Λάθος στο όνομα του εισιτηρίου

  • Thread starter Thread starter imperialone
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Έχω κάνει κι εγώ τέτοιο λάθος. Θα πρέπει να ζητήσεις να σου διορθώσουν το εισιτήριο. Πάρε τηλέφωνο πρώτα τα γραφεία της airtickets.gr. Πιθανόν, όμως, να μην μπορούν να σε εξυπηρετήσουν και να σου ζητήσουν να επικοινωνήσεις με τα γραφεία της czech στην Αθήνα.
(http://www.czechairlines.gr/en/info/rez_kancelare.htm?resoff=ATH)

Από ότι θυμάμαι από την δική μου περίπτωση (πετούσα με British Airways), επιβάλλεται μια επιπλέον χρέωση για τη διόρθωση, δεν θυμάμαι πόσο ακριβώς ήταν αλλά κάπου στα τριάντα, σαράντα ευρώπουλα...
Βέβαια εγώ ήμουν και τυχερός, γιατί όταν επικοινώνησα με τα γραφεία της BA - παρεπιπτόντως έπρεπε να επικοινωνήσω με τα γραφεία στην Κύπρο επειδή βρισκόμουν τότε στο εξωτερικό - ένας πολύ εξυπηρετικός κύριος ανέλαβε να διορθώσει το εισητήριο χωρίς χρέωση, αφού, όπως είπε κι ο ίδιος, δυο-τρία κουμπιά μόνο χρειαζόταν να πατήσει στο κομπιούτερ.
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Αγαπητέ Φίλε.

Μην αγχωνεσαι, δεν είναι τίποτα.
Τηλεφώνησε στην εταιρεία και πες τους το να το ξέρουν και να βαλουν μια σημειωση στην κράτηση αν δε σου αλλάξουν το όνομα σου.

Από τη στιγμή που έχεις ολόκληρο το ονομα και το επίθετο χωρίς κάποιο γράμμα λάθος ...δεν τρέχει τίποτα.

Μην ανησυχεις... :great:
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Να παραθεσω και εγω την δικη μου εμπειρια, μιας και εγω τοτε ημουν σε τεραστιο διλημα καθως μου ζητουσαν να πληρωσω εξτρα για καθε σκελος ταξιδιου συν 50ευρω (αυτο συνεβη με την Τομας Κουκ Αγγλιας).
Μετα απο πολυ σκεψη καθως το βρηκα κοροιδια και συναμα βλακεια, σκεφτηκα οτι η υπαλληλος στο τσεκ -ιν εινια αυτη που θα το κανει θεμα ή οχι, οποτε την ημερα της αναχωρησης εξηγησα πολυ ευγενικα οτι εκαναν λαθος απο το ταξιδιωτικο γραφειο (και καλα) αλλα ειναι τα στοιχεια μου ακριβως και ουτε καν το εκανε θεμα, στην δε επιστροφη απο Ελλαδα για Αγγλια, ουτε καν που το παρατηρησε η υπαλληλος.

Δεν ειναι να πεις οτι εκανες ορθογραφικα λαθη, οποτε παιξτο τρελος και θα βγεις κερδισμενος ΑΝ ΛΕΜΕ ΑΝ το παρατηρησουν.
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για τις άμεσες και κατατοπιστικές απαντήσεις, πραγματικά η απόκριση σας ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Μόλις έγραψα το ποστ μου στο forum, είδα ότι κάποιοι και από το twitter με συμβούλευαν να κάνω τα ίδια, οπότε παραθέτω τις κινήσεις που έκανα, σε περίπτωση που κάποιος μελλοντικός αναγνώστης συναντήσει το ίδιο πρόβλημα:

1) Email σε Airtickets.gr , CSA Πράγας και CSA Αθήνας. Έως τώρα μου έχει απαντήσει μόνο η Airtickets, με την οποία συνεννοήθηκα να μπει ένα έξτρα σημείωμα πάνω στην κράτηση για αυτό το λάθος. Με προέτρεψαν μάλιστα να πάρω τηλέφωνο και στην ίδια την αεροπορική για να επιβεβαιώσω ότι το σημείωμα υπάρχει...

2) ...Πράγμα που έκανα στο καπάκι. Τηλεφώνησα λοιπόν στο Call Center της CSA στην Τσεχία, όπου και είχα να αντιμετωπίσω μια -επιεικώς- εκνευρισμένη υπάλληλο με τραγική προφορά στα αγγλικά, όπως επίσης και με έλλειψη βασικών γνώσεων της αγγλικής γλώσσας, που οδήγησε σε ασυνεννοησία μεταξύ μας, μιας και δεν μπορούσε να καταλάβει ότι όταν έλεγα "κιου" εννοούσα "Q" και οχι "του", δηλαδή "2". Εν πάσει περιπτώσει, η υπάλληλος βρήκε την πτήση μας και τα ονόματά μας, βρήκε το διορθωτικό σημείωμα από την Airtickets, και μάλιστα με ρώτησε ελαφρώς ειρωνικά "OK, where is the problem now?".

3) Για να επιβεβαιώσω ότι η επικοινωνία με την Τσέχα δεν ήταν ό,τι νά'ναι, πήρα τηλέφωνο και στην CSA Αθήνας, όπου με διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, βλέπουν το σημείωμα και πως, ακόμη και αν δεν το έβλεπαν, θα αρκούσε να πούμε τα ονόματα ανάποδα στο γκισέ κατά το check in.

Μ!ke, ευτυχώς δεν με χρέωσαν τίποτα. Και όντως θα ήταν κοροιδία να με χρεώσουν, μιας και όντως, το λογικό είναι ότι επρόκειτο για 2-3 κλικ.

IATA/TASOS, σε ευχαριστώ για την απάντηση :)

matilaw, να'σαι καλά, μου έδωσες ιδέα για δικαιολογία σε περίπτωση που μου πουν κάτι! Και... 50€ για ΚΑΘΕ σκέλος του ταξιδιού;;; Στην περίπτωση μου, αυτό βγαίνει παραπάνω από το ίδιο το εισιτήριο!!! Έλεος!
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Να πω ότι την έχω πατήσει έτσι σε πτήση της KLM, με προφανώς δικό μου λάθος στην κράτηση ονλάιν στην ιστοσελίδα της εταιρείας. 1-2 μέρες πριν κάτι χρειάστηκα και επικοινώνησα με τα γραφεία της εταιρείας (η πτήση ήταν Αμστερνταμ-Αθήνα-Άμστερνταμ, τότε ζούσα Ολλανδία), όπου με τρόμο μου έλεγαν ότι δε με έβρισκαν στη λίστα. Και τελικά ήταν ανάποδα το ονοματεπώνυμο. Η διαφορά είναι ότι δεν αλλάξανε το παραμικρό, έμεινα έτσι (έχω κρατήσει και το απόκομμα του boarding pass για ενθύμιο), και πέταξα χωρίς πρόβλημα. Μη διανοηθείς να πληρώσεις για τέτοιο θέμα, κρίμα απ'το Θεό.
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Απλά για το μέλλον, σε περίπτωση που "κάτσει" η στραβή: πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (ορισμένοι ναύλοι της Aegean, a Star Alliance Member), τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν -κατ' εξαίρεση- τη δυνατότητα να ακυρώσουν, χωρίς συνέπειες και επιβαρύνσεις, όλα τα αεροπορικά εισιτήρια εντός της ίδιας ημερομηνίας με εκείνη της έκδοσης (ticket voiding). Αμέσως μόλις αντιληφθείς ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, καλείς ΑΜΕΣΩΣ το γραφείο και ζητάς το εισιτήριο να γίνει VOID και να γίνει νέα κράτηση. Αν η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα, το ποσό θα αποδεσμευτεί εντός των επομένων ημερών. Εννοείται ότι η θέση που ακυρώνεται, δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα ξαναβρεθεί στην ίδια τιμή.
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Μην ανησυχεις...εδω εγω που ειμαι σε κρατησεις και μέσα στο χωρο έχω κανει πολλες φορες αυτό το λάθος (σε δικά μου εισιτήρια ολα :thx: :with: )

και κανένα πρόβλημα...
 
Re: Μπέρδεμα με εισιτήριο!!! Παρακαλώ για βοήθεια!!!

Ελπίζω να μην είναι πολύ εκτός θέματος να αναφέρω, ότι με την Norwegian που έκλεισα ένα εισιτήριο, έκανα λάθος το όνομα (δεν έβαλα ξεχωριστά το όνομα της συζύγου ως επιβάτη, αλλά άφησα το δικό μου ως κάτοχος της πιστωτικής) και έτσι το εισιτήριο κλείστηκε και αγοράστηκε στο όνομά μου. Κατάλαβα το λάθος αμέσως, τηλεφώνησα στην εταιρία (η οποία παρεπιμπτόντως είναι και low cost) και μου ακύρωσαν το εισιτήριο και επέστρεψαν τα χρήματα στην πιστωτική άμεσα (άλλο αν η τράπεζα έκανε 14 εργάσιμες να τα αποδεσμεύσει). Λίγο ευγένεια και λίγο επιμονή και τέτοια λάθη διορθώνονται σε όλες τις εταιρίες, χωρίς επιπλέον κόστος...
 
εντελώς λαθος ονομα (βοηθηστε με σας παρακαλω)

καλησπερα σας Συγνωμη αν το εχω ποσταρει σε λαθος θεμα.... ολες αυτες της ημερες δεν μπορουσα να κοιμηθω γιατι το θεμα ειναι το εξης
η κοπελα μου μου εκλεισε εισιτήρια Ροδο -Αθηνα-Γαλλια και το ειχε κλεισει μεσων των airticket.gr και η βλακεια ειναι οτι εκλεισε με το βαφτιστικό μου ονομα που το οποιο δεν αναγραφετε στο διαβατηριο ουτε στην ταυτοτητα..... πηρα τηλ την airticket και μας ειπαν να παω στην αστυνομια η καπου να βγαλω ενα χαρτι που να αποδεικνύει πως ειμαι εγω...πηγα στην αστυνομια μου ειπαν οτι δεν μπορουν να το κανουν αυτο.... φοβαμαι παρα πολυ τωρα τι πρεπει να κανω ? βοηθηστε με σας παρακαλω αυτο το Σαββατο Πεταω :cry: :cry: ( το μονο που εχω και αποδεικνύει πως ειμαι εγω ειναι το βαπτιστικό μου )
 
Re: εντελος λαθος ονομα (βοηθηστε με σας παρακαλω)

Eπικοινώνησε αμεσα με την αεροπορικη εταιρεια που πετας ή την εταιρεια που ειναι αρμοδια για την επιγεια εξυπηρετηση της και εξηγησε τους
 
Top