airzena
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 21/03/2012
- Μηνύματα
- 954
- Likes
- 28
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- TGZ
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- UGTB
Χρόνια είχα βάλει στα υπ’ όψιν μου να ταξιδέψω με την Air Astana που χρόνια ανακηρύσσετε η καλύτερη αεροπορική εταιρεία στην περιοχή Ευρασίας / Ινδίας.
Ήλθε λοιπόν ο καιρός που οι φίλοι ήθελαν να πάμε για τα μπάνια του λαού στο Κο Σαμούι.
Εμένα προσωπικά η Ταϋλάνδη δεν μου λέει και πολλά, είχα επισκεφτεί την χώρα οπότε ενδιαφέρον δεν είχα. Όπως λοιπόν σκεπτόμουν πως μπορείς να φτάσεις στην ΒΚΚ μου ήλθε η επιφοίτηση ότι η KC πετά στην IST και στην ΒΚΚ.
Να ξαναπάμε στην IST δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί μας αρέσει, έπρεπε λοιπόν να δω τι ζητά η KC για κόστος εισιτηρίου. Το κόστος ήταν αρκετά καλό οπότε βουρ για να δούμε και την εταιρεία και την νέα πρωτεύουσα του Καζακστάν που το 2017 θα γίνει η Expo.
Η αγορά εισιτηρίου είναι εύχρηστη από την ιστοσελίδα της εταιρείας και κατά την διάρκεια της αγοράς επιλέγεις την θέση σου στο α/φ και την επιλογή σε γεύμα. Ούτε θυμάμαι πόσες επιλογές διαφορετικών γευμάτων είχα διαλέξει. Στο τέλος που πρέπει να πληρώσεις με πιστωτική είναι λίγο πολύπλοκο γιατί σε ένα στάδιο θα πρέπει να τηλεφωνήσεις στην Ελληνική πιστωτική κάρτα να σου δώσουν τον κωδικό ασφαλείας της συναλλαγής και να τον πληκτρολογήσεις στην ιστοσελίδα για να ολοκληρωθεί η αγορά του εισιτηρίου.
Φτάνει λοιπόν η νύχτα που θα πρέπει να πάμε στο Ατατούρκ για την πτήση μας.
Με την παράδοση της βαλίτσας (ΒΚΚ) μας παρέδωσαν και τις κάρτες επιβίβασης μέχρι την ΒΚΚ μέσα σε φυλλάδιο της KC,
Η πτήση φεύγει περίπου στις 9 το βράδυ και γίνεται με Α321. Εμείς κ@λ@φαρδοι είχε αλλάξει το α/φ σε Β757, η εταιρεία έχει 5 α/φ αυτού του τύπου εκ των οποίων τα 4 έχουν μοντέρνα μετατροπή της καμπίνας και συνήθως κάνουν τα δρομολόγια προς LHR, KUL, SGN, HKG.
Φτάνουμε λοιπόν στο Ατατούρκ και μετά από τις διαδικασίες φάνουμε στην πύλη εξόδου. Εδώ αρχίζουν τα παρατράγουδα με τους Τούρκους και την εταιρεία τους. :evil:
Δυστυχώς το Ατατούρκ έχει γίνει πολύ δύσκολο αεροδρόμιο. :evil:
Στην πύλη λοιπόν αντί για α/φ της KC βρισκόταν α/φ Β737 της ΤΚ που θα πήγαινε για Ναϊρόμπι, μάλλον κάποια πτήση είχε καθυστέρηση και περίμενε μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες.
Έτσι λοιπόν φάγαμε στην μάπα 20 λεπτά το ΤΚ, αφού λοιπόν ήλθαν οι επιβάτες και έκλεισαν την πύλη, φάγαμε άλλα 20 λεπτά στην μάπα μας το ΤΚ.
Μάλλον είχε χάσει την χρονοθυρίδα και περίμενε να του δώσουν άλλη. :evil:
Με το που ξεκουμπίζεται, εμφανίζεται το Β757 της ΚC. Με 50 λεπτά λοιπόν καθυστέρηση ξεκινά η επιβίβαση στο α/φ. Με το που μπαίνουμε στο α/φ βλέπω τις θέσεις business
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24336
και νομίζω μετά από 8 σειρές εμφανίζονται και οι θέσεις της οικονομικής. Οι θέσεις είχαν ένα μαξιλαράκι επάνω και τίποτα άλλο.
Αμάν λέω την πατήσαμε από εξυπηρέτηση ….μάπα το καρπούζι… που να ξέρω ο χωριάτης. Το πλήρωμα ωραιότατο με τις μοντέρνες στολές, άντε λέω θα φάμε μάτια …ψάρια. Με το που τελειώνει η επιβίβαση η κοπέλα με τις καραμελίτσες, άτσα κάπου το ξέρω αυτό λέω, κάτι μου θυμίζει. Τρώω την καραμελίτσα,
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24329
1ο Τσουκ.. εμφανίζεται μια άλλη κοπελίτσα με τις εφημερίδες (σε δίσκο παρακαλώ…), Άντε λέω θα την βγάλουμε 5 ώρες 50 λεπτά με φαγητό και εφημερίδες αφού δεν βρήκα τίποτε άλλο επάνω στην θέση μου …μόνο μαξιλαράκι.
2ο τσουκ και εμφανίζεται άλλη κοπελίτσα να μας προσφέρει ένα σακουλάκι. Είχε τα καλούδια του amenities kit. Άντε λέω μετά το φαγητό… ύπνο.
3ο τσουκ και εμφανίζεται άλλη κοπελίτσα με τα ακουστικά.
Να σας πω μου άρεσε πολύ αυτή η παρέλαση, πάρα πολύ προσωπική εξυπηρέτηση. Τι άλλο κάνουν στην business..?... Παρεμπιπτόντως η business είχε μόνο 4 άτομα, Εκεί που σκεπτόμουν αυτά…
4ο τσουκ και άλλη κοπελίτσα με ζεστές πετσέτες. Εντάξει είχα κακομάθει από την πΟΑ που μας προσέφερε ζεστές πραγματικές πετσέτες με επάργυρη λαβίδα, αυτή εδώ ήταν συνθετική πετσέτα με πλαστική λαβίδα. Δεν με χάλασε καθόλου η εξυπηρέτηση, άρχισα να παίρνω τα επάνω μου, δεν θα έτρωγα κράξιμο από την παρέα.
Γρήγορα αρχίσαμε να τροχοδρομούμε μετά τις ανακοινώσεις και την επίδειξη σωστικών, που έγινε στα Καζάκικα (Τουρκογενής γλώσσα..όχι Τούρκικα), Ρωσσικά και Αγγλικά. Α… ξέχασα να σας πω το πλήρωμα μιλούσε άψογα Αμερικάνικα. Μπορεί την Air Astana να την κουμαντάρει η Lufthansa αλλά οι εκπαιδεύσεις μάλλον θα γίνονται στις ΗΠΑ.
½ ώρα μετά την απογείωση, αρχίζει το welcome drink: whisky, vodka, rum ακολουθούμενο από σακουλάκι με αλατισμένα κράκερ. Μετά από αυτό άρχισε το σερβίρισμα του βραδινού.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24335
Μετά το γευστικότατο δείπνο και το ποτηράκι με κόκκινο κρασί, αφού μάζεψαν τους δίσκους και χαμήλωσαν τα φώτα, (είχε και από αυτά τα μοντέρνα ροζουλιά και γαλαζιά χρώματα) ώρα να χαζέψουμε λίγο το IFE. H οθόνη ήταν αρκετά μεγάλη και HD, το μόνο κακό ήταν όταν ο μπροστινός σου κατέβαζε το κάθισμα δεν είχες καλή ορατότητα γιατί δεν προσαρμοζότανε η οθόνη.
Τέλος μας έφεραν και τις κουβέρτες, πρώτα μοίρασαν στα παιδιά και στις κυρίες και ύστερα όποιος άλλος ήθελε. Κατάφερα και πήρα κουβέρτα, η οποία ήταν πολύ καλή – μεγάλη και ζεστή ‘όχι σαν κάτι άλλες που με το ζόρι τις αποκαλείς κουβέρτες και είναι πλαστικούρες. Το κακό είναι ότι στο τέλος της πτήσης τις μαζεύουν…. Πάπαλα οι κουβέρτες.
Στην δεύτερη πτήση ήμουν προετοιμασμένος και την έκρυψα κάτω από το κάθισμα και την έκλεψα. Έπρεπε να την είχα για την συλλογή μου.
Μετά από έναν ωραιότατο υπνάκο, καθώς το κάθισμα μετατίθετο μπρος τα μπρος καθώς ξάπλωνες την πλάτη του καθίσματος, φθάνουμε το πρωί στο αεροδρόμιο TSE.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24333
Το αεροδρόμιο μικρό αλλά καινούργιο και από αεροπορικές εταιρείες μόνο τις Καζάκικες, όπως την SCAT
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24326
Την άλλη την πράσινη Bek Air με τα F100 της δεν πρόλαβα να την φωτογραφίσω, ενώ τα α/φ της Sunday Airlines (τσαρτεράδικη της SCAT) ήταν μακριά παρκαρισμένα για να τα φωτογραφίσω.
Θα είχαμε 12 ώρες ανταπόκριση, οπότε ευκαιρία για μια ξενάγηση της πόλης. Είχαμε εκ των προτέρων μέσω της Air Astana πληρώσει για 5 ωρών ξενάγηση της πόλης. Η θερμοκρασία έξω ήταν -12 βαθμούς κελσίου, περίμενα ότι θα ήταν δύσκολα αλλά μέχρι και να κάνουμε τσιγάρο έξω από τα κτήρια μπορούσαμε. Η ξεναγός μας είπε ότι ήμαστε τυχεροί γιατί τον χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει μέχρι -52 βαθμούς κελσίου.
Η πόλη σύγχρονη με πολύ μοντέρνα κτήρια. Από τότε (15 χρόνια πριν) που έγινε η νέα πρωτεύουσα της χώρας υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη, ο πληθυσμός της πόλης είναι περίπου 1,5 εκατ. και θέλουν σύντομα να φτάσει τα 2 εκατ. Φέτος παραδόθηκε και το Μουσείο ένα εντυπωσιακό κτήριο με τα φανταστικά εκθέματα κοσμημάτων και των Χρυσών Ανθρώπων της Στέπας. Είναι σκελετοί σαμάνων και πριγκιπισσών με τις ενδυμασίες τους στολισμένες με χρυσά κτερίσματα.
Τώρα κατασκευάζουν τις εγκαταστάσεις της Expo 2017 σε τεράστια έκταση φουτουριστικά κτήρια που θυμίζουν διαστημικούς σταθμούς σε άλλους πλανήτες. Αυτά από μακέτες… σίγουρα όμως θα γίνουν πραγματικότητα γιατί λεφτά έχουν… ας είναι καλά το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο που έχουν και το αγοράζουμε εμείς οι Δυτικοί με τις ανάγκες της βιομηχανίας μας.
Μετά την ξενάγηση και ένα δείπνο στην πόλη επιστροφή στο αεροδρόμιο.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24334
εκεί μας περίμενε το Β767 που θα μας πήγαινε στην ΒΚΚ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24328
Η εταιρεία έχει 3 α/φ αυτού του τύπου τα οποία παρέλαβε το 2013 και κάνουν τα δρομολόγια προς BKK, FRA, ICN (code share with Asiana).
Η επιβίβαση στο α/φ έγινε κανονικότατα αν και είχαμε 10 λεπτά καθυστέρηση στον έλεγχο διαβατηρίων γιατί δεν προλάβαμε να περάσουμε πριν την αλλαγή του χρόνου οπότε περιμέναμε να αλλάξει ο χρόνος να μας προσφέρουν σαμπάνια και ύστερα να περάσουμε τον έλεγχο. Ήθελα να περάσω πρώτος αλλά δεν τα κατάφερα γιατί με πρόλαβε ένας από τους πιλότους της πτήσης μας.
Η επιλογή των θέσεων μας ήταν μεταξύ 13 και 14 σειράς.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24337
Η σειρά 13 είναι γρουσούζικη γιατί δεν έχει παράθυρα, και δεν το κατάλαβα βλέποντας το σχεδιάγραμμα. Αφού τακτοποιηθήκαμε στις θέσεις μας άρχισε πάλι η ίδια διαδικασία εξυπηρέτησης όπως και στην IST. Όλη η ίδια παρέλαση των αεροσυνοδών, αν και στην business είχε πολύ κίνηση, γενικά το α/φ ήταν γεμάτο. Όλοι κατέβαιναν για τα μπάνια του λαού. Από την Αστάνα για Βανγκόγκ έχει πτήσεις 2 φορές την εβδομάδα, ενώ από την Αλμάτα καθημερινή πτήση. Στις 4 Ιανουαρίου είχε 2 πτήσεις την ίδια ημέρα.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24338
Άντε λοιπόν καλό μας ταξίδι για την ΒΚΚ σε λίγο η συνέχεια….
Ήλθε λοιπόν ο καιρός που οι φίλοι ήθελαν να πάμε για τα μπάνια του λαού στο Κο Σαμούι.
Εμένα προσωπικά η Ταϋλάνδη δεν μου λέει και πολλά, είχα επισκεφτεί την χώρα οπότε ενδιαφέρον δεν είχα. Όπως λοιπόν σκεπτόμουν πως μπορείς να φτάσεις στην ΒΚΚ μου ήλθε η επιφοίτηση ότι η KC πετά στην IST και στην ΒΚΚ.
Να ξαναπάμε στην IST δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί μας αρέσει, έπρεπε λοιπόν να δω τι ζητά η KC για κόστος εισιτηρίου. Το κόστος ήταν αρκετά καλό οπότε βουρ για να δούμε και την εταιρεία και την νέα πρωτεύουσα του Καζακστάν που το 2017 θα γίνει η Expo.
Η αγορά εισιτηρίου είναι εύχρηστη από την ιστοσελίδα της εταιρείας και κατά την διάρκεια της αγοράς επιλέγεις την θέση σου στο α/φ και την επιλογή σε γεύμα. Ούτε θυμάμαι πόσες επιλογές διαφορετικών γευμάτων είχα διαλέξει. Στο τέλος που πρέπει να πληρώσεις με πιστωτική είναι λίγο πολύπλοκο γιατί σε ένα στάδιο θα πρέπει να τηλεφωνήσεις στην Ελληνική πιστωτική κάρτα να σου δώσουν τον κωδικό ασφαλείας της συναλλαγής και να τον πληκτρολογήσεις στην ιστοσελίδα για να ολοκληρωθεί η αγορά του εισιτηρίου.
Φτάνει λοιπόν η νύχτα που θα πρέπει να πάμε στο Ατατούρκ για την πτήση μας.
Με την παράδοση της βαλίτσας (ΒΚΚ) μας παρέδωσαν και τις κάρτες επιβίβασης μέχρι την ΒΚΚ μέσα σε φυλλάδιο της KC,

Η πτήση φεύγει περίπου στις 9 το βράδυ και γίνεται με Α321. Εμείς κ@λ@φαρδοι είχε αλλάξει το α/φ σε Β757, η εταιρεία έχει 5 α/φ αυτού του τύπου εκ των οποίων τα 4 έχουν μοντέρνα μετατροπή της καμπίνας και συνήθως κάνουν τα δρομολόγια προς LHR, KUL, SGN, HKG.
Φτάνουμε λοιπόν στο Ατατούρκ και μετά από τις διαδικασίες φάνουμε στην πύλη εξόδου. Εδώ αρχίζουν τα παρατράγουδα με τους Τούρκους και την εταιρεία τους. :evil:
Δυστυχώς το Ατατούρκ έχει γίνει πολύ δύσκολο αεροδρόμιο. :evil:
Στην πύλη λοιπόν αντί για α/φ της KC βρισκόταν α/φ Β737 της ΤΚ που θα πήγαινε για Ναϊρόμπι, μάλλον κάποια πτήση είχε καθυστέρηση και περίμενε μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες.
Έτσι λοιπόν φάγαμε στην μάπα 20 λεπτά το ΤΚ, αφού λοιπόν ήλθαν οι επιβάτες και έκλεισαν την πύλη, φάγαμε άλλα 20 λεπτά στην μάπα μας το ΤΚ.
Μάλλον είχε χάσει την χρονοθυρίδα και περίμενε να του δώσουν άλλη. :evil:
Με το που ξεκουμπίζεται, εμφανίζεται το Β757 της ΚC. Με 50 λεπτά λοιπόν καθυστέρηση ξεκινά η επιβίβαση στο α/φ. Με το που μπαίνουμε στο α/φ βλέπω τις θέσεις business
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24336
και νομίζω μετά από 8 σειρές εμφανίζονται και οι θέσεις της οικονομικής. Οι θέσεις είχαν ένα μαξιλαράκι επάνω και τίποτα άλλο.
Αμάν λέω την πατήσαμε από εξυπηρέτηση ….μάπα το καρπούζι… που να ξέρω ο χωριάτης. Το πλήρωμα ωραιότατο με τις μοντέρνες στολές, άντε λέω θα φάμε μάτια …ψάρια. Με το που τελειώνει η επιβίβαση η κοπέλα με τις καραμελίτσες, άτσα κάπου το ξέρω αυτό λέω, κάτι μου θυμίζει. Τρώω την καραμελίτσα,
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24329
1ο Τσουκ.. εμφανίζεται μια άλλη κοπελίτσα με τις εφημερίδες (σε δίσκο παρακαλώ…), Άντε λέω θα την βγάλουμε 5 ώρες 50 λεπτά με φαγητό και εφημερίδες αφού δεν βρήκα τίποτε άλλο επάνω στην θέση μου …μόνο μαξιλαράκι.
2ο τσουκ και εμφανίζεται άλλη κοπελίτσα να μας προσφέρει ένα σακουλάκι. Είχε τα καλούδια του amenities kit. Άντε λέω μετά το φαγητό… ύπνο.
3ο τσουκ και εμφανίζεται άλλη κοπελίτσα με τα ακουστικά.
Να σας πω μου άρεσε πολύ αυτή η παρέλαση, πάρα πολύ προσωπική εξυπηρέτηση. Τι άλλο κάνουν στην business..?... Παρεμπιπτόντως η business είχε μόνο 4 άτομα, Εκεί που σκεπτόμουν αυτά…
4ο τσουκ και άλλη κοπελίτσα με ζεστές πετσέτες. Εντάξει είχα κακομάθει από την πΟΑ που μας προσέφερε ζεστές πραγματικές πετσέτες με επάργυρη λαβίδα, αυτή εδώ ήταν συνθετική πετσέτα με πλαστική λαβίδα. Δεν με χάλασε καθόλου η εξυπηρέτηση, άρχισα να παίρνω τα επάνω μου, δεν θα έτρωγα κράξιμο από την παρέα.
Γρήγορα αρχίσαμε να τροχοδρομούμε μετά τις ανακοινώσεις και την επίδειξη σωστικών, που έγινε στα Καζάκικα (Τουρκογενής γλώσσα..όχι Τούρκικα), Ρωσσικά και Αγγλικά. Α… ξέχασα να σας πω το πλήρωμα μιλούσε άψογα Αμερικάνικα. Μπορεί την Air Astana να την κουμαντάρει η Lufthansa αλλά οι εκπαιδεύσεις μάλλον θα γίνονται στις ΗΠΑ.
½ ώρα μετά την απογείωση, αρχίζει το welcome drink: whisky, vodka, rum ακολουθούμενο από σακουλάκι με αλατισμένα κράκερ. Μετά από αυτό άρχισε το σερβίρισμα του βραδινού.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24335
Μετά το γευστικότατο δείπνο και το ποτηράκι με κόκκινο κρασί, αφού μάζεψαν τους δίσκους και χαμήλωσαν τα φώτα, (είχε και από αυτά τα μοντέρνα ροζουλιά και γαλαζιά χρώματα) ώρα να χαζέψουμε λίγο το IFE. H οθόνη ήταν αρκετά μεγάλη και HD, το μόνο κακό ήταν όταν ο μπροστινός σου κατέβαζε το κάθισμα δεν είχες καλή ορατότητα γιατί δεν προσαρμοζότανε η οθόνη.
Τέλος μας έφεραν και τις κουβέρτες, πρώτα μοίρασαν στα παιδιά και στις κυρίες και ύστερα όποιος άλλος ήθελε. Κατάφερα και πήρα κουβέρτα, η οποία ήταν πολύ καλή – μεγάλη και ζεστή ‘όχι σαν κάτι άλλες που με το ζόρι τις αποκαλείς κουβέρτες και είναι πλαστικούρες. Το κακό είναι ότι στο τέλος της πτήσης τις μαζεύουν…. Πάπαλα οι κουβέρτες.


Μετά από έναν ωραιότατο υπνάκο, καθώς το κάθισμα μετατίθετο μπρος τα μπρος καθώς ξάπλωνες την πλάτη του καθίσματος, φθάνουμε το πρωί στο αεροδρόμιο TSE.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24333
Το αεροδρόμιο μικρό αλλά καινούργιο και από αεροπορικές εταιρείες μόνο τις Καζάκικες, όπως την SCAT
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24326
Την άλλη την πράσινη Bek Air με τα F100 της δεν πρόλαβα να την φωτογραφίσω, ενώ τα α/φ της Sunday Airlines (τσαρτεράδικη της SCAT) ήταν μακριά παρκαρισμένα για να τα φωτογραφίσω.
Θα είχαμε 12 ώρες ανταπόκριση, οπότε ευκαιρία για μια ξενάγηση της πόλης. Είχαμε εκ των προτέρων μέσω της Air Astana πληρώσει για 5 ωρών ξενάγηση της πόλης. Η θερμοκρασία έξω ήταν -12 βαθμούς κελσίου, περίμενα ότι θα ήταν δύσκολα αλλά μέχρι και να κάνουμε τσιγάρο έξω από τα κτήρια μπορούσαμε. Η ξεναγός μας είπε ότι ήμαστε τυχεροί γιατί τον χειμώνα η θερμοκρασία πέφτει μέχρι -52 βαθμούς κελσίου.
Η πόλη σύγχρονη με πολύ μοντέρνα κτήρια. Από τότε (15 χρόνια πριν) που έγινε η νέα πρωτεύουσα της χώρας υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη, ο πληθυσμός της πόλης είναι περίπου 1,5 εκατ. και θέλουν σύντομα να φτάσει τα 2 εκατ. Φέτος παραδόθηκε και το Μουσείο ένα εντυπωσιακό κτήριο με τα φανταστικά εκθέματα κοσμημάτων και των Χρυσών Ανθρώπων της Στέπας. Είναι σκελετοί σαμάνων και πριγκιπισσών με τις ενδυμασίες τους στολισμένες με χρυσά κτερίσματα.
Τώρα κατασκευάζουν τις εγκαταστάσεις της Expo 2017 σε τεράστια έκταση φουτουριστικά κτήρια που θυμίζουν διαστημικούς σταθμούς σε άλλους πλανήτες. Αυτά από μακέτες… σίγουρα όμως θα γίνουν πραγματικότητα γιατί λεφτά έχουν… ας είναι καλά το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο που έχουν και το αγοράζουμε εμείς οι Δυτικοί με τις ανάγκες της βιομηχανίας μας.

Μετά την ξενάγηση και ένα δείπνο στην πόλη επιστροφή στο αεροδρόμιο.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24334
εκεί μας περίμενε το Β767 που θα μας πήγαινε στην ΒΚΚ.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24328
Η εταιρεία έχει 3 α/φ αυτού του τύπου τα οποία παρέλαβε το 2013 και κάνουν τα δρομολόγια προς BKK, FRA, ICN (code share with Asiana).
Η επιβίβαση στο α/φ έγινε κανονικότατα αν και είχαμε 10 λεπτά καθυστέρηση στον έλεγχο διαβατηρίων γιατί δεν προλάβαμε να περάσουμε πριν την αλλαγή του χρόνου οπότε περιμέναμε να αλλάξει ο χρόνος να μας προσφέρουν σαμπάνια και ύστερα να περάσουμε τον έλεγχο. Ήθελα να περάσω πρώτος αλλά δεν τα κατάφερα γιατί με πρόλαβε ένας από τους πιλότους της πτήσης μας.

Η επιλογή των θέσεων μας ήταν μεταξύ 13 και 14 σειράς.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24337
Η σειρά 13 είναι γρουσούζικη γιατί δεν έχει παράθυρα, και δεν το κατάλαβα βλέποντας το σχεδιάγραμμα. Αφού τακτοποιηθήκαμε στις θέσεις μας άρχισε πάλι η ίδια διαδικασία εξυπηρέτησης όπως και στην IST. Όλη η ίδια παρέλαση των αεροσυνοδών, αν και στην business είχε πολύ κίνηση, γενικά το α/φ ήταν γεμάτο. Όλοι κατέβαιναν για τα μπάνια του λαού. Από την Αστάνα για Βανγκόγκ έχει πτήσεις 2 φορές την εβδομάδα, ενώ από την Αλμάτα καθημερινή πτήση. Στις 4 Ιανουαρίου είχε 2 πτήσεις την ίδια ημέρα.
https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24338
Άντε λοιπόν καλό μας ταξίδι για την ΒΚΚ σε λίγο η συνέχεια….