nikos_k.
Business-Class-Member
"Χαράς Ευαγέλλια για τους χειριστές του 717" διαβάζω και απορώ (για μια ακόμα φορά!)
Και φυσικά χαράς ευαγγέλια, διότι και εγώ αν έκανα ένα χρόνο διακοπές, πέρναγα όλη την ώρα μου με αγαπημένα πρόσωπα, έτρωγα και έπινα στην υγειά του ελληνικού κράτους που με ταϊζει, θα χαιρόμουν! Αλλά επειδή δεν ανήκω σε τέτοιους προνομιακούς επαγγελματικούς κύκλους, εξοργίζομαι και αναρωτιέμαι...
Πότε θα την κλείσουν επιτέλους την εταιρία να ησυχάσουμε όλοι; (Και μην αρχίσουν μερικοί το ότι εμείς που μιλάμε για κλείσιμο θέλουμε το κακό του "εθνικού αερομεταφορέα", γιατί εγώ αγαπώ πολύ περισσότερο την Ολυμπιακή και την αεροπορία γενικότερα, από όλους τους διοικούντες, εργαζόμενους, συνδικαλιζόμενους και μέλη του φόρουμ/τιμητές των πάντων.)
Για ακόμη μία φορά, με όλες αυτές τις ενοικιάσεις αεροσκαφών και μετακινήσεις προσωπικού, προβλέπω χορό εκατομμυρίων και μίζες σε όλους τους εμπλεκόμενους, εις βάρος φυσικά του ελληνικού προϋπολογισμού. Και κατ' επέκταση εις βάρος της εταιρίας και του γενικότερου αεροπορικού χώρου. Και όπως είπαν οι προλαλήσαντες, στον ιδιωτικό τομέα δεν θα γίνονταν αυτά (aas59
)
Οπότε ας δούμε τα στραβά και ας τα διορθώσουμε με οποιοδήποτε κόστος.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί αρκετοί εδώ μέσα μιλάνε για "υποβάθμιση". Χειριστές αεροσκαφών είναι και οι των Α340 και οι των ΑΤR! Και αν "υποβαθμιστούν" κάποιοι και πετάνε μικρότερα αεροσκάφη δεν νομίζω ούτε να αλλάξουν θέση (δηλ. από κυβερνήτης συγκυβερνήτης) ούτε να μειωθεί ο μισθός τους, μιας και τη θέση τους στο seniority list της εταιρίας θα την κρατήσουν! Αν δεν ίσχυαν τα δύο τελευταία, τότε θα μιλάγαμε για υποβάθμιση! Και στην τελική, όταν ένα χρόνο αμοίβεσαι χωρίς να παράγεις έργο, μάλλον για αναβάθμιση μιλάμε!
Υ.Γ. Είδατε τι έγινε με την Alitalia. Η πολιτεία πήρε τις αποφάσεις τις αγνοώντας τις φωνές των συνδικαλιστών/συμφεροντολόγων, κοιτώντας το συμφέρον του κράτους και πουλάει την εταιρία στον γίγαντα Air France-KLM. Και με απολύσεις 1700 εργαζομένων. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...
Και φυσικά χαράς ευαγγέλια, διότι και εγώ αν έκανα ένα χρόνο διακοπές, πέρναγα όλη την ώρα μου με αγαπημένα πρόσωπα, έτρωγα και έπινα στην υγειά του ελληνικού κράτους που με ταϊζει, θα χαιρόμουν! Αλλά επειδή δεν ανήκω σε τέτοιους προνομιακούς επαγγελματικούς κύκλους, εξοργίζομαι και αναρωτιέμαι...
Πότε θα την κλείσουν επιτέλους την εταιρία να ησυχάσουμε όλοι; (Και μην αρχίσουν μερικοί το ότι εμείς που μιλάμε για κλείσιμο θέλουμε το κακό του "εθνικού αερομεταφορέα", γιατί εγώ αγαπώ πολύ περισσότερο την Ολυμπιακή και την αεροπορία γενικότερα, από όλους τους διοικούντες, εργαζόμενους, συνδικαλιζόμενους και μέλη του φόρουμ/τιμητές των πάντων.)
Για ακόμη μία φορά, με όλες αυτές τις ενοικιάσεις αεροσκαφών και μετακινήσεις προσωπικού, προβλέπω χορό εκατομμυρίων και μίζες σε όλους τους εμπλεκόμενους, εις βάρος φυσικά του ελληνικού προϋπολογισμού. Και κατ' επέκταση εις βάρος της εταιρίας και του γενικότερου αεροπορικού χώρου. Και όπως είπαν οι προλαλήσαντες, στον ιδιωτικό τομέα δεν θα γίνονταν αυτά (aas59

Οπότε ας δούμε τα στραβά και ας τα διορθώσουμε με οποιοδήποτε κόστος.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί αρκετοί εδώ μέσα μιλάνε για "υποβάθμιση". Χειριστές αεροσκαφών είναι και οι των Α340 και οι των ΑΤR! Και αν "υποβαθμιστούν" κάποιοι και πετάνε μικρότερα αεροσκάφη δεν νομίζω ούτε να αλλάξουν θέση (δηλ. από κυβερνήτης συγκυβερνήτης) ούτε να μειωθεί ο μισθός τους, μιας και τη θέση τους στο seniority list της εταιρίας θα την κρατήσουν! Αν δεν ίσχυαν τα δύο τελευταία, τότε θα μιλάγαμε για υποβάθμιση! Και στην τελική, όταν ένα χρόνο αμοίβεσαι χωρίς να παράγεις έργο, μάλλον για αναβάθμιση μιλάμε!

Υ.Γ. Είδατε τι έγινε με την Alitalia. Η πολιτεία πήρε τις αποφάσεις τις αγνοώντας τις φωνές των συνδικαλιστών/συμφεροντολόγων, κοιτώντας το συμφέρον του κράτους και πουλάει την εταιρία στον γίγαντα Air France-KLM. Και με απολύσεις 1700 εργαζομένων. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...