Re: Υπερατλαντικό (ΗΕR-ATH-YYZ-ATH-HER) με ΟΑ....
αγοράς.
(Όσο για την ΟΑ , είναι δικαίωμα του καθενός να την αξιολογεί ως καταναλωτής και ως φορολογούμενος. Ποιός όμως έχει αμφιβολία για τις επιπτώσεις αν μείνει στην εγχώρια αγορά μια μόνο εταιρία
.
Στην πραγματικότητα ελεύθερος ανταγωνισμός όπως μάλλον τον εννοείτε (γενικά, αλλά και στον αεροπορικό κλάδο) δεν υπάρχει.Π.χ.μπορούν όλες οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο να προσφέρουν τα ¨προϊόντα¨ ATH-LHR , CDG-MRS, JFK-MIA ή BCN-FRA; Σαφώς όχι. Υπάρχουν περιορισμοί. Απο εκεί και πέρα, το ¨ιδιωτικό¨ δεν είναι πανάκεια, καθώς δεν είναι de facto αποτελεσματικό, ούτε τελικά-όπως δείχνει η πρόσφατη εμπειρία- έχει μικρότερο κοινωνικό κόστος η αποτυχία του. Δείτε ποσό κοστίζει τώρα στο δημόσιο(!!!) το ¨ιδιωτικό¨ για τη διάσωσή του, στις μητροπόλεις του παγκόσμιου καπιταλισμού και της ελύθερης(Η λύση: ιδιωτικοποίηση και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ανταγωνισμός

(Όσο για την ΟΑ , είναι δικαίωμα του καθενός να την αξιολογεί ως καταναλωτής και ως φορολογούμενος. Ποιός όμως έχει αμφιβολία για τις επιπτώσεις αν μείνει στην εγχώρια αγορά μια μόνο εταιρία
