Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Minoan Air

1. Τις έχω δει τις προσφορές, και η διαφορά "είναι" τόσο μεγάλη. Σου συνιστώ να βρεις κάποιον να σου τις δώσει, αν ξέρεις κανέναν στον χώρο. Αλλιώς, μιλάς με άγνοια. :wink:

2. Η Μινόαν έχει ανοίξει και πετάει (charter, lease), και τα δρομολόγια είδη έχουν βγει στο CRS. Αυτή την στιγμή γίνονται τα "registration" των πρακτόρων. Δεν είναι περίπτερο, και για αυτόν τον λόγω πρέπει να ακολουθήσουν διαδικασίες. Η εταιρία ποτέ δεν είπε επίσημα πότε θα βγάλει προγραμματισμένα, αυτά τα είπαν οι διάφοροι εξπερτ του φόρουμ.

3. Όταν συγκρίνεις με την Αθενς, πάλι εμφανίζετε η άγνοια που έλεγα. Η Μινοαν, όπως είπανε διάφοροι προηγούμενος είναι σπιν οφ της Σκαϊ. Με τα ίδια άτομα από πίσω, τα ίδια δρομολόγια και μεγαλύτερα αεροπλάνα. Θα προτιμούσες όλες οι άγονες της Σκαϊ να τις έκανε η ΟΑ3? με 100χ το κόστος? Το ξέρω, θα είναι ΠΟΛΥ ποιο αξιόπιστα έτσι? Γιατί αν είναι μεγαλύτερο αεροπλάνο θα έχει λιγότερες βλάβες ε? :banana:

4. Εσύ πιστεύεις ότι το δικαστήριο γίνετε μέσα σε μερικούς μήνες? Σε ποια χώρα βρίσκεσαι? :lol:
 
Re: Minoan Air

Aidis":1fi8jub2 said:
1. Τις έχω δει τις προσφορές, και η διαφορά "είναι" τόσο μεγάλη. Σου συνιστώ να βρεις κάποιον να σου τις δώσει, αν ξέρεις κανέναν στον χώρο. Αλλιώς, μιλάς με άγνοια. :wink:
Έχω να σου πω και ένα με τον Τοτο!!!

Aidis":1fi8jub2 said:
2. Η Μινόαν έχει ανοίξει και πετάει (charter, lease), και τα δρομολόγια είδη έχουν βγει στο CRS. Αυτή την στιγμή γίνονται τα "registration" των πρακτόρων. Δεν είναι περίπτερο, και για αυτόν τον λόγω πρέπει να ακολουθήσουν διαδικασίες. Η εταιρία ποτέ δεν είπε επίσημα πότε θα βγάλει προγραμματισμένα, αυτά τα είπαν οι διάφοροι εξπερτ του φόρουμ.
Το περίπτερο αυτό που θέλει να γίνει Μίνι Μάρκετ ΘΑ ανοίξει όταν η σεζόν θα έχει κλείσει. Και για αυτό το λόγο βλέπω πως ΑΑΑΑΑΑΝ ανοίξει θα είναι θνησιγενές....
Εκτός βέβαια και αν γοητευτεί τόσο το ταξιδιωτικό κοινό από αυτή την άκρως επαγγελματική σελίδα http://www.minoanair.com/ και παρότι off-season αρχίσει να πετάει φανατικά και επαναλαμβανόμενα με τους βασιλιάδες των turboprop για την ..εμπειρία!

Aidis":1fi8jub2 said:
3. Όταν συγκρίνεις με την Αθενς, πάλι εμφανίζετε η άγνοια που έλεγα. Η Μινοαν, όπως είπανε διάφοροι προηγούμενος είναι σπιν οφ της Σκαϊ. Με τα ίδια άτομα από πίσω, τα ίδια δρομολόγια και μεγαλύτερα αεροπλάνα. Θα προτιμούσες όλες οι άγονες της Σκαϊ να τις έκανε η ΟΑ3? με 100χ το κόστος? Το ξέρω, θα είναι ΠΟΛΥ ποιο αξιόπιστα έτσι? Γιατί αν είναι μεγαλύτερο αεροπλάνο θα έχει λιγότερες βλάβες ε?
Η αξιοπιστία δεν έχει να κάνει με τα αεροπλάνα αλλά με το ποιος τα πετάει και τα εκμεταλλεύεται, και σε αυτό τον τομέα η Μινόαν φαίνεται να είναι όχι απλά αναξιόπιστη αλλά ανέκδοτο...
Πόσες φορές έχει ξεκινήσει δρομολόγια?
Από το Πάσχα? Ακόμα όμως είμαστε στο:
Σε μερικές βδομάδες ξεκινάνε από HER προς JTR, MJT, KGS, SKG, RHO και SKG προς JTR κανονικά και προγραμματισμένα..

Aidis":1fi8jub2 said:
4. Εσύ πιστεύεις ότι το δικαστήριο γίνετε μέσα σε μερικούς μήνες? Σε ποια χώρα βρίσκεσαι? :lol:
Οι μηνύιιιιιιισεις έχουν γίνει?
Σε Ελλάδα, Ευρώπη κλπ. κλπ.?
Ασφαλιστικά μετρά έχει ασχοληθεί να κάνει?
Κάνα εξώδικο τουλάχιστον έστειλε?
Έστω τον Καρατζαφέρη τον έχει πάρει ένα τηλέφωνο?
Να ανταλλάξουν συλλυπητήρια τουλάχιστον...
 
Re: Minoan Air

Sorry που πετάγομαι σαν τη τσουτσού αλλά
flou 1908":p6amidx7 said:
...Όταν το βασικότερο που χρειάζονται τα νησιά της άγονης είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ στην εκτέλεση των δρομολογίων και όχι να αποτελέσει η ανάγκη των κάτοικων τους ευκαιρία αρπαχτής από Εθνικά και Ευρωπαϊκά κονδύλια να κάτσουμε να συζητήσουμε για τι πράγμα?...
Απ' όσο γνωρίζω, οι επιδοτήσεις τόσο στα αεροπορικά όσο και στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια είναι με εθνικούς πόρους. Η ανάμιξη της ΕΕ περιορίζεται στο να αναγνωρίσει την ιδιαιτερότητα της σύνδεσης και να την θωρακίσει υπό το καθεστώς του PSO.

Aidis":p6amidx7 said:
... Η εταιρία ποτέ δεν είπε επίσημα πότε θα βγάλει προγραμματισμένα, αυτά τα είπαν οι διάφοροι εξπερτ του φόρουμ...
Mισή αλήθεια, όντως επίσημα δεν το είπε, ωστόσο προέβη αναμφισβήτητα σε κινήσεις που έδειχναν την έναρξη τακτικών κανονικών & τσάρτερ (J & C) δρομολογίων εσωτερικού, άσχετα που δεν έγιναν ποτέ.
 
Re: Minoan Air

Πρός το παρόν,πάντως,η Minoan Air που:
1.Δημιουργήθηκε και πήρε AOC λίγες μέρες πρίν τον διαγωνισμό γιά τά άγονα,μάλιστα δέ υπήρξε ενεργός ανάμιξη πολιτικού αρχηγού (κατά παραδοχήν τού ιδίου) στην επίσπευση τών διαδικασιών αδειοδότησης,

2.Οταν δέν έλαβε κατακύρωση γιά καμμία από τής άγονες που έχει ζητήσει,άρχισε να απειλή ότι θα κάνη μηνύσεις,

3.Αρχισε να ανακοινώνη "προσεχώς έναρξις τακτικών δρομολογίων εξ Ηρακλείου Κρήτης" γιά τον Απρίλιο,μετά γιά τον Μάϊο,ύστερα γιά τον Ιούνιο,που ουδέποτε άρχισαν,

αυτήν την περίοδο "υγροενοικιάζει" :) τα αεροπλάνα της στην Ισπανία....

Επίσης ξανα-ανακοινώνει την έναρξη τακτικών δρομολογίων αλλά "σε μερικές εβδομάδες" (σε πόσες άραγε;εδώ είμαστε στα μισά τού καλοκαιριού και σε έξι-εφτά το πολύ εβδομάδες το καλοκαίρι θα τελειώση,τα μπάνια τού λαού επίσης,όλοι θα επιστρέφουν απ'τίς άδειές τους-όσοι θα έχουν πάει δηλαδή-και η Minoan ακόμα θα ετοιμάζεται να ξεκινήση τά τακτικά δρομολόγια...).

Μακάρι να διαψευστώ,αλλά-με το συμπάθειο-δέν μού φαίνονται κινήσεις μιά σοβαρής start-up εταιρίας όλα αυτά....
 
Re: Minoan Air

Το οτι αναμειχθηκε ενας πολιτικος αρχηγος δεν σημαινει οτι το ζητησε ο προεδρος της εταιρειας να το κανει! Δεν θα γινω ο συνηγορος του διαβολου, αλλα με σιγουρια κανεις στη Μinoan δεν ηθελε οποιαδηποτε αναμειξη πολιτικων προσωπων και σιγουρα οχι του συγκεκριμενου! Η κινηση του ατομου αυτου τους "επιασε στον υπνο" που λεμε. Για την ιστορια, η Minoan ιδρυθηκε τον Σεπτεμβριο του 2011 και αν αυτο την κανει να "εχει ιδρυθει λιγο πριν το περας των καταληκτικων ημερομηνιων για τις αγονες", τοτε... Οκ παω πασο. Και ποτε θελατε να παρει το ΑΟC? Εκανε σχεδον 5 μηνες απο την ιδρυση να το παρει και το θεωρειτε δλδ τι? Πολυ ή λιγο? Και προφανως με δεδομενο το γεγονος οτι τα ατομα που ηταν πισω απο την εταιρεια ηταν γνωστα για την δουλεια που μπορουν να κανουν, επιταχυνθηκαν καποιες διαδικασιες, αλλωστε στην Ελλαδα ειμαστε και οχι αλλου! Αν θεωρησουμε οτι μεσος ορος για την αδειοδοτηση ειναι οι 6 μνηνες, θα ελεγα οτι το πηραν σε νορμαλ χρονικα περιθωρια. Βεβαιως εχουμε μια μεριδα εξειδικευμενων ατομων που λενε οτι ηταν στημενο. Φυσικα και ηταν. Οσο στημενη και μια γαλοπουλα μεσα στον φουρνο!!! :mrgreen:

Εφοσον δεν πηραν καποιες αγονες γραμμες, ειχαν περισσοτερο χρονο για να τακτοποιησουν με μια μεγαλυτερη χρονικη ανεση καποια αλλα θεματα (τα οποια αν ειχαν παρει τις αγονες και παλι θα θελανε τον χρονο τους, απλα δεν θα υπηρχε ΚΑΙ η οικονομικη πιεση). Αλλο να βρισκεσαι υπο υποχρεωτικη πιεση χρονου, και αλλο να εχεις παρει παραταση. Τα αεροσκαφη θελανε συντηρηση, λογω της πολυχρονης πρακτικα ακινησιας τους παρουσιασαν και καποια technicals στις δοκιμαστικες πτησεις τα οποια μεν αντιμετωπιστηκαν επιτυχως (ακομη και οταν το ιδιο λαθος εμφανιστηκε 2 φορες και που τελικα ηταν ευθυνη της SAMCO και του ελεγχου ποιοτητας της εργασιας της εταιρειας, και οχι "προβλημα" του αεροσκαφους), βγαλαν απο το προγραμμα δε την εταιρεια. Δεν βλεπω τον λογο για αρνητικη κριτικη για το wet leasing, ακομη και η Ολυμπιακη την ιδια τακτικη χρησιμοποιει, σε συνεργασια με την Aegean! Εκει δεν ειδα κανεναν να σηκωνει μπαϊρακι, οπως εδω! Μια εταιρεια για να επιβιωσει δεν ειναι δυνατον να περιμενει το καλοκαιρι. Πρεπει να ειναι ευελικτη για να βρει εν αναγκη αλλες πηγες εισοδηματος. Οσες περιμενανε να δουλεψουν το καλοκαιρι (Apollo, Galaxy, Alexandair, Cretan κλπ κλπ κλπ) εγιναν ενα ακομη αστερακι στον θολο με τις εταιρειες του παρελθοντος σε μικρο χρονικο διαστημα. Βεβαια η δουλεια του καλοκαιριου δινει εξτρα χρημα. Εαν η εταιρεια εχει βρει εναλλακτικες πηγες εσοδων (charter, wet lease) οι οποιες της επιτρεπουν να ολοκληρωσει τις εργασιες που πρεπει να γινουν (οταν π.χ. ο ΟΤΕ στη Ροδο θελει 3 μηνες να τους δωσει γραμμη στο αεροδρομιο, τι να κανουν δλδ? Να ανοιξουν το γραφειο και εφοσον δεν θα μπορει να τους βρει κανεις τηλεφωνικως να βγουν οι ειδημονες του φορουμ - και οχι μονο - να τους κραζουν?), δεν βλεπω τον λογο για να εξανιστανται καποια μελη εδω. Ουτε το δικο τους χρημα ειναι το επενδεδυμενο, ουτε το δικο τους business plan!!!

Εδω θα βγειτε καποιοι να μας "πεισετε" οτι η Minoan εφταιγε που καποιος αδεξιος Ολλανδος εσκισε την χαλκομανια (σιγουρα αθελα του εκτος και αν θελουμε να αρχισουμε και εκει να βλεπουμε φαντασματα και συνομωσιες) και η παραδοση του αεροσκαφους καθυστερησε μια βδομαδα! Συνερθετε μερικοι με τα σχολια σας, περι "αξιοπιστιας της εταιρειας", και ολα οσα ξεστομιζετε με στομφο! Το οτι αυτη η καθυστερηση (χωρις την ευθυνη της εταιρειας εννοειται) θα μπορουσε να ηταν η αιτια που η εταιρεια δεν μπορεσε να κρατησει καποιο συγκεκριμενο "ραντεβου" για wet lease συμβολαιο, χανοντας πολλα λεφτα το σκεφτηκατε? Μπα.. Λεπτομεριες και δικαιολογιες ενος ανιδεου..

Hastaroth, ειδαμε και την Athens π.χ. με τη διαφημιση και τραλαλα και πιπαπο οταν ξεκινησε πυραυλοδως και που κατεληξε. Εκεινη ηταν σοβαρη εταιρεια γιατι ειχε κανει τοσες πολλες media - marketing και public gag κινησεις?

Με αυτα που λεει ο φιλος ο φλου, απλα δεν θα ασχοληθω, ειναι η (προκατηλημενη) αποψη του, και δικαιωμα του. Και καλα να κατηγορειτε μια εταιρεια γιατι δεν ειναι "τσακ μπαμ μπαμ" στην αγορα, στις διαφημισεις κλπ (ειδαμε και το χαϊρι οσων παιξαν "σωστα" το παιχνιδι), ας πουμε οτι ειναι το "δικαιωμά σας".. Το να κατηγορειτε για αντιεπαγγελματισμο τους ανθρωπους της εταιρειας, τη στιγμη που απο το μηδεν πριν απο χρονια σηκωσαν ηδη αλλη μια εταιρεια και την καναν να ειναι επιτυχημενη (και η οποια εταιρεια υφισταται ακομη και σημερα), και με λιγοτερα απο τα σημερινα διαθεσιμα μεσα, και υπο τις σημερινες αντιξοες συνθηκες... Οκ.. Παω πασο.


Ισως θα επρεπε καποιοι - προφανως δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενο για ευνοητους λόγους, να παρετε τα κουβαδακια σας και να ασχοληθειτε με αλλο hobby (αλλωστε κανενα hobby δεν ειναι ντροπη)... Γιατι εαν το θεωρειτε ΤΟΣΟ απλο και ευκολο, γιατι δεν ανοιγετε ρε τζιμανια μου και σεις μια αεροπορικη, να δουμε τι φρουτα ειστε? Γιατι στο μπλα μπλα ο Ελληνας ειναι πραγματικα αηττητος..

Αυτα τα λιγα, διεκδικηστε τη ζωη σας, και ασχοληθειτε με κατι πιο ουσιωδες απο τις διαδικτυακες φιλοσοφιες για πραγματα τα οποια απλα σαν ενοχλουν γιατι δεν ταιριαζουν στην κοσμοθεωρια σας!...


Φιλικα
Α.
 
Re: Minoan Air

Το να κατηγορειτε για αντιεπαγγελματισμο τους ανθρωπους της εταιρειας, τη στιγμη που απο το μηδεν πριν απο χρονια σηκωσαν ηδη αλλη μια εταιρεια και την καναν να ειναι επιτυχημενη (και η οποια εταιρεια υφισταται ακομη και σημερα),
Μετά από τέτοιο μεγαλειώδες και αποστομωτικό επιχείρημα,παίρνω τα κουβαδάκια μου και πάω να μονάσω.
Πάντως,ζέστη κάνει,ρε παιδιά,μη παίρνετε τα πάντα τοις μετρητοίς,δώστε λίγο τράτο.
Υ.Γ.1:Πριν να διαβάσω αυτό,σκέφτηκα να ψάξω και να παραθέσω τα προ μηνών γραφόμενα των άμισθων εκπροσώπων των Μινωικών Αερογραμμών.Για ευνόητους λόγους δε θα το πράξω.Είναι και Κυριακή σήμερα,καταλαβαίνετε.
Υ.Γ.2:Το ό,τι ο ΟΤΕ θα ήταν η αιτία να μη πετάει η MINOAN στη Ρόδο δε θα μπορούσα ποτέ να το προβλέψω.Πάντως,ρε παιδιά,δε καταλαβαίνετε ό,τι ρεζιλεύεστε;
 
Re: Minoan Air

Ειπα οτι ειμαι εργαζομενος της εταιρειας ή εχω καποια σχεση οπως την φανταζεσαι?
Ειπα οτι ο ΟΤΕ ηταν η αιτια που δεν ξεκινησε τις πτησεις προς Ροδο? Εγω σαν γεγονος (οτι εκανε 3 μηνες μεχρι να ενεργοποιηθει η συνδεση) το ανεφερα. Αν απο αυτο βγαζεις το συμπερασμα οτι γιαυτο δεν ξεκινησε τις πτησεις, δηλωνει πολλα για την διαυγεια σου. Και στην ουσια επιβεβαιωνεις την αμεσως επομενη προταση μου στο εν λογω σημειο.

Και κανε μου την χαρη, να μην με συγκαταλεγεις αναμεσα στους "αμισθι εργαζομενους της Minoan" (κατι που το εχεις πραξει και στο παρελθον) γιατι εκτος απο ψευδες, ειναι επιθετικο κατα της προσωπικοτητας μου και δεν το ανεχομαι! Το εχω δηλωσει και στο παρελθον οτι δεν εχω σχεση με την εταιρεια, ουτε σαν εργαζομενος της ουτε σαν ευνοουμενος της! Εγω μπορω να το αποδειξω. Εσυ? Αν οχι ειναι συκοφαντικη δυσφημιση και εχεις ενα προβλημα! Δεν με ξερεις, δεν ξερεις που μενω, δεν ξερεις τι δουλεια κανω, το μονο που ξερεις ειναι οτι με αρεσουν τα αεροπλανα, οποτε κρατα τα λογια σου μαζεμενα!
 
Re: Minoan Air

Αγαπητοί συμφορουμίτες να ξέρετε πως τα Φοκερ (όπως και οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο που θα επέλεγε η Μινόαν) είναι σαν το καλό κρασί.
Όσο παλιώνουν τόσο καλύτερα γίνονται!
Όσο περισσότερο χρόνο περνούν σε αποθήκευση τόσο πιο ξεκούραστα είναι όταν ξαναρχίζουν τις πτήσεις!
Πάντως θέλω να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους άμισθους και μη έχοντες καμία απολύτως σχέση με την εταιρία σχολιαστές οι οποίοι απλά τυχαίνει να ξέρουν τους πάντες και τα πάντα για αυτήν (μέχρι τι μάρκα χαρτιού υγείας έχει στα γραφεία της πιστεύω πως γνωρίζουν) και σκίζονται για πάρτη της ΠΑΝΤΑ για την ψυχή της μάνας τους.
Φανατίζονται δε τόσο πολύ με κάτι το οποίο δεν έχουν ουδεμία σχέση που ωρύονται και απειλούν τους άλλους ότι τους δυσφημούν και θα έχουν συνέπειες!
Απαιτούν κιόλας να σταματήσουν να ασχολούνται με το θέμα αν δεν έχουν να πουν θετικά πράγματα για την εταιρία με την οποία ΠΑΝΤΑ δεν έχουν καμία απολύτως σχέση...
Οι κούφιες απειλές πρέπει να είναι κολλητικές, η διοίκηση της Μινοαν έχει απευθύνει πολλές αλλά ακόμη νέα από τις μηνύιιιισεις και τις καταγγελίες σε Ελλάδα και Ευρώπη δεν υπάρχουν...

Τους ευχαριστώ λοιπόν για το γέλιο που μου προσφέρουν μεσημεριάτικα!

υγ: Επειδή εκτίθεστε κοιτάξτε να βελτιώσετε την τεχνική σας στο λιβάνισμα διαβάζοντας τα ποστ του Airlaw.
Έχει και κάποιο τακτ...
 
Re: Minoan Air

Κακεντρέχειες!Από αγάπη για την αεροπορία γίνονται όλα!
Εξ άλλου ξέρεις πόσο εύκολο είναι να βρεις την όψη του συστήματος κρατήσεων και να παραθέτεις το σχετικό σύνδεσμό;
ΥΓ: Όταν τα μυαλά τους θα καθαρίσουν λίγο από τη θολούρα στην οποία βρίσκονται,ίσως να κατανοήσουν τα εξής δυο:
1ον) Με τέτοιες συμπεριφορές κάνουν μεγάλο κακό σε ό,τι θέλουν να υπερασπιστούν.
2ον) Η συκοφαντία,για να έχει αντικείμενο,πρέπει να είναι επώνυμη.Πως συκοφαντείς,και μάλιστα τη προσωπικότητα κάποιου,χωρίς να είναι γνωστά τα ατομικά στοιχεία του;Μέσω σχολιασμού κάποιας ανάρτησης χωρίς ονοματεπώνυμο;Ας λένε ό,τι θέλουν,μάλλον τους συγχύζει η αποτυχία που διαφαίνεται και η οποία τους εύχομαι να μη συμβεί.
ΥΓ:Flou,τι μου θύμισες τώρα...Πως έλεγαν εκείνο το περίφημο εκπρόσωπο τύπου του Σαντάμ,ο οποίος έκανε δηλώσεις για τη σθεναρή και επιτυχημένη αντίσταση των Ιρακινών δυνάμεων εναντίον των αρμάτων μάχης "του Διαβόλου" ενώ αυτά περνούσαν δυο στενά από πίσω του;Θυμάται κανένας το όνομά του;
 
Re: Αγοραστή για την Ολυμπιακή αναζητά ο Βγενόπουλος

Aμ...δε φταίτε εσείς.Εγώ φταίω που ασχολούμαι μαζί σας...Όταν ξυπνήσετε απ'το λήθαργο και θα'ναι όλα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ή εν πάσει περιπτώσει,κάποιος
ισχυρός παίκτης θα κινεί τα νήματα τότε τα ξαναλέμε...!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ....στο όνειρο. 8)
 
Top