Χαρας Ευαγγελια για τους χειριστες του Β717...

  • Thread starter Thread starter SCanavos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
"Χαράς Ευαγέλλια για τους χειριστές του 717" διαβάζω και απορώ (για μια ακόμα φορά!)
Και φυσικά χαράς ευαγγέλια, διότι και εγώ αν έκανα ένα χρόνο διακοπές, πέρναγα όλη την ώρα μου με αγαπημένα πρόσωπα, έτρωγα και έπινα στην υγειά του ελληνικού κράτους που με ταϊζει, θα χαιρόμουν! Αλλά επειδή δεν ανήκω σε τέτοιους προνομιακούς επαγγελματικούς κύκλους, εξοργίζομαι και αναρωτιέμαι...
Πότε θα την κλείσουν επιτέλους την εταιρία να ησυχάσουμε όλοι; (Και μην αρχίσουν μερικοί το ότι εμείς που μιλάμε για κλείσιμο θέλουμε το κακό του "εθνικού αερομεταφορέα", γιατί εγώ αγαπώ πολύ περισσότερο την Ολυμπιακή και την αεροπορία γενικότερα, από όλους τους διοικούντες, εργαζόμενους, συνδικαλιζόμενους και μέλη του φόρουμ/τιμητές των πάντων.)
Για ακόμη μία φορά, με όλες αυτές τις ενοικιάσεις αεροσκαφών και μετακινήσεις προσωπικού, προβλέπω χορό εκατομμυρίων και μίζες σε όλους τους εμπλεκόμενους, εις βάρος φυσικά του ελληνικού προϋπολογισμού. Και κατ' επέκταση εις βάρος της εταιρίας και του γενικότερου αεροπορικού χώρου. Και όπως είπαν οι προλαλήσαντες, στον ιδιωτικό τομέα δεν θα γίνονταν αυτά (aas59 :great: )
Οπότε ας δούμε τα στραβά και ας τα διορθώσουμε με οποιοδήποτε κόστος.
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί αρκετοί εδώ μέσα μιλάνε για "υποβάθμιση". Χειριστές αεροσκαφών είναι και οι των Α340 και οι των ΑΤR! Και αν "υποβαθμιστούν" κάποιοι και πετάνε μικρότερα αεροσκάφη δεν νομίζω ούτε να αλλάξουν θέση (δηλ. από κυβερνήτης συγκυβερνήτης) ούτε να μειωθεί ο μισθός τους, μιας και τη θέση τους στο seniority list της εταιρίας θα την κρατήσουν! Αν δεν ίσχυαν τα δύο τελευταία, τότε θα μιλάγαμε για υποβάθμιση! Και στην τελική, όταν ένα χρόνο αμοίβεσαι χωρίς να παράγεις έργο, μάλλον για αναβάθμιση μιλάμε! :wink:


Υ.Γ. Είδατε τι έγινε με την Alitalia. Η πολιτεία πήρε τις αποφάσεις τις αγνοώντας τις φωνές των συνδικαλιστών/συμφεροντολόγων, κοιτώντας το συμφέρον του κράτους και πουλάει την εταιρία στον γίγαντα Air France-KLM. Και με απολύσεις 1700 εργαζομένων. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...
 
nikos_k.":1uvdq3hc said:
γιατί εγώ αγαπώ πολύ περισσότερο την Ολυμπιακή και την αεροπορία γενικότερα, από όλους τους διοικούντες, εργαζόμενους, συνδικαλιζόμενους και μέλη του φόρουμ/τιμητές των πάντων.)

Μήπως να σου δώσει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και το μετάλλιο της τιμής ή κάτι ανάλογο για την αγάπη σου;Ελπίζω να έχεις κατοχυρώσει την πατέντα της αγάπης σου...
 
nikos_k.":1464fu8c said:
Υ.Γ. Είδατε τι έγινε με την Alitalia. Η πολιτεία πήρε τις αποφάσεις τις αγνοώντας τις φωνές των συνδικαλιστών/συμφεροντολόγων, κοιτώντας το συμφέρον του κράτους και πουλάει την εταιρία στον γίγαντα Air France-KLM. Και με απολύσεις 1700 εργαζομένων. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...

Δηλαδή εσύ το θεωρείς ένα θετικότατο βήμα το γεγονός πως 1.700 άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους; :stupid: :wall:

Προφανώς εφόσον ισχύει πως εκπαιδεύονται στα ATR, τότε το πρόβλημα λύνεται έστω και προσωρινά, μιας και θεωρώ πως οι άνθρωποι θα αναμένουν στο μέλλον να επανέλθουν σε μεγαλύτερο τύπο α/φ.
 
nikos_k.":2neex63t said:
Υ.Γ. Είδατε τι έγινε με την Alitalia. Η πολιτεία πήρε τις αποφάσεις τις αγνοώντας τις φωνές των συνδικαλιστών/συμφεροντολόγων, κοιτώντας το συμφέρον του κράτους και πουλάει την εταιρία στον γίγαντα Air France-KLM. Και με απολύσεις 1700 εργαζομένων. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...

Ελπίζω να μην βρεθείς ποτέ στην θέση αυτών των εργαζομένων, γιατί τότε είμαι σίγουρος οτι θα αναιρούσες τα παραπάνω...
 
1700 για να σωθούν οι δουλειές πόσων άλλων?
 
Εδώ έχουν αναγγείλει 700 προσλήψεις.Αν έχουν πρόβλημα υπεράριθμων,τι τους θέλουν τους 700 νέους,σε μια εταιρεία μάλιστα που όλοι φωνάζουν ότι είναι ζημιογόνα;Να απολυθούν άνθρωποι στα 50 με εμπειρία,για να προσληφθούν 20αριδες άπειροι;Και υποτίθεται ότι αυτό γίνεται από όσους κόπτονται για το καλό της Ο.Α...
 
ToSofoPaidi":tbtperuj said:
Δηλαδή εσύ το θεωρείς ένα θετικότατο βήμα το γεγονός πως 1.700 άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους;

Εγώ προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα από όλες τις οπτικές γωνίες!
Από την πλευρά των εργαζομένων και των οικογενειών τους δεν είναι "θετικότατο"!
Από την πλευρά του κράτους που θα γλιτώσει εκατοντάδες εκατομμύρια είναι θετικότατο!
Επειδή λοιπόν εγώ πιστεύω πως το κράτος και τα όργανά του υπάρχουν για να αποφασίζουν για το συμφέρον των πολιτών, χωρίς το φόβο του πολιτικού κόστους, τότε η απόφαση της ιταλικής κυβέρνησης με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Γιατί δεν μπορεί να μας απασχολούν οι χιλιάδες εργαζόμενοι και όχι τα δεκάδες εκατομμύρια φορολογούμενων πολιτών.
Επίσης, για να απαντήσω και στον tarig_gr, αυτή είναι η άποψή μου και δεν την αναιρώ ακόμη και αν οι απολύσεις αφορούν εμένα ή μέλη της οικογένειάς μου ή και φίλους μου. Κανείς καλός και ικανός δεν χάνεται σε αυτή τη ζωή όσες εταιρίες και αν κλείσουν.
Τέλος δεν έχω δει κανέναν να κόπτεται με απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα που συμβαίνουν καθημερινά! Αλλά ξεφεύγουμε και θα βγούμε off topic!
 
nikos_k.":1zcsvpew said:
Υ.Γ. Είδατε τι έγινε με την Alitalia. Η πολιτεία πήρε τις αποφάσεις τις αγνοώντας τις φωνές των συνδικαλιστών/συμφεροντολόγων, κοιτώντας το συμφέρον του κράτους και πουλάει την εταιρία στον γίγαντα Air France-KLM. Και με απολύσεις 1700 εργαζομένων. Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...
Οποτε μαλλον για αυτον τον λογο επεσε η κυβερνηση!!!! :lol:

Θα συμφωνισω απολυτα, οτι ειναι σκανδαλο να καθονται καποιοι "εξυπνοι" 1 χρονο τωρα και βαλε, να περνουν κανονικοτατα τον μισθο τους, διοτι "θεωρουν υποβαθμιση να πεταξουν προπελλα μετα το τζετ"!!!!!!!!!!!!(πολλα θαυμαστικα παρακαλω),
Τι λετε μωρε! Που ακουστηκε αυτο! Να πατε να πεταξετε και τσεροκι, αν σας το ζηταει η εταιρια σας, ποσο μαλλον οταν πληρωνεστε!Ο επαγγελματιας πιλοτος, πεταει οτι τον πληρωνει και οτι τον διαθεσει η εταιρια του!
Απο την αλλη ομως, δεν θα πρεπει να ειμαστε σκληροι και αδικοι, με τους υπολοιπους 370, που πετανε σαν τρελλοι. Αν καποιοι ειναι κακομαθημενοι (και ειναι ενα ελαχιστο ποσοστο), και αν η διοικηση ηταν "διεφθαρμενη" και σκορπιζε τα χρηματα του φορολογουμενου σε αργομισθιες, ειναι "αλλο πραγμα", και χρηζει της "επισκεψης εισαγγελεα".... :mrgreen:
Ετσι τωρα, τρεχουν να ανανεωσουν το πτυχειο τους, αφου βεβαια συμφωνισαν να πετανε το 10% (δεκα τοις εκατο) του μεσου ορου των ωρων που πετανε στα ATR, δηλαδη κατι κατω απο 8 ωρες μηνιαιως, και να πληρωνονται κανονικοτατα!
Και παλι ομως, ας μην ριχνουμε στην πυρα και τους υπολοιπους που εργαζονται κανονικοτατα, και οπως οριζει η εταιρια τους.
Εμενα ομως μου προκαλει εντυπωση η "απραξια" των υπολοιπων που δεν εχουν παρει τα βουνα, οταν βλεπουν αυτα που γινονται.....! Οι συνδικαλιστικοι φορεις τους τι κανουν?
:wall:

Edited: Υπάρχει η "επεξεργασία" όταν θέλουμε να προσθέσουμε κάτι στο post μας και δεν κάνουμε παράθεση ολόκληρα posts.
 
Για να λυθεί η παρεξήγηση περί προσλήψεων. Οι ''προσλήψεις'' αφορούν την επαναφορά εποχιακού προσωπικού για μια ακόμα 8μηνη σύμβαση. Η ΟΑ εδώ και σχεδόν 20 χρόνια δεν έχει προσλάβει μόνιμο προσωπικό, με εξαίρεση μερικούς δεκάδες υπαλλήλους στα μέσα της δεκαετίας του 90 που ήρθαν από την Olympic Catering, όταν πουλήθηκε στην Everest. Οι 700 προσλήψεις, που δεν είναι 700 αλλά 625, αφορούν την μονιμοποίηση συμβασιούχων με προΰπηρεσία 80 μηνών (ήτοι 10 8μηνα) και αφορά όλους τους σταθμούς της εταιρείας στην Ελλάδα, δηλαδή μιλάμε για 2 - 3 άτομα ανα τμήμα! Τέτοια ανταμοιβή και βόλεμα ανθρώπων που είχαν όνειρο να ασχοληθούν επαγγελματικά με την αεροπορία.
 
Ότι πρόκειται για συμβασιούχους δεν το ήξερα.Αλλά δεν ηχεί όμορφα στ' αυτιά του πολίτη,η αναγγελία 700 προσλήψεων ή 625 όταν πρόκειται για μια εταιρεία που έχει ζημίες και θέλουν να την κλείσουν.
 
Top