Λάθος posts ...

Re: LGTL Καστέλι - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκη"

paidia ti lete kainourgio aerodromio sto iraklio i beltiosi se iraklio k xania??
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

μπράβο στην olympic μπορείσ να βρεισ εισήτρηριο με προσφορά ακόμα κ την τελευταια στιγμή.2 φορέσ έκλεισα την ώρα που πήγαινα στο αεροδρόμιο.σε αντίθεση με την αιγαιου που πρέπει να ψάξεισ μέρεσ πριν
 
Re: GOLDAIR HANDLING

Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό σιωπης.Επανερχομε για το παρακάτω post λόγο που είχα ξανάγραψα για το ίδιο θέμα και στο παρελθόν. Δίστιχος μετά τους σταθμούς της Ρόδου και Κέρκυρας η ιστορία επαναλαμβανετε,αυτι την φορά στην Σάμο τι θα ακολουθίσι είναι γνωστο,κλισιμο του σταθμού αυτοεξιπιρετισις τις Α3 και παραχώρηση του στην εργολαβική εταιρία χρυσός αέρας(gold air)Η συνεχεία είναι ως έξις από το υπάρχον προσωπικό εδάφους της Α3 θα πάνε στην εργολαβική όποιος δεν υπογραφή νέα σύμβαση με την εργολαβική πάει σπίτι κρίμα για την αιγαίου που χαλά τους σταθμούς τις και παραχωρεί την εξυπηρετήσει σε εργολαβους.Κριμα για το προσωπικό εδάφους τις Αιγαίου που σε μια νύχτα λένε αντίο σε ότι αγαπισαν.Τωρα για το αν έχει ο Βασιλάκης στον χρυσό αέρα μετοχές (gold air) νομίζω πως το έχει πούληση το μερτικό του αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω για αυτό ας το αναφέρει.
 
Re: Τεχνική Βάση Olympic Air

Aporeia mou einai giati i Olympic air exei synafei symfwnia me ti lufthansa technik kai oxi me mia etaireia pou tha synergazetai
eksalou akoma kai a kai b checks ginintai sto ekswteriko pou thamporousan aneta na ginoun stin idia tin etairia ?
 
Re: Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

Όπως είχε πει ο Rudel σε προηγούμενo post, η προθεσμία λήγει 40 ημέρες από την σύγκληση της Βουλής σε Σώμα.
Σύμφωνα με το παρακάτω άρθρο η σύγκληση έγινε στις 30/09/2009.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=834794

Αν είναι έτσι και 40 ημέρες εννοούν τις εργάσιμες, τότε γύρω στις 25/11/2009 θα λήξει η προθεσμία - αλλιώς θα είχε λήξει από την περασμένη Δευτέρα 09/11/2009 {40 ημερολογιακές including ΣΚ}

Το χάνουμε το κορμί φίλε mitsupitsu! :shock:
 
Re: Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

40 ημερολογιακές, αλλά η Βουλή άνοιξε στις 15/10/2009! Το άρθρο που παραθέτεις είναι από το 2007...
Άρα κάπου στις 25/11 συμπληρώνονται οι 40 ημέρες!
 
Re: Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

Σύμφωνα με την ΟΣΠΑ η προθεσμία των 40 ημερών λήγει ,περίπου ,στα μέσα δεκεμβρίου '09.Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι η σύγκληση της Βουλής σε σύνοδο έγινε την περασμένη εβδομάδα.Κάτι παραπάνω θα ξέρουν...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

--------------------------------------------------------------------------
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1741188
--------------------------------------------------------------------------

Την κατακύρωση δέκα άγονων γραμμών στην αεροπορική εταιρεία Athens Airways και πέντε στην εταιρεία Sky Express, για το διάστημα 01/12/2009 έως 01/04/2010, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Σήμερα εξάλλου, δημοσιεύθηκε στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο διαγωνισμός για την εκμετάλλευση των 24 άγονων γραμμών που είχε ματαιωθεί λόγω των εκλογών του Οκτωβρίου, και αφορά το χρονικό διάστημα από 01/04/2010 έως 31/03/2012.

Στο διαγωνισμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής, όχι μόνο οι ελληνικοί αερομεταφορείς, αλλά και οποιοσδήποτε κοινοτικός αερομεταφορέας εκδηλώσει ενδιαφέρον.

Στην ανακοίνωση της ΥΠΑ σημειώνεται πως όταν ματαιώθηκε ο πρώτος διαγωνισμός, στις Ολυμπιακές Αερογραμμές είχε ανατεθεί η κάλυψη των άγονων γραμμών μέχρι της 30/11/2009. Προκειμένου λοιπόν να καλυφθεί το χρονικό διάστημα από 01/12/2009 μέχρι 01/04/2010 προκηρύχθηκε και πραγματοποιήθηκε στις 02/11/2009, διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης, με τη συμμετοχή των εταιρειών που είχαν συμμετάσχει στον ακυρωθέντα διαγωνισμό.

Μετά την αξιολόγηση των προσφορών, από τις 24 άγονες γραμμές δέκα κατακυρώθηκαν στην Athens Airways, πέντε στη Sky Express, ενώ για τις υπόλοιπες εννέα γραμμές ο διαγωνισμός απέβη άγονος και επαναπροκηρύχθηκε νέα διαδικασία διαπραγμάτευσης μεταξύ των ιδίων εταιρειών.

Πιο συγκεκριμένα η ATHENS AIRWAYS ανέλαβε τις εξής γραμμές:

Αθήνα - Ικαρία

Θεσσαλονίκη - Χίος

Αλεξανδρούπολη - Σητεία

Άκτιο- Σητεία

Αθήνα - Κύθηρα

Αθήνα - Κάρπαθος

Αθήνα - Σκιάθος

Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα

Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλλονιά - Ζάκυνθος

Θεσσαλονίκη - Σάμος

Η εταιρεία SKY EXPRESS ανέλαβε τις εξής γραμμές:

Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος- Ρόδος

Αθήνα - Σκύρος

Θεσσαλονίκη - Σκύρος

Αθήνα - Σητεία

Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα

Οι γραμμές που επαναπροκηρύσονται είναι:

Αθήνα - Αστυπάλαια

Αθήνα - Λέρος

Αθήνα - Μήλος

Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία

Αθήνα - Νάξος

Αθήνα - Πάρος

Ρόδος - Κως - Λέρος - Αστυπάλαια

Αθήνα - Κάλυμνος

Ρόδος - Καστελόριζo.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.hellenicbusiness.gr/index.ph ... 19637.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------



Olympic Air: Έχασε τις άγονες γραμμές από λάθος
[13.11.2009, 18:33]
Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Olympic Air: Έχασε τις άγονες γραμμές από λάθος

Σε συνέχεια της ακύρωσης του διαγωνισμού για την ανάθεση των άγονων αεροπορικών γραμμών, που ανέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση, δημοσιεύτηκε στην επίσημη εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης η νές προκήρυξη του διαγωνισμού για την εκμετάλλευση 24 άγονων αεροπορικών γραμμών.

Η σύμβαση που θα υπογραφεί, θα είναι διετούς διάρκειας, από την 1 Απριλίου 2010 έως τις 31 Μαρτίου 2012.
Ο διαγωνισμός είχε ματαιωθεί λόγω των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου και οι πτήσεις προς τους 24 προορισμούς είχαν ανατεθεί ως τις 30 Νοεμβρίου στην Olympic Air.

Προκειμένου, λοιπόν, να καλυφθεί το χρονικό διάστημα από την 1η Δεκεμβρίου ως την 1η Απριλίου, προκηρύχθηκε και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης, με τη συμμετοχή των εταιρειών που είχαν συμμετάσχει στον ακυρωθέντα διαγωνισμό.

Μετά την αξιολόγηση των προσφορών από τις 24 άγονες γραμμές, δέκα κατακυρώθηκαν στην εταιρεία ATHENS AIRWAYS , πέντε στην εταιρεία SKY EXPRESS, ενώ για τις υπόλοιπες εννέα ο διαγωνισμός απέβη άκαρπος και επαναπροκηρύχθηκε νέα διαδικασία διαπραγμάτευσης μεταξύ των ιδίων εταιρειών και αναμένεται η υποβολή των προτάσεών τους.

Συγκεκριμένα, η ATHENS AIRWAYS ανέλαβε τις γραμμές από Αθήνα για Ικαρία, Κύθηρα, Κάρπαθο, Σκιάθο, καθώς και τις γραμμές Θεσσαλονίκη - Χίος , Αλεξανδρούπολη - Σητεία, Άκτιο- Σητεία, Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα, Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλλονιά – Ζάκυνθος και Θεσσαλονίκη – Σάμος.

Στην SKY EXPRESS δόθηκαν οι γραμμές: Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος- Ρόδος, Αθήνα - Σκύρος, Θεσσαλονίκη - Σκύρος, Αθήνα - Σητεία και Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα.

Οι γραμμές που επαναπροκηρύσσονται είναι από Αθήνα για Αστυπάλαια, Λέρο, Μήλο, Νάξο, Πάρο, Κάλυμνο, καθώς και οι γραμμές Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος - Σητεία, Ρόδος - Κως - Λέρος - Αστυπάλαια και Ρόδος - Καστελόριζο.
Οι δύο μεγάλοι αερομεταφορείς, στη προσπάθεια τους να βγάλουν εκτός διαγωνισμού ο ένας τον άλλον, χάσανε τελικά την ευκαιρία να προσφέρουν πτήσεις με επιδότηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την ΥΠΑ, η Olympic Air για μεν τις γραμμές που έκανε προσφορά η Aegean Airlines, αντιπρότεινα να τις εκτελεί χωρίς επιδότηση, ενώ για αυτές που δεν υπήρξε ανταγωνιστική προσφορά, ζήτησε πολύ υψηλό τίμημα.

Όμως, ένας όρος στη προσφορά της, έγινε αιτία να αποκλειστεί από όλες τις γραμμές. Η εταιρεία, περιέλαβε τον όρο ότι θα πρέπει να τις ανατεθούν στο σύνολό τους οι άγονες γραμμές, για να ισχύει η προσφορά για τη κάθε μία χωριστά. Ο όρος αυτός ήταν ενάντια στις προϋποθέσεις του διαγωνισμού, και έτσι η επιτροπή απέκλεισε την Olympic Air από όλες τις γραμμές!

Από τη πλευρά της η Aegean Airlines, παρέλειψε να βάλει σε αρκετές γραμμές για τις οποίες έκανε προσφορά, το απαιτούμενο business plan, οπότε απερρίφθη για τυπικούς λόγους, ενώ σε κάποιες άλλες, η οι ανταγωνιστές της προσέφεραν μικρότερη τιμή.
Αποτέλεσμα, οι δύο μεγαλύτεροι αερομεταφορείς της Ελλάδος να μείνουν έξω από τη πίττα των άγονων γραμμών.
Πάντως, τη Δευτέρα ο κ. Βγενόπουλος έχει προγραμματίσει συνέντευξη τύπου, ενώ πιθανολογείται ότι οι δύο εταιρίες θα προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας για να ανατρέψουν την απόφαση της ΥΠΑ.
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Loipon se sxesh me ta ATR einai safws pio hsyxa opws kai se sxesh me all mikra a/c.
Omws o thoryvos sthn kampina ofeiletai kyriws sto air condition kai epishs einai poly perisoteros kata thn diarkeia ths anodou.
Se ptiseis san kai afth tou Beligradiou pou ekana egw htan poly hsyxa sxedon se olh thn pthsh.
Pantws genika einai poly wraia aeroskafh kai to kyriotera oikologika.
Katanalwnoun ta misa sxedon kafsima apo ta ypoloipa.
 
Top