Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Hellenic Imperial Airways

ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΗΙΑ ΕΧΕΙ NEW YORK ME 420 EURO.

HAVE A NICE FLIGHT
 
Re: ACARS VHF airband για αρχάριους

TIPOTA DEN VLEPO RE GIANNI MPLE OTHONI STO POSFIX
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Η Qatar ανοίγει τα φτερά της για Καναδά. Επειδή όμως η Emirates πετά 3 φορές την εβδομάδα για Τορόντο και η Etihad άλλες 3 φορές την εβδομάδα για την ίδια πόλη, η Qatar αποφάσισε από 29 Ιουνίου να πετά προς Μόντρεαλ 3 φορές την εβδομάδα χρησιμοποιώντας Β777-200LR.

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... route.html
 
Re: Qatar στην Αθήνα

Με την "Qatar στην Αθηνα" τι σχεση ακριβως εχει αυτο?
 
Re: «Καίει» το πετρέλαιο

Geneva - The International Air Transport Association (IATA) downgraded its airline industry outlook for 2011 to $8.6 billion from the $9.1 billion it estimated in December 2010. This is a 46% fall in net profits compared to the $16 billion (revised from $15.1 billion) earned by the industry in 2010. On expected industry revenues of $594 billion, the $8.6 billion 2011 profit equates to a net profit margin of 1.4%.

“Political unrest in the Middle East has sent oil over $100 per barrel. That is significantly higher than the $84 per barrel that was the assumption in December. At the same time the global economy is now forecast to grow by 3.1% this year—a full 0.5 percentage point better than predicted just three months ago. But stronger revenues will provide only a partial offset to higher costs. Profits will be cut in half compared to last year and margins are a pathetic 1.4%,” said Giovanni Bisignani, IATA’s Director General and CEO.

Forecast highlights include:

Fuel: IATA raised its 2011 average oil price assumption to $96 per barrel of Brent crude (up from $84 in December), in line with market forecasts. Including the impact of fuel hedging, which is roughly 50% of expected consumption, this will increase the industry fuel bill by $10 billion to a total of $166 billion. Compared to levels in 2010, oil prices are now expected to be 20% higher in 2011. Fuel is now estimated to represent 29% of total operating costs (up from 26% in 2010).

Growing economies give airlines the opportunity to recover some of these added costs with additional revenues. For example, since early 2009, rising oil prices added 25% to unit costs while average fares (excluding surcharges) rose 20%. But in 2011 higher revenues are not expected to be sufficient to prevent the rise in oil prices from causing profits to shrink by 46% from 2010 levels.

European carriers are expected to make a $500 million profit. This is up from the $100 million previously forecast, but well below the $1.4 billion that the region’s carriers made in 2010. It is the carry-over from better than expected 2010 second-half performance that has led to forecast revisions. The ongoing banking and government debt crisis are keeping domestic home markets fragile. But the weak Euro is continuing to provide stimulus to export industries, outbound freight and long-haul business travel which is driving the upgrading of the region’s profit forecast. Even so, Europe’s carriers remain the least profitable among the major regions with an EBIT margin of 1.1%.
 
Re: το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

ΗΔιεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) ανακοίνωσε ότι τα κέρ-
δη του κλάδου θα είναι το 2011 τα μισά απ’ ό,τι ήταν το 2010, λόγω της
ραγδαίας ανόδου των τιμών του πετρελαίου. Συγκεκριμένα, η ΙΑΤΑ ανα-
θεώρησε προς τα κάτω την τελευταία πρόβλεψή της για τα κέρδη της χρο-
νιάς, στα 8,6 δισ. δολάρια (6,22 δισ. ευρώ), έναντι 9,1 δισ. δολαρίων που
προέβλεπε τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που αντιστοιχεί σε «πτώση κατά 46% των
καθαρών κερδών σε σύγκριση με τα 16 δισεκατομμύρια δολάρια που κέρδισε ο το-
μέας το 2010», σύμφωνα με την ένωση, η οποία αντιπροσωπεύει 230 αεροπορικές
εταιρείες, που εκτελούν το 93% των εμπορικών πτήσεων.
Αναλύοντας τις προβλέψεις της ΙΑΤΑ, ο γενικός διευθυντής της Τζοβάνι Μπιζινιάνι τό-
νισε ότι «η μεγαλύτερη αλλαγή που υπήρξε στις προβλέψεις μας αφορά την τιμή του
πετρελαίου», προσθέτοντας, παράλληλα, ότι ο λογαριασμός των αεροπορικών εται-
ρειών για καύσιμα θα φτάσει τα 166 δισ. δολάρια σε συνολικό τζίρο 594 δισ. δολα-
ρίων (περίπου 430 δισ. ευρώ).


Πηγη:citypress.gr
 
Re: το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

z_pilot":2tgcr3zi said:
Ξέρεις, το να αποφασίσεις να μεταναστεύσεις και μάλιστα τόσο μακριά δεν είναι απλή υπόθεση.Έτσι κι αλλιώς το να πάρεις άδεια εργασίας στην Αμερική δεν είναι εύκολο.Εγώ το έχω σκεφτεί ως εξής.Να πάρω το ppl εδώ και μετά για τα υπόλοιπα αμερική.Να κάτσω όσο μπορώ ως εκπαιδευτής ή όπου βρω μια προσωρινή δουλειά μέχρι να λήξει η βίζα.Να μαζέψω ώρες και μετά να έρθω Ευρώπη.Ευρώπη όπου και να είσαι μπορείς να έρχεσαι συχνά Ελλάδα ενώ από αμερική δεν είναι εύκολο.
Τα γερμανικά ισως και να τα ξεκινήσω.

Αν ξέρει κάποιος τί γίνεται και προς τις Σκανδιναβικές χώρες ας μας πει γιατί θα προτιμούσα να μάθω σουηδικά :P
Το σκεφτόμουνα τώρα τελευταία..

φίλε μου γεννίθηκα και έμεινα αρκετά χρόνια στην στοκχόλμη σουηδία σας δύσκολα τα πράγματα και συγκιμένα είχα παει το φλεβαρη και είχε ενα αφιέρωμα σε ενα περιοδικό με το όνομα flygvenin αν θυμάμαιο όνομα και έλεγε οτι το μέλλον της αεροπορίας είναι η Ασία και οτι αρκετοι σκανδιναβοί πιλότοι πάνε προσ τα εκέι από σκανδιναβία η μόνη που παίρνει κατα καίρους είναι η norwigian
Να θυμάσαι οτι σε αυτές τις χώρες τουλάχιστον στην σουηδία ο μισθος που λενε ειναι μικτός η εφορια κρατάει το ελάχιστο 31% του μισθου και ότι έχουν τεραστιες απαιτίσεις με την γλώσσα γενικά αυτες οι χώρες εχουν μεγάλη ανεργια εαν δεν με πιστευεις μπες wikipedia εκτος απο την νορβιγια
 
Top