Re: Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί
Εδώ φίλε ovelix χρειάστηκε να εξηγήσουμε τα βασικά μπας και πειστείς ότι δεν στέλνεις sms στην κυβέρνηση.
Και να σου πω ένα μυστικό ; Αν η κυβέρνηση θέλει να σε παρακολουθήσει το κάνει και χωρίς SMS.
Καλό το copy paste συνδέσμων, αλλά ο χαρακτηρισμός συμπεριφορών και η απαξίωση των άλλων « αλλά δεν μπορεί κανείς να αρχίσει να εξηγεί τα βασικά, σε άτομα που επιδεικνύουν άγνοια ακόμα και για τα στοιχειώδη», δεν συνιστούν διάλογο ούτε αποτελούν μορφή έκφρασης της άποψης σου.
Εάν είχες προσέξει προηγούμενα posts μου, θα έβλεπες 2 τουλάχιστον προτάσεις που έχω κάνει για εταιρίες που δυσκολεύονται. Όμως επικεντρώνεται στο κομμάτι του κειμένου που είναι αντίθετο με τη δικιά σου άποψη και σου διαφεύγουν όλα τα υπόλοιπα.
Και άλλοι διασκεδάζουν με posts σου αλλά απαντούν με επιχειρήματα και όχι με προσπάθεια υποβάθμισης της άποψης σου.
Τώρα θες να σου πω μια διαφορά ανάμεσα στην κρατική αεροπορική που έμπαινε από μέσα και σε μια ιδιωτική εταιρία ;
Σκέψου σε ποια οικονομία ξόδευε τα χρήματα του ο ΔΥ που πληρωνόταν από την ΟΑ και σε ποια τράπεζα του εξωτερικού μπορεί να έχει τα χρήματα του ένας μέτοχος ιδιωτικής εταιρίας.
Δικαίωμα των μετόχων να κάνουν το καλύτερο για την περιουσία τους αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να θεωρηθούν σωτήρες του κράτους :
http://www.airnews.gr/2013/12/24/aegean ... ξεμβούργο/
Μπορεί η εταιρία του να δυσκολεύεται φορολογικά σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, και να επιχειρεί από πανάκριβο αεροδρόμιο (Λόγω ανικανότητας του κρατικού μηχανισμού όπως έγραψε κάποιος), όμως ο ίδιος είχε βρει τρόπο να ελαφρύνει την άδικη φορολογία της χώρας, από την οποία ο διάδοχος του ζητάει βοήθεια.
Για θυμήστε μου άλλη μια φορά γιατί εσείς και εγώ σαν κράτος πρέπει να θεωρηθούμε μέτοχοι της συγκεκριμένης εταιρίας ....;
Και στα λέει άτομο που δεν πέρασε ποτέ από δημόσιο.
OveLix":396k0dt7 said:Συγγνώμη, αλλά δεν μπορεί κανείς να αρχίσει να εξηγεί τα βασικά, σε άτομα που επιδεικνύουν άγνοια ακόμα και για τα στοιχειώδη (όπως π.χ. πώς και με τι όρους περάσαμε από τα κρατικά μονοπώλια -τηλεφωνία, αεροπορία- στον ανταγωνισμό).
Επίσης, ακόμα δεν έχω διαβάσει κάποια σοβαρή αντιπρόταση στη (βέβαια πια) κρατική ενίσχυση προς την Α3. Να μην πέσει σεντ; Να πέσει, αλλά να γίνει κρατική; Να κλείσει και να έρθει άλλος; Τι;
Αυτό με τις σχολές είναι λίγο διασκεδαστικό. Εκείνος που το πόσταρε έχει στο μυαλό του ότι οι χώρες λειτουργούν είτε ως ΕΣΣΔ είτε ως πουτ@ν@ όλα κι όποιος αντέξει. Όχι. Ευθύνη του κράτους είναι να θέτει το πλαίσιο ώστε ΟΛΟΙ να έχουν ίδια αντιμετώπιση από τον νόμο. Ωστόσο, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (από κωρονοϊό μέχρι 11η Σεπτεμβρίου κι από κρίση πετρελαίου μέχρι χρεοκοπία του κράτους) πρέπει το κράτος να παρέμβει και να φροντίσει να μην καταρρεύσει το σύστημα γιατί έτσι φροντίζει τους πολίτες του.
Η AEGEAN δεν πήρε φράγκο τσακιστό ως ενίσχυση όλα αυτά τα χρόνια (κι ας πέρασε το κράτος, η αεροπορία και η οικονομία απανωτές κρίσεις), ενώ η ΟΑ μάς άρμεγε επί δεκαετίες και μόνο που υπήρχε. Κανονικά, δεν θα έπρεπε όχι να γίνεται σύγκριση, αλλά ούτε καν να βρίσκονται στην ίδια πρόταση.
Α, μην το ξεχάσω.
Το πιο διασκεδαστικό απ' όλα ήταν το ποστ όπου κάποιος συνέκρινε το κράτος-ιδιοκτήτης αεροπορικής με την ιδιωτική αεροπορική που παίρνει έκτακτη κρατική ενίσχυση. Θέλει, δηλαδή, να μας πει πως όποιος δεν ήθελε κρατική ΟΑ, κακώς ζητά ενίσχυση προς την Α3. Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνόμος είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι μπουζούκι. Συγγνώμη, έχετε σίγουρα σχέση με την αεροπορία;
Εδώ φίλε ovelix χρειάστηκε να εξηγήσουμε τα βασικά μπας και πειστείς ότι δεν στέλνεις sms στην κυβέρνηση.
Και να σου πω ένα μυστικό ; Αν η κυβέρνηση θέλει να σε παρακολουθήσει το κάνει και χωρίς SMS.
Καλό το copy paste συνδέσμων, αλλά ο χαρακτηρισμός συμπεριφορών και η απαξίωση των άλλων « αλλά δεν μπορεί κανείς να αρχίσει να εξηγεί τα βασικά, σε άτομα που επιδεικνύουν άγνοια ακόμα και για τα στοιχειώδη», δεν συνιστούν διάλογο ούτε αποτελούν μορφή έκφρασης της άποψης σου.
Εάν είχες προσέξει προηγούμενα posts μου, θα έβλεπες 2 τουλάχιστον προτάσεις που έχω κάνει για εταιρίες που δυσκολεύονται. Όμως επικεντρώνεται στο κομμάτι του κειμένου που είναι αντίθετο με τη δικιά σου άποψη και σου διαφεύγουν όλα τα υπόλοιπα.
Και άλλοι διασκεδάζουν με posts σου αλλά απαντούν με επιχειρήματα και όχι με προσπάθεια υποβάθμισης της άποψης σου.
Τώρα θες να σου πω μια διαφορά ανάμεσα στην κρατική αεροπορική που έμπαινε από μέσα και σε μια ιδιωτική εταιρία ;
Σκέψου σε ποια οικονομία ξόδευε τα χρήματα του ο ΔΥ που πληρωνόταν από την ΟΑ και σε ποια τράπεζα του εξωτερικού μπορεί να έχει τα χρήματα του ένας μέτοχος ιδιωτικής εταιρίας.
Δικαίωμα των μετόχων να κάνουν το καλύτερο για την περιουσία τους αλλά δεν ξέρω αν μπορούν να θεωρηθούν σωτήρες του κράτους :
http://www.airnews.gr/2013/12/24/aegean ... ξεμβούργο/
Μπορεί η εταιρία του να δυσκολεύεται φορολογικά σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές εταιρίες, και να επιχειρεί από πανάκριβο αεροδρόμιο (Λόγω ανικανότητας του κρατικού μηχανισμού όπως έγραψε κάποιος), όμως ο ίδιος είχε βρει τρόπο να ελαφρύνει την άδικη φορολογία της χώρας, από την οποία ο διάδοχος του ζητάει βοήθεια.
Για θυμήστε μου άλλη μια φορά γιατί εσείς και εγώ σαν κράτος πρέπει να θεωρηθούμε μέτοχοι της συγκεκριμένης εταιρίας ....;
Και στα λέει άτομο που δεν πέρασε ποτέ από δημόσιο.