Ανοίγω το θέμα για να μάθω, επειδή έχω κάποιες απορίες, οπότε οι γνώστες ας μπουν στον κόπο παρακαλώ να μας δώσουν κάποια στοιχεία αν είναι εύκολο.
Επειδή παρατηρούμε όλοι τις τάσεις των εταιρειών να βγάζουν φθηνά εισητήρια, όλο και πιο φθηνά (και σε κάποιες περιπτώσεις σχεδόν τζάμπα), μου γεννιέται η απορία πόσο μπορεί να κοστίζει μια πτήση, και πόσο τελικά κερδίζει (αν κερδίζει) μια εταιρεία.
Για παράδειγμα, ένα Β734 με 85 επιβάτες, στην πτήση ΑΤΗ-SKG, με μέση τιμή εισητηρίου 90 ευρώ, έχει θεωρητικά έσοδα 90Χ85=7650ευρώ. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε κόστος υπαλληλικού προσωπικού, καυσίμων, τελών χρήσης αεροδρομίου, συντήρησης αεροσκάφους, και γενικά άλλα κόστη για την εταιρεία που αναλογούν στο συγκεκριμένο ταξίδι? Ή με κάποιον τρόπο να γίνει κάποια αναγωγή έτσι ώστε να υπολογιστεί κάποιο κόστος για την πτήση?
(φυσικά το παράδειγμα είναι εντελώς τυχαίο και το έβαλα για να βασιστεί πάνω του η κουβέντα, αν υπάρχουν κάποια στοιχεία για άλλο δρομολόγιο, το ίδιο κάνει, αρκεί να μπορέσει κανείς να βγάλει κάποιο συμπέρασμα).
Επειδή παρατηρούμε όλοι τις τάσεις των εταιρειών να βγάζουν φθηνά εισητήρια, όλο και πιο φθηνά (και σε κάποιες περιπτώσεις σχεδόν τζάμπα), μου γεννιέται η απορία πόσο μπορεί να κοστίζει μια πτήση, και πόσο τελικά κερδίζει (αν κερδίζει) μια εταιρεία.
Για παράδειγμα, ένα Β734 με 85 επιβάτες, στην πτήση ΑΤΗ-SKG, με μέση τιμή εισητηρίου 90 ευρώ, έχει θεωρητικά έσοδα 90Χ85=7650ευρώ. Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε κόστος υπαλληλικού προσωπικού, καυσίμων, τελών χρήσης αεροδρομίου, συντήρησης αεροσκάφους, και γενικά άλλα κόστη για την εταιρεία που αναλογούν στο συγκεκριμένο ταξίδι? Ή με κάποιον τρόπο να γίνει κάποια αναγωγή έτσι ώστε να υπολογιστεί κάποιο κόστος για την πτήση?
(φυσικά το παράδειγμα είναι εντελώς τυχαίο και το έβαλα για να βασιστεί πάνω του η κουβέντα, αν υπάρχουν κάποια στοιχεία για άλλο δρομολόγιο, το ίδιο κάνει, αρκεί να μπορέσει κανείς να βγάλει κάποιο συμπέρασμα).