KLM, Χάλια εξυπηρέτηση

  • Thread starter Thread starter dozius
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

dozius

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
01/04/2006
Μηνύματα
2
Likes
0
Πριν λίγο καιρό έκανα ένα ταξίδι με KLM από Αθήνα για Μπορντώ, Γαλλία μέσω Άστερνταμ και υποτίθεται πως θα γυρνούσα από την αντίστροφη διαδρομή. Ωστόσο, υπήρξαν ορισμένα απρόσμενα και δυσάρεστα περιστατικά...

Ιδού, λοιπόν, όλα τα μικρά και μεγάλα παραπτώματα της KLM:

Ακολουθώντας τη συμβουλή της εταιρείας για καλύτερη εξυπηρέστηση, έκανα ηλεκτρονικό check-in μιας και είχα μόνο χειραποσκευές. Όταν έφτασα όμως στη gate ο υπάλληλος μάλλον δεν είχε ξαναδεί ηλεκτρονικό boarding pass και χρειάστηκε μια ολιγόλεπτη κουβέντα μέχρι να πειστεί... Αναρωτιέμαι πόσο καινούργια είναι αυτή η τεχνολογία που ούτε το προσωπικό της KLM δεν το ξέρει! Τέλοσπάντων, μπαίνω στο αεροπλάνο και φτάνω στο Αμστερνταμ. Μέχρι εδώ, όλα καλά! Στο Άμστερνταμ έπρεπε να πάρω τη δεύτερη πτήση που θα με πήγαινε Μπορντώ. Η δεύτερη πτήση όμως είχε καθυστέριση, γιατί περιμέναμε ένα "connection flight" να έρθει. (Προσωπικά δεν είχα κανένα πρόβλημα να περιμένω, προκειμένου να
μη χάσουν οι άνθρωποι την πτήση τους. Αλλά θυμιθείτε το λόγο της καθυστέρισης: περιμέναμε μια "connection flight". Έχει σημασία για αργότερα.

Γενικώς, το ταξίδι μου άφησε καλές εντυπώσεις, ΑΛΛΑ...... δεν ήξερα τι με περίμενε στην επιστροφή!!!

Τρεις μέρες αργότερα, θα ακολουθούσα την αντίστροφη διαδρομή για να επιστρέψω στην Αθήνα... Τουλάχιστον, έτσι νόμιζα!!!
Μια μέρα πριν πετάξω, συνδέομαι στο δίκτυο και κάνω πάλι e-check-in. Για την πτήση Μπορντω-Άμστερνταμ όλα πήγαν καλά κατά το κλείσιμο της θέσης.. Για την πτήση, όμως, Αμστερνταμ-Αθήνα το σύστημα όχι μόνο δε μου έβγαλε να επιλέξω θέση, αλλά μου τύπωσε και ένα μήνυμα: "Free Boarding - THIS IS NOT A BOARDING PASS" στο τυπωμένο εισητήριο!!! Συνεπώς, θα έπρεπε να πάω και να στηθώ στην ουρά... Τι να κάνεις; Συμβαίνουν και αυτά.

Η πτήση υποτίθεται ότι θα έφευγε από Μπορντώ στις 6.20πμ. Ωστόσο, οι υπάλληλοι της εταιρείας εμφανίστηκαν γύρω στις 6.00πμ. Και όταν ξεκίνησαν να δουλεύεουν, ήταν πιο αργοί και από το ελληνικό δημόσιο όταν πρόκειται να σου δώσει πίσω λεφτά :? Για να μην τα πολυλογώ όταν και ο τελευταίος επιβάτης μπήκε στο αεροπλάνο, ήμασταν ήδη κανα 20λεπτο καθυστερημένοι. Στη συνέχεια, το καλωσόρισμα από τον πιλότο και μια ανακοίνωση ότι θα καθυστερίσουμε ΑΚΟΜΑ 25 λεπτά (για δικούς τους λόγους). Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσουμε στο Αμστερνταμ γύρω στις 8.45 και η connection flight έφευγε στις 9.10. Με την ψυχή στο στόμα, φτάνω στο Transfer Desk, έξηγώ την κατάστασή μου (+ το ότι δεν είχα boarding pass για τη δεύτερη πτήση) και η υπάλληλος ειρωνικά μου λέει "Δεν μπορώ να σου βγάλω Boarding Pass γιατί η πύλη είναι αρκετά μακριά από δω και μάλλον δε θα προλάβεις! Απλά πήγαινε και μπες, αν προλάβεις..." Μαζί με δυο συναδέλφους αρχίσαμε να τρέχουμε σαν τρελοί μέσα στο αεροδρόμιο μπας και προλάβουμε... Φτάνουμς στην πύλη επιβίβασης... Ώρα: 9.00! Είχαμε τουλάχιστον 10 λεπτά πριν το "επίσημο" κλείσιμο της πόρτας. Ενημερώνουμε την υπάλληλο για την καθυστέριση της πρώτης πτήσης και αδιάφορα μας λέει: "Ναι, έχω ενημερωθεί για την περίπτωσή σας, αλλά δεν μπορώ να σας αφήσω να μπείτε!,". Πραγματικά, την ικετέψαμε να μας αφήσει... μόνο στα γόνατα που δεν πέσαμε... Από το παράθυρο βλέπαμε τους άλλους επιβάτες να είναι ακόμα στη φυσούνα, αλλά εμάς δε μας άφηνε να μπούμε γιατί θα καθυστερούσαμε την πτήση! (Και υπενθυμίζω ότι ότι πήγαινα από το Αμστερνταμ στο Μπορντω, η πτήση είχε καθυστερίσει για τον ίδιο λόγο...) Το αεροπλάνο απογειώθηκε στις 9.45 (με καθυστέριση 35 λεπτών περίπου) και εμείς ήμασταν ακόμα στην πύλη και παρακαλούσαμε....!

Και το μαρτύριο συνεχίζεται...
Επιστρέφουμε όλοι οι εναπομείναντες πίσω στο Transfer Desk για να δούμε τι θα γίνει. Εκεί είχαμε τον παρακάτω γελοίο διάλογο... Παραλείπωντας τις πολλές λεπτομέρειες ειπώθηκαν τα εξής:
- Γιατί μείναμε έξω;
- Γιατί η αρχική σας πτήση αργούσε και σας μεταφέραμε σε άλλη πτήση για Πράγα!!!
- Ναι, αλλά ήρθαμε στην ώρα μας τελικά...
- Αν σας βάζαμε μέσα, θα υπήρχε πρόβλημα με τις αποσκευές σας!
- Μα δεν έχουμε αποσκευές...
- Η πολιτική της εταιρείας επιβάλει να είστε στην πύλη τουλάχιστον 10 λεπτά πριν την απογείωση.
- Ήμασταν 10 λεπτά πριν την απογείωση. Και χώρια η καθυστέριση...
Και τότε ήρθα η απάντηση που με "σκοτωσε":
- Δουλειά μου είναι να σας πάω στον προορισμό σας, ακόμα και αν πάρει τρεις μέρες...

Εκεί ακριβώς τρελάθηκα...!!!! Αφού δεν πλακωθήκαμε στο ξύλο... πάλι καλά! Άφησα τους συναδέλφους μου να συνεχίσουν τις διαπραγματεύσεις, γιατί εγώ είχα χάσει κάθε ελπίδα...
Μετά από κανά μισάωρο, καταφέραμε να μας δώσουν εισητήρια για Αθήνα μέσω Ρώμης! Ταξίδι που θα πήγαινε Αθήνα με 12 ώρες καθυστέριση! "Δεν υπάρχει κάτι άλλο!" είπε η υπάλληλος!

Όταν ζητήσαμε το έντυπο διαμαρτυρίας, κυριολεκτικά μας το πέταξαν...

Τι να κάνεις όμως... κάπως έπρεπε να πάμε και στα σπίτια μας... οπότε πείραμε τα εισητήρια για Ρώμη. Φτάνοντας στη Ρώμη, τι έκπληξη... Υπηρχαν πάνω από 5 απογευματινές πτήσεις για Αθήνα πχ με Aegean, αλλά η Aegean προφανώς δεν είναι συνεργάτης της KLM (και καλά κάνει) και ως εκ τούτου, η υπάλληλος στο Amsterntam σκέφτηκε πολύ σωστά "Σιγά μη ρίξω εγώ έξω την εταιρεία για να πάνε αυτοί σπίτι τους.. Ας πάνε να περιμένουν, τα ζώα, κανά 5ωρο στη Ρώμη και μετά να πάνε Αθήνα με Allitalia που μας κάνει και καλύτερη τιμή..!"

Και μέσα σε όλα, παρατηρώ το Logo της KLM: "The reliable airline!"
Εμένα μου λες..;

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν πρόκειται να ξαναπετάξω με KLM ποτέ ξανά!!! Το περιστατικό της καθυστέρησης δε με πείραξε ιδιαίτερα.. αλλά η συμπεριφορά του προσωπικού ήταν απαράδεκτη!!! Στο κάτω κάτω δεν μας έκαναν καμιά χάρη, το πληρώσαμε το εισητηριάκι μας, και μάλιστα αδρά!
 
dozius":26b7hu7t said:
Η πτήση υποτίθεται ότι θα έφευγε από Μπορντώ στις 6.20πμ. Ωστόσο, οι υπάλληλοι της εταιρείας εμφανίστηκαν γύρω στις 6.00πμ. Και όταν ξεκίνησαν να δουλεύεουν, ήταν πιο αργοί και από το ελληνικό δημόσιο όταν πρόκειται να σου δώσει πίσω λεφτά :? Για να μην τα πολυλογώ όταν και ο τελευταίος επιβάτης μπήκε στο αεροπλάνο, ήμασταν ήδη κανα 20λεπτο καθυστερημένοι. Στη συνέχεια, το καλωσόρισμα από τον πιλότο και μια ανακοίνωση ότι θα καθυστερίσουμε ΑΚΟΜΑ 25 λεπτά (για δικούς τους λόγους). Το αποτέλεσμα ήταν να φτάσουμε στο Αμστερνταμ γύρω στις 8.45 και η connection flight έφευγε στις 9.10. Με την ψυχή στο στόμα, φτάνω στο Transfer Desk, έξηγώ την κατάστασή μου (+ το ότι δεν είχα boarding pass για τη δεύτερη πτήση) και η υπάλληλος ειρωνικά μου λέει "Δεν μπορώ να σου βγάλω Boarding Pass γιατί η πύλη είναι αρκετά μακριά από δω και μάλλον δε θα προλάβεις! Απλά πήγαινε και μπες, αν προλάβεις..."

Γιατί δεν έκανες check-in για την πτήση AMS-ATH, στο Bordeaux? :roll:
 
xristos":335ige7w said:
Γιατί δεν έκανες check-in για την πτήση AMS-ATH, στο Bordeaux? :roll:
Δεν το διάβασες καλά το trip report ε; :wink:
dozius":335ige7w said:
Μια μέρα πριν πετάξω, συνδέομαι στο δίκτυο και κάνω πάλι e-check-in. Για την πτήση Μπορντω-Άμστερνταμ όλα πήγαν καλά κατά το κλείσιμο της θέσης.. Για την πτήση, όμως, Αμστερνταμ-Αθήνα το σύστημα όχι μόνο δε μου έβγαλε να επιλέξω θέση, αλλά μου τύπωσε και ένα μήνυμα: "Free Boarding - THIS IS NOT A BOARDING PASS" στο τυπωμένο εισητήριο!!! Συνεπώς, θα έπρεπε να πάω και να στηθώ στην ουρά... Τι να κάνεις; Συμβαίνουν και αυτά.
Είναι κι αυτή μια εμπειρία, φίλε dozius. Σίγουρα πάντως η συμπεριφορά του υπαλλήλου στο Άμστερνταμ ήταν λάθος. Αν και μερικές φορές τους καταλαβαίνω, γιατί δεν είναι και λίγα τα όσα ακούνε. Πάντως, γνωρίζω πολλούς εδώ μέσα που θα τα χαίρονταν κιόλας αν τους τύχαινε τέτοιο συμβάν (ο υποφαινόμενος δεν αποτελεί εξαίρεση). :wink:
 
Akis":128stwb1 said:
xristos":128stwb1 said:
Γιατί δεν έκανες check-in για την πτήση AMS-ATH, στο Bordeaux? :roll:
Δεν το διάβασες καλά το trip report ε; :wink:

Επειδή μάλλον δεν ήταν πολύ κατανοητή η ερώτηση μου, την επαναδιατυπώνω:

Γιατί δεν ζήτησες να κάνεις check-in για την πτήση AMS-ATH, στο αεροδρόμιο του Bordeaux?
 
Σίγουρα δεν είμαι και ο μεγαλύτερος fun της KLM, αλλά με τέτοια χάλια...΄να ξεκινάς για Αθήνα και να βρίσκεσαι στο...Βλαδιβοστόκ΄ ..μάλλον πρέπει να την έχουμε υπόψη... :twisted:

*[Χωρίς να θέλω φυσικά να ειρωνευτώ την ταλαιπωρία του φίλου μας dozius. :( ]

Πάντως τελευταία, η εταιρία έχει πραγματικά αποκτήσει κακό όνομα. Σε μία πρόσφατη περίπτωση που έπρεπε να μετακινηθεί γκρούπ από Καναδά μέσω Αμστερνταμ , οι άνθρωποι έμειναν τόσο δυσαρεστημένοι που αναγκαστήκαμε στην επιστροφή να κάνουμε αλλαγή εισιτηρίων :shock:
Όχι και τόσο κολακευτικό για μία εταιρία. :idea:
 
Και μετά παραπονιόμαστε για τις ΟΑ...
Πάλι καλά να λέμε...
 
Με ποιες πτήσεις πέταξες από Αθήνα για Μπορντώ;
 
epeidh enan kairo douleua kai gia thn klm mou einai ligo adianohto na katalabo auta ou ekanan sto ams autoi .

epishs symfono me ton xristo giati den ekanes check in sto bordeaux ???
gia olo to dromologio sou ????

ksero oti h klm mporei kata 90 % se olo to dikyo ths morei na kanei check in .

epishs ena allo pou skeftka einai oti h pths apo ams gia ath mallon h pthsh tha htan over booked kai den tha sou to eipan .

otan oi etaireies kanonizoun me dika tous eksoda na na se steiloun ston teliko sou proorismo psaxnoun symfona me thn diathesimothta ton theseon pou yparxoun sta systhamata krathseon . mporei apo romh na eixe 10 pthseis thn hmera alla na mporei na dosei thesh mona se kapia apo autes ,,,, telos panton paiazoun polla apo piso pou gia na se ta eskigiso den mporo apo to forum ... tha parei poly ora ......

isos na fainete oti tous yposthrizo alla na ksereis oti den to kano ....

sigoura yparxoun pollloi axrhstoi alla kai poly kaloi ypallhloi .....elpizo na mhn sou ksanatyxh auto to gegonos
 
Το σίγουρο είναι οτι θα μείνω μακριά από την KLM!!! :(
 
Top