Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....

Η λύση: ιδιωτικοποίηση και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ανταγωνισμός
Στην πραγματικότητα ελεύθερος ανταγωνισμός όπως μάλλον τον εννοείτε (γενικά, αλλά και στον αεροπορικό κλάδο) δεν υπάρχει.Π.χ.μπορούν όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο να προσφέρουν τα ¨προϊόντα¨ ATH-LHR , CDG-MRS, JFK-MIA ή BCN-FRA; Σαφώς όχι. Υπάρχουν περιορισμοί. Απο εκεί και πέρα, το ¨ιδιωτικό¨ δεν είναι πανάκεια, καθώς δεν είναι de facto αποτελεσματικό, ούτε τελικά-όπως δείχνει η πρόσφατη εμπειρία- έχει μικρότερο κοινωνικό κόστος η αποτυχία του. Δείτε ποσό κοστίζει τώρα στο δημόσιο(!!!) το ¨ιδιωτικό¨ για τη διάσωσή του, στις μητροπόλεις του παγκόσμιου καπιταλισμού και της ελύθερης(;) αγοράς.
(Όσο για την ΟΑ , είναι δικαίωμα του καθενός να την αξιολογεί ως καταναλωτής και ως φορολογούμενος. Ποιός όμως έχει αμφιβολία για τις επιπτώσεις αν μείνει στην εγχώρια αγορά μια μόνο εταιρία;).
 
Re: Τι έχει συμβεί με το ΑΤR της ΟΑ στη Ρόδο?

Ρε φιλε μου γιατι να τα βαζουμε ολοι με την A3 σου?Η νομιζεις οτι ξυπναμε ATH και επειδη βλεπουμε το ποστ σου θα παμε RHO για να δουμε τους μηχανικους να μας πουν τι επαθε?

Ελεος πια.Αμα δεν ειμαστε απο εκει να μαθουμε τι επαθε που θα μαθουμε???Πολλοι περιμενουμε απο εδω(οπως και εγω)να μαθουμε.Αρα please μη γραφονται χαζομαρες του τυπου"αν ηταν οι γλαροι μπλα μπλα μπλα".

Σεβομαι αν θελετε να κλεισει η Ολυμπιακη και αν θελετε να τη θιξεις(...),αλλα αν θελετε να λετε μπαρουφες ανοιξτε αλλο τοπικ για να μη νομιζουμε οτι εχει γραφτει τι εγινε με το ATR και μπαινουμε και διαβαζουμε το ενα μαργαριταρι μετα το αλλο..

Ημαρτον :thx:
 
Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....

xaris":9l292fah said:
Απο εκεί και πέρα, το ¨ιδιωτικό¨ δεν είναι πανάκεια, καθώς δεν είναι de facto αποτελεσματικό, ούτε τελικά-όπως δείχνει η πρόσφατη εμπειρία- έχει μικρότερο κοινωνικό κόστος η αποτυχία του. Δείτε ποσό κοστίζει τώρα στο δημόσιο(!!!) το ¨ιδιωτικό¨ για τη διάσωσή του, στις μητροπόλεις του παγκόσμιου καπιταλισμού και της ελύθερης(;) αγοράς.

Σε κάθε περίπτωση, ο ιδιώτης έχει κίνητρο να κρατήσει τον πελάτη, προκειμένου να επιβιώσει στον ανταγωνισμό, πράγμα το οποίο ποσώς ενδιαφέρει τον αργόμισθο του δημοσίου. Σύγκρινε το παλαιό Ελληνικό με το υπερσύγχρονο Ελ.Βενιζέλος, την γενικότερη εξυπηρέτηση (και ακυρώσεις) της Aegean με της Ολυμπιακής. Και επιπλέον, καμιά σοβαρή χώρα πλέον δεν έχει κρατικό αερομεταφορέα.

Όσο για την πρόσφατη κρίση, άποψη μου (δε θα επεκταθώ) είναι ότι οφείλεται σε άστοχες κρατικές παρεμβάσεις, κυρίως της διαχείρισης Μπους. Ας μη δαιμονοποιούμε τον καπιταλισμό. Όπως και η δημοκρατία, έχει κάποια τρωτά, αλλά είναι το μοναδικό σύστημα που λειτουργεί.

(Όσο για την ΟΑ , είναι δικαίωμα του καθενός να την αξιολογεί ως καταναλωτής και ως φορολογούμενος. Ποιός όμως έχει αμφιβολία για τις επιπτώσεις αν μείνει στην εγχώρια αγορά μια μόνο εταιρία;).]

Η αγορά θα βρει την ισορροπία της πολύ καλύτερα χωρίς τη δημόσια επιχορηγούμενη Ολυμπιακή. Αυτά ίσως ακούγονται εξωγήινα σε μια κρατικοδίαιτη και υπερδανειζόμενη χώρα της οποίας τα ΜΜΕ μόνο που δεν πετροβόλησαν τον πρόεδρο της Ryanair όταν είπε τα αυτονόητα. Αν κάποια στιγμή μας φύγουν αυτά τα κόμπλεξ ίσως να φτάσει και εδώ το εισιτήριο Αθήνα-Θεσσαλονίκη στα 20 Ευρώ μέσον όρο (σα να λέμε Λονδίνο-Δουβλίνο)
 
Re: Νηολόγιο ελληνικών αεροσκαφών

Ta nostalgika ellenika nioligia tin pale pote omorfi epoxi eixan megalo noema kai den etan tipote tyxeo, olos o stolos tis OA, afton pou frontisan kapoioi anengefaloi kompleksares neoelines na ypovathmisoun kai na katastrepsoun, eixe onomata me noema kai megali semasia, tipote den etan tyxaio aeroporoi mou. Simera exei onomata apo xoreftries lei, apo kai ego den ksero ti allo na min po. Evlepes stin akri tis gis aeroplanara elliniki me onoma OLYMPIC EAGLE , OLYMPIC FLAME, MOUNT OLYMPUS, MPOUNT MENALON, kai alla kai dakryzes apo synginisi file mou, nomizes prin tin epivivasi oti idi eise stin Athina mono pou evlepes to aeroplano sta ksena aerodromia.........

To thema eine aplo, ellenes exi simera to magazi me ellenikes idees kai elleniki floga ?

Vaftisane ena aeroplano lei proxtes kai to ipane sto onoma mias xoreftrias ! ! ! ! apo xoro tis koilias itane kiolas, kouniotan kala i dizez kai tin valane to onoma se aeroplano pou paei pera dothe stin evropi na mas diafimizei tin ellada.

Den katalaveno ena pragma, giati toso misos se oti elleniko kai proen OA ! ligous ethrepse afto to magazi symvolo tis elladas ? ligoi megalourgisan kai nadixtikan apo eki ? ligoi taxidevan TZAMBATAN gia dekaeties ?

Are elladara me ta proin perifana niologia kai onomata sta aeroplana sou pou itan presveftes se olo ton kosmo !

Kales ptisis aeroporoi mou.
 
Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....

Και τί σχέση έχουν όλα αυτά με το ταξίδι του aas;
 
Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....

αλλο τοπικ που θα καταληξει σε κοντα ΟΑ Vs A3
 
Re: LGSM/SMI Samos Aristarchos (Νέο terminal κ.α.)

Σε μια φωτο : http://www.planepictures.net/netshow.php?id=810163 ,
διακρινω ενα A310 της TUI πισω απο το Β738 της STERLING σωστά;
Απορώ πώς τα καταφερε και κατεβηκε σε διαδρομο 2044μ.!
 
Re: LGSM/SMI Samos Aristarchos (Νέο terminal κ.α.)

Δεν ειναι Α310. 757 με winglets ειναι :wink:
 
Re: LGSM/SMI Samos Aristarchos (Νέο terminal κ.α.)

Σωστα! τωρα που την ξαναειδα φαινεται απο την διαμετρο της ατρακτου...
 
Re: Easyjet

Proswpika den mu etixe na sinantisw elenxo xeiraposkevis taxidevontas gia MXP stis 14/01...antitheta me tin anaxwrisi apo MXP opu mu zitithike na tin isagw size check.
 
Top