Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Αυτή τώρα είναι απάντηση αξιωματικού ο οποίος διάβασε τι έγραψα!
Αυτός ο άνθρωπος χειρίζεται πτητικό μέσο και μεταφέρει ανθρώπους!
Αυτός ο χειριστής περνάει οφθαλμίατρο,νευρολόγο και ψυχίατρο στο Κ.Α.Ι. κάθε εξάμηνο!
Αυτός ο άνθρωπος είδε οτι έγραψα κάτι κατά αποστράτων αξιωματικών στο ποστ μου!
Αυτός ο αξιωματικός είδε οτι έγραψα κάτι κατά των ελικοπτεράδων-δηλ των χειριστών ελικοπτέρων, αφού έτσι αποκαλούνται και μεταξύ τους στην ΠΑ χάριν συντομίας?
Αυτός ο αξιωματκός κάνει εδώ μέσα διάλογο, συμβουλεύει,έχει άποψη κλπ.

Υπάρχει ένα σχετικό πόνημα του Ε. Λεμπέση " Η χρησιμότης των βλακών εις τον σύγχρονον κόσμον".
Εισηγούμαι εις τον εν λόγω αξιωματικό την ανάγνωσή του.

Δεν θα κατηφορίσω σε κανένα διαλεκτικό επίπεδο που ίσως θέλουν μερικοί αλλά δεν τους βγαίνει.
Μπορώ να βρίσω πολύ καλύτερα απ τον καθένα.
Αντεπιχείρημα με ευστάθεια στην κριτική μου δεν είδα. Η χαμογελαστή σιωπή τόσων πολλών που διάβασαν οτι έγραψα, σημαίνει μια απέραντη συμφωνία πως έχω δίκιο.
Πολύ φυσικό: Δεν μπορούν να γράψουν 200 χειριστές που ποστάρουν εδώ μέσα οτι συμφωνούν με την άποψή μου οτι αυτά τα πράγματα (δηλ Παιδιά έφυγε ένας χειριστής από την τάδε εταιρία, υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται?) δεν γίνονται ούτε στο Θιβέτ. Δεν έγραψα οτι είναι κακή πρόταση. Απλώς, γνωρίζοντας ακροθιγώς την χειριστική "αλληλεγγύη", έγραψα οτι αυτά δεν γίνονται ούτε στο Θιβέτ. Καλή η πρόταση του φίλου αλλά για τα ελληνικά χειριστικά ήθη, πρακτικώς ανεφάρμοστη. Αδικώ κάποιον με την άποψή μου?

Τα Δεληγιάννεια μπινελίκια -επιστρεφόμενα λίαν κοσμίως κατ αρχήν- δεν νομίζω οτι συμβάλλουν στην αντεπίρρωση των όσων έγραψα. Απλώς δείχνουν το ήθος του ανδρός.
Η χλεύη μπορεί να είναι κοσμητικό στοιχείο για κάποιον. Ειδικά όταν την επιδιώκει τόσο φορτικά...

Αδέρφια, εάν και όταν υπάρξει κενό για θέση χειριστού -και ειδικά για θέση χειριστού ελικοπτέρων- σε κάποια εταιρία, κερνάω τις μπύρες στην Πάχη αν τη δω δημοσιευμένη...
Καλύτερα ως μη χειριστής να κερνάω μπύρες στην Πάχη, παρά ως χειριστής να γυρίζω τα υπόστεγα των ελικοπτέρων καρφωνογλύφοντας "Διώξτε αυτόν, πάρτε εμένα".
Οχι τίποτε άλλο αλλά για να διαψευσθώ παταγωδώς ως επίδοξος βουδιστής μοναχός.
 
Re: LGKO/KGS Kos Ippokratis

ΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΑΕΡ/ΜΙΟΥ

Δεν πέρασε τελικά από το Σ/λιο Εργων της ΥΠΑ (ΣΕΠΑ) το έργο του νέου κτιρίου του Αερολιμένα λόγω αντιδράσεων της Δ/νσης Μηχανολογικών, που έκριναν ότι δεν ήταν επαρκής η μελέτη των εγκαταστάσεων για το σύστημα HBS ελέγχου των αποσκευών.
Πρόκειται για μείζονος σημασίας εμπλοκή σ’ ένα έργο τεράστιου ενδιαφέροντος για το νησί, με άγνωστες συνέπειες, ακόμα και για την ίδια τη χρηματοδότησή του.
Σημειώνεται ότι από το 2003 έχει «κολλήσει» και το έργο της νέας πίστας του αερ/μίου (για περισσότερες εξυπηρετήσεις αερ/φών). Ενώ χρειαζότανε ελάχιστες ακόμα εργασίες, μιας απλής επίστρωσης σε πίσσα, ο εργολάβος εγκατέλειψε, κηρύχθηκε έκπτωτος, πήγε στα δικαστήρια και καμία πληροφορία, …δικαιώθηκε γιατί δεν υπήρξε επαρκής τεκμηρίωση της άποψης της ΥΠΑ, εκπρόσωπος της οποίας δεν ενεφανίσθη στη δίκη!...

http://vimatisko.blogspot.com/2009/09/blog-post_12.html
 
Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Xτές το μεσημέρι στις 12.00 απογειώθηκε από το LGAV ένας Αμερικάνος φαντάρος..
Τι δουλεία είχε εδώ?
 
Re: Nαύλωση αεροσκαφών - Εκλογές 2009

Σημερα το βραδυ θα μαθω εκ των εσω, οποτε θα ειναι και σιγουρο 100%.. :wink:
 
Re: ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Μόνο αυτο???
Χτές ο αμερικάνος φάνταρος τι δουλειά είχε εδώ?
Απόγειώθηκε στις 12 το μεσημέρι..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Πανικος πρεπει να εγινε στον διαγωνισμο γιατι η ΑΕΕ εχει μισθωσει wet lease τα 2 ATR's και οχι dry lease, οπως υποτιθεται οτι ειναι ορος.. Εχουν πεσει τουλαχιστον 37 ενστασεις, απο ολους εναντιων ολων.. Τση Ποπης.. Τους φανταζομαι στα παραθυρα της ΤιΒι να χτυπιουνται (Ερ: Γιατι κατατε συμφωνια για wet lease; Απ: Ετσι γουσταρα, και αν εχεις προβλημα με τον δικηγορο μου!), σαν τα κομματοσκυλα που βγαινουν καθε μερα και μειωνουν ακομα πιο πολυ τη νοημοσυνη μας.. :twisted:
Αλλο παραδειγμα: (και το ολο να θυμιζει ελληνικη δημοσιοκαφρικη προβολη α λα Βερυκιος)Ερ: Γιατι πετατε με αεροπλανα που δεν παραγονται πλεον; Απ: Μα, τα αεροπλανα συνεχιζουν να παραγονται, αλλα οχι για πολιτικους αλλα για στρατιωτικους ρολους. Ερ: Τι μπουρδες ειναι αυτες ρε; Υπαρχει κανενα καινουριο κατασκευασμενο πολιτικο αεροσκαφος του τυπου που πετατε; Απ: Σας ειπα κυριε Β. τα αεροσκαφη κατασκευαζονται αλλα μονο για πολεμικες αεροποριες! Ερ: Καλα, θα με πεις οτι ενα στρατιωτικο αεροσκαφος εχει τα ιδια ανταλλακτικα με ενα πολιτικο; Απ: Μα οπως... Εδω πεφτει το ρευμα (εκλογες) και μια φορα χαιρομαστε για την αναξιοπιστια της ΔΕΗ (ΥΠΑ)...

Αχ Ελλαδιτσα, ποσο κοντα εισαι στο επιπεδο του Μπουρουντι...

[ο τελευταιος διαξιφισμος εγινε μεταξυ CarpatAir και λοιπων, ενω εχουν πεσει και φαρμακια για τα F50]
 
Re: Cyprus Airways News

Καργα ενδιαφερον, αλλα να μας ελεγες και απο που εβαλες τα αυτουσια κομματια που δεν εγραψες (δλδ ολο το κειμενο)... :oops:
 
Re: Easyjet στην Ελλάδα

Thank you fotis
 
Re: Ολυμπιακή και MIG

sakoN":3s926c2u said:
καινούργιο θα είναι μιας και δεν υπάρχει δημόσιο μαγαζί που να βγάζει τίποτα.
Απ' το ίδιο ρεπορτάζ, εκτός της ΟΑ, έχουν βάλει στο μάτι και τον ΟΤΕ ...

Άσχετα με την ιδεολογική και πολιτική τοποθέτηση του καθενός, καλό θα είναι να μην αναφέρουμε ανακρίβειες.
1. Η μετοχική συνύπαρξη Δημοσίου και ιδιωτών επενδυτών δεν είναι φυσικά ελληνική εφεύρεση, αλλά εφαρμόστηκε -ή εφαρμόζεται ακόμη- σε ορισμένες περιπτώσεις με εξαιρετική επιτυχία. Ας σημειώσω για παράδειγμα ότι το γερμανικό κράτος είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος (περίπου 32%) και ουσιαστικά ελέγχει την DT, στην οποία δόθηκε ο έλεγχος του ΟΤΕ. Το ίδιο συμβαίνει και σε πολλές άλλες μεγάλες εταιρείες κυρίως στους τομείς που τα κράτη θεωρούν στρατηγικούς για ανάπτυξη ή άμυνα.
2. Το γεγονός ότι η ΟΑ και άλλες εταιρείες του Δημοσίου (για παράδειγμα ο ΟΣΕ του οποίου τα αρνητικά αποτελέσματα υπερβαίνουν κατά πολύ την περίπτωση της ΟΑ) παρουσιάζουν τεράστιες ζημιές, δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν εταιρείες που υπό κρατικό έλεγχο αναπτύχθηκαν, ανταγωνίστηκαν, πολλές φορές ξεπέρασαν αντίστοιχες ιδιωτικές εταιρείες και επεκτάθηκαν και σε ξένες αγορές. Ενδεικτικά αναφέρω τον ΟΤΕ και ιδιαίτερα την περίπτωση της Cosmote, την ΕΛΠΕ, την Εθνική Τράπεζα -το γεγονός ότι το Δημόσιο αποφάσισε να αποχωρήσει σε μεγάλο βαθμό από όλες αυτές οι εταιρείες δεν είχε να κάνει με τα οικονομικά αποτελέσματά τους (εφόσον ήταν όλες κερδοφόρες και επομένως απέδιδαν μερίσματα), αλλά ήταν μάλλον συγκεκριμένη ιδεολογική-πολιτική επιλογή.
3. Η αλήθεια είναι ότι στην περίπτωση της ΟΑ το Δημόσιο αποδείχθηκε εξαιρετικά κακός "επιχειρηματίας" ώστε έφτασε στο γνωστό αδιέξοδο, αλλά και λόγω συνθηκών του κλάδου είναι αμφίβολο αν θα έχει κάποιο ταμειακό συμφέρον να συμμετέχει στο μετοχικό σχήμα της ΝΟΑ -αυτή είναι επίσης μια συγκεκριμένη πολιτική πρόταση-επιλογή που ενόψει των εκλογών θα (πρέπει να) κριθεί.
4. Στην πραγματικότητα, το ζητούμενο παραμένει ο βαθμός και τρόπος συμμετοχής του κράτους σε τομείς της οικονομικής δραστηριότητας όπου (κρίνεται από την κάθε κυβέρνηση ότι) η ιδιωτική πρωτοβουλία δεν επαρκεί. Για παράδειγμα, η συμμετοχή του Δημοσίου στη ΝΟΑ μπορεί να υποστηριχθεί ότι δεν έχει ως σκοπό την μέγιστη ταμειακή απόδοση της επένδυσης κεφαλαίου, αλλά την ανάπτυξη του ανταγωνισμού στην αγορά, την επέκταση της αγοράς των αερομεταφορών, την στήριξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας κλπ. Στην ΝΟΑ βέβαια φαίνεται μέχρι τώρα ότι γίνεται μια σχετικά σοβαρή προσπάθεια για την ανάπτυξη της εταιρείας, αλλά η αλήθεια είναι ότι κάθε ιδιωτικοποίηση δεν είναι αναγκαστικά και εγγύηση για επενδύσεις, ανάπτυξη κλπ, καθώς υπάρχει και το παράδειγμα της μέχρι σήμερα πορείας του ΟΤΕ, στον οποίο η DT άρχισε τις απο-επενδύσεις με την πώληση της Cosmofon λόγω ρυθμιστικών προβλημάτων στην ΠΓΔΜ...
Συγγνώμη, αλλά η πώληση μίας θυγατρικής του ΟΤΕ λόγω ρυθμιστικών προβλημάτων, δεν στέκει ως παράδειγμα ότι η ιδιωτικοποίηση δεν πάει καλά. Τα κέρδη του οργανισμού μια χαρά τα πάνε και χωρίς την Cosmofon. Οι συνέργειες δε, με τον στρατηγικό επενδυτή (δεν το ονόμασε ιδιωτικοποίηση η κυβέρνηση αλλά "είσοδο στρατηγικού επενδυτή", όχι Γιάννη, Γιαννάκη) βοηθούν τον Οργανισμό να κάνει πολλή οικονομία σε προμήθειες και σε άλλους τομείς...
Μόνο αυτό ήθελα να σχολιάσω, στην ουσία των υπολοίπων δεν κάνω σχόλιο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

δε νομίζω να σκέφτεται να βάλει τη Μαδρίτη για τη συνεργασία για υπερατλαντικά.
η Μαδρίτη όπως και Η Βαρκελώνη ποιάνουν σαν προορισμοί και απο μόνοι τους.
σίγουρα λόγο τησ σταρ....θα κάνει και καμια συνεργασία.
τόσες πολεις μεγάλες εχει η Ισπανία και νησιά που πολλοι ελληνες πάνε για τουρισμό.
και σιγά να μην αφήσει την Λουφτχανσα για την σπανέρ.
 
Top