Re: Καταγγελία ryanair περίπτωση
Επειδη βρισκομουν στην συγκεκριμενη πτηση θα ηθελα να συνεισφερω και την δικη μου αποψη απο μια αλλη οπτικη μιας και ολα οσα συνεβησαν μπορεις να τα κρινεις καπως διαφορετικα και να τα φιλτραρεις οταν εχεις εργαστει στον αεροπορικο χωρο. Και αυτο οχι για να το παιξω εξυπνος, αλλα γιατι πιστευω πως το φορουμ διαβαζεται απο πολλους που μπορει να μην εχουν πεταξει ποτε η δεν πετανε συχνα και ειναι κριμα να σχηματιζουν εσφαλμενη αντιληψη τοσο περι του αεροπορικου ταξιδιου οσο και περι της συγκεκριμενης εταιρειας. Οσον αφορα τη Ryanair συμφωνω με ολα αυτα που ανεπτυξε παραπανω ο συμφοριτης billaras.
Οσον αφορα το συγκεκριμενο περιστατικο σε γενικες γραμμες τα πραματα ειναι ετσι οπως τα περιεγραψε ο συνεπιβατης THUKIS. Θα εστιασω στα εξης σημεια : 1. Ο πιλοτος ηταν νεος - τον ειδαμε ολοι - και φανηκε πραγματικα απειρος, πιστευω μαλιστα οτι φοβηθηκε το αεροδρομιο. 2. Υπηρχε ελλειψη πληροφορησης και οπου δινοταν, δινοταν με πολυ καθυστερηση. 3. Το ταξιδι με το λεωφορειο ηταν πραγματι πολυ κουραστικο και επικινδυνο.
Θα ηθελα ομως να σταθω στα εξης (για τα οποια εχω μια διαφορετικη αποψη) :
THUKIS":15eiom3g said:
Μετά από 20 λεπτά ξανασυμβαίνει η ίδια αποτυχημένη προσπάθεια και ο πιλότος μας λέει ότι μάλλον θα προσγειωθούμε αλλού . Ρωτάμε τους αεροσυνοδούς πού περίπου ή σε πόση ώρα αλλά αυτή απαντούσαν με μεγαλύτερη απορία από εμάς αφού δεν είχαν καμία ενημέρωση . Το αεροπλάνο συνεχίζει να ταξιδεύει σε άγνωστη κατεύθυνση και εμείς με εικασίες προσπαθούσαμε να καθησυχάσουμε ο ένας τον άλλον .
Μετα τη δευτερη αποτυχημενη προσπαθεια ο πιλοτος δεν μας ειπε τιποτα απολυτως. Αυτο απο τη μια ειναι λογικο αφου οι πιλοτοι σε μια τοσο απαιτητικη κατασταση ειναι φυσικο να εχουν φορτο εργασιας. Το πληρωμα καμπινας απο την αλλη δεν μπορει να γνωριζει για τις προθεσεις του κυβερνητη, ουτε μπορει να ενοχλησει σε μια τοσο κρισιμη στιγμη το πιλοτηριο. Οποτε οσο και αν οι επιβατες αγωνιουσαμε ειναι λογικο οτι η ενημερωση σε παρομοιες καταστασεις αργει. Ισως εδω αργησε λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε, αλλα μετα την τριτη προσπαθεια - η οποια εμεινε αναλοκληρωτη ειναι η αληθεια - ο πιλοτος εκανε ανακοινωση και ειπε που παμε, πραγμα που επαναλαμβανανε και οι ιπταμενοι φροντιστες σε μας τους επιβατες μπροστα οσες φορες ρωτησαμε, απλως λογω κακης προφορας δεν ακουγοταν καλα η πολη. Ξεραμε ωστοσο ολοι μπροστα οτι κατεθυνομαστε προς Βουλγαρια.
THUKIS":15eiom3g said:
Μετά από 30/40 λεπτά το αεροπλάνο προσγειώνεται σε ένα άγνωστο αεροδρόμιο . Το τοπίο χιονισμένο , παγωμένο , άδειο από ανθρώπινη παρουσία στη μέση του πουθενά . Αναρωτιόμασταν όλοι που είμαστε και πότε θα φτάσουμε στον προορισμό μας . Οι αεροσυνοδοί μουγκοί ανοίγουν την πόρτα χωρίς να μπορούν να απαντήσουν σε καμία ερώτηση . Πάλι με την μεταξύ μας συζήτηση φανταστήκαμε ότι ήρθαμε για να ανεφοδιαστεί καύσιμα ή ότι θα περιμένουμε άλλη πτήση να μας πάει στον προορισμό μας . [...] Δεν γνωρίζαμε καν που ήμασταν . Δύο αστυνομικοί που υπήρχαν στις εξόδους της αίθουσας δεν γνώριζαν καμία γλώσσα να μας απαντήσουν το τι κάνουμε εδώ στο πουθενά . Παιδιά κλαίγανε , κόσμος φώναζε , τηλέφωνα να ειδοποιήσουν τους συγγενείς αρκετοί δεν είχανε αλλά απάντηση από κανέναν . Αντιπρόσωπος από την RyanAir πουθενά . Τελικά από το τηλέφωνο ενός επιβάτη μάθαμε ότι προσγειωθήκαμε στην Φιλιππούπολη Βουλγαρίας .
Το αεροδρομιο δεν ειναι τοσο αγνωστο και ουτε πιστευω χρειαστηκε κανενα τηλεφωνο επιβατη να μαθουμε που ειμαστε. Μολις βγεις στη σκαλα του αεροσκαφους βλεπεις το κτιριο οπου γραφει με τεραστια γραμματα " PLOVDIV AIRPORT ". Οι αεροσυνοδοι δεν ηταν μουγκοι αφου στην κοπελα μπροστα απο μενα της εξηγησαν οτι ειμαστε στο Πλοβντιβ και οτι δεν υπαρχει αλλος τροπος να παμε στο προορισμο μας παρα μονο με λεωφορειο. Σε αυτο το σημειο ισως καποιος αναρωτηθει γιατι το πληρωμα καμπινας δεν εκανε μια αναγγελια γι αυτα απο πριν ? Επειδη ομως μου εχει τυχει το ιδιο περιστατικο ως πληρωμα στη Γαλλια, εχω να πω πως ουτε εμεις καναμε καποια αναγγελια γιατι πολυ απλα το τι θα συμβει με τους επιβατες το μαθαινεις σιγα σιγα απο τους υπαλληλους αεροδρομιου, δηλαδη μπορει αρκετοι επιβατες ηδη να εχουν κατεβει για παραδειγμα. Σε μια τετοια περιπτωση δεν θα κανεις αναγγελια για τους μισους επιβατες. Απο την αλλη οσο κυνικο και αν ακουγεται, το πληρωμα λογικο ειναι να μη θελει τους επιβατες να τσιριζουν μεσα στο αεροπλανο. Ειναι πιο λογικο να τους κατεβασει και καποιος αντιπροσωπος απο την εταιρεια να τους ενημερωσει στο εδαφος.
Τωρα στα κλαιομενα παιδια υπαρχει δοση υπερβολης. Ενα πραμα ειπα στους φιλους μου οταν φτασαμε Σαλονικη : " Ευτυχως δεν υπηρχανε παιδια στην πτηση ". Και πραγματι ειμασταν πολυ τυχεροι σε αυτο. Υπερβολη ειναι επισης πως οι αστυνομικοι δεν μιλουσαν αγγλικα. Εγω τους ακουσα να εξηγουν τελεια σε ενα ζευγαρι πως υπολογιζουν πως η Σαλονικη απεχει 7 ωρες οδικως απο την πολη τους.
Οσον αφορα τωρα την αντιπροσωπευση μιας εταιρειας. Καμια εταιρεια στον κοσμο δεν θα μπορουσε να εχει αντιπροσωπους σε ολα τα αεροδρομια που πετα και στα εναλλακτικα. Ειναι φυσει αδυνατον. Γι΄αυτο υπευθυνοι ειναι οι υπαλληλοι της εταιρειας που την εξυπηρετει. Στην προκειμενη περιπτωση δεν ειχαν πτησεις εκεινη τη μερα οι ανθρωποι και δεν υπηρχε προσωπικο. Οποτε η μια υπαλληλος επρεπε να ασχοληθει με ολα. Προειχε η εξυπηρετηση του αεροσκαφους και ειναι λογικο αφου υπαρχουν γραφειοκρατικες διαδικασιες και πραματα που χρηζουν προτεραιοτητας. Οταν μπορεσε - 10 λεπτα μετα την αφιξη μας - ηρθε και μας ενημερωσε.
THUKIS":15eiom3g said:
Στο δεύτερο την βγάλαμε με πατατάκια και σοκολάτες ενώ μας χρέωναν ό,τι να ναι .
Χρεωναν οντως οτι να ναι αλλα εγω τους ειδα ολους να τρωνε τρελα κοψιδια. Τρελο φαγοποτι ριξανε ολοι (οσοι ειχανε λεφτα πανω τους δηλαδη).
THUKIS":15eiom3g said:
Η εταιρεία δεν γνώριζε για τις καιρικές συνθήκες στο αεροδρόμιο Μακεδονία και ξεκίνησε η πτήση ?
Και να γνωριζε, νομιζεις οτι τοσο ευκολα μπορουν οι εταιρειες να ακυρωνουν η να καθυστερουν τις πτησεις τους ? Μιλαμε για αερα. Δεν μιλαμε για σφοδρη χιονοθυελλα/ανεμοθυελλα ή κλειστο αεροδρομιο.
THUKIS":15eiom3g said:
Γιατί ο πιλότος δεν έκανε προσπάθεια προσγείωσης με αντίθετη φορά στον διάδρομο του αεροδρομίου το οποίο είναι σύνηθες σε τέτοιες περιπτώσεις .
Το απο που θα προσγειωθει ενα αεροπλανο σε ενα αεροδρομιο σαφως δεν εχει να κανει με την κριση ενος πιλοτου. Υπαρχουν αρμοδιες αρχες στο αεροδρομιο και ενας πυργος ελεγχου που δινουν εντολες στον καθε πιλοτο τις οποιες πρεπει ρητα να ακολουθησει.
THUKIS":15eiom3g said:
Ήταν υποχρεωμένοι οι αεροσυνοδοί να μας συνοδέψουν μέχρι την Θεσσαλονίκη , να μας δώσουν πρόσβαση σε τηλέφωνο , νερό και φαγητό . Αντί για τα παραπάνω μόλις κατεβήκαμε κλειδώθηκαν στο αεροπλάνο και εξαφανίστηκαν αφήνοντάς μας έρμαια στους βούλγαρους .
Οι κατα κοσμον αεροσυνοδοι εχουν συγκεκριμενα καθηκοντα. Αλιμονο μας αν επρεπε οι κατακαημενοι να τρεχουμε απο εδω και απο εκει πισω απο τους επιβατες καθε φορα που πηγαινε κατι στραβα με μια πτηση. Το πληρωμα καμπινας ειναι υπευθυνο για την
ασφαλεια και την
ανεση του επιβατη κατα τη διαρκεια μιας πτησης
πανω στο αεροπλανο. Δεν εχει καμια αλλη σχεση με τον επιβατη ποσο μαλλον εξω απο το αεροπλανο. Τα μονα καθηκοντα που εχει ενα μελος πληρωματος καμπινας σε χωρο εξω απο το αεροσκαφος εχουν να κανουν με περιπτωσεις εκτακτες και αφορουν την ασφαλεια και την αποκακρυνση των επιβατων απο την περιοχη του αεροσκαφους, την καταμετρηση των επιβατων, την παροχη πρωτων βοηθειων και την εξασφαλιση της επιβιωσης ολων σε αντιξοα περιβαλλοντα. Επαναλαμβανω ολα αυτα σε εκτακτες περιπτωσεις οπου τιθεται θεμα ζωης και θανατου. Και ολα αυτα τα καθηκοντα μονο ως τη στιγμη που ερθει εξειδικευμενο για καθε περιπτωση προσωπικο.
Αρα οι αεροσυνοδοι κανανε αυτο που επρεπε, δηλαδη να "κλειδωθουν" στο αεροπλανο και να "εξαφανιστουν". Το ιδιο θα κανανε ολα τα πληρωματα ολων των εταιρειων αν η εταιρεια τους αποφασιζε να τους γυρισει πισω στη βαση με το αεροπλανο. Αυτη ειναι η δουλεια τους.
Thanasis_U2":15eiom3g said:
είναι η 5 φορά, που διαβάζω παρόμια ιστορία μέσα σε 3 μέρες.
Εισαι υπερβολικος φιλε Θαναση.
Thanasis_U2":15eiom3g said:
μη λέμε και ότι μας κατέβει, 340 χιλιόμετρα είναι, και όχι 550. Δλδ αν σας πήγαιναν Αθήνα, θα ήταν καλύτερα ε;
Το ιδιο θα ελεγα και για σενα. Γιατι η λογικη λεει πως ολοι οι δρομοι δεν ακολουθουν μια ευθεια πορεια. Μπορει να ειναι 340 χμ απο τον πιο γρηγορο δρομο, αλλα εχε υποψη φιλε Θαναση πως η Βουλγαρια εχει βουνα και καποιοι δρομοι θεωρηθηκαν ακαταλληλοι απο του οδηγους μας. Επρεπε λοιπον να ακολουθησουμε πρωτα πορεια βορειοδυτικη απο Πλοβντιβ προς Σοφια και μονο λιγο εξω απο Σοφια να στριψουμε για να βγουμε ωρες αργοτερα στην εθνικη που συνδεει τη Σοφια με τον Προμαχωνα. Οποτε να τα 550 χμ και να οι 8 ωρες. Και βασει αυτων οντως θα ηταν καλυτερα η Αθηνα, γιατι μιλαμε για εδαφος ελληνικο, διαδρομη που ολοι γνωριζουν πως ειναι, ταξιδι 6 ωρων και οχι 8, και κατα πολυ πιο ακινδυνο αφου οι δρομοι στα βουνα της Βουλγαριας ηταν χιονισμενοι, πολυ στενοι και με φορτηγα που τρεχανε με απιστευτη ταχυτητα για τις συγκεκριμενες συνθηκες.
spy1":15eiom3g said:
Ωστόσο, λυπάμαι που το λέω αλλά δεν λυπάμαι πολύ τους επιβάτες αυτών των εταιριών. Για μερικά ευρώ, που ορισμένες φορές μπορεί να μην ξεπερνούν τα 20-30 επιλέγουν εταιρίες που σε επίπεδο σέρβις είναι κάτι καλύτερο από τα βαγόνια του Χίτλερ που έστελναν εβραίους στο Άουσβιτς!! Αεροπλάνο που για να ταξιδέψεις ως άνθρωπος η χωρητικότητά του δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 175 άτομα, με το στένεμα των θέσεων το φτάνουν χωρητικότητας 190 ατόμων.
Υπερβολες ... Να σε ενημερωσω οτι ολες οι τσαρτερ - και πολλες μη - εταιρειες πετανε το Β737-800 σε χωριτικοτητα 189 θεσεων. Δεν νομιζω η Air Berlin, η TUIfly ή απο την αλλη η αδικοχαμενη μας Malev να ειναι/ηταν βαγονια του Χιτλερ επειδη εχουν χωρητικοτητα στον τυπο αυτο 186 με 189 θεσεις, οπως ακριβως η Ryanair.
THUKIS":15eiom3g said:
Το περι φθήνιας μην το λέτε και πολύ . Πολλούς που ρώτησα στο λεωφορείο εισητήριο είχαν κλέισει με 80 εως 200 ευρώ το άτομο .
Εγω πληροφοριακα, οπως και οι φιλοι μου, πληρωσαμε 20 ευρω το ατομο. Και αυτο ειναι το θεμα. Την Ryanair την αγαπω και τη εκτιμω γιατι μου δινει τη δυνατοτητα να πεταω και 100 πτησεις το χρονο, πραγμα που με καμια αλλη δεν θα μπορουσα, αλλα ποτε δεν εχω δωσει πανω απο 40 ευρω για μια πτηση μαζι τους. Το θεμα ειναι να μπορεις παντα να αξιολογεις-συγκρινεις αυτο που πληρωνεις με αυτο που ζητας.
AgentOrange":15eiom3g said:
Χρησιμοποιώντας την Ryanair μπορώ να ταξιδέψω πολύ περισσότερο απο ότι θα ταξίδευα κανονικά. Φυσικά και θα χρησιμοποιήσω μια legacy τουλάχιστον μια φορα το χρόνο για ένα ωραίο ταξιδάκι, αλλα με την Ryanair μπορώ και πηγαίνω σε μέρη που αν δεν υπήρχε η Ryanair δεν θα πήγαινα.
Εν κατακλειδι, πραγματι ηταν μια φρικτη εμπειρια, μπραβο στο φιλο THUKIS που τα ειπε, απλως ηθελα να ξεκαθαρισω μια - δυο υπερβολες και καποια αλλα πραματα που δεν αφορουν τη συγκεκριμενη εταιρεια, αλλα ολες τις εταιρειες εν γενει. Ελπιζω να εγινα αντιληπτος. Αλλη φορα τετοια ταλαιπωρια να μη μας εβρει ...
Φιλικα
cabincrew4ever
Υ.Γ. :
THUKIS":15eiom3g said:
Αν υπήρχε επιβάτης έγκυος πως θα ήταν το ταξίδι του ?
Σορυ κιολας αλλα κατι ασχετο. Ως επιστημονας της γλωσσας απεχθανομαι απιστευτα αυτους που το παιζουν εξυπνοι και διορθωνουν τους αλλους για θεματα γλωσσικα αλλα εδω προκειται για θεμα κοινωνικο. Μιλαμε για σεξισμο (εστω και γλωσσικο), φαινομενο με πολλες αρνητικες κοινωνικες προεκτασεις ...
