Λάθος posts ...

Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Υπαρχει ηδη εδω
 
Re: Goldair Handling S.A. και ιστορίες καθημερινής τρέλλας...

O filos <<flight number>> nomizo, eimai dld sigouros oti ipervale se IPERTHETIKO vathmo kiolas. An gnorizei kala opos lei afu taxidevei, oi etairies exun ginei pio afstires k den deixnun anoxi. De ftei o ipallilos, kai aftin tin piezan na einia etsi. Kai ektos aftu ta 30 kila valitsa tha tin sikosei kapios na tin fortosi, mipos einai polla ta kila?????

To na skeftomaste orismenes fores logika k oxi klassika me ton elliniko tropo, den mas kanei kako.

Kai gia na kliso, to eisitirio su opos ola analogon diadromon, anagrafei 3ekathara 20kg limit. An den itheles na pliroseis opos les k epaineis tin OA, na pigaines me OA mexri ton teliko proorismo.
 
Re: Πιλοτοι στην Olympic Air

george_a":2cqyog3w said:
Πράγματι, λοιπόν, ας ισχύσει η 'ελεύθερη αγορά', και ας καταργηθεί άμεσα η πρόβλεψη ότι οι χειριστές της πρώην ΟΑ θα μπορούν να βρίσκονται σε αργομισθία με γενναίους μισθούς τους οποίους θα πληρώνει με τους φόρους του ο κάθε φορολογούμενος, μεταξύ των οποίων και η αφεντιά μου.
Ας καταργηθεί, λοιπόν, και θα δούμε τότε πόσο 'τζάμπα μάγκες' είναι ορισμένοι.

Μετα απο 30 χρονια μονιμοτητας, ε, υπαρχουν και μερικα δικαιωματα. Μεσα στο κομφουζιο και την ψευτια της ζημιας του 1 εκ/ριου (υποτιθεται) ανα ημερα της ΟΑ, το κρατος θα πληρωνει αυτους που θα εργαζονται, η αυτους που θα καθονται σαν συνταξιουχοι. Εν πασει περιπτωσει, εισαι κακοηθης, κατηγοροντας σαν ΑΡΓΟΜΙΣΘΟΥΣ αυτους που θα εργαστουν στην ΥΠΑ . Ασε πρωτα να πανε (παμε) στην ΥΠΑ, και αν υπαρξει αργομισθια, τοτε βγες στα καναλια και κατηγγειλε το. Μεχρι τοτε ομως δεν δικαιουσαι να κατηγορεις συνανθρωπους σου, για κατι που δεν εχουν κανει! Αιδως!
 
Re: υπάλληλοι αεροδρομίου

elenikok":u4v1lso8 said:
η swissport ζητάει υπαλλήλους διαφόρων ειδικοτήτων στα Χανία. δυστυχώς για μένα έχει ώς απαραίτητο προσόν την προυπηρεσία. Το γράφω εδώ μηπως κάποιος έχει καλύτερη τύχη.καλή επιτυχία! :)

Υπάρχει κάποιο link για τις θέσεις αυτές ? Θα σου ήμουν υπόχρεος αν μπορούσες να το παραθέσεις μιας και για ένα περίεργο λόγo δε βρίσκω τίποτα σχετικό :with:
 
Re: Πιλοτοι στην Olympic Air

geia sas paidia...

eimai FO based germany, me ~2000 hrs SIC se 737 /CL + NG...
diavaso to forum me endiaferon, idika kai avto to topic edo.
telika i symvasis einai alithia toso kakes?
echei kapios plirofories gia to FO-conditions stin olympic air ? diladi basic pay kai flight pay kai ta lipa...

kai ti egine me tous pilots tis Aegean? telika alaksane meriki?

bye bye

(me sinchorite gia to bad Grenglish mou...) :)
 
Re:

gonso":oiuim9ke said:
Χωρίς να έχω διαβάσει το άρθρο, από αυτά που μεταφέρεις, συμφωνώ 100%.

Ένα Beriev σε ανάγλυφο στέπας και έχοντας να καλύψει αρκετές εκατοντάδες μίλια στην ενδοχώρα ώστε να φτάσει στην πυρκαγιά, είναι ιδανικό.

Στο δικό μας ανάγλυφο και στις αποστάσεις που πρόκειται να διανυθούν, τα πλεονεκτήματά του απαλείφονται από τα μειονεντήματα.

Προφανώς όταν έχεις στόλο Beriev, τα "κομμάτια" θα είναι σαφώς λιγότερα από ένα στόλο Canadair. Δηλαδή αν έχεις Canadair θα έχεις 20 αεροσκάφη, αν έχεις Beriev θα έχεις 8. Αν τα Canadair τα έχεις στρατηγικά τοποθετημένα στην χώρα, θα φτάσουν πιό γρήγορα στην φωτιά.

Το πλεονέκτημα που λέγεται "πολύ νερό", νομίζω ότι είναι "φούσκα". Καλύτερα ένας τόνος νερό από τα 100 πόδια, παρά τέσσερις από 1000 πόδια ! (Εκτός και αν έχεις το περιβόητο τζάμπο που πετάει 80 τόνους).

Οι φωτιές του καλοκαιριού απέδειξαν το εξής. Και 35 Canadair να είχαμε (που τα είχαμε στα μεγάλα ζόρια, έστω και με δανεικά) η δουλειά μας δεν γίνεται. Όχι ότι το αεροπλάνο είναι ακατάλληλο, ούτε ότι χρειαζόμαστε 50 κομμάτια. Δεν είναι αυτό.

Νομίζω ότι συδυασμός Canadair με Εricsson σε λόγο 5 πρός 2 είναι ο κατάλληλος. Και για να επιστρέψω στο αρχικό σου ερώτημα, για μένα το καταλληλότερο μέσο αεροπυρόσβεσης είναι το ....Huey!

Νομίζω ότι ένα all around ελικόπτερο που να έχει μέσα επιβάτες: 1) έναν πιλότο αεροπυρόσβεσης που να συντονίζει τα εναέρια μέσα 2) έναν ανώτερο αξιωματικό πυροσβεστικής, που να συντονίζει τις επίγειες δυμάμεις, είναι αυτό που μας λείπει και φαίνεται.

Για τους παλιούς, προτείνω επιστροφή στα παλιά. Το περιβόητο Huey του στρατού που, όπου υπήρχε πυρκαιά, υπερίπτατω στα 1000 πόδια και έκανε δουλειά.

Τώρα, χρησιμοποιούμε τα μέσα αεροπυρόσβεσης σαν "μάτια", για να έχουμε εικόνα της φωτιάς. Αυτός είναι ό λόγος που πολλές φορές βλέπουμε ελικόπτερα ή αεροπλάνα να κάνουν πολλές βόλτες πάνω από την φωτιά, ώστε να μεταφέρουν την εικόνα στούς ...όποιους είναι κάτω. Δεν είναι δουλειά του αεροπλάνου αυτή αλλά ούτε και του πιλότου. Σαφώς και θα κάνει ένα πέρασμα να δεί πώς θα βουτήξει, αλλά όχι και να κάνει συνεχείς βόλτες, ώστε να δεί κατά πού πάει η φωτιά ή για να δεί τί αποτέλεσμα είχε η ρίψη. Αυτό είναι χάσιμο χρόνου.



Ποιος το έχει αυτό το αεροσκάφος;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

IATA/TASOS":3dkpz517 said:
τελικά η αθενς κατέθεσε για όλα τα δρομολόγια.
και η carpatair κόπηκε.
Τώρα θα γίνει θέμα, θα πάνε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο αφού σαν Ευρωπαϊκή εταιρεία δεν θα έπρεπε να κοπούν, γιατί να λυμαίνονται τις επιδοτήσεις μόνο οι Ελληνικές. Θα γίνει ότι με την Rynair και την OA. Θα έχει ενδιαφέρον, να ταραχτούν τα ύδατα.
 
Re: Olympic Air website

Ισως θα μπορούσαν να πάρουν το Olymig-air.com που είναι διαθέσιμο προς το παρόν...
 
Top