Λάθος posts ...

Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

OveLix":396k0dt7 said:
Συγγνώμη, αλλά δεν μπορεί κανείς να αρχίσει να εξηγεί τα βασικά, σε άτομα που επιδεικνύουν άγνοια ακόμα και για τα στοιχειώδη (όπως π.χ. πώς και με τι όρους περάσαμε από τα κρατικά μονοπώλια -τηλεφωνία, αεροπορία- στον ανταγωνισμό).

Επίσης, ακόμα δεν έχω διαβάσει κάποια σοβαρή αντιπρόταση στη (βέβαια πια) κρατική ενίσχυση προς την Α3. Να μην πέσει σεντ; Να πέσει, αλλά να γίνει κρατική; Να κλείσει και να έρθει άλλος; Τι;

Αυτό με τις σχολές είναι λίγο διασκεδαστικό. Εκείνος που το πόσταρε έχει στο μυαλό του ότι οι χώρες λειτουργούν είτε ως ΕΣΣΔ είτε ως πουτ@ν@ όλα κι όποιος αντέξει. Όχι. Ευθύνη του κράτους είναι να θέτει το πλαίσιο ώστε ΟΛΟΙ να έχουν ίδια αντιμετώπιση από τον νόμο. Ωστόσο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (από κωρονοϊό μέχρι 11η Σεπτεμβρίου κι από κρίση πετρελαίου μέχρι χρεοκοπία του κράτους) πρέπει το κράτος να παρέμβει και να φροντίσει να μην καταρρεύσει το σύστημα γιατί έτσι φροντίζει τους πολίτες του.

Η AEGEAN δεν πήρε φράγκο τσακιστό ως ενίσχυση όλα αυτά τα χρόνια (κι ας πέρασε το κράτος, η αεροπορία και η οικονομία απανωτές κρίσεις), ενώ η ΟΑ μάς άρμεγε επί δεκαετίες και μόνο που υπήρχε. Κανονικά, δεν θα έπρεπε όχι να γίνεται σύγκριση, αλλά ούτε καν να βρίσκονται στην ίδια πρόταση.

Α, μην το ξεχάσω.
Το πιο διασκεδαστικό απ' όλα ήταν το ποστ όπου κάποιος συνέκρινε το κράτος-ιδιοκτήτης αεροπορικής με την ιδιωτική αεροπορική που παίρνει έκτακτη κρατική ενίσχυση. Θέλει, δηλαδή, να μας πει πως όποιος δεν ήθελε κρατική ΟΑ, κακώς ζητά ενίσχυση προς την Α3. Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνόμος είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι. Συγγνώμη, έχετε σίγουρα σχέση με την αεροπορία;

Εδώ φίλε ovelix χρειάστηκε να εξηγήσουμε τα βασικά μπας και πειστείς ότι δεν στέλνεις sms στην κυβέρνηση.
Και να σου πω ένα μυστικό ; Αν η κυβέρνηση θέλει να σε παρακολουθήσει το κάνει και χωρίς SMS.

Καλό το copy paste συνδέσμων, αλλά ο χαρακτηρισμός συμπεριφορών και η απαξίωση των άλλων « αλλά δεν μπορεί κανείς να αρχίσει να εξηγεί τα βασικά, σε άτομα που επιδεικνύουν άγνοια ακόμα και για τα στοιχειώδη», δεν συνιστούν διάλογο ούτε αποτελούν μορφή έκφρασης της άποψης σου.

Εάν είχες προσέξει προηγούμενα posts μου, θα έβλεπες 2 τουλάχιστον προτάσεις που έχω κάνει για εταιρίες που δυσκολεύονται. Όμως επικεντρώνεται στο κομμάτι του κειμένου που είναι αντίθετο με τη δικιά σου άποψη και σου διαφεύγουν όλα τα υπόλοιπα.

Και άλλοι διασκεδάζουν με posts σου αλλά απαντούν με επιχειρήματα και όχι με προσπάθεια υποβάθμισης της άποψης σου.

Τώρα θες να σου πω μια διαφορά ανάμεσα στην κρατική αεροπορική που έμπαινε από μέσα και σε μια ιδιωτική εταιρία ;
Σκέψου σε ποια οικονομία ξόδευε τα χρήματα του ο ΔΥ που πληρωνόταν από την ΟΑ και σε ποια τράπεζα του εξωτερικού μπορεί να έχει τα χρήματα του ένας μέτοχος ιδιωτικής εταιρίας.

Δικαίωμα των μετόχων να κάνουν το καλύτερο για την περιουσία τους αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να θεωρηθούν σωτήρες του κράτους :
http://www.airnews.gr/2013/12/24/aegean ... ξεμβούργο/

Μπορεί η εταιρία του να δυσκολεύεται φορολογικά σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, και να επιχειρεί από πανάκριβο αεροδρόμιο (Λόγω ανικανότητας του κρατικού μηχανισμού όπως έγραψε κάποιος), όμως ο ίδιος είχε βρει τρόπο να ελαφρύνει την άδικη φορολογία της χώρας, από την οποία ο διάδοχος του ζητάει βοήθεια.

Για θυμήστε μου άλλη μια φορά γιατί εσείς και εγώ σαν κράτος πρέπει να θεωρηθούμε μέτοχοι της συγκεκριμένης εταιρίας ....;

Και στα λέει άτομο που δεν πέρασε ποτέ από δημόσιο.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Καραμήτρος Air":2366ht0c said:
Τι πήρε η Α3, ποιες χρονιές και από ποιον φορέα δόθηκαν?

πχ.
οι επιδοτήσεις των άγονων τι είναι?
οι επιδοτήσεις από τον ΟΑΕΔ τι είναι?

και μην αρχίσουν τα περί νομιμότητας αν είμαι εναντίον κτλ κτλ (καλά έκανε η εταιρία και που τα διεκδίκησε, και που τα πήρε)

απλά δεν μου αρέσουν οι μεγαλοστομίες και οι ανακρίβειες εξαιτίας είτε φανατισμού είτε ίσως άλλων συμφερόντων

όπως είχα γράψει -με ανάλυση- και παλαιότερα "προ ίου" (ακόμα και μερικά χρονιά πριν) η εταιρία έχει πάρα (μα πάρα) πολλά θέματα ΟΜΩΣ (είχα γράψει) ότι φυσικά δεν θα ήθελα να επιβεβαιωθώ...

όπως έγραψα και νωρίτερα περιμένω να δω τι θα γίνει σε μερικούς μήνες... μέχρι τότε υποθέτω ότι έχουμε την "πολυτέλεια" να κανουμε λίγο υπομονή όσο αφορά την εταιρία....

δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν άλλες εταιρίες μεγαλύτερες μικρότερες του εξωτερικού του εσωτερικού και πάει λέγοντας...κάθε μια έχει τις ιδιαιτεροτητες της....εδώ "μιλάμε" για την AEGEAN

OveLix":2366ht0c said:
KGP,
Θες να μας πετάξεις εδώ κι άλλα σκουπίδια από τα λαθρόβια σάιτ που διαβάζεις; Από το Μακελειό μήπως;

το ερώτημα ήταν (και εξακολουθεί να είναι) απλό....θα απαντήσεις;

"Ευτυχη...εσύ;"...

(μόνο έτσι προσωπικά μπορώ να δικαιολογήσω την συμπεριφορά σου όχι μόνο σε μένα άλλα και σε άλλους)
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Ναι, το υποψιάστηκα ότι θα εννοούσες τις άγονες γραμμές, γι' αυτό δεν μπήκα στον κόπο. :rolleyes:
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

KGP":3diy3f5t said:
Καραμήτρος Air":3diy3f5t said:
Τι πήρε η Α3, ποιες χρονιές και από ποιον φορέα δόθηκαν?

πχ.
οι επιδοτήσεις των άγονων τι είναι?
οι επιδοτήσεις από τον ΟΑΕΔ τι είναι?

Για να βοηθήσω τη συζήτηση, αν θυμάμαι καλά στο τελευταίο διαγωνισμό οι επιδοτήσεις των άγονων για την ΟΑ ήταν κοντά στα 4 εκ. ευρώ για το διάστημα 2016 - 2019 (???), δλδ 1 εκ ανά έτος για το Ρόδο - Καστελόριζο και το Αθήνα - Σκύρος.

Να θυμήσω ότι το σύνολο του εσόδου της εταιρίας για το 2019 ήταν 1.3 δις.

Για τον ΟΑΕΔ δεν είμαι ειδήμων να απαντήσω.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

PILOT-737":1sa8xm31 said:
Εάν είχες προσέξει προηγούμενα posts μου, θα έβλεπες 2 τουλάχιστον προτάσεις που έχω κάνει για εταιρίες που δυσκολεύονται.
Είδα μόνο «έντοκα δάνεια» και «όποιος είναι να κλείσει, ας κλείσει».

PILOT-737":1sa8xm31 said:
Τώρα θες να σου πω μια διαφορά ανάμεσα στην κρατική αεροπορική που έμπαινε από μέσα και σε μια ιδιωτική εταιρία ;
Σκέψου σε ποια οικονομία ξόδευε τα χρήματα του ο ΔΥ που πληρωνόταν από την ΟΑ και σε ποια τράπεζα του εξωτερικού μπορεί να έχει τα χρήματα του ένας μέτοχος ιδιωτικής εταιρίας.
Στην ίδια πρόταση ο δημόσιος υπάλληλος της ΟΑ και ο μέτοχος μιας εισηγμένης; Γιατί δεν βάζεις τον υπάλληλο της ΟΑ που πληρωνόταν από τους φόρους μας και τον υπάλληλο της Α3 που πληρώνεται από τα εισιτήριά μας και μάλιστα ΑΦΟΥ το δημόσιο έχει πάρει το μερτικό του;
PILOT-737":1sa8xm31 said:
Για θυμήστε μου άλλη μια φορά γιατί εσείς και εγώ σαν κράτος πρέπει να θεωρηθούμε μέτοχοι της συγκεκριμένης εταιρίας ....;
Ποιος το είπε αυτό;
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Γιατί η κρατική ΟΑ δεν πουλούσε εισιτήρια ; Δεν πουλούσε υπηρεσίες handling η catering σε ξένες εταιρίες ; Όλα τα έξοδα τα πλήρωνε το κράτος και οι επιβάτες ταξιδεύανε δωρεάν Ε ; Κρίμα που δεν προλάβαμε τέτοιες εποχές !

Από την άλλη ο υπάλληλος της Αιγαίου δεν πληρώθηκε ποτέ από ΟΑΕΔ, και δεν υπήρχαν υπάλληλοι που ήταν από εξωτερικό άρα πληρώνανε φόρους και ξόδευαν τα χρήματα στις χώρες τους;

Το που καταλήγει το χρήμα ήταν το σκεπτικό αλλά πάλι βγαίνεις εκτός θέματος και κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τον συσχετισμό.

Το ότι το κράτος είναι κατά κάποιον τρόπο μέτοχος της Αιγαίου το είπε άλλος πριν από σένα αλλά όπως είπαμε διαβάζεις επιλεκτικά ;)

Και το «ας κλείσει» δεν είναι δικιά μου πρόταση, το «θα κλείσει» είναι η δικιά μου, άλλη μια φορά αλλάζεις τα λεγόμενα των άλλων.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Όχι η ΟΑ δεν πωλούσε αρκετά, για αυτό και μπαίναμε μέσα. Δηλαδή εσύ Pilot-737 δεν κατάλαβες γιατι έκλεισε η ΟΑ και κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να την αγοράσει;Δεν έχω καταλάβει πώς εσείς που είστε κατά της στήριξης της Α3 για μια κατάσταση που είναι εκτός έλεγχου της, είστε υπέρ μιας κρατικής εταιρείας (δηλαδή μόνιμης υποστήριξης).

Επίσης τα άγονα δεν είναι επιδότηση. Το Κράτος έχει υποχρέωση υπηρεσίας και λόγω της υποχρέωσης αυτής, πληρώνει μια ζημιογόνα γραμμή. Είναι σαν να κλείνεις τσάρτερ για να πας όπου γουστάρεις. Αν δεν υπήρχε αυτή η πληρωμή, δεν θα πετούσαν για Ρόδο-Καστελόριζο με τους 50 κατοίκους ή δεν ξέρω που. Η Α3 πετάει σε 153 προορισμούς και το 1 ή 2 εκατομμύρια είναι το τι ξοδεύει σε ένα πρωί. Ακόμα δεν λειτουργεί στο κενό. Δεν μπορούμε να λέμε δεν μας νοιάζει τι κάνει η Γερμανία ή η Αυστρία με τις εταιρείες της. Όχι μόνο για λόγους ανταγωνισμού, αλλά γιατί καμιά φορά πρέπει να καταπιούμε ότι δεν τα ξέρουμε όλα στην Ελλάδα και να δούμε πώς διαχειρίζονται την κατάσταση χώρες, που τουλάχιστον στα οικονομικά, είναι εκατοντάδες χρόνια πιο προηγμένες από εμάς. Εμάς που δεν καταλαβαίνουμε ότι δεν πέφτει λόγος στο κοινό, αν κάνει ρουσφέτια μια ιδιωτική εταιρεία στις προσλήψεις αεροσυνοδών και πώς 10 χρόνια κρίσης ήρθαν γιατί δεν παράγαμε τίποτα. Και μία από τις πολύ λίγες εταιρείες που παράγουν σωστά, δεν κλέβει εφορία, κάνει μάρκετινγκ δυτικού τύπου και όχι με αφίσες και ντουντουκες και ίσως είναι η μόνη από τις ελληνικές που την ξέρουν στο εξωτερικό (μαζί με την ΕΚΟ και δυο τράπεζες στο Μαυροβούνιο και τα Σκόπια), αυτή θέλουμε να κλείσει. Αγγίζει τα όρια της εμπάθειας.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Το να λέτε ότι, όσοι δεν συμφωνούν με
Κρατική ενίσχυση μόνο μιας εταιρίας, και χωρίς προφανείς όρους, θέλουν να κλείσει η Αιγαίου, είναι ακόμη μια φορά διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Από την άλλη μπορώ να θέσω το ερώτημα πως εσείς που θέλατε να κλείσει η ολυμπιακή υποστηρίζετε την κρατική ενίσχυση και μάλιστα χωρίς να έχει έλεγχο το κράτος.

Η μια φορά είναι όντως μια φορά ; Επιδημιολόγος είπε ότι έχουμε μια επιδημία κάθε 10 χρόνια, εάν σε 10 χρόνια έχουμε παρόμοια κατάσταση, θα είναι πάλι μια φορά σε 10 χρόνια ;
Εάν το πετρέλαιο φτάσει σε πολύ υψηλές τιμές είναι λόγος που δεν ευθύνεται η εταιρία ; Εάν είχε παραγγείλει τα 737 MAX και δεν μπορούσε να τα παραλάβει πάλι δεν θα ήταν ευθύνη άλλου ; Η περίπτωση πολέμου με γείτονα χώρα δε θα ήταν άλλη μια περίπτωση που δε θα ευθυνόταν η εταιρία ;

Ποιος διασφαλίζει τη «μια φορά» από τη στιγμή που γίνει η αρχή ;

Εάν η Αιγαίου και η κάθε Αιγαίου δεν είχε συμφέρον, θα δήλωνε ενδιαφέρον για τις άγονες ;

Αυτό είναι το πρόβλημα με μας, δεν κοιτάμε τι είναι καλύτερο με βάση τη δικιά μας οικονομία και δυνατότητες. Κάνουνε copy paste όπου μας συμφέρει και αποσπασματικά από αλλά κράτη.
Δώσε μου το σύστημα υγείας - παιδείας - δρόμους ποσοστό ανεργίας της Γερμανίας, να δω ότι οι φόροι που πληρώνω έχουν ανταποδοτικότητα, και τι με νοιάζει αν το πλεόνασμα πάει σε ιδιωτική αεροπορική εταιρία.... σε χώρα που έχει έλλειμα και οι δυνατότητες του συστήματος είναι περιορισμένες, ναι εκεί θα ενοχληθεί ο κάθε ιδιοκτήτης εταιρίας που έχει πληγεί εάν δει ότι τα χρήματα πηγαίνουν σε λίγους.

Για την εφορία δες το link σε προηγούμενο post.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Άρα θες η ανταποδοτικότητα αυτή να είναι ακόμα πιο χαμηλή τα επόμενα 2-3 χρόνια. Γιατί μάντεψε τι, η οικονομία θα βυθιστεί.

Επίσης προφανώς και είχε συμφέρον η Α3 να κάνει τις άγονες, ξέρεις καμιά εταιρεία να κάνει φιλανθρωπίες μεταφέροντας κάθε μέρα επιβάτες χωρίς κέρδος; :| Ούτε αυτό; Τελος συγκρίνεις το ΜΑΧ και το πετρέλαιο που είναι καθαρά επιχειρηματικά ρίσκα, με την απογορεύση του κράτους να πετάς; Λίγο λογική, 1%.
 
Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

Μια εταιρία παίρνει χρήματα και κάνει ένα δρομολόγιο με όφελος όπως συμφωνείς και εσύ, ενώ δεν θα ήταν οικονομικά συμφέρον να το κάνει από μόνη της. Δεν επιτρέπεται να το ονομάσουμε κρατική επιδότηση αλλά πρέπει να το λέμε σωστά άγονη γραμμή.

Στον ορισμό θα κολλήσουμε η στο γεγονός ότι ένα δρομολόγιο γίνεται κερδοφόρο με έξοδα του κράτους ; Τι ; Το ίδιο γινόταν στην παλιά Ολυμπιακή;

Τώρα αν δεν υπήρχε notam από το κράτος και επιτρεπόταν κανονικά οι πτήσεις, λες να γινόταν τα δρομολόγια χωρίς επιβάτες ; Η θα καθήλωνε η εταιρία έτσι και αλλιώς τα αεροπλάνα της ; Έχει επιλογή η εταιρία να κάνει πολύ περισσότερα δρομολόγια εξωτερικού από Αθηνά σύμφωνα με το notam ? Επιλέγει να μην τα κάνει η το απαγορεύει το κράτος να μην τα κάνει ; Για ενημερώσου καλύτερα.

Η εταιρία χρειάζεται κρατική βοήθεια για να επιβιώσει αλλά ταυτόχρονα προσφέρει πτήσεις στο κράτος για μεταφορά ιατροφαρμακευτικού υλικού από την Κίνα. Εσένα αυτό σαν εικόνα πως σου φαίνεται από τη στιγμή που παραδέχεσαι ότι και οι άγονες γίνονται από συμφέρον ;

Ξεχνάς το παρελθόν μου φαίνεται. Με την πετρελαϊκή κρίση δεν πέρασε στο κράτος η παλιά Ολυμπιακής ; Δεν ήταν η εποχή που δεκαπλασιάστηκε το κόστος όσον αφορά τις πτήσεις ; Το κράτος πλήρωσε μάλιστα 68 εκ δολάρια το 1975.
Από πότε η τιμή του πετρελαίου που επηρεάζεται από τόσους παράγοντες είναι επιχειρηματικό ρίσκο;
 
Top