Κόπηκα για αστιγματισμό, ποιές άλλες επιλογές υπάρχουν

alexis35123

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/10/2025
Μηνύματα
5
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LAC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRX
Ήθελα να περάσω σχολή ικάρων αλλά κόπηκα για αστιγματισμό στις προηγούμενες εξετάσεις. Εχω 20/20 αλλά απο οτι εχω καταλάβει δεν έχει και πολύ σημασία αυτό καθώς μόνος του ο αστιγματισμός σε κόβει εαν είναι πάνω απο 1.00.
Γενικά εχω πάρει πολλές μετρήσεις, απο 0.25 εως και 1.75 (ολα αυτά σε χρονικό διάστημα μισού μηνα σε πολλούς διαφορετικούς γιατρούς συμπεριλαμβανομένου και του ΓΝΑ. Μια εβδομάδα πρίν τις εξετάσεις απο γιατρό εξω πήρα 0.5 και στο ΓΝΑ 1.75. Εξω σε διαφορετικό γιατρο μετά πήρα 1.25. Μετά απο καποιο καιρό πήρα 0.5 ξανα.)
Τώρα είμαι σε πολυτεχνική σχολή αλλά σκέφτομαι να ξαναδώσω φέτος για ικάρων με 10% μήπως. Το ερώτημα μου είναι εαν γίνεται να συμμετέχεις στις πτησεις ως μηχανικός αεροπορίας/αεροσκαφών. πχ flight testing κλπ Επίσης εαν κάποιος εχει παραπάνω πληροφορίες οσον αφορά τα μάτια και πώς ακριβώς γίνεται η επιλογή ποιός θα πετάξει απο ευελπίδων όπλα για ελικόπτερα θα ήταν μεγάλη βοήθεια.
 
Θα σε συμβούλευα να πάρεις πτυχίο από πολυτεχνική Σχολή και αν σε ενδιαφέρει η πτήση να ασχοληθείς μετά ιδιωτικά ή δουλεύοντας σε κάποια πολιτική αεροπορική Εταιρεία όπου εύκολα θα μπορείς να πετάς (όχι βέβαια σαν χειριστής).

Οι πολεμικές Αεροπορίες είναι πολύ αυστηρές στο θέμα του medical και λογικό είναι . . .μπορείς βέβαια να πας για χειριστής στη πολιτική αεροπορία όπου με κάτω από 2 διοπτρίες αστιγματισμό δεν θα έχεις θέμα για medical.

Αποψή μου βέβαια είναι να σπουδάσεις σε ΑΕΙ εκτός στρατού. . .
 
Αν ο στόχος είναι να πετάς ανεξάρτητα από το αν φοράς πράσινη στολή θα σε συμβούλευα να κάνεις τα εξής :
1) Medical στο Κ.Α.Ι για να δεις ότι είσαι ικανός για Class 1
2) Αν είσαι ικανός, διακοπή αναβολής και ξεμπέρδεμα με την στρατιωτική θητεία ΧΘΕΣ
3) Υποτροφία Aegean
 
Και κατά τη γνώμη μου να είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις και μιλάς καλά αγγλικά και να κάνεις 1-2 pilot aptitude tests....(Compass, DLR, PILAPT κοκ) πριν απο οτιδήποτε άλλο...
 
Αν ο στόχος είναι να πετάς ανεξάρτητα από το αν φοράς πράσινη στολή θα σε συμβούλευα να κάνεις τα εξής :
1) Medical στο Κ.Α.Ι για να δεις ότι είσαι ικανός για Class 1
2) Αν είσαι ικανός, διακοπή αναβολής και ξεμπέρδεμα με την στρατιωτική θητεία ΧΘΕΣ
3) Υποτροφία Aegean
Απο οτι είδα δεν αναφέρονται εισοδηματικά κριτήρια στην ιστοσελίδα, γνωρίζεις εαν υπάρχουν; Επίσης, γίνεται να συμμετάσχω σε ενα τέτοιο πρόγραμμα αφού τελειώσω τη σχολή μου και κάνω τη θητεία μου;

Γνωρίζει κάποιος παραπάνω εδω περισσότερα για τη διαδικασία εισαγώγης στην αεροπορία στρατού μεσω ΣΜΥ/Ευελπίδων οπλα (Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως ειναι τα όρια στα μάτια στην ΑΣ, αν είναι ίδια με τους ιπτάμενους απο ικάρων και αν η επιλογή γίνεται στην τύχη ή πάει ανάλογα με τον βαθμό στα μαθήματα/ασκήσεις) και εαν μπορείς να συμμετάσχεις σε πτήσεις μαχητικών απο εα/ραδιοναυτυλων/σμα;
 
Καλησπέρα και απο εμένα!

Δεν υπάρχουν εισοδηματικά κριτήρια για την υποτροφία της Aegean. Φυσικά και μπορείς να δηλώσεις στο πρόγραμμα αφότου πάρεις το πτυχίο σου και κάνεις τη θητεία σου, οι στρατιωτικές υποχρεώσεις εξάλλου είναι απαραίτητο να είναι εκπληρωμένες ώστε να γίνεις δεκτός. Εαν έχεις και το πτυχίο σου, ίσα ίσα θα σου δώσει και ένα αρκετά μεγάλο πλεονέκτημα κατά τη γνώμη μου. Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι ότι και ο καινούργιος κύκλος του προγράμματος είναι τριετής, επομένως υπολόγισε να έχεις τελειώσει με σχολή και θητεία το αργότερο ως τις 28 Φεβρουαρίου του 2028. Φυσικά, είναι πολύ πιθανό η εταιρεία να ξανά ανοίξει καινούργιο τριετές πρόγραμμα μετά το πέρας και του τωρινού, όμως αυτό δεν είναι κάτι βέβαιο και σίγουρα δεν μπορείς να βασίσεις τις ελπίδες σου εκεί.
 
Last edited by a moderator:
Απ'οτι καταλαβα ο alexis35123 θέλει οπωσδήποτε να είναι μάχιμος στην ΠΑ ή στην ΑΣ... οπότε μην το κουράζουμε το θέμα με την πολιτική αεροπορία και σταδιοδρομία . . .! ότι και να επιλέξεις θα πρέπει να "περάσεις" απο το Κ.Α.Ι. !

Με έκπληξη διάβασα ότι υπάρχουνε ακόμα ραδιοναυτίλοι :oops:
 
Last edited:
Απ'οτι καταλαβα ο alexis35123 θέλει οπωσδήποτε να είναι μάχιμος στην ΠΑ ή στην ΑΣ... οπότε μην το κουράζουμε το θέμα με την πολιτική αεροπορία και σταδιοδρομία . . .! ότι και να επιλέξεις θα πρέπει να "περάσεις" απο το Κ.Α.Ι. !

Με έκπληξη διάβασα ότι υπάρχουνε ακόμα ραδιοναυτίλοι :oops:
Χαχαχα οχι απαραίτητα, άπλως εμένα μου φαίνεται πιο "εύκολη" επιλογή ο στρατός. προσφέρει μια σιγουριά απο οσα εχω ακούσει οτι αν έχεις καλούς βαθμούς και είσαι καλός στις πτήσεις (δεν το θεωρώ κάτι εύκολο φυσικά) θα μπορέσεις να πετάξεις.

Για να παω πολιτική αεροπορία απο την υποτροφία (γιατί δεν μπορώ αλλιώς) πρέπει να παρατήσω τη σχολή μου στο πρώτο έτος, να παω στρατό (9μηνο νομίζω για εμένα) να δω εαν μπορέσω να πάρω την υποτροφία και αν την πάρω να παω. Αν όμως δεν την πάρω θα εχω χάσει τη σχολή μου.
 
Αφού δεν έχεις 10/10 όραση καλό είναι να μην μπλέξεις καθόλου με στρατιωτική καριέρα γιατι θα πετάς μόνο σαν μηχανικός....
 
Αφού δεν έχεις 10/10 όραση καλό είναι να μην μπλέξεις καθόλου με στρατιωτική καριέρα γιατι θα πετάς μόνο σαν μηχανικός....
10/10 εχω, απλώς το θέμα ειναι οτι εχω αστιγματισμό.

Στο ΚΑΙ με μέτρησαν στις προηγούμενες εξετάσεις 1.75 και με μια δεύτερη μέτρηση 2.00. Εξω εχω πάρει πολλές μετρήσεις απο 0.50 εως και 1.50 σε διάστημα μισού μήνα σε διαφορετικούς οφθαλμίατρους. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Μου κάνει επίσης πολύ εντύπωση πως γίνεται να εχω 1.75 (οσον αφορά τη μέτρηση απο το ΚΑΙ) και να εχω παράλληλα 10/10.

Απλώς αναρωτιέμαι εαν στην ΑΣ το όριο αστιγματισμού ήταν διαφορετικό με αυτό στην ικάρων ετσί ωστε να μπω εκεί απο ευελπίδων όπλα. Δεν βρήκα κάποιο σχετικό έγγραφο στο google που να αναφέρεται συγκεκριμένα στην ΑΣ και οχι στην ευελπιδων οπλα γενικότερα.

Θα παω και φέτος μπας και τύχει κανένα νούμερο κοντά στο 1.00 να με περάσουν. Αν οχι, θα συνεχίσω στη σχολή μου και θα προσπαθήσω να παω για κάποιο πρόγραμμα υποτροφιών πιλότων στην πολιτική αεροπορία όταν την τελειώσω.
 
Top