dtrach":2ukndjs6 said:
to concorde itan ena polu akrivo kataskeuasma pou to plirosan oloi oi forologoumenoi (stin agglia ) gia na to xrisimopoioun mono para polu ligoi
Αλήθεια είναι αυτό, όπως και το γεγονός ότι ήταν ένα αεροπλάνο πολύ θορυβώδες, με μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, άχρηστο στον πολύ κόσμο κ.λ.π. Αλλά ποιος φίλος της αεροπορίας τα υπολογίζει αυτά, όταν πρόκειται να αισθανθεί την επιτάχυνση που σε κολλάει στο κάθισμα κατά την απογείωση με την απότομη στροφή στο Heathrow (λόγω κανονισμών περιορισμού θορύβου), όταν διακρίνει την καμπύλη της γης από τα 55-60.000 πόδια, όταν βλέπει το μαύρο του διαστήματος από πάνω του ή όταν κοιτάζει την ένδειξη ταχύτητας μέσα στην καμπίνα και συνειδητοποιεί ότι πετάει με...πάνω από 2100χλμ/ώρα (σχεδόν 600μέτρα το δευτερόλεπτο!!!)
Το Concorde δεν είχε ούτε Business ούτε Economy. Οι θέσεις του ήταν ένα είδος First Class και στα συστήματα κρατήσεων η θέση R (ερμηνευόμενη ως Supersonic) ήταν μόνο για το Concorde (και το Tu-144 υποθέτω). Ανεξάρτητα, βέβαια, από το γεγονός ότι η εσωτερική διαρρύθμιση των καθισμάτων ήταν...2-2, τα παράθυρα πολύ μικρά και το μέγεθος της καμπίνας θύμιζε σε κάποιους...μικρό ελικοφόρο!!! Μεταξύ αστείου και σοβαρού λέγεται ότι ένας άντρας επιβάτης που ήθελε να επισκευτεί την τουαλέτα, έπρεπε πριν μπει να αποφασίσει...τι θέλει να κάνει εκεί μέσα, γιατί δεν υπήρχε αρκετός χώρος για να...στρίψει! Αλλά από την άλλη, το κόκκινο τριαντάφυλλο ήταν πάντα παρόν δίπλα στον καθρέφτη...
dtrach":2ukndjs6 said:
mia photo...diafimisi tis virgin atlantic.....ena terastio xartino concord apogeiotan kai upirxan dakrua pou epeftan apo to cockpit kai egrafe v.sad
Για όσους δεν την είδαν, η Virgin πήρε μια φωτογραφία από το ομοίωμα του Concorde που υπάρχει στο Heathrow (Τ4 αν δεν απατώμαι) και ζωγράφισε δάκρυα να πέφτουν από αυτό. Στο βάθος, υπάρχει μια επιγραφή "there are other ways and there is BRITISH AIRWAYS", που διαφημίζει κάποιες προσφορές της εταιρίας για πτήσεις στην Ευρώπη. Μου φάνηκε κάπως ειρωνικό. Ήταν σαν να χρησιμοποιεί η Virgin τη διαφήμιση της British για να πει ότι "υπάρχουν και άλλοι τρόποι/άλλες εναλλακτικές, αλλά υπάρχει και η British Airways"... Παράξενος συνειρμός, δε λέω, αλλά αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη όταν το είδα, με δεδομένη την κάποια συναισθηματική φόρτιση που έτσι κι αλλιώς προκαλεί η διαφήμιση.