Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Απορία για Aegean

Όλες οι πτήσεις εσωτερικού είναι Operated by Olympic. Δες πιο κάτω, πώς φαίνονται στο Amadeus.

Αρχικά, ως Α3-7167
>DOA37167/02JAN/IOAATH
DOA37167/02JAN/IOAATH
*1A PLANNED FLIGHT INFO* A37167 5 MO 02JAN17
APT ARR DY DEP DY CLASS/MEAL EQP GRND EFT TTL
IOA 2020 MO YBMHQVWOLKJ/R 320 1:05
ESTUPGNX/R
ATH 2125 MO 1:05

COMMENTS-
1.IOA ATH - COMMERCIAL DUPLICATE - OPERATED BY
OLYMPIC AIR

2.IOA ATH - AIRCRAFT OWNER AEGEAN AIRLINES
3.IOA ATH - OPERATIONAL LEG OA 0167
4.IOA ATH - 9/ NON-SMOKING
5.IOA ATH - ET/ ELECTRONIC TKT CANDIDATE
6.IOA ATH - CO2/PAX* 59.81 KG ECO, 59.81 KG PRE
(*):SOURCE:ICAO CARBON EMISSIONS CALCULATOR

CONFIGURATION-
320 Y 174
>

και αντίστοιχα, ως ΟΑ167

DOOA167/02JAN
*1A PLANNED FLIGHT INFO* OA 167 5 MO 02JAN17
APT ARR DY DEP DY CLASS/MEAL EQP GRND EFT TTL
IOA 2020 MO (CLASS NOT AVAIL-) 320 1:05
ATH 2125 MO 1:05

COMMENTS-
1.IOA ATH - AIRCRAFT OWNER AEGEAN AIRLINES
2.IOA ATH - COCKPIT CREW AEGEAN AIRLINES
3.IOA ATH - CABIN CREW AEGEAN AIRLINES
4.IOA ATH - 9/ NON-SMOKING
5.IOA ATH - ET/ ELECTRONIC TKT CANDIDATE
6.IOA ATH - Y174
7.IOA ATH - CO2/PAX* 59.81 KG ECO, 59.81 KG PRE
(*):SOURCE:ICAO CARBON EMISSIONS CALCULATOR

CONFIGURATION-
320 Y 174

Αν η πτήση πουληθεί ως Α3-7167, τότε ο marketing carrier είναι η Α3 και ο operating (administrating) carrier είναι η ΟΑ
Αν η πτήση πουληθεί ως ΟΑ-167, τότε ο marketing και operating (administrating) carrier είναι η ΟΑ
Σε όλες τις περιπτώσεις, η Α3 είναι μόνο aircraft/cockpit/cabin crew owner και πετάει για λογαριασμό της ΟΑ
 
Re: Απορία για Aegean

Όλες εκτός από τις δύο πτήσεις Α3540 και Α3510 στο ATH-SKG (που συνεχίζουν για DUS και STR αντίστοιχα). Αν και εδώ και κάποιες μέρες τις πουλάνε πλέον και με αριθμό ΟΑ6540 και ΟΑ6510 σε όλους τους διαθέσιμους ναύλους ΟΑ, ενώ στην Α3540 και Α3510 πολούσαν μόνο W, Y, C fare της A3.

Και επιτέλους μπορούσα να αλλάξω μια κράτηση, χωρίς να πληρώσω 50 Ευρώ διαφορά ναύλου (καλά που περίμενα…).
 
Re: Απορία για Aegean

Πιστεύω πως η απορία λύθηκε.

Ευχαριστώ,καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και όμορφες προσγειώσεις και απογειώσεις! :wink:
 
Re: Aegean Cabin Crew

Kalhspera paidia!stis 7 ianouariou eida oti anoixan oi aithseis k esteila t viografiko gyrw sts 24 ianoiariou k mou hrthe apla ena mail pou m epivevaiwse oti stalthike epityxws to cv mou sthn etaireia!eida oti oi aithseis einai akomh anoixtes..uparxei kapoia kopela pou esteile t cv mesa ston ianouario k thn phran kapoio thlefwno na parevrethei se kapoia sunenteyksh??
 
Re: Aegean Cabin Crew

Apoti exw mathei oi sunenteykseis tha sunexistoun..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

http://www.kathimerini.gr/895335/articl ... =hootsuite

Σε συμφωνία με πέντε δανείστριες τράπεζες για τη χρηματοδότηση της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων κατέληξε η Fraport Greece. H χρηματοδότηση αφορά τόσο το εφάπαξ τίμημα της εξαγοράς (Acquisition Facility) όσο και το ποσό για τις επενδύσεις που έχει δεσμευθεί να πραγματοποιήσει (Capital Expenditure Facility), αναφέρουν στην «Κ» τραπεζικές πηγές από το εξωτερικό. Την ίδια ώρα παραμένουν προς επίλυση κρίσιμα ζητήματα ευθύνης του Δημοσίου, όπως η στελέχωση με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των ιατρείων των αεροδρομίων που ενδεχομένως να δημιουργήσουν προβλήματα στο χρονοδιάγραμμα μεταβίβασης της 15ης Μαρτίου. Η συνολική χρηματοδότηση που απαιτείται είναι της τάξεως του 1,5 δισ. ευρώ, το 40% περίπου εκ της οποίας θα προέλθει από ίδια κεφάλαια των μετόχων της Fraport Greece. Το χρηματοδοτικό σχέδιο κατατέθηκε προς έγκριση στο ελληνικό Δημόσιο και τελεί υπό επεξεργασία από το ΤΑΙΠΕΔ και τους συμβούλους του για την παραχώρηση.

Από τις πέντε τράπεζες, οι τέσσερις είναι διεθνείς χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί και η μία ελληνική. Ειδικότερα, στη χρηματοδότηση συμμετέχουν, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η European Investment Bank (ΕΙΒ), η European Bank for Reconstruction and Development (EBRD), η International Finance Corporation (IFC, θυγατρική της World Bank), η Black Sea Trade and Development Bank (BSTDB) και η Alpha Bank. H αρχιτεκτονική του χρηματοδοτικού σχήματος είναι τέτοια, που επιτρέπει την είσοδο πρόσθετων πιστωτών κατά τη διάρκεια του δανείου, συμπληρώνουν.

Και οι πέντε τράπεζες έχουν λάβει τις σχετικές αποφάσεις σε επίπεδο διοικητικών συμβουλίων και η επίσημη δημόσια κοινή υπογραφή αναμένεται να γίνει στα τέλη Φεβρουαρίου στην Αθήνα.
Πηγές σε άμεση επαφή με τη διαδικασία της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων επιβεβαιώνουν στην «Κ» πως, εφόσον ολοκληρωθούν με επιτυχία όλα τα service level agreements μεταξύ του επενδυτή και των συμπλεκομένων φορέων του Δημοσίου όπως είναι η πυροσβεστική, το ΕΚΑΒ, η αστυνομία και όλες εκείνες οι δημόσιος υπηρεσίες που είναι παρούσες στα αεροδρόμια, η ολοκλήρωση της παράδοσής τους και το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής είναι εφικτό να γίνουν τη 15η Μαρτίου, όπως έχει προσδιοριστεί μεταξύ του επενδυτή και του ελληνικού Δημοσίου. Παραδέχονται, πάντως, πως «πολλά εξ αυτών των ζητημάτων παραμένουν ανοικτά», αλλά υπογραμμίζουν ότι «σημειώνεται καλή πρόοδος».

Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια περιλαμβάνουν 3 πύλες στην κύρια χώρα (Θεσσαλονίκη, Ακτιον, Καβάλα) και 11 αεροδρόμια στα νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος).

Το οικονομικό κλείσιμο της ιδιωτικοποίησης σημαίνει την καταβολή του εφάπαξ τιμήματος του 1,23 δισ., ενώ σύμφωνα με τη σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο, ο επενδυτής έχει δεσμευθεί να επενδύσει περίπου 330 εκατ. μέχρι το 2020 για τη βελτίωση των αεροδρομίων. Σύμφωνα, πάντως, με κύκλους της Fraport αναμένεται να καταβληθούν επιπλέον 70 εκατ. βραχυπρόθεσμα που θα ανεβάσουν το σύνολο των επενδύσεων αυτών στα επίπεδα των 400 εκατ. Τα 95 εκατ. από αυτά αφορούν το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης σημειώνουν οι ίδιες πηγές. Μεσοπρόθεσμα εκτιμάται πως θα πραγματοποιηθούν επιπλέον επενδύσεις για τη συντήρηση και πιθανή αύξηση της χωρητικότητας, με βάση τον όγκο της κίνησης που το καθένα θα πετύχει.

Η Fraport Greece, κοινοπραξία της ομώνυμης γερμανικής εταιρείας (65%) και της Slentel συμφερόντων του ομίλου Κοπελούζου (35%), θα καταβάλλει στη διάρκεια της 40ετούς παραχώρησης και 22,9 εκατ. ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό, καθώς και κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται κατά έτος στο 28,6% των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων των αεροδρομίων (EBITDA). Συνολικά το ύψος των παραπάνω εσόδων σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ θα ξεπεράσει τα 10 δισ. σε ορίζοντα 40ετίας, ενώ επιπλέον αυτών το ελληνικό Δημόσιο προσδοκά σωρευτικά φορολογικά, κοινωνικά και άλλα οφέλη της τάξεως των 4,6 δισ.
 
Re: Η Etihad, ο Ιουστίνος και η Singapore (Αυστραλία με ΕΥ Α380/Α330 & SQ A380/B773)

Ο Έλληνας συνεπιβάτης τού καθηγητή μόλις είχε τελειώσει το μπάνιο του και ετοιμαζόταν να βγεί (αυτές οι πολυτέλειες τής διακεκριμένης θέσης) όταν το τράνταγμα τον έκανε να στρέψει φοβισμένος το βλέμμα του πρός τον ουρανό. Επιστρέφοντας βιαστικά στη θέση του παρατήρησε παραξενεμένος την ηρεμία στην καμπίνα και τον συνεπιβάτη του ο οποίος έγραφε,έγραφε....
"...οι Ιάπωνες ήλπιζαν ότι μία ακόμα ήττα τών Αμερικανών θα καταρράκωνε το ηθικό τους και θα εξασφάλιζε τη δική τους κυριαρχία στον Ειρηνικό. Το να παρασύρουν τα Αμερικανικά αεροπλανοφόρα σε παγίδα και να καταλάβουν το Midway ήταν μέρος μιάς γενικότερης στρατηγικής που θα τους επέτρεπε περαιτέρω επιθέσεις στα νησιά Φίτζι,τη Σαμόα και τέλος στην ίδια τη Χαβάη..."
Ο Ιουστίνος σταμάτησε πρός στιγμήν το γράψιμο και κοίταξε τον συνεπιβάτη του σα να μην είχε συμβεί τίποτα: "Πώς ήταν το νερό George?"
Ο Έλληνας τον κοίταξε σα ζεματισμένος: "Μοναδική άνεση! εξαιρετική πολυτέλεια!"
Ο καθηγητής έκανε πώς δεν το πρόσεξε και συνέχισε να γράφει πυρετωδώς: "...οι Αμερικανοί,έχοντας αποκρυπτογραφήσει τον κώδικα τών Ιαπώνων μπόρεσαν να προβλέψουν την ημερομηνία τής επίθεσης, έχοντας πιά το πλεονέκτημα να προετοιμάσουν τη δική τους ενέδρα.Μετά τη ναυμαχία τού Midway και τον εξοντωτικό πόλεμο φθοράς στα νησιά τού Σολομώντος, η Ιαπωνία δεν μπορούσε πια να αντικαταστήσει ούτε τα πλοία πού είχε χάσει αλλά ούτε και τις απώλειές της σε έμψυχο υλικό...."
Τα φώτα τής καμπίνας έσβησαν για μερικά δευτερόλεπτα και επανήλθαν.Ο Έλληνας έσφιξε τα χέρια του πάνω στο κάθισμά του. Αλλά αυτά συμβαίνουν και οι έμπειροι ταξιδιώτες δεν δίνουν και πολλή σημασία. Άλλωστε οι περισσότεροι ήσαν ήδη "εις τας αγκάλας τού Μορφέως"....
 
Re: Η Etihad, ο Ιουστίνος και η Singapore (Αυστραλία με ΕΥ Α380/Α330 & SQ A380/B773)

Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για το off -topic, αλλά θα παρακαλούσα τον ποιητή Ζωρζ Μαναρί, είτε να εκδώσει τα πονήματά του, είτε να ανοίξει ένα άλλο thread, κάπου στο off-topic κομμάτι του forum, διότι δεν επιτρεπει την ομαλή πρακολούθηση των γραπτών του George.

:rant:
 
Top