Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
AEROSINODOS

GEIA SAS!POIOS MPOREI NA MOY DWSEI PLIROFORIES SXETIKA ME TO POU 8A APEU8IN8W GIA NA KANW AITISEIS GIA AEROSINODOS SE OPOIADIPOTE ETAIRIA?3ERETE AN PERNOUN TWRA?PEITE MOY OTI 3ERETE SAS PARAKALW PARA POLU...
 
Re: AEROSINODOS

Στα Κ.Ε.Π.
 
Re: AEROSINODOS

Αν ενδιαφέρεσαι για ΟΑ, μέλος της Μαρφιν Ινβέστμεντ Γκρουπ, μπορείς να απευθυνθείς και σε ένα από τα υποκαταστήματα της Μαρφίν Εγνατία Μπανκ. Αυτοί συνήθως το μαθαίνουν πρώτοι.
 
Re: AEROSINODOS

Βάζεις και μια αγγελία στην εφημερίδα στην κατηγορία "προσφορά εργασίας". Ζητώ να δουλέψω...κλπ.
 
Re: Hellenic Imperial Airways

Ρέ παιδία,πως η εταιρεία θα ξεκινήσει Αμερική?Πώς θα ανταγωνιστεί τα μεγαθήρια που έχουν αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας?Η HELLENIC έχει αεροσκάφη 25 χρονών και βάλε.Δέν έχουν ούτε οθόνες πάνω από τους επιβάτες!!!!.Τα αερσκάφη μέσα θυμίζουν δεκαετία 70!!!!.Αναρωτίεμαι έχουν συνειδητοποιείση εκεί στην HELLENIC ότι η Αμερική είναι μία δύσκολη περίπτωση?ότι έκει δεν είναι μπουρδέλο και ότι έχει σκληρό ανταγωμνισμό με τις άλλες εταιρείες?Αλήθεια πως θα έχουν κόσμο από Αθήνα όταν η Ελλάδα βουλίαζει οικονομικά και πιθανώς τον χειμώνα να είναι μία πτωχευμένη χώρα?Πώς θα κερδίσουν τον πελάτη όταν το σαϊτ τους είναι για τα πανηγύρια?Πιος θα είναι ο επαγγελματισμός τους όταν εκεί μέσα βγάζει ο ένας το μάτι του άλλου,όταν χρείαζεσαι να είσαι της οικογενείας γία να σου γίνει πρόσληψη και για να γίνεις προϊστάμενος/η?
Πώς θα επιβιώσει η εταιρεία όταν δεν υπάρχει καν η στοιχειώδης αξιοκρατία,όταν εκεί μέσα ακονίζουν μαχαίρια και τα καρφώνουν ο ένας στον άλλον.
Ακόμα και άν τα φέρουν τα 777 θέλει λεφτά για συντηρηση και το σημαντικό πόσο χρονων θα είναι τα αεροσκάφη?θα είναι 30? 20?.
Επίσης πως θα σταθεί όταν δεν προσφέρει ποτό μέσα στα αεροπλάνα ?????!!!!!!!!!επειδή το απαγορεύει ο Αλλαχ???!!!!!!!!
Πού είναι η διαφήμιση,η έρευνα αγοράς??????Πού θα βρεί τα λεφτά για να κάνει την διαφήμιση?????Έχουν κατα νού ότι τον πρώτο καιρό δεν θα έχουν επιβάτες μέχρι να τους εμπιστευτεί ο κόσμος ή θα τα παρατήσουν όπως έγινε στην Νότια Αφρική? :?: :?: :?:
Ξέρετε τι πίστεύω ότι η ιστορία βρωμάει και πολύ μάλιστα.Μακαρι να γίνουν όπως θέλουν, αλλά προσωπικά πιστεύω πως αυτή η εταιρεία είναι μία βιτρίνα που καλύπτει άλλες ενέργειες και οποιος κατάλαβε κατάλαβε. :twisted: :twisted:
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

τα εσωτερικα των κλάδων δεν νομίζω οτι ενδιαφέρουν τον πολύ κόσμο, εκτός αν αυτά οδηγούν σε απεργίες, στάσεις, αυαστηρές εφαρμογές κανονισμών κλπ..
Αυτα που πρέπει να ενδιαφέρουν όλους μας όμως είναι οι ιδιωτικοποιήσεις των αεροδρομίων, όπου για αυτό το θέμα υπάρχει άλλο τοπικ.
Ενδιαφέρουν ας πούμε, να δούμε πόσα τέλη πληρώνει κάποιος στο Βενιζέλο και πόσο στα κρατικά, πόσο κοστίζει το καύσιμο στις εταιρείες, αν πηγαίνουν charter στο Βενιζέλο - ΟΧΙ δεν πηγαίνουν- και γιατί. αν τα περιφερειακά λειτουργουν ολο το χρόνο ή μόνο 4-5 μήνες, με τι προσωπικό δουλεύουν οι handlers, security , καθαρισμοι κλπ...
Επίσης, αν δοθούν σε ιδιώτες, θα ήταν ενδιαφέρον να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τις δεσμεύσεις που θα έχουν, δηλαδή παίρνεις το χ αεροδρόμιο και πρέπει να κανεις 2-3-4 έργα υποδομής.. όχι μόνο έργα βιτρίνας, με δεντροφυτεύσεις και καταστήματα, που όπως στα Σπάτα θα είναι μόνο για να βλέπεις και όχι για να αγοράζεις !!!
Αν οι γύρω εκτάσεις θα γίνουν έργα επέκτασης κτιρίων αεροδρομίου, ή εμπορικά κέντρα, όπως ακούστηκε και απο πρώην υπουργό, ποθ οραματιζόταν εικόνες Σπάτων, με τις εκτάσεις που αππαλωτριώθηκαν για αεροδρόμιο να γίνονται IKEA, Κωτσόβολος κλπ ..
 
Re: Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Αirbus
1 = model ,το 320 εχει κε α320-1(χωρις winglets) και α320-231 α320-232 το 319 ομος εχει μονο 1 μοντελο
3 = κινιτηρας ΙΑΕ,οταν ειναι 1 ειναι CFM
2 = engine version,πχ τα πρωτα α320 με ΙΑΕ ειχαν τους Α1 κινητηρες,τωρα εχουν εξελικτει σε Α5 που ειναι απλα η πρωτη τους σχεδον ολοκληρωτικη αναβαθμιση

Μερικες εταιριες χαμηλου κοστους για να παρουν εγκριση για single class configuration dld το 319 της easyjet,πρεπει να εχουν επιπλεον 2 εξοδους(για πιο αποτελεσματικη εκκενωση).Αυτο ομως δεν ισχιει για τα 320 με 180 θεσεις αφου ο αριθμος εξοδων πληρουν τον νομο.
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Για να είμαστε όμως ακριβείς στο Βενιζέλο και φυσικά πετάνε charters, και κατά τους θερινούς μήνες μάλιστα τους αναλογεί και μερίδιο κίνησης. Νομίζω όμως ότι δεν το θέτεις σε σωστή βάση. Ακόμα και free να ήταν οι τιμές... θα ενδιέφερε έναν Αγγλο tour operator να φέρει 5-6 αεροπλάνα στην Αθήνα και να τους πάει μετά που; Να πάνε στην παραλία Αλίμου; Πόσοι να πάνε στον Πόρο, την Υδρα τις Σπέτσες και θα πρέπει να τους βάζεις και σε καράβι και και... και ταλαιπωρία.όσο για τα καταστήματα που λες... γιατί αποτελούν εμπόδιο; που είναι το μεμπτό με το ΙΚΕΑ και τον Κωτσόβολο...η παρουσία τους δεν μειώνει τις υποδομές για τον αερολιμένα, δηλαδή τι να είχε στη θέση τους; και άλλα terminals; και αυτό που γράφεις για τις τιμές στα καταστήματα εντός αεροδρομίου πάλι γενικότητα είναι και ατεκμηρίωτο. Με εξαίρεση 3-4 καταστήματα πραγματικά πολυτελείας...υπάρχουν και άλλες προσιτές επιλογές.
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

"Φυσικα και πετανε charter στο ΒΕνιζελος" εννοεις βεβαια τις 3 Europe Airpost + 4 Mediterranee του Σαββατου και τισ 4-5 spanair της Δευτερας, ε? Να χαρω εγω charter κινηση!
 
Top