Κονκόρντ: Κύκνειο άσμα

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μια κουλη ερωτηση.. Ο Μπρανσον ηθελε να αγορασει 3, το ενα να το κρατησει σε πτησεις και τα αλλα δυο ως πηγες ανταλλακτικων.. Τελικα δεν εγινε τιποτα.... :shock: :oops:
 
Το Concorde ήταν η ναυαρχίδα του στόλου της British Airways και κατά κάποιον τρόπο ένα σύμβολο εθνικής υπερηφάνειας που έφερε η εταιρία. Δεν πίστεψα ποτέ ότι θα δέχονταν να παραχωρήσουν (έστω και με γενναίο χρηματικό αντίτιμο) ακόμη και ένα Concorde σε άλλη εταιρία. Πόσο μάλλον στη Virgin Atlantic, με την οποία μοιράζονται ένα όχι και τόσο αρμονικό παρελθόν "συμβίωσης" επί βρετανικού εδάφους. Όσο κι αν ακουγόταν όμορφο και ελπιδοφόρο, το πέρασμα των Concorde στα χέρια της Virgin δεν ήταν παρά μια ανεκπλήρωτη και ανέφικτη ελπίδα...
 
Ένα πολύ καλό site για το Concorde που ξέχασα να σας δώσω πριν: http://www.concordesst.com
Περιέχει πολλά στοιχεία για την ιστορία του αεροσκάφους, πολλές και καλές φωτογραφίες και νέα γύρω από το τι αναμένεται να συμβεί με την "παραχώρηση" κάποιων αεροσκαφών σε μουσεία ανά τον κόσμο (έβαλα εισαγωγικά γιατί η BA προτίθεται να δώσει μερικά Concorde σε διάφορους χώρους, αλλά θέλει να θεωρείται η ίδια κάτοχος των αεροσκαφών, ακόμη και κατά την παραμονή τους στους εκθεσιακούς χώρους).
 
sto T5 tou heathrow kai sto science museum tha itan polu oraia!!!
an kai to teleio tha itan na sunexizoun na petoun :(


George dokimase kai auto to site! http://www.concordeart.com


Pantos to mono kata tou concorde einai kati pou diavasa prosfata,mia frasi enos politikou....to concorde itan ena polu akrivo kataskeuasma pou to plirosan oloi oi forologoumenoi (stin agglia ) gia na to xrisimopoioun mono para polu ligoi
 
oute egw dystyxws to prolava......
kserei kaneis poso eixe ena eistirio panw katw?
ypirxe kai economy kai bussines? i mono bussines?
kai ta milia itan osa kai an taksideye kaneis kai me opoiodipote aeroskafos tis idias etairias? i itan parapanw?

(ti rwtaw twra to atomo, alla apories einai aytes)
 
Πανω κατω καμμια 12.000 πανε-ελα αν δεν κανω λαθος.. Ισως να ειναι αυτη η τιμη μαρκα.. Αρα καμμια 6.000€. Ειχε μια κλαση. bussines θεωρητικα, πρακτικα μια κλαση για τον εαθτο της ομως.. ;)
 
dtrach":2ukndjs6 said:
to concorde itan ena polu akrivo kataskeuasma pou to plirosan oloi oi forologoumenoi (stin agglia ) gia na to xrisimopoioun mono para polu ligoi
Αλήθεια είναι αυτό, όπως και το γεγονός ότι ήταν ένα αεροπλάνο πολύ θορυβώδες, με μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, άχρηστο στον πολύ κόσμο κ.λ.π. Αλλά ποιος φίλος της αεροπορίας τα υπολογίζει αυτά, όταν πρόκειται να αισθανθεί την επιτάχυνση που σε κολλάει στο κάθισμα κατά την απογείωση με την απότομη στροφή στο Heathrow (λόγω κανονισμών περιορισμού θορύβου), όταν διακρίνει την καμπύλη της γης από τα 55-60.000 πόδια, όταν βλέπει το μαύρο του διαστήματος από πάνω του ή όταν κοιτάζει την ένδειξη ταχύτητας μέσα στην καμπίνα και συνειδητοποιεί ότι πετάει με...πάνω από 2100χλμ/ώρα (σχεδόν 600μέτρα το δευτερόλεπτο!!!) :?:

Το Concorde δεν είχε ούτε Business ούτε Economy. Οι θέσεις του ήταν ένα είδος First Class και στα συστήματα κρατήσεων η θέση R (ερμηνευόμενη ως Supersonic) ήταν μόνο για το Concorde (και το Tu-144 υποθέτω). Ανεξάρτητα, βέβαια, από το γεγονός ότι η εσωτερική διαρρύθμιση των καθισμάτων ήταν...2-2, τα παράθυρα πολύ μικρά και το μέγεθος της καμπίνας θύμιζε σε κάποιους...μικρό ελικοφόρο!!! Μεταξύ αστείου και σοβαρού λέγεται ότι ένας άντρας επιβάτης που ήθελε να επισκευτεί την τουαλέτα, έπρεπε πριν μπει να αποφασίσει...τι θέλει να κάνει εκεί μέσα, γιατί δεν υπήρχε αρκετός χώρος για να...στρίψει! Αλλά από την άλλη, το κόκκινο τριαντάφυλλο ήταν πάντα παρόν δίπλα στον καθρέφτη...

dtrach":2ukndjs6 said:
mia photo...diafimisi tis virgin atlantic.....ena terastio xartino concord apogeiotan kai upirxan dakrua pou epeftan apo to cockpit kai egrafe v.sad
Για όσους δεν την είδαν, η Virgin πήρε μια φωτογραφία από το ομοίωμα του Concorde που υπάρχει στο Heathrow (Τ4 αν δεν απατώμαι) και ζωγράφισε δάκρυα να πέφτουν από αυτό. Στο βάθος, υπάρχει μια επιγραφή "there are other ways and there is BRITISH AIRWAYS", που διαφημίζει κάποιες προσφορές της εταιρίας για πτήσεις στην Ευρώπη. Μου φάνηκε κάπως ειρωνικό. Ήταν σαν να χρησιμοποιεί η Virgin τη διαφήμιση της British για να πει ότι "υπάρχουν και άλλοι τρόποι/άλλες εναλλακτικές, αλλά υπάρχει και η British Airways"... Παράξενος συνειρμός, δε λέω, αλλά αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη όταν το είδα, με δεδομένη την κάποια συναισθηματική φόρτιση που έτσι κι αλλιώς προκαλεί η διαφήμιση.
 
To concorde eixe mono ena class of service, poy htan h suersonic class, a class of its own... Eidika ta concorde ths BA htan polytelestata kai sth diarrythmish, alla kai sto servrice. Ta kathismata htan ontws 2-2, alla se kamia periptwsh mhn ta fantasteite san ta kathismata twn ATR h twn Dash... Htan poly pio aneta. Ena eisithrio return kostize gyrw stis £8200 (EUR 12000) kai fysika kai pistwnontoysan bonus miles sto logariasmo frequent flyer toy epivath.

Plhroforia-bonus: meta thn pthsh, kathe epivaths paralamvane pistopoihtiko (me to onoma toy kai thn ypografh toy kyvernyth) oti espase to fragma toy hxoy taksideyontas me to concorde.
 
Cross, koita 2 threads pio psnla.. :?
 
Γιατι ρε Στέφ να κοιτάξει δύο posts πιο ψηλά :?: :wink:
 
Top