Λάθος posts ...

Re: Olympic Air A319/A320

Για Παρίσι τι θα βάζει το πρωί;
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

Καλησπέρα σε όλους,
παραθέτω κάτι που μόλις διάβασα στο in.gr.
Κατά πόσο ε'ιναι βάσιμες οι πληροφορίες οτι στην αρχή θα πετά μόνο στο εσωτερικό ;
Πυρετώδεις οι προετοιμασίες
Με 32 αεροσκάφη για προορισμούς εσωτερικού πετά από την 1η Οκτωβρίου η Olympic Air

ΑΠΕ
Την 1η Οκτωβρίου ξεκινά, υπό το νέο καθεστώς, τις πτήσεις η Olympic Air
Αθήνα




Με πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζονται οι προετοιμασίες στην Olympic Air, ώστε την 1η Οκτωβρίου να ξεκινήσει τις πτήσεις. Η νέα Ολυμπιακή απασχολεί προσωπικό περίπου 4.500 ατόμων, διαθέτει 32 αεροσκάφη και θα ξεκινήσει τις πτήσεις από προορισμούς του εσωτερικού. Σε πρώτη φάση, βασικά δρομολόγια του εξωτερικού θα γίνονται μέσω κοινού κωδικού με άλλους αερομεταφορείς.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, η Olympic Air θα έχει μειωμένο έργο κατά 45% σε σχέση με την Ολυμπιακή του καλοκαιριού του 2008. Οι περικοπές αφορούν κυρίως πτήσεις εξωτερικού.

Σύμφωνα με πηγές της ΜΙG, η αξία του επενδυτικού προγράμματος που θα εφαρμόσει στην Οlympic Αir φθάνει στα 920 εκατ. δολάρια. Βάσει του επιχειρησιακού σχεδίου της νέας Ολυμπιακής, θα υπάρξουν περιορισμοί στο υφιστάμενο δίκτυο του εξωτερικού τουλάχιστον για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της νέας εταιρείας, καθώς στη συνέχεια η ΜΙG προσανατολίζεται στην εκ νέου ανάπτυξη του αερομεταφορέα.

Έτσι το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης θα γίνεται μέσω κοινού κωδικού (code sharing) με την Delta Αirlines, ενώ αντίστοιχες συζητήσεις κάνει η διοίκηση της Οlympic Αir με άλλους αερομεταφορείς και για τα δρομολόγια μακρών αποστάσεων στο Μόντρεαλ και στο Γιοχάνεσμπουργκ.

Πάντως, η διοίκηση της Οlympic Αir θα ανακοινώσει σύντομα την αγορά δέκα αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων αλλά και τη μακροχρόνια μίσθωση άλλων τεσσάρων αεροσκαφών μικρών αποστάσεων, εκτός από την εξαγορά των οκτώ αεροσκαφών 68-78 θέσεων και την πρόσθετη εξαγορά άλλων οκτώ ίδιου τύπου (option) από την εταιρεία Βombardier.

Υπενθυμίζεται ότι η MIG αγοράζει οκτώ καινούργια ελικοφόρα αεροσκάφη τύπου Q400, αξίας 224 εκατ. δολ., στα οποία περιλαμβάνονται τέσσερα Q400ΝextGen.

Τα αεροσκάφη αυτά είναι ολοκαίνουργα, αθόρυβα, με χαμηλό κόστος λειτουργίας και χωρητικότητας 78 θέσεων και θα αντικαταστήσουν τα αεροσκάφη τύπου ΑΤR που χρησιμοποιούν σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές. Η αξία της παραγγελίας θα ανέλθει στα 468 εκατ. δολ. εφόσον ασκηθεί το δικαίωμα αγοράς και των υπολοίπων οκτώ αεροσκαφών.

Παράλληλα η διοίκηση της νέας αεροπορικής εταιρείας προχωρεί σε βραχυχρόνια μίσθωση (wet lease) επιπλέον τεσσάρων Dash, για την περίοδο από τον Αύγουστο του 2009 ως τον Σεπτέμβριο του 2010. Επίσης, αναμένεται να προχωρήσει και στην εξαγορά των τεσσάρων αεροσκαφών Dash της ΟΑ, καθώς αποτελούν τα μοναδικά αεροσκάφη που χωράνε σε κάποια μικρά ελληνικά αεροδρόμια (κυρίως των άγονων γραμμών).

Newsroom ΔΟΛ
 
Re: Η ζωή ενός πιλότου

manyacht12":1ndj737k said:
Aγαπητε μου φιλε , θα πω αυτο που εχει πει ο Πατριαρχης Σερβιας Παυλος : "Ακου την καρδια σου οταν πρεπει να ακουσεις την καρδια σου και ακου το μυαλο σου οταν πρεπει να ακουσεις το μυαλο σου". Νομιζω οτι η εκλογη επαγγελματος δεν αποτελει προβλημα για τη συναψη γαμου , ισα ισα που η υποψηφια νυφη σου θα δειξει ποσο σεβεται την επιλογη σου και ποσες θυσιες ειναι διατεθημενη να κανει προκειμενου να ειστε μαζι , δεν ειναι το επαγγελμα αιτια που υπαρχουν δυσαρμονιες στα ζευγαρια και που διαλυονται οικογενειες , κατα τη γνωμη μου οι αιτιες πρεπει να αναζητηθουν στην ψυχοσυνθεση των ανθρωπων και στη συμπεριφορα τους . Σου ευχομαι οτι κι αν επιλεξεις καλη κι επιτυχημενη σταδιοδρομια κι οταν ερθει ωρα να κανεις οικογενεια το πρωτο που να κανεις με την υποψηφια συζηγο σου ειναι να συζητησεις αναλυτικα και διεξοδικα ολες τις πτυχες της ζωης σας και του χαρακτηρα σας και κατοπιν νηφαλια να παρετε τις αποφασεις σας. Ειναι στον ανθρωπο αλλη κοπελλα θα πεταγε απ τη χαρα της να παρει αντρα πιλοτο , αλλη δεν θελει ουτε να ακουει για αεροπλανα , το θεμα δεν ειναι να προσπαθησεις να πεισεις την πρωτη να αλλαξει γνωμη , αλλα να βρεις τον ανθρωπο που θα σε αποδεχθει ανετα , χωρις πιεσεις και φυσικα θα την αποδεχεσαι κι εσυ. Το ιδιο εχω συναντησει και σε αντρες , αλλος (πχ εγω) τρελλαινομαι πραγματικα για αεροπλανα , αλλος μου λεει :στερια και παλι στερια , φοβαμαι τον αερα. Αντε καλη επιτυχια!



Σ'ευχαριστω πάρα πολυ και για τις συμβουλές σου και για τις ευχές σου!!!
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Τα Airbusάκια καλα της ερχονται αλλα:

1. Δεν ειναι νεο υλικο. (κοιτα τα αλλα Αχχχ)
2. Θα γινει αυτοματα συγκριση με την ΟΑ, μιας και προκειται για σκαφη της ΟΑ (δλδ πετανε με την ΟΑ) και ο Ελληναρας ψοφαει για να μαλακιστει - με πιανεις τι εννοω, δεν το αναλυω πιο πολυ.
3. Αυτη την περιοδο δινει βαση στην αναπτυξη της περιφεριακοτητας της.
4. Χεστηκε για το αν και ποτε θα κανει λονγκ χολ, λογω του Νο. 3.
5. Δεν κρινει σκοπιμο την περαιτερω επεκταση σε τετοιου ειδους διαδρομες ελεω Λουφτυ και γενικοτερης οικονομικης κρισης και καλα κανει (αλλο το τι μπορει να γινει σε ενα χρονο, τα ειπαμε αυτα).
6. Η Α3 πρεπει να δει πως θα ανταπεξερθει στα ευρωπαικα κενα της ΟΑ, και της φτανουν σε πρωτη φαση να τα καλυψει αμεσα (ανευ εξωτερικης βοηθειας).
7. Εχει και στο ματι τα "αγονα" (τρομαρα τους) που σημαινει οτι λογω ελλειψεως αεροσκαφων αυτη την στιγμη, εαν πεσει τσοντα κανενα πρεπει να αντιδρασει πιο γρηγορα και απο την ταχυτητα του φωτος (αν και μεταξυ μας.. Με τοσα Ντασακια που περνει η ΟΑ, εγω σε παω και στοιχημα οτι τον διαγωνισμο τον εχει μιλημενο να τον παρει αυτη και παλι)
8. Σταματω στα 7 γιατι ειναι ο αγαπημενος μου αριθμος και το 8 δεν μετραει σαν λογος.. :p
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Μεταξύ μας από πλευράς marketing δε θα ήταν και πολύ καλό να πάρει τα αεροπλάνα που αποσύρει η ΟΑ. Μη μου πείτε "μα η ΟΑ δε χρειάζεται τέτοια αεροπλάνα με το πρόγραμμα πτήσεων που θα έχει": ο πολύς κόσμος δεν το γνωρίζει. Ξέρει ότι ο Βγενο είπε "όλα τα παλιά τα δίνω" και θα ξέρει ότι τα πήρε η Aegean. Αυτόματα μπαίνει ένα σκαλί κάτω από την ΟΑ ;)
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Reventon":1gkl0b0p said:
Τα Airbusάκια καλα της ερχονται αλλα:

1. Δεν ειναι νεο υλικο. (κοιτα τα αλλα Αχχχ)
2. Θα γινει αυτοματα συγκριση με την ΟΑ, μιας και προκειται για σκαφη της ΟΑ (δλδ πετανε με την ΟΑ) και ο Ελληναρας ψοφαει για να μαλακιστει - με πιανεις τι εννοω, δεν το αναλυω πιο πολυ.
3. Αυτη την περιοδο δινει βαση στην αναπτυξη της περιφεριακοτητας της.
4. Χεστηκε για το αν και ποτε θα κανει λονγκ χολ, λογω του Νο. 3.
5. Δεν κρινει σκοπιμο την περαιτερω επεκταση σε τετοιου ειδους διαδρομες ελεω Λουφτυ και γενικοτερης οικονομικης κρισης και καλα κανει (αλλο το τι μπορει να γινει σε ενα χρονο, τα ειπαμε αυτα).
6. Η Α3 πρεπει να δει πως θα ανταπεξερθει στα ευρωπαικα κενα της ΟΑ, και της φτανουν σε πρωτη φαση να τα καλυψει αμεσα (ανευ εξωτερικης βοηθειας).
7. Εχει και στο ματι τα "αγονα" (τρομαρα τους) που σημαινει οτι λογω ελλειψεως αεροσκαφων αυτη την στιγμη, εαν πεσει τσοντα κανενα πρεπει να αντιδρασει πιο γρηγορα και απο την ταχυτητα του φωτος (αν και μεταξυ μας.. Με τοσα Ντασακια που περνει η ΟΑ, εγω σε παω και στοιχημα οτι τον διαγωνισμο τον εχει μιλημενο να τον παρει αυτη και παλι)
8. Σταματω στα 7 γιατι ειναι ο αγαπημενος μου αριθμος και το 8 δεν μετραει σαν λογος.. :p

Λοιπόν, δεν είναι γραφτό να πάω θάλασσα σήμερα αλλά τουλάχιστον απολαμβάνω παρείτσα...
Τα δικά μου 1-7+1 (φανατικός επίσης του 7)
1. Ίσα ίσα που θα τα πάρει στην χειρότερη μισοτιμής και στην καλύτερη δώρο και το βάψιμο και η εσ. ανακαίνιση απ΄την τεχν. βάση της Ολυμπιακής :mrgreen: , προκειμένου το κράτος να "δείξει" στον προϋπολογισμό εισροές ευρωπουλάκιων.
2. Συμφωνώ εν μέρει... Προσθέτω ότι ο Ελληνάρας κυρίως του εξωτερικού "ψοφάει" να "μυρίσει" Ελλάδα απ' το Α/Δ αναχώρησης κιόλας-γι' αυτό και οι περισσότεροι παίρνουν ακόμα την ΟΑ και ας χάνουν βαλίτσες και connecting flight και όχι την Delta ας πούμε.
3. Ανάπτυξη της ¨περιφερειακότητας" σημαίνει παραμονή σε ένα χώρο που ο ανταγωνισμός έχει φτάσει τα όρια του κανιβαλισμού και επίσης σημαίνει παραδοχή της "μικρότητας" της εταιρείας και όχι ανοικτοί ορίζοντες σε επιχειρ. ευκαιρείες. Αν περιμένουν την ώρα να κάνουν το βήμα για ανώτερη κατηγορία, τώρα είναι η καταλληλότερη στιγμή.
4. Κανείς και ποτέ δεν χέστηκε για τα ευρά... Long-haul είναι, short-haul είναι, άγονα είναι, ποτέ κανένας δεν παραβλέπει τέτοια ευκαιρία-μην πώ και δώρο...
5. Για την Λούφτυ δεν ξέρω τι παίζει άρα δεν μπορώ και να μιλήσω, όπως και για πιθανές "οδηγίες" απ΄ την συμμαχία.
6. Τα κενά της ΟΑ όμως θα σπεύσουν πιθανότατα να τα εκμεταλλευτούν και άλλες εταιρείες, απ΄τις χωρές που θα αποσυρθεί η νΟΑ... Στην Αμερική όμως, μένουν μόνοι οι Αμερικάνοι με Delta και Continental...
7. Τα άγονα είναι ξεχωριστή κατηγορία με ένα καλό αντάλλαγμα για να συνεχίσεις την προσπάθεια σε κάτι πιο απαιτητικό. Όσο για το μοίρασμα, έχει ειπωθεί ότι θα είναι στο μισό μεταξύ νΟΑ και Α3, με τα κατακάθια, για τα μάτια του κόσμου και της ΕΕ, σε κανα δυό μικρότερες.
8. (Για το σχόλιο του Μενέλαου) Όπως όλοι γνωρίζουμε, υπάρχει θετική και αρνητική διαφήμιση... Και οι 2 όμως ουσιαστικά κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Με μια καλή διαφημιστική εταιρεία, το μειονέκτημα γίνεται πλεονέκτημα.

Ουφφφφφ... Αυτά... Εδώ είμαστε και το συζητάμε...Παραλία έρχομαι...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Ο Μενελαος εθεσε την αναλυση του 2 πολυ πετυχημενα, φιλε ΟΑ701. Αυτο λεω μονο γιατι εχουμε ξεφυγει απο το θεμα.. Τα ρεστα οταν ερθεις απο παραλια και μεσω ΠΜ!!!
 
Re: Olympic Air A319/A320

Δηλαδή τα υπόλοιπα Q400 θα είναι next generation;
 
Re: Livery Olympic Air

η φορα που ειχαν οι κυκλοι στο παλιο σημα εχουν αλλακση στα νεα αεροσκαφη, η ειναι η ιδεα μου?
 
Top