Καθαροδευτέρα "on the Rock"

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Επιστροφή στο Λονδίνο

aakunz":1c79mqp7 said:
...Ένα από τα πράγματα που απεχθάνομαι σε αυτή τη ζωή, είναι οι τσίχλες και η μυρωδιά τους ...

Σε νιώθω τόσο πολύ όμως...Πάντως το χαίρομαι όταν είμαι σε μέσο μαζικής μεταφοράς με κατσίκα παραδίπλα να προσπαθεί να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ανοίγματος σιαγόνων, με καλούν στο κινητό και απαντώ "Είμαι στο λεωφορείο και παρακολουθώ μια κατσίκα..." :twisted: :twisted:
 
T5: Χαίρεσαι να έχει καθυστέρηση η πτήση σου

Στις 16:35, το National Express με άφηνε στο σταθμό λεωφορείων του Terminal 5. Μετά από ένα σύντομο περπάτημα, μπήκα στον αεροσταθμό και μέσω των ανελκυστήρων, βγήκα στο επίπεδο των αναχωρήσεων. Ο χώρος ήταν εντυπωσιακός, ειδικά όταν έχεις τόσες επιφάνειες από γυαλί με το φυσικό φως να λούζει το χώρο. Παρέλαβα την κάρτα επιβίβασής μου από ένα από τα αυτόματα μηχανήματα. Είχα κάνει on line check in από το δωμάτιο του ξενοδοχείου μου στο Γιβραλτάρ, νωρίς το πρωί και επέλεξα να παραλάβω την κάρτα από το Τ5. Σχεδόν αμέσως, πέρασα από τη διαδικασία φωτογράφησης και κατόπιν από τον άχαρο έλεγχο ασφαλείας, με τα αυτόματα καλάθια. Να μου το θυμηθείς, ότι σύντομα θα υπάρχουν και μηχανήματα που θα σε γδύνουν... Πώς είπες; Υπάρχουν ήδη full body scanners; Α, ναι το είχα ξεχάσει...

Αμέσως μετά ήρθα αντιμέτωπος με το μεγαλειώδες εμπορικό κέντρο του Τ5. Ό,τι και να πει κανείς, είναι πολύ λίγο. Αν έχεις περάσει από το Τ3 της Κοπεγχάγης, ετοιμάσου να δεις κάτι ανάλογο, σαφώς μεγαλύτερο και σε δύο επίπεδα. Φανερή αίσθηση πολυτέλειας, μοντέρνα αισθητική, πληθώρα καταστημάτων που δε βρίσκεις ούτε σε αυτό που οι αγγλοσάξωνες αποκαλούν High Street, φοβερή θέα προς το apron και τα Gates B. Εντυπωσιακή η πληθώρα καθισμάτων, καθώς και ήσυχων γωνιών για να καθήσεις και να ξεκουραστείς, παρακολουθώντας τις αναχωρήσεις και τις αφίξεις. Ο χρόνος πέρασε χωρίς να το καταλάβω. Υπάλληλοι σε πλησίαζαν να δουν αν χρειάζεσαι βοήθεια, ενώ κάποιοι άλλοι έκαναν έρευνα ικανοποίησης των επιβατών. Κατά τις 19:00 έριξα μια ματιά στις οθόνες, για να ανακαλύψω ότι η πτήση μου θα αναχωρούσε από τη Β45 και η ένδειξη Go to Gate είχε ήδη ανάψει. Σύντομο πέρασμα από τα Duty Free και ακολούθως κάθοδος στο κάτω επίπεδο και επιβίβαση στα αυτόματα τρενάκια για το δορυφορικό αεροσταθμό. Η διαδρομή διαρκεί 30 δευτερόλεπτα. Ακολυθούν ατελείωτες σκάλες και περπάτημα μέχρι την πύλη, όπου το G-BNWA μας περίμενε ήδη.

Η έναρξη της επιβίβασης καθυστέρησε λίγο, αλλά όταν ξεκίνησε, αναδείχθησαν όλες οι χάρες και το δαιμόνιο της φυλής. Τι κι αν η ένδειξη έλεγε Rows 40-24 only, οι συμπατριώτες προσπαθούσαν να μπουν με κάθε τρόπο, ακόμα και από το ξεχωριστό γκισέ της business. Μάταια η προϊσταμένη προσπαθούσε να τους βάλει σε σειρά. Το όλο πανηγύρι-ρεζιλίκι διήρκεσε περί τα 20 λεπτά. Όταν πλέον όλοι είχαν μπει, αποφάσισα να μπω κι εγώ. Η 35άρα προϊσταμένη της πύλης μου χαμογέλασε και με ευχαρίστησε για την υπομονή μου. Της εξήγησα ότι η 2α Μαρτίου ήταν αργία και γι’ αυτό και ο σχετικός χαμός. Η προϊσταμένη χαμογέλασε και μου είπε ότι μετά τους Αφρικανούς και τους Ασιάτες, είχε μάθει και το πώς επιβιβάζονται οι Έλληνες, απόδεικνύοντας ότι οι Άγγλοι έχουν καυστικό και εύστοχο χιούμορ κι ότι εμείς δίνουμε πάντα αφορμή για αρνητικά σχόλια. Την αποχαιρέτησα και εκείνη μου ευχήθηκε ένα καλό ταξίδι. Ποτέ μου δεν θα πίστευα ότι αυτή η ευχή έμελλε να πραγματοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο.

Η συνέχεια σύντομα!
 
-Μα τι έγινε; ρώτησα τη διπλανή μου, έχοντας ξυπνήσει από τον ελαφρύ ύπνο που απολάμβανα στο άνετο καθισμά μου

-Μια κοπέλα λιποθύμησε στην τουαλέτα και προσπαθούν να τη συνεφέρουν. Απάντησε η Γεωργία, που καθόταν δίπλα μου.

-Μια φορά με πήρε κι εμένα ο ύπνος κι έχασα τη δράση! σκέφτηκα.

Είχε προηγηθεί μία καθυστερημένη επιβίβαση, μία καθυστερημένη αναχωρηση (45') λόγω του μεγάλου όγκου αποσκευών, μία αναμονή αρκετής ώρας για τις βραδυνές αναχωρήσεις προς Μέση Ανατολή και ένα rotation διάρκειας 35 δευτερολέπτων από τον 27R. Λόγω των συγκυριών “Καθαροδευτέρα+Υποτιμημένη Λίρα= της Πόπης στην Oxford Street” οι Έλληνες επέστρεφαν φορτωμένοι με τα ψώνια τους. Αν υποθέσουμε ότι η BA εφήρμοσε την πολιτική της περί αποσκευών (χρέωση για τη δεύτερη βαλίτσα), λογικά θα πρέπει να έβγαλε πολλά λεφτά από το εν λόγω δρομολόγιο.

Ακολούθησε σερβίρισμα του δείπνου, που περιελάμβανε -εκτός των άλλων- ψάρι με λαχανικά για κυρίως και ρυζόγαλο για επιδόρπιο. Η παγερά αδιάφορη ταινία και το βαρετό “high life” του Μάρτη, με έστειλαν νομοτελειακά στην αγκαλιά του Μορφέα, κάτι το οποίο πολύ σπάνια κάνω (2η φορά στις τόσες πτήσεις που έχω πάρει). Η εντυπωσιακότατη ελληνίδα αεροσυνοδός μας εξέπληξε θετικότατα με το αίσθημα οικειότητας που σου δημιουργεί το να βρίσκεις Έλληνα στο πλήρωμα μιας ξένης εταιρείας, το χαμογελαστό πρόσωπο και την άψογη συμπεριφορά. Συν τοις άλλοις, μαζί με τον καταπληκτικό CSD της πτήσης, δημιουργούσαν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα υψηλού επιπέδου σέρβις, σε μία packed πτήση και αναπόδραστα σε έβαζαν στο παιχνίδι της σύγκρισης με άλλες ελληνικές και μη εταιρείες. Μπροστά σε ένα τέτοιο πλήρωμα, ίσως καμία άλλη ευρωπαϊκή εταιρεία δεν θα είχε ελπίδες να θεωρηθεί καλύτερη σε ευρωπαϊκό δρομολόγιο. Προσωπικά πιστεύω ότι ξεπέρασαν ακόμα και τo πλήρωμα της GL781, στην πτήση της 15ης Σεπτεμβρίου 2006, την καλύτερη μέχρι τώρα πτητική εμπειρία που είχα.

Η μικρή επιβάτις είχε καταρρεύσει στην τουαλέτα, ίσως λόγω της κούρασης, του περασμένου της ώρας, του ανελέητου shopping με τη μαμά της στην Oxford Street ή την υπερβολική κατανάλωση fish & chips. Το πλήρωμα αντιμετώπισε με ψυχραιμία και επαγγελματισμό το περιστατικό, φέρνοντας την απαραίτητη φιάλη οξυγόνου, θερμόμετρο και με παραινέσεις προσπαθούσε να ελέγξει τη σοβαρότητα της κατάστασής της και το πώς ανταποκρινόταν σε αυτές. Για όλο το υπόλοιπο της πτήσης, ένα μέλος του πληρώματος στεκόταν δίπλα της για να την καθησυχάζει και να την παρακολουθεί. Για την ιστορία, όλα εξελίχθηκαν με τον καλύτερο τρόπο για τη μικρή συνεπιβάτιδα.

Δεν είδα αν περίμενε ασθενοφόρο μετά την καθυστερημένη προσγείωσή μας στον 21R, είδα όμως τον τρόπο με τον οποίο ένα καταπληκτικό πλήρωμα αντιμετώπισε μία δυσάρεστη κατάσταση εν πτήσει. Ίσως βλέπουν πολλά τέτοια περιστατικά κάθε εβδομάδα και να είναι κάτι πολύ συνηθισμένο για τα πληρώματα, εγώ πάντως ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από την αντιμετώπιση και τον επαγγελματισμό που έδειξαν. Κάτι τέτοια περιστατικά εγείρουν ερωτήματα για το τι μετράει τελικά σε ένα πλήρωμα. Κάποιοι μιλούν απαξιωτικά για το επάγγελμα του ΙΣΦ, ενώ κάποιοι άλλοι πέφτουμε στην παγίδα να κρίνουμε τα πληρώματα από το πόσο καλά αγγλικά μιλούν, πόσο περιποιημένα δείχνουν ή πώς συμπεριφέρονται, καταλήγοντας σε εσφαλμένες εντυπώσεις. Ένα εμφανίσιμο πλήρωμα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι καλό, ούτε το αντίθετο, Αλλά μάλλον δεν είμαστε οι μόνοι που καταλήγουμε σε τέτοια συμπεράσματα και η δική μας κρίση μάλλον έχει μικρή σημασία, τη στιγμή που κάποιες εταιρείες ιεραρχούν τα κριτήρια πρόσληψης με διαφορετική προτεραιότητα. Πραγματικά δε θα ήθελα να μου συμβεί κάτι και να έχω ένα άχρηστο-ανίκανο, πλην όμως εμφανίσιμο και ευγενικό πλήρωμα για να αντιμετωπίσει την κατάσταση.

Ομολογώ λοιπόν ότι έμεινα κατενθουσιασμένος από τις δύο αυτές πτήσεις με τη BA και μάλλον θα τη θεωρήσω πρώτη επιλογή στο μέλλον, τηρουμένων φυσικά των αναλογιών, καθώς η BA μας έχει συνηθήσει σε ασυνήθιστα υψηλές τιμές, ειδικά όταν κλείνεις εισιτήριο βραχυπρόθεσμα.
 
Re:

Το ότι ο αεροπορικός χώρος είναι γεμάτος από "χαρακτηρισμούς" μεταξύ των κλάδων που τον απαρτίζουν είναι γνωστό... Απλώς όταν πέφτει κανείς στην παγίδα να τους υιοθετήσει, δείχνει πόσο λίγα πράγματα καταλαβαίνει από τη σημασία του ρόλου του καθενός. Οπότε, συμφωνώ απολύτως μαζί σου για το ποια πρέπει να είναι τα πραγματικά κριτήρια ανά περίπτωση (αν και το πόσο καλά αγγλικά μιλούν τα πληρώματα είμαι σίγουρος ότι παίζει κι αυτό πολύ μεγάλο ρόλο σε καταστάσεις δύσκολες).

Κατά τα άλλα, βλέπω ότι την καταχάρηκες την ΒΑ. Και μένει το ερώτημα: BA ή easy :?: (ναι ναι, είναι ερώτημα-παγίδα :D )
 
Τα πάντα θα εξαρτηθούν από το πόσο μπροστά κλείνω το εισιτήριο, πώς πραγματικά νοιώθω και αν θέλω να μείνω στο Λονδίνο ή να συνεχίσω προς άλλο προορισμό. Υποτεθείστω ότι ο τελικός προορισμός μου είναι το Λονδίνο, η BA θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή, όταν το προσφερόμενο εισιτήριο φτάνει μέχρι τα €350, άντε €400 σε μεγάλα κέφια (στην πραγματικότητα έχω δυνατότητα για αρκετά φθηνότερα εισιτήρια λόγω δουλειάς, αλλά δεν μπορώ να περιμένω μέχρι 7 μέρες πριν). Θα ακολουθήσουν οι ΟΑ (όπως τις γνωρίζω σήμερα) και αμέσως μετά η "Εύκολη" από Γκάτγουικ, μετά ακολουθεί η Ταχύτατα Αναπτυσσόμενη Βασίλισσα του Στανστεντ και τέλος, η "Εύκολη" από το Λούτον. Πάντως, προτιμώ να μεταθέσω τις πτήσεις μου, από το να πάρω κάτι που δε με ικανοποιεί ή θα μου κοστίσει συνολικά ακριβότερα στο τέλος (αν βάλεις και τις μεταφορές).

Θα ήθελα να προσθέσω ότι η υπεροχή της BA δεν ήταν για μένα "οριακή". Ήταν συνολική. Με ένα ευχάριστο περιβάλλον στο Τ5, με άνετες θέσεις στην οικονομική των 767-300, καταπληκτικό πλήρωμα που δεν ήταν "στημένο" αλλά αντιθέτως πολύ άνετο, φιλικό και υπεύθυνο, υπεραρκετό γεύμα, δε νομίζω να έχω ιδιαίτερες αμφιβολίες για την επόμενη φορά, αρκεί βέβαια να βοηθήσει και λίγο η τιμή.

Το (εγγύς) μέλλον θα δείξει... :wink:
 
Kακίες του υπερπράχτορα.... Εγώ θα πω ότι ήταν απλά ιδιαίτερα τυχερός... Δεν έχει πέσει σε καθυστέρηση της ΒΑ, δεν έχει πέσει σε σπασμένο κάθησμα των ραδιενεργών, δεν έχει δει αδιάφορες Αγγλίδες συνοδούς να περιφέρουν την αθλία τους ύπαρξη και με το γνωστό φλεγματικό τους χιούμορ να ειρωνεύονται τον επιβάτη... Μην αγιοποιούμε τα πάντα... Ασφαλώς η ποιότητα της ΒΑ είναι αδιαμφισβήτητη αλλά σε καμμία περίπτωση δεν έχει διαφορά 150euro από τα ολοκαίνουργια 320/321 του Θόδωρα ούτε από τα 340 της ΟΑ... Επίσης επειδή πρόσφατα ταξίδεψα με την "εύκολη" στο Gatwick δεν μπορώ να καταλάβω υπερπράχτορα με ποιά λογική η Easy του Gatwick είναι καλύτερη από την Α3 του Stansted? Λόγω service , λόγω βολικής ώρας άφιξης της βραδινής ή μήπως λόγω φτηνού αντιτίμου του Gatwick express?
 
Δεν πειράζει αγαπητέ Computerise,
Περί ορέξεως ουδείς λόγος. Ας είμαι εγώ ο ιδιαίτερα τυχερός (με τις κακίες μου) κι εσύ ας είσαι ο έξυπνος που τα έχεις δει όλα και τα ξέρεις.
 
OveLix":ct3outh2 said:
P.S.2
Και μετα τις Αλπεις, την Β. Κορέα και τα νησιά-που-κανείς-δεν-πάει-εκτός-από-σένα, ποιος είναι ο επόμενος σταθμός της Aakunz Airlines? Το Ναούρου? Η Γκουάμ? Τα νησιά της Βασίλισσας Καρλότας? Οι Αλεούτιες?

Κοίτα OveLix,
Στα Νησιά της Βασίλισσας Καρλότας δεν το έχω σκοπό να πάω, αλλά επειδή ήσουν κι εσυ ηθικός συναυτουργός στο "Έγκλημα στο North Front", σου αφιερώνω την παρακάτω φωτογραφία από την "Πυροβολαρχία της Βασίλισσας Καρλότας" (Queen Charlotte's Battery) με ανεμπόδιστη θέα στον 09/27 του North Front.

Δικό σου!
http://www.flickr.com/photos/29190506@N02/3319406069/
 
Αχ, η Καρλότα. Θα ήταν η αγαπημένη μου βασίλισσα αν δεν υπήρχε η αγαπημένη μου Κέιτ Μπλάνσετ :mrgreen:

Η «επιστροφή» μου στο βράχο μέσα από την εξαιρετική σου αφήγηση ήταν συγκινητική. Κυρίως επειδή υπήρξε ένα τουλάχιστον μέρος στον κόσμο (το μοναδικό) που εγώ πήγα πριν από σένα. Δεν πειράζει, μου αρκεί που είμαι ο ηθικός συναυτουργός.

Υ.Γ.
Στη Γουαδελούπη πότε θα πας?
 
Αγαπητέ Ovelix, στην Γουαδελούπη θα πάει όταν διαβάσει για τις ομορφιές της καραϊβικής στον ελληνικό τύπο. Ίσως έτσι απαρνηθεί για λίγο τους αγαπημένους του πάγους.

δικός σου
 
Top