκριμενη εταιρεια, αλλα ολες τις εταιρειες εν γενει. Ελπιζω να εγινα αντιληπτος. Αλλη φορα τετοια ταλαιπωρια να μη μας εβρει ...

Φιλικα
cabincrew4ever

Υ.Γ. :
THUKIS":15eiom3g said:
Αν υπήρχε επιβάτης έγκυος πως θα ήταν το ταξίδι του ?

Σορυ κιολας αλλα κατι ασχετο. Ως επιστημονας της γλωσσας απεχθανομαι απιστευτα αυτους που το παιζουν εξυπνοι και διορθωνουν τους αλλους για θεματα γλωσσικα αλλα εδω προκειται για θεμα κοινωνικο. Μιλαμε για σεξισμο (εστω και γλωσσικο), φαινομενο με πολλες αρνητικες κοινωνικες προεκτασεις ... :)
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

cabincrew4ever":larzb18l said:
Οσον αφορα τωρα την αντιπροσωπευση μιας εταιρειας. Καμια εταιρεια στον κοσμο δεν θα μπορουσε να εχει αντιπροσωπους σε ολα τα αεροδρομια που πετα και στα εναλλακτικα. Ειναι φυσει αδυνατον. Γι΄αυτο υπευθυνοι ειναι οι υπαλληλοι της εταιρειας που την εξυπηρετει.

Εδώ φίλε κάνεις μεγάλο λάθος γιατι εταιρίες που σέβονται περισσότερο το επιβατικό τους κοινό,έχουν αντιπροσώπους σε όλα τα αεροδρόμια που πετάνε και στα εναλλακτικά που ΙΣΩΣ να μήν έχουν,ΕΧΟΥΝ συμφωνίες με εταιρίες επίγιηας εξυπηρέτησης.Emirates,Lufthansa,Air France-KLM κ.α. δεν αφήνουν τίποτα στη τύχη.Οπως έχει τα αμέτρητα πλεονεκτήματα της η Ryanair,αυτό που έγίνε ανήκει στα μειονεκτήματα να ταξιδεύεις με αυτην.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Κι εγω τι λεω φιλε ?

Καμια εταιρεια στον κοσμο δεν θα μπορουσε να εχει αντιπροσωπους σε ολα τα αεροδρομια που πετα και στα εναλλακτικα. Ειναι φυσει αδυνατον.

Σε αυτη την προταση εννοω αντιπροσωπους-υπαλληλους της ιδιας της εταιρειας. Σιγα να μην εχει η καθε εταιρεια παντου υπαλληλους της.

Γι΄αυτο υπευθυνοι ειναι οι υπαλληλοι της εταιρειας που την εξυπηρετει.
gonzo":2b4wel2l said:
Εδώ φίλε κάνεις μεγάλο λάθος γιατι εταιρίες που σέβονται περισσότερο το επιβατικό τους κοινό,έχουν αντιπροσώπους σε όλα τα αεροδρόμια που πετάνε και στα εναλλακτικά που ΙΣΩΣ να μήν έχουν,ΕΧΟΥΝ συμφωνίες με εταιρίες επίγιηας εξυπηρέτησης.Emirates,Lufthansa,Air France-KLM κ.α. δεν αφήνουν τίποτα στη τύχη.Οπως έχει τα αμέτρητα πλεονεκτήματα της η Ryanair,αυτό που έγίνε ανήκει στα μειονεκτήματα να ταξιδεύεις με αυτην.

Οκ δεχομαι πως δεν το εξεφρασα καθαρα, αλλα εδω λεμε το ιδιο πραμα περι handling agents, ητοι εταιρειες επιγειας εξυπηρετησης. Ας μην λεμε χαζα, καμια εταιρεια πουθενα στον κοσμο δεν μπορει να προσγειωθει και να λειτουργησει χωρις να υπαρχει συμφωνια με καποια εταιρεια επιγειας εξυπηρετησης, οποτε που τα βλεπεις τα μειονεκτηματα και τα πλεονεκτηματα. H Ryanair οπως και ολες οι αεροπορικες του κοσμου εχει συμφωνιες σε ολα τα αεροδρομια στα οποια επιχειρει - εναλλακτικα και μη - αρα δεν διαφερει σε αυτο το σημειο σε τιποτα απο ολες οσες αναφερεις. Στο εναλλακτικο αεροδρομιο του Πλοβντιβ της συγκεκριμενης πτησης εχει συμφωνια η Ryanair αφου επιχειρει και προγραμματισμενες πτησεις. Και εξαλλου γι΄αυτο προτιμηθηκε ως εναλλακτικο και οχι καποιο κοντινοτερο οπως της Καβαλας, ακριβως λογω του οτι ειχε συμφωνια.
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Πρώτον επί της ουσίας του θέματος:

Από τη στιγμή που θεωρούμε δεδομένο ότι το αεροσκάφος δεν προσγειώθηκε στη Θεσσαλονίκη λόγω καιρικών συνθηκών και όχι για ένα καπρίτσιο των πιλότων ή της Ryanair, υποχρέωση της εταιρείας ήταν να σας πάει στον προορισμό σας όπως θα έπρεπε να έκανε και κάθε άλλη αεροπορική εταιρεία. Τους λόγους που δεν επέλεξε να προσγειωθεί σε Καβάλα, Αλεξανδρούπολη ή Νέα Αγχίαλο δεν τους γνωρίζουμε οπότε μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε. Μια λογική υπόθεση έκανε ο spinal για τα ωράρια, από την πλευρά μου υποπτεύομαι πως δεν είναι το κόστος αλλά το γεγονός ότι επειδή στη Φιλιππούπολη η Ryanair έχει πτήσεις κανονικά αυτό τον καιρό, προφανώς της ήταν πιο εύκολο και άμεσο να βρει 3-4 πούλμαν για να προωθήσει τους επιβάτες στη Θεσσαλονίκη. Μπορεί πχ στην κοντινότερη (αλλά άγνωστη σαν αεροδρόμιο) Καβάλα να της έπαιρνε 3-4-5 επιπλέον ώρες να βρει τόσα πούλμαν και στην τελική να φτάνατε πολύ αργότερα. Απλές υποθέσεις...

Γενικά σε όλα τα ερωτήματα που θέτεις THUKIS η απάντηση είναι «δυστυχώς αυτά συμβαίνουν» όταν ένα αεροπλάνο αναγκάζεται λόγω καιρικών συνθηκών να προσγειωθεί σε κάποιο άλλο αεροδρόμιο. Το μόνο που μπορείτε να κυνηγήσετε είναι το θέμα με τις «απώλειες σε κάποιες βαλίτσες» αν και ομολογώ πως δεν κατάλαβα τι ακριβώς «απώλειες» εννοείς.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνονται από τα προηγούμενα σχόλια & εμπειρίες του Thanasis_U2 ενώ μπορείς να βρεις πολλές αντίστοιχες απείρου κάλλους ιστορίες ψάχνοντας.

π.χ. δες την περιπέτεια ενός επιβάτη της British Airways που αντί για το Γιβραλτάρ προσγειώθηκε στη Μάλαγα ή την τραγελαφική ιστορία ενός επιβάτη της Lufthansa που πήγαινε Τιφλίδα (Γεωργία), τελικά προσγειώθηκε λόγω καιρού στο Εριβάν (Αρμενία) και το πούλμαν τον ξέχασε στα σύνορα!!!

Δες επίσης τι συνέβη πρόσφατα σε μέλος του forum πάλι με τη Lufthansa και μάλιστα όχι για λόγους καιρικών συνθηκών.

Συμπερασματικά, δυστυχώς ή ευτυχώς οι υποχρεώσεις της αεροπορικής σε περίπτωση “weather diversion” εξαντλούνται στο να σε πάει στον προορισμό σου είτε αυτή λέγεται Lufthansa είτε Ryanair. Το αν θα πρέπει να αλλάξουν οι εν λόγω υποχρεώσεις σε κάτι καλύτερο για τους επιβάτες είναι μια άλλη κουβέντα και εδώ όποιος το υποστηρίζει αυτό θα με βρει απόλυτα σύμφωνο. Εύχομαι πάντως όσοι σου προτείνουν να το «κυνηγήσεις» να γνωρίζουν καλύτερα και να σου πουν τι ακριβώς και πως πρέπει να το διεκδικήσεις :great:


Δεύτερον επί των παράπλευρων κρίσεων που έγιναν στο θέμα:

Το με ποια εταιρεία θα πετάξει κάποιος και το αν τη θεωρεί «λατρεμένη» ή «μισημένη» είναι απολύτως ελεύθερη επιλογή του. Για τον ίδιο λόγο που προσωπικά δεν θα κατέκρινα κάποιον που θέλει να πετάει μόνο πρώτη θέση με Emirates, δεν θα κατέκρινα και κάποιον που θέλει να πετάει με Ryanair, Wizzair κλπ. Το τι προσφέρει κάθε εταιρεία είναι γνωστό, οι θεσμοθετημένες υποχρεώσεις τους απέναντι στους επιβάτες είναι επίσης γνωστές και κάθε γενικευτική κρίση για την επιλογή Ryanair ή Emirates με τέτοιο απόλυτο τρόπο είναι το λιγότερο φασιστική (ως γνωστόν γενίκευσις αρχή φασισμού).

Ουδέποτε θα διανοηθώ να κάνω κουμάντο στην τσέπη και τις επιλογές κανενός. Ούτε σε «φτωχό» που παίρνει δάνειο για να πετάξει πρώτη θέση σε A380, ούτε σε «πλούσιο» που πετάει με Ryanair, πόσο μάλλον σε κάποιον με πενιχρά οικονομικά που του δίνεται η ευκαιρία να κάνει ένα μακρινό ταξιδάκι και να δει κάτι διαφορετικό ακόμα κι αν αναγκαστεί να μείνει σε hostel με κοινό WC ή σε ξενοδοχείο 10χλμ από το κέντρο της πόλης. Ο συγκεκριμένος μάλιστα μου είναι πολύ πιο συμπαθής γιατί τα κάνει αυτά παρά τον επιπλέον κόπο που απαιτείται αφού ίσως δεν είχε ποτέ την «πολυτέλεια» για καλύτερη οικονομική κατάσταση ή δεν του έκατσε να βγάζει μαύρα με το τσουβάλι ή να έχει πάρε δώσε με προμηθευτές του δημοσίου που θησαυρίζουν σε βάρος των πολλών και κάνουν ανταποδοτικά δωράκια (μεταξύ αυτών και αεροπορικά ταξιδάκια) σε αυτούς που τους εξυπηρετούν.

Προσωπικά είμαι εξαιρετικά τυχερός που η ζωή μου δίνει μέχρι σήμερα την ευκαιρία να μπορώ να «αντέξω» να πληρώσω από την τσέπη μου εισιτήριο και σε «χαμηλού» και σε «μη χαμηλού» κόστους αεροπορική. Αν και πάνε 4-5 χρόνια από την τελευταία μου πτήση με «χαμηλού» κόστους (πως περνάνε τα χρόνια), χαίρομαι αφάνταστα όταν βλέπω κόσμο που παλαιότερα δεν μπορούσε να μπει σε αεροπλάνο να το κάνει πλέον πιο εύκολα έστω και αν στερείται της χλιδής των μισής μερίδας γευμάτων ή των 50ml αναψυκτικού που προσφέρουν «δωρεάν» κάποιες «μη χαμηλού» κόστους αεροπορικές. Το ταξιδάκι όμως με το λεωφορείο ή το τραίνο μετά από "weather diversion" κανείς δε θα το γλίτωνε δυστυχώς :(
 
Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση

Πράγματι απίστευτη ταλαιπωρία! Αλλά δε δέχομαι ότι συνέβη επειδή είχαν να κάνουν με Ryanair και όχι με «σοβαρή» εταιρεία.

Πρόπερσι τα Χριστούγεννα ταξίδευα από Μπολώνια για Αθήνα μέσω Φραγκφούρτης 23 Δεκέμβρη με Lufthansa. Λόγω χιονιού η Φραγκφούρτη είχε μπλοκάρει και εμένα μου άλλαξαν το εισητήριο με ένα Alitalia, με το βραδυνό γιατί πριν δεν είχε θέση. Ήμουν από τους τυχερούς, έτσι νόμιζα τουλάχιστον. Δίπλα μου, δύο ζευγαράκια που πήγαιναν για Χριστούγεννα Νέα Υόρκη για 8 μέρες, η «σοβαρή» Lufthansa τους άλλαξε τα εισητήρια για τις 27 του μήνα γιατί τότε μόνο είχαν θέση. Δηλαδή το υπερατλαντικό 8 ημερών γινόταν τριήμερο! Γουικέντ στη Νέα Υόρκη αν υπολογίσουμε και το ταξίδι μέσω Φραγκφούρτης. Τα λυπήθηκα τα κακόμοιρα, είχαν κλείσει ξενοδοχείο, αυτοκίνητο κλπ κλπ.

Όλοι έκλαιγαν αλλά εγώ ήμουν ο τυχερός!!! Μετά από 12 ώρες στο αεροδρόμιο, φεύγει με μιάμιση ώρα καθυστέρηση η βραδυνή πτήση για Ρώμη. Δεν προλαβαίνει την ανταπόκριση για Αθήνα και ουσιαστικά διανυκτέρευση στη Ρώμη. Σε ξενοδοχείο;;; Ναι αμέ! Αλλά μετά από μια απίστευτη ουρά, με μια μόνο υπάλληλο της οποίας η οικογένεια άκουσε το οτιδήποτε εκείνο το βράδυ. Οι άλλοι υπάλληλοι;;; Εξαφανισμένοι. Μιλάμε για Alitalia και για Fiumicino, όχι για Άραξο, Φιλιππούπολη ή Καστελόριζο με όλη τη συμπάθεια για τα μικρά αεροδρόμια. Μιλώντας τη γλώσσα υποτίθεται ότι μπορούσα να συννενοηθώ, αλλά εκεί αιστάνθηκα πραγματικά ανίκανος για το οτιδήποτε. Υπήρχαν πολλοί συμπατριώτες μας, κάποιοι με μικρά παιδιά, όλοι σε μια ουρά που δεν τελείωνε. Όταν έφτασε η σειρά μου, μου έγραψαν πάνω στο εισητήριο ένα όνομα ξενοδοχείου και είπαν να βγω έξω να πάρω το λεωφορείο που θα περνούσε σύντομα. Περιμέναμε με άλλα δύο άτομα έλληνες που ταξιδεύαμε μαζί από Μπολώνια, μισή ώρα, τρία τέταρτα. Εκεί δίπλα ήταν κάτι ταξιτζήδες, από τους παράνομους. Προσπάθησαν να μας πείσουν να πάμε με αυτούς στο ξενοδοχείο, γιατί λεωφορεία δε θα περνούσαν άλλο κατά τη γνώμη τους. Μετά από μια ώρα στο κρύο και ίχνος λεωφορείου, αποφασίσαμε να πάρουμε ένα κανονικό ταξί που περνούσε τυχαία εκείνη την ώρα. 25 Ευρώ δια του 3, αλλά θα κοιμόμαστε!!! Νομίζαμε. Φτάνουμε στο ξενοδοχείο, με βάουτσερ το εισητήριό μας στο οποίο απλά ήταν γραμμένο το όνομα του ξενοδοχείου. Ουρά απίστευτη κι εκεί, το ξενοδοχείο γεμάτο, μας είπαν ότι έπρεπε να πάρουμε ένα ένα κάποια ξενοδοχεία να δούμε πιο είχε θέσεις και αν...

Ευτυχώς ο ένας από εμάς είχε μείνει στο ταξί, γιατί με το που είδαμε την ουρά στην είσοδο το υποπτευθήκαμε! Να γυρίζουμε ψάχνοντας στα τυφλά ξενοδοχεία πληρώνοντας κερατιάτικα ταξί για 2 ώρες ύπνου δε μας φάνηκε καλή ιδέα. Κάναμε συμφωνία με τον ταξιτζή, η επιστροφή στο αεροδρόμιο μας κόστισε μόνο 10 Ευρώ. Περάσαμε τη νύχτα στο Φιουμιτσίνο, καρεκλίτσα, μπαρ, καρεκλίτσα, μπαρ κλπ κλπ. Το επόμενο πρωί, Ρώμη Αθήνα. Όλα καλά;;; όχι. Γιατί η βαλίτσα δεν έφτασε! Την έστειλαν στο σπίτι 2 μέρες μετά. Ευτυχώς κάποιος ήταν εκεί γιορτινές ημέρες! Ένας που είχε 39 πυρετό μετά από το υπέροχο αυτό ταξίδι με δύο High Cost εταιρείες!

Αποζημίωση;;; Σε ποιον;;; Στην Αλιτάλια ή στη Λουφτχάνσα;;; Με τις αποδείξεις του μπαρ και του ταξί;;; Ή με το θερμόμετρο ζητώντας ευθύνες;;; Σου λένε το πολύ απλό: "emergency situation" και καθάρισαν.

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας! Αν μη τι άλλο, με τη Ράιαν, ταξιδεύουμε φτηνά!
 
Top