Καθυστερήσεις Aegean

Re: Καθυστερήσεις

Το καλοκαίρι με το χαμό που γίνεται στο ηράκλειο οι καθυστερήσεις είναι συνηθισμένο φαινόμενο..
 
Re: Καθυστερήσεις

Πράγματι,ανά δύο λεπτά ακούγεται ανακοίνωση ότι προσγειώθηκε ή ότι πρόκειται να απογειωθεί αεροσκάφος...
 
Re: Καθυστερήσεις

Είναι γεγονός αυτό που συμβαίνει με τις καθυστερήσεις και στην Α3!
Η ώρα πτήσης μου από LCA/HER στις 29/06/08 - 23.10 (ενώ περιμέναμε στην έξοδο 2) ενημερωθήκαμε πέντε λεπτά πριν την επιβίβαση ότι υπάρχει καθυστέρηση και δόθηκε νέα ώρα για τις 00.25.
Τελικά αναχωρήσαμε δύο ώρες αργότερα από την προγραμματισμένη πτήση.
Αλλά υπάρχουν και χειρότερα!!! Στις 14/06 η πτήση μου με flythomascook HER/LGW 02.00 αναχώρησε στην ώρα της. Συνάντησα ένα ζευγάρι φίλων οι οποίοι θα πήγαιναν στην Κύπρο με CYPRUS και ώρα αναχώρησης στις 21.00 ημερ. 13/06/08. Εγώ παρόλαυτά επιβιβαζόμουν και αυτοί περίμεναν... Τελικά έμαθα ότι η καθυστέρηση ξεπέρασε τις έξι ώρες και έφτασαν χαράματα, ξενύχτηδες για την πτήση της μίας ώρας και των δέκα λεπτών. Φυσικά για αποζημίωση ή έστω την πληρωμή του ξενοδοχείου της πρώτης νύχτας στην Λάρνακα ούτε λόγος!
Να πω και κάτι άλλο... Από πληρότητες η Α3 λίγο απογοήτευση! HER/LCA 40 άτομα σε 737-400 και LCA/HER περί τα 60.
Ακόμη απορώ γιατί όταν τσέκαρα στο αεροδρόμιο μου έδωσαν θέση στο τέλος και διάδρομο και με τόσα μίλια στην κάρτα μου!
Να αναφέρω ότι τουλάχιστον 5 σειρές καθίσματα ήταν άδεια μπροστά μου! Είχαν βάλει και ένα παπούλη στην σειρά μου ο οποίος μάλλιστα το διασκέδαζε ότι και καλά εμάς μας έβαλαν στο τέλος για να τους βλέπουμε όλους...
Τσεκάροντας για να δω τα μίλια μου αν έχουν καταχωρηθεί σωστά στην Α3 δεν τα βλέπω, έχουν περάσει ήδη τρεις μέρες, ενώ στο boarding pass που έχω εμφανίζεται και ο κωδικός της κάρτας μου σωστά, πράγμα που σημαίνει ότι θα έπρεπε να έχουν περαστεί. Πρόσφατα μου συνέβει και στην πτήση FRA/ATH με την Lufthansa να μην έχουν καταχωρηθεί μέχρι τώρα στην Α3, παρόλο ότι στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και την κάρτα μιλίων έδωσα κατά το τσεκάρισμα και με ρώτησαν αν προτιμώ να μπουν στην miles & more η στην miles & bonus. Έκανα και αίτηση ανέρευσης μιλίων μέσα από την ιστοσελίδα της Α3 αλλά τίποτα... Απορώ!!!
 
Re: Καθυστερήσεις

Έτσι γίνεται πάντα στην Ελλάδα...Όλα τα πολύ ωραία τελειώνουν γρήγορα....Ας κρατηθούν τουλάχιστον στο επίπεδο που είναι τώρα..
 
Re: Καθυστερήσεις

Πάντως έχοντας κάνει πολλά σεχτικά ταξίδια εσωτερικού (κυρίως Κω-Αθ-Κω) όταν έχει η ΟΑ καθυστέρηση αρχίζουν και λένε πάλι? Αχ αυτή η ΟΑ, φασαρίες και τέτοια ενώ όταν έχει η Α3 καθυστέρηση βλέπεις όλουσ τους επίβατες να μην μιλάει κανείς και να ρωτούν ευγενικά και διακριτικά τους υπεύθυνους της εταιρείας τι ώρα θα αναχωρήσουν. :D
 
Re: Καθυστερήσεις

manos_p":1ng5gttg said:
όταν έχει η Α3 καθυστέρηση βλέπεις όλουσ τους επίβατες να μην μιλάει κανείς και να ρωτούν ευγενικά και διακριτικά τους υπεύθυνους της εταιρείας τι ώρα θα αναχωρήσουν. :D

(τα bold δικα μου)

ΝΟΜΙΖΕΙΣ!!! Μονο αυτο...! ;)
 
Re: Καθυστερήσεις

manos_p":2i93y8qd said:
Πάντως έχοντας κάνει πολλά σεχτικά ταξίδια εσωτερικού (κυρίως Κω-Αθ-Κω) όταν έχει η ΟΑ καθυστέρηση αρχίζουν και λένε πάλι? Αχ αυτή η ΟΑ, φασαρίες και τέτοια ενώ όταν έχει η Α3 καθυστέρηση βλέπεις όλουσ τους επίβατες να μην μιλάει κανείς και να ρωτούν ευγενικά και διακριτικά τους υπεύθυνους της εταιρείας τι ώρα θα αναχωρήσουν. :D

Μιλας για Ελληνες επιβατες;; Ρωταω, επειδη το "ευγενικα και διακριτικα" με μπερδεψε λιγο. :mrgreen:
 
Re: Καθυστερήσεις

οταν παρεις μια ευγενικη και υπευθυνη απαντηση γινεσαι αυτοματα και εσυ χαλι να σε πατησουν........
 
Re: Καθυστερήσεις

Oι υπάλληλοι στα counters είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται για μια καθυστέρηση. Δυστυχώς ή ευτυχώς, οι επιβάτες αυτούς θα βρουν να ρωτήσουν, να παραπονεθούν, να 'διαμαρτυρηθούν'. Ο ρόλος του υπαλλήλου, στην περίπτωση καθυστέρησης, είναι να 'διαχειριστεί' την κρίση. Να ακούσι τα παράπονα, να ενημερώσει, να φροντίσει να δοθούν απαντήσεις. Αν κάνει σωστά και με ευγένεια τη δουλειά του, τότε είναι αυτονόητο ότι ο επιβάτης πρέπει να ανταποδώσει.

Βέβαια, σε περιπτώσεις που ούτε ο ίδιος γνωρίζει -π.χ. γιατί οι ανώτεροί του δεν τον έχουν ενημερώσει σωστά- τότε είναι πιθανό να τα 'ακούσει' τα γαλλικά μας. Και βέβαια, στην περίπτωση που δεν αντιμετωπίσει τους επιβάτες με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα, τότε πάλι θα τα ακούσει.

Ας μη τα βάζουμε όλα λοιπόν σε ένα τσουβάλι.
 
Re: Καθυστερήσεις

george_a":a757py2c said:
Ο ρόλος του υπαλλήλου, στην περίπτωση καθυστέρησης, είναι να 'διαχειριστεί' την κρίση. Να ακούσει τα παράπονα, να ενημερώσει, να φροντίσει να δοθούν απαντήσεις.

Αυτό προυποθέτει εταιρική κουλτούρα υψηλού επιπέδου, πνεύμα ομαδικής συνεργασίας κλπ κλπ πράγμα κοματάκι δύσκολο και παράλογο να το απαιτείς σαν εργοδότης ειδικά όταν δίνεις μισθούς πείνας και παράλληλα δηλώνεις υψηλά κέρδη. Από τα γραφόμενα κάποιων που γνωρίζουν πολύ καλύτερα (και όχι από το μυαλό μου) βγάζω το συμπέρασμα πως η Α3 στερείται των παραπάνω καλών στοιχείων και ότι περισσότερο στραβό παρά θετικό είναι το κλίμα μεταξύ των υπαλλήλων.

george_a":a757py2c said:
Αν κάνει σωστά και με ευγένεια τη δουλειά του, τότε είναι αυτονόητο ότι ο επιβάτης πρέπει να ανταποδώσει.

Αυτό το αυτονόητο προυποθέτει επιβάτες με την ανάλογη παιδεία πράγμα σπάνιο στην Ελλάδα - βασίλειο του βλαχομπαρόκ. Αυτονόητο θα ήταν στη Ελβετία ή στη Γερμανία πχ.
 
Top