Λάθος posts ...

Re: Hellenic Imperial Airways

SX - TIE IMP-342 ATH - CMN 17/08/09
PAX LOAD 456 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΕ ΣΤΙΝ ΚΛΑΣΣΗ ΤΟΥ Β747-200
Β747-200 ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

to avro episkeftike aktio kithira sitia karpatho ikaria kalamata kai skiatho. yparxei kapoia foto? to at7 tha episkeftei ikaria skiatho kithira kai astypalaia kalymno.
 
Re: Olympic Air website

sxoaa":14008ht1 said:
Το .aero ιδρύθηκε από τη SITA και είναι το πρώτο domain αποκλειστικό για την αεροπορική βιομηχανία. Ταιριάζει πολύ με την ΟΑ μιας και το αερο έχει Ελληνικές ρίζες.
http://www.nic.aero/gateway/index_html
Γυφτιές είναι αυτά, το πρόβλημα στην πραγματικότητα είναι ότι το olympicair.com ανήκει σε κάποιον άλλο ο οποίος θα ζητάει ό,τι του κατέβει για να το δώσει προφανώς! Το olympic-air.com ανήκει ευτυχώς στην πΟΑ, τα olympicair.gr και olympic-air.gr τα έχει καπαρώσει προφανώς κάποιος έξυπνος και αυτά πριν την ίδρυση της νέας εταιρείας, αν και στην Ελλάδα γενικά είναι πιο εύκολο να πάρεις domain πίσω χωρίς να πληρώσεις τα μαλλιά της κεφαλής σου. Βέβαια το wind.gr ακόμα δεν ανήκει στην γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας επειδή προφανώς ο ιδιοκτήτης του θα ζητάει κανένα τρελό ποσό και επειδή το είχε κατοχυρώσει πριν υπάρξει αυτό το όνομα καταχωρημένο σε ελληνική εταιρεία...
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

Εύχομαι καλές και ασφαλείς πτήσεις με τα ATR.

Η Aegean για μένα είναι η κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα και μια από τις καλύτερες στο σύνολο των αεροπορικών εταιρειών με ολοκαίνουργια αεροσκάφη έχοντας έναν από τους νεότερους στόλους. Ακόμη η επιλογή των πιλότων γίνεται μέσα από ένα δύσκολο selection και όχι με συστατικές επιστολές.

Συγχαρητήρια στην Aegean.
 
Re: Olympic Air website

mxnk":7mmp1y98 said:
Η νέα διοίκηση θα έπρεπε να το ψάξει περισσότερο πριν βαφτίσει τη νέα εταιρεία, ειδικά όταν οι ίδιοι λένε ότι θα επικεντρωθούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Εκτός αν τους ικανοποιούσε εξ αρχής το .aero
Ε καλά, είπαμε! Δεν είναι να αποφασίζεις το όνομα μιας εταιρείας με βάση τα διαθέσιμα domains!

Μια χαρά είναι το όνομα, αφού είχαν εξαντληθεί τα airlines και airways από παλαιότερες απόπειρες διάσωσης! Πάντως, παρατηρώ ότι πέραν του τυπικού πλήρους ονόματος, η νέα εταιρεία απλά επικεντρώνεται στο όνομα Olympic χωρίς σάλτσα... Το όνομα χώρου olympic.aero δε, είναι ήδη καταχωρημένο και δεδομένου του ότι το .aero TLD είναι ελεγχόμενο, προφανώς το έχει καπαρώσει η Ολυμπιακή. Πάντως γιατί να μην προωθήσουν στο κοινό το olympic-air.com που ήδη το έχουν;;;
 
Re: ATR-42

M!ke":1jea4zt2 said:
Ρόδο-Κάρπαθο
Μία γιαγιούλα μάλιστα η οποία σύμφωνα με την κόρη της είχε προβλήματα υγείας δεν την πάλευε κι η κόρη της παραπονέθηκε σε 'μένα που σηκώθηκα για να πάρω κάτι από την τσάντα μου γιατί με πέρασε για φροντιστή! :p Τελικά τα είπαν στην αεροσυνοδό, μάταια όμως γιατί δεν καταλάβαινε γρι ελληνικά. Δεν είχε ειπωθεί κάπου ότι στις άγονες το πλήρωμα πρέπει να μιλάει ελληνικά;;;

Όντως ο περισσότερος κόσμος προτιμάει την Ολυμπιακή όχι μόνο στο ότι έχει αναλάβει τις άγονες γραμμές άλλα και για την εύκολη συνεννόηση με το πλήρωμα καθώς επίσης και την εμπιστοσύνη τους που έχουν οι Έλληνες στην Ολυμπιακή
Έτσι πρέπει να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα έλλειψης στόλου με αεροσκάφη της Ολυμπιακής γιατί ο κόσμος που κάνει κράτηση θέσεων μήνες πριν λόγω περιορισμένων διαθέσιμων θέσεων περιμένει να ταξιδέψει με αεροσκάφος και πλήρωμα των Ολυμπιακών Αερογραμμών
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

jerry":2x6bhs93 said:
... Το οποίο GFLBD έμεινε φράγκαλο στη Σαντορίνη το μεσημέρι. Σε συνδυασμό με το GECOE το οποίο είναι εκτός από χτες, το πρόγραμμα πτήσεων έχει γίνει ένας αχταρμάς..

P.S. Μα τι έχουν πάθει πια αυτά τα αεροπλάνα?

στο REAL FLIGHT TIME INFORMATION αναφέρεται το εξής:
OA 555 Σαντορίνη 1435 0210 LBD TECHNICAL

Άσχημο ξεκίνημα έχουν τα αεροσκάφη αυτά...
 
Re: Olympic Air website

diontheo":224rw1nk said:
Το http://www.flyolympicair.com παρέπεμπε πάντα στο site της Ολυμπιακής ή μήπως αυτό είναι το καινούργιο?
5 Δεκεμβρίου του 2005 δημιουργήθηκε και ανανεώθηκε τελευταία φορά 6 Νοεμβρίου του 2008 οπότε υπήρχε και μάλλον αυτό θα χρησιμοποιούν...
 
Re: Olympic Air Dash8 400Q

manos_p":2i194nkg said:
Αυτά που έχουν νοιολόγιο αγγλικό (που είναι wet lease από την Flybe) έχουν ξένο πλήρωμα και αυτά που θα έχουν ελληνικό νοιολόγιο θα έχουν και έλληνες πληρώματα. :great:
Η Aegean στα wet lease ΑΤ7 και η Athens στο wet lease dashάκι της Medavia, πώς βάλανε ελληνικό πλήρωμα; Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι οι εκάστοτε εταιρείες προσλάβανε ελληνόφωνους φροντιστές/συνοδούς μόνο για όσο καιρό διαρκεί το wet lease σε ελληνική εταιρεία, μήπως με κάποιο τρόπο πετάνε στα αεροπλάνα και πληρώματα από τις ελληνικές εταιρείες;

Καλό θα ήταν η νΟΑ να έχει ελληνόφωνα πληρώματα σε όλα τα α/φ της!
 
Top