Κρατική ενίσχυση στην Aegean

airfan

Business-Class-Member
Εγγραφή
11/02/2018
Μηνύματα
289
Likes
168
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Πολλά σενάρια κυκλοφορούν γύρω από τον τρόπο που πρέπει να διασωθεί η Aegean . Ένα ενδιαφέρον άρθρο διάβασα και περιλαμβάνει πολλά χρήσιμα στοιχεία για το θέμα.. Κάτι που μου έκανε εντύπωση ψάχνοντας είναι οτι εκτός του Βασιλάκη ως φυσικό πρόσωπο, μέτοχοι είναι και 2 εταιρείες που όλως τυχαίως έχουν και οι δύο έδρα την Κύπρο και όλως τυχαίως διευθυντές και γραμματείς είναι τα ίδια άτομα.. Μη ξεχνάμε οτι μέχρι και το 2019 , κάθε χρόνο τα τελευταία 5-6 χρόνια έπαιρναν μερίσματα από τα κέρδη οι μέτοχοι
https://jodi.graphics/6563?fbclid=IwAR3 ... yMJTCkTssE
https://www.imerodromos.gr/h-sovietia-t ... -airlines/
 
Το πιο εύκολο κ γρήγορο είναι να αναστείλουν τις πληρωμές της Aegean προς τα δημόσια ταμεία μέχρι το τέλος του χρόνου κ τα λεφτά που ήταν να δώσει να μπουν σε ένα μακροχρόνιο άτοκο δανεισμό. Από κει κ πέρα προφανώς επιδότηση, αλλά με συμφωνία για το τι θέσεις θα κόψει ή όχι κ ποια δρομολόγια θα παραμείνουν, γιατί προφανώς δεν έχει λογική να πάρει ένα πακτωλό χρημάτων για να απολυσει τους πάντες κ να κρατήσει μόνο το χρυσοφόρα δρομολόγια
 
Πρώτα απο όλα δεν χρειάζεται καινούριο thread..υπάρχει ήδη ένα..δεύτερον μας τα έχετε πρήξει με τα κέρδη που δόθηκαν σαν μέρισμα..μέτοχοι στην Aegean είναι μόνο ο Βασιλάκης και καναδύο άλλοι μεγαλοεπιχειρηματίες; ή άνθρωποι σαν εμένα και εσένα επίσης;

Οι άλλες αεροπορικές του κόσμου τι έκαναν με τα κέρδη; δεν τα μοίρασαν σαν μέρισμα; η Easyjet ξέρεις πόσο μέρισμα δίνει κάθε χρόνο στο προσωπικό της;

Εγώ πάντως αν ήμουν Αιγαίου, γιατί πολύ της τα έχουν ζαλίσει μερικοί αυτή την περίοδο, θα έριχνα μια ΑΜΚ και όταν όλο αυτό θα είχε περάσει θα μετέφερα την έδρα σε άλλη χώρα της ΕΕ και μετά να δούμε πόσο χαρά θα έκαναν τα σόβιετ της χώρας...

Και επίσης, αυτό που παρέθεσες δεν είναι άρθρο.. είναι προσωπική άποψη..ποτέ δεν χρησιμοποιείς πρώτο πρόσωπο σε άρθρο..

Προς τους διαχεριστές,

Feel free να κάνετε διαγραφή το ποστ
 
Γιατί πρέπει να υπάρχουν δύο εντελώς αντίθετες "εξέδρες", δεν κατάλαβα ποτέ μου. Δηλαδή αν δώσει το κράτος ενίσχυση/δάνειο/οτιδήποτε αμέσως πρέπει να πούμε "α, κοιτάξτε, τελικά οι καπιταλιστές είναι σοσιαλιστές όταν τους συμφέρει"; Μήπως όλες αυτές οι οπαδικού τύπου άσπρο-μαύρο δηλώσεις και τοποθετήσεις είναι λίγο ξεπερασμένες;

Δηλαδή το κράτος ή η Αιγαίου θα πρέπει να μην συμφωνήσουν σε ενίσχυση γιατί "και η Ολυμπιακή δεν βοηθήθηκε τότε" αλλιώς θα τους κατηγορήσουμε για σοσιαλισμό; Φτάσαμε σε σημείο να κατηγορούνε οι σοσιαλιστές κάποιον για σοσιαλισμό;

Αν είναι να σωθούν θέσεις εργασίας άμεσα και έμμεσα, γιατί να μην βοηθήσει το κράτος. Ως ένα σημείο φυσικά. Ότι έχει λεφτά η Αιγίου, έχει, κανείς δεν είπε ότι πήγαινε για πτώχευση from day 1, αλλιώς θα είχε την μοίρα της Flybe. Αλλά μιλάμε πλέον για 3ο μήνα που θα πετάει με >80% μείωση πτήσεων. Είναι εξαιρετικά δύσκολοι καιροί, και πιστεύω ότι οπαδισμοί δεν χωράνε σε τέτοιους καιρούς.
 
airfan":xlkk474m said:
Πολλά σενάρια κυκλοφορούν γύρω από τον τρόπο που πρέπει να διασωθεί η Aegean . Ένα ενδιαφέρον άρθρο διάβασα και περιλαμβάνει πολλά χρήσιμα στοιχεία για το θέμα..
https://jodi.graphics/6563?fbclid=IwAR3 ... yMJTCkTssE
https://www.imerodromos.gr/h-sovietia-t ... -airlines/

Το "άρθρο" είναι προσωπική άποψη ενός τύπου που κάνει καριέρα σε αριστερίστικα σάιτ (είναι χτύπημα ενάντια στον καπιταλισμό γενικότερα :mrgreen: ) και το δεύτερο είναι του γνωστού τζόντι που έγινε ίνδαλμα σε κάτι τελειωμένους αποθεώνοντας τα οικονομικά του Βαρουφάκη και το ένδοξο δημοψήφισμα του 2015.

Για μια ακόμα φορά, απορώ πού διάολο πάνε και ενημερώνονται μερικοί και τα βρίσκουν και τόσο ενδιαφέροντα που τα φέρνουν εδώ.

Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως το θρεντ είναι άχρηστο, αφού ήδη συζητάμε αλλού τα οικονομικά της Α3;

Υ.Γ.
Για να μην παρεξηγηθώ: ο καθένας έχει δικαίωμα να ποστάρει ό,τι γουστάρει (πάντα εντός κανόνων του φόρουμ), αλλά μετά κι ο καθένας έχει δικαίωμα να κρίνει όπως της αξίζει την κάθε μπούρδα που ποσταρίστηκε .
 
1. Από τη στιγμή που υπάρχει "ζήτηση" καλό είναι να υπάρχει ενα σχετικό thread.

2. Το να λες ότι μια εταιρία έχει κέρδη και διανέμει μέρισμα είναι σα να λες ότι ένας άνθρωπος αναπνέει. Άμα δε το καταλαβαίνει κάποιος απλά είναι οικονομικά αναλφάβητος.

3. Το κλείσιμο της π.ΟΑ έχει πονέσει πολύ κόσμο καθώς τους στέρησε ένα καλό μεροκάματο, οπότε κατανοώ το πόνο ορισμένων.

4. Αν τα άλλα κράτη δεν έδιναν κρατικές ενισχύσεις ούτε η Α3 θα έπρεπε να πάρει. Απλά και ξεκάθαρα...

5. Στο επιχείρημα ότι στη Γερμανία το δημόσιο θα πάρει 25% η απάντηση είναι ότι το Γερμανικό δημόσιο έχει δείξει στο παρελθόν τα διαπιστευτήρια του.
Σε αντίθεση το Ελληνικό δημόσιο (μπλε, πράσινο ή μπορδοροδοκόκκινο) είναι πλήρως αναξιόπιστο και συντεχνιακό. Αυτός είναι και ο λόγος που συμμετοχή στο management της Α3 θα σημαίνει διάλυση.

6 Ναι στους υπό όρους βοήθεια όχι στη συμμετοχή του δημοσίο στο management.

Aπλά και ξεκάθαρα.
 
Έχεις δίκιο. Ειδικά στο 3, τώρα που θυμήθηκα ποιος ήταν εκείνος που έγραψε πριν λίγο καιρό "...οι συναισθηματισμοί τελείωσαν με το ξεπούλημα της flag carrier OA, που τουλάχιστον βλέπαμε την ελληνική σημαία στην άτρακτο σε αεροδρόμια του κόσμου, που ο ξενιτεμένος ελληνας δάκρυζε οταν έβλεπε..." :thx:
 
jj_lgkr":3s9qvrnm said:
Αν είναι να σωθούν θέσεις εργασίας άμεσα και έμμεσα, γιατί να μην βοηθήσει το κράτος. Ως ένα σημείο φυσικά. Ότι έχει λεφτά η Αιγαίου, έχει. Αλλά μιλάμε πλέον για 3ο μήνα που θα πετάει με >80% μείωση πτήσεων. Είναι εξαιρετικά δύσκολοι καιροί, και πιστεύω ότι οπαδισμοί δεν χωράνε σε τέτοιους καιρούς.
Φυσικά και θα τη βοηθήσει, δεν έχει άλλη επιλογή. Όμως «ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται». Να σάς θυμίσω ότι το 1973 που οι περισσότεροι από εσάς δεν είχατε γεννηθεί, ο Ωνάσης αντιμετώπισε μόνος του την πετρελαϊκή κρίση και όταν είπε στο κράτος ότι πρέπει και αυτό να βοηθάει γιατί κάτι τέτοιο δεν το είχαν υπολογίσει, βρήκαν ένα νομικό τέχνασμα και την έκαναν κρατική. Τι θα συμβεί τώρα; Το πιθανότερο είναι ότι στις επόμενες εκλογές που θα έχουν αλλάξει τα πρόσωπα, θα τού πουν «κοίτα, εμείς σε βοηθήσαμε αλλά αν συνεχίζεις να μη μπορείς...»
 
nsap":3t2zmt75 said:
Εγώ πάντως αν ήμουν Αιγαίου, γιατί πολύ της τα έχουν ζαλίσει μερικοί αυτή την περίοδο, θα έριχνα μια ΑΜΚ και όταν όλο αυτό θα είχε περάσει θα μετέφερα την έδρα σε άλλη χώρα της ΕΕ και μετά να δούμε πόσο χαρά θα έκαναν τα σόβιετ της χώρας...
Συμφωνώ με την πρόταση, το έχουν κάνει ήδη οι περισσότερες μεγάλες ελληνικές εταιρείες, κυρίως για να βελτιώσουν την πιστοληπτική τους ικανότητα.
 
Βλέπω οτι υπάρχουν συνφορμίτες που δεν αντέχουν μια άποψη που δεν συμφωνεί με τη δική τους. Αρχικά να δηλώσω οτι δεν ειμαι ούτε ήμουν μισθωτός της ΟΑ...Δημοκρατία έχουμε - ακόμα θέλω να πιστεύω- και ο καθένας μπορεί να πεί ελεύθερα την άποψή του.
Επειδή θίχτηκε η αξιοπιστία των 2 πηγών που παρέθεσα, θα ήθελα να πώ οτι εκει βρήκα στοιχεία με τις πηγές τους, όπως και το σχεδιάγραμμα του Jodi,που πήρε τα οικονομικά στοιχεία απο τους ισολογισμούς της Aegean...αν αυτο ειναι μεμπτό, τι να πώ ???
Οσον αφορά στο ζουμί, ...άλλα κράτη δίνουν ενισχύσεις, με τι ανταλλάγματα ?? μετοχές, κρατικοποίηση(Alitalia) ? γιατί άλλο να δώσει το κράτος ενα χαμηλότοκο δάνειο ή έστω να μπεί εγγυητής και άλλο να δώσει ζεστό χρήμα ώς επιχορήγηση. Ακόμα αυτο δεν εχει ξεκαθαριστεί."Άμα δε το καταλαβαίνει κάποιος απλά είναι οικονομικά αναλφάβητος."
Και η δική μου θέση, απλά και ξεκάθαρα, αν το κράτος δώσει χρήμα ώς επιχορήγηση απο τους ΔΙΚΟΥΣ μου φόρους, πρέπει να πάρει μετοχές ως αντάλλαγμα. Η αξία αυτών των μετοχών είναι ενδιαφέρον να μάθουμε πώς θα αποτιμηθεί, ώστε να βγεί και το ποσοστό που ενδεχομένως πάρει το Ελληνικό Δημόσιο. Αν τελικά το ποσοστό ειναι πάνω απο το 50,1%, τον έλεγχο πρεπει να τον έχει το κράτος...Αρέσει ή οχι, έτσι λειτουργεί η "ελεύθερη" οικονομία !
Αν ο Βασιλάκης και οι άλλοι μέτοχοι της Κύπρου (μάλλον το ίδιο πρόσωπο είναι) θέλουν να κάνουν μια ΑΜΚ, be my guests, να μη ξοδεύεται και το Δημόσιο, αλλά έχω την εντύπωση οτι αν μπορούσε θα το είχε ήδη κάνει..
 
Top