LCA-CDG-LCA με Α320 των Κυπριακών Αερογραμμών

  • Thread starter Thread starter Airbus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Ψηφίστε από το 1(ελάχιστο) μέχρι το 5(μέγιστο) τις Κυπριακές Αερογραμμές σε γενικό επίπεδο.

  • 1

    Votes: 0 0,0%
  • 2

    Votes: 0 0,0%
  • 3

    Votes: 0 0,0%
  • 4

    Votes: 0 0,0%
  • 5

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
  • Poll closed .

Airbus

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/11/2005
Μηνύματα
43
Likes
0
Περιοχή
Κύπρος
04/08/2006
Cyprus Airways
Airbus A320 (5B-DAV)


Επιτέλους!!! Παρίσι, η πόλη του φωτός.... Παρασκευή πρωί και check in στο αεροδρόμιο Λάρνακας για τη πτήση CY 386 για Παρίσι. Όχι πολλή κίνηση στην ουρά για check in, άρα πολλή ώρα στα duty free!! Η ώρα 10:00 επιβίβαση στο Α320 των Κυπριακών αερογραμμών (το παλιό αλλά καλοδιατηρημένο 5Β-DAV, ονόματι KINIRAS), και αναχώρηση με 15 λεπτά καθυστέρηση (Ευτυχώς δεν πετούσα με Ολυμπιακή!!!!). Η ώρα 10:35 το Α 320 στον αέρα, και έτσι ξεκινάει μια θαυμάσια πτήση διάρκειας 4 ωρών και 5 λεπτών προς το CDG… To πλήρωμα, η κατάσταση της καμπίνας , το inflight entertainment, το φαγητό και η θέα, όλα εξαιρετικά (χαρακτηριστικό των CY). Είναι γεγονός πως σε λίγες περιπτώσεις συμβαίνουν διάφορα στις πτήσεις της εταιρίας (καθυστερήσεις, κακή εξυπηρέτηση, κακή κατάσταση της καμπίνας, τεχνικά προβλήματα). Όμως σε συτή την πτήση ήταν όλα στην εντέλεια.
Κατά τη διάρκεια της πτήσης:
- Πολλή ώρα στην οθόνη, αφού το πρόγραμμα ήταν πολύ καλό.
-Μια ματιά στο sunjet
-Συνεχώς τα headphones στα αυτιά.
-Εννοείται ότι συνεχώς κοίταζα έξω από το παράθυρο!! (Πολλή συννεφιά είχε πάνω από την Κεντρική Ευρώπη. Δεν έβλεπες σχεδόν τίποτα. Σημείωση: Με την Ολυμπιακή δεν θα έβλεπες τίποτα έτσι κι’ αλλιώς!!!!!)
Η ώρα 13:40 (15 λεπτά πριν την προγραμματισμένη) το αεροσκάφος ακουμπάει τον διάδρομο του CDG σε μια πολύ ομαλή προσγείωση και τροχοδρόμηση στο terminal 1, με πολλά αεροπλάνα AF να διακρίνονται. Ά, και το Α340 της Ολυμπιακής να μην ξεχνούμε!! Αποβίβαση και οι βαλλιτσες να εμφανίζονται μετά από περίπου 20 λεπτά (!).
Στο Παρίσι είχα 7 μέρες έτσι επισκέφθηκα το λόφο της Μονμάρτης, το Sacre Coer, την πλατεία των ζωγράφων (που μου έκαναν ένα περτραίτο άστα να πάνε), το Σηκουάνα, την Παναγία των Παρισίων, την Αψίδα του Θριάμβου, τις Βερσαλλίες το μουσείο του Λούβρου, και πολλά άλλα. Φυσικά εννοείται ότι επισκέφθηκα τον πύργο του Eiffel, όπου την νύχτα φαίνονται πολλά αεροπλάνα να πετούν πάνω από αυτόν, και σε μακρινή απόσταση στο CDG. Εννοείται ότι πέρασα υπέροχα....

11/08/2006
Cyprus Airways
Airbus A320 (5B-DBA)


Η ημέρα της επιστροφής έφτασε, με τις καλύτερες αναμνήσεις από το καλύτερο ταξίδι που έκανα ποτέ!! Άφιξη στο terminal 1 του CDG, check in με την κυρία εκεί να μας λέει καλό ταξίδι με αστεία προφορά... Μπαίνουμε στις κυλιώμενες και φθάνουμε στα αφορολόγητα. Ψώνισα ότι ψώνισα και πήγα κοντά στις gate να δω το Α320. Έτσι νόμιζα δηλαδή.... ότι θα το δω όμως δεν ήταν εκεί!! Σαρανταπέντε λεπτά πριν την αναχώρηση και το Α320 δεν ήταν εκεί που έπρεπε να ήταν. Λόγω του κυκλικου σχήματος των gates του Τ1, και του ότι δεν θυμόμουν καλά που βρίσκονταν οι gates ήθελα να πιστέψω πως ήταν από πίσω.Eκεί που ήμουν (ένα κτήριο των 3-4 gates), μόνο ένα Β747 της Thai με παλιό livery ήταν εκεί και ετοιμαζόταν να φύγει. Η ώρα να περνά και εγώ μαζί με τους φίλους να πίνουμε το Nescafe μας (αποφασίσαμε να πιούμε κάτι πριν από το boarding). Και τώρα η έκπληξη!! 15 λεπτά πριν την αναχώρηση, τσουπ το Α320 να περνά από μπροστά μας και να παρκάρει στο gate!! Εντωμεταξύ δεν υπήρχε καμία ανακοίνωση για καθυστέρηση!! Τι να κάνουμε, πήγαμε για boarding, και περιμέναμε περίπου 20 λεπτά μετά τα security. Τότε μπήκαμε μέσα και περιμέναμε άλλα 40 περίπου λεπτά... Στο τέλος φύγαμε με μία ώρα καθυστέρηση, η ώρα 16:00 (Ούτε με Ολυμπιακή να πετούσα!!!), και μέσα στις πολύ καλές συνθήκες που πήγαμε, έτσι και ήρθαμε πίσω, με το μόνο κακό την καθυστέρηση. Δεν πειράζει όμως, υπάρχουν και χειρότερα (ξέρετε εσείς!!!...) Άφιξη στο LCA με 30 λεπτά καθυστέρηση (Άφιξη 20:40).

Μην παρεξηγήσετε το ύφος μου για την ΟΑ, διότι και εγώ ελπίζω και εύχομαι να γίνει καλύτερη... (Στο μικρό χρονικό διάστημα ζωής που της απομένει σαν ΟΑ)

Για ερωτήσεις και αν πιστεύετε πως παράλειψα κάτι, εδώ θα είμαι................
 
Καλως ήλθες, κουμπάρε!

Αρκετά λιτό το Report σου, και ευχάριστο να ακούμε πως η Cyprus πετάει ακόμη, όπως ακριβώς και η Ολυμπιακή...

Βίοι παράλληλοι και για τις δυο Εταιρείες.

Προσωπικά πιστεύω πως η Ελλάδα και η Κύπρος άξιζαν καλύτερους Εθνικούς Αερομεταφορείς.
 
Airbus":e9ruat4k said:
To πλήρωμα, η κατάσταση της καμπίνας , το inflight entertainment, το φαγητό και η θέα, όλα εξαιρετικά (χαρακτηριστικό των CY).


Θέλεις να πείς ότι η εξαιρετική θέα είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των πτήσεων με τις Κυπριακές Αερογραμμές;

Προτιμώ να ΄μην πέσω στην παγίδα της σύγκρισης ΟΑ - CY
 
Αυτό με την θέα δεν το ήξερα!!Μπράβο στην CY!!!Αυτή είναι εταιρία!!Μήπως ξέρεις αν εξίσου ωραία θέα απολαμβάνεις και σε άλλες πτήσεις της ή μόνο σε αυτή προς το PAR?

Σε παρακαλώ όμως επειδη δεν το πολυκατάλαβα διευκρίνισε ποιό από τα 3 ισχύει:

1. Η CY έχει παράθυρα στα αεροπλάνα της ενώ η ΟΑ όχι?
2. Τα παράθυρα της CY είναι μεγαλύτερα και έτσι απολαμβάνεις καλύτερη θέα ενώ η ΟΑ έχει μικρά παράθυρα με κουρτίνες που εμποδίζουν την θέα?
3.Η CY σε πηγαίνει από ωραιότερη διαδρομή (παραθαλάσσια) ενώ η ΟΑ προτιμά τον κάμπο?

Aν υπάρχει και τέταρτη επιλογή με χαρά θα την διαβάσω!!
 
Airbus":14aeoz1h said:
Μην παρεξηγήσετε το ύφος μου για την ΟΑ, διότι και εγώ ελπίζω και εύχομαι να γίνει καλύτερη... (Στο μικρό χρονικό διάστημα ζωής που της απομένει σαν ΟΑ)

Καλόοοοοο :lol: "Κι εγω εύχομαι να γίνει καλύτερη σε όση ζωή της μένει" :twisted:
Γιατί εγώ διέκρινα ότι όλο το report ήταν πιο πολύ επίθεση στην ΟΑ παρά επιβράβευση της CY? :oops: Άσε που κάνεις μπαμ ότι είσαι θετικά προκατειλημένος με την CY με τα λεγόμενα σου!
Δυστυχώς φίλε Airbus, και οι 2, με τα συνεχόμενα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, πάνω-κάτω στο ίδιο καζάνι βράζουν... Απλά βάλε στο μυαλό σου ότι υπάρχει πιθανότητα η CY να κλείσει πριν την ΟΑ... :roll:
 
Θα εκτιμούσαμε μία φωτογραφική κάλυψη...έτσι βρε αδεφέ να δούμε τα παράθυρα... :D
 
Re

Η παρένθεση "χαρακτηριστικό των CY" δεν περιλάμβανε τη θέα αλλά το όλα εξαιρετικά....Αλλά το ότι με την Ολυμπιακή δεν θα έβλεπα τίποτα, εννούσα ότι είτε από κάμπο, είτε από θάλασσα να με έπερνε, τα παράθυρα θα ήταν το ίδιο λερωμένα.....(φίλε COMPUTERISE), σε αντίθεση με τη CY που μπορώ να πω πως ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Δεν θα έλεγα ότι κάνω επίθεση στην ΟΑ, αλλά ο λόγος που αντιδρώ έτσι, οφείλεται στις πολύ κακές εμπειρίες μου που είχα με Α300, Β734, Β733, ΑΤR. Όσες φορές ταξίδεψα με την ΟΑ είχε καθυστέρηση πάνω από 1 ώρα, τεχνικά προβλήματα κ.α.
 
Καλά είστε σοβαροί? (που θα έλεγε και ο ckourli2!! lol) MUC-SKG (όταν πετούσε :twisted:) με ΟΑ, αριστερά στεριά (Κροατία) και δεξιά θάλασσα (Αδριατική!) Το θέαμα ήτανε φοβερό! Ποια CΥ και μπαρούφες! :P :P

Airbus":3jwdoo8i said:
Όσες φορές ταξίδεψα με την ΟΑ είχε καθυστέρηση πάνω από 1 ώρα, τεχνικά προβλήματα κ.α.

Είσαι κάργα υποκειμενικός, sorry άμα το λέω.. Σε ένα trip report δεν θάβεις τη μια να να εξυψώσεις την άλλη! Σε ένα trip report γραφεις τις εμπειρίες που έκανες στην συγκεκριμένη πτήση! Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω! Συγκρίσεις είναι offside!
 
Αγαπητέ Μακεδόνα, μια καλή θέα μπορεί να σου προσφέρει και η Helios.... Πάντως συγγνώμη για τη σύγκριση........(η παράθεση που αναφέρεις δεν ήταν στο report)
 
Airbus":2amdqpqt said:
Αγαπητέ Μακεδόνα, μια καλή θέα μπορεί να σου προσφέρει και η Helios....

H Helios έχει κλείσει προ πολλού, οποτε δεν μπορεί να μου προσφέρει τίποτα! ;)


Airbus":2amdqpqt said:
(η παράθεση που αναφέρεις δεν ήταν στο report)

Δεν ήτανε στο trip report, αλλα σε ένα άλλο post δικό σου, στο οποιο προσπαθούσες να δικαιολογήσεις την στάση (έκφραση) σου στο report. Οποτε ερχόμαστε πάλι και πάλι στο ίδιο και παίζουμε γύρω-γύρω όλοι. Ok, θα έλεγα να το σταματήσουμε εδώ γιατί δεν βλέπω πλέον νόημα. Έχεις μια άποψη η οποια είναι (τουλάχιστον από εμενα) σεβαστή. Απλά προσπάθησε να αποφεύγεις τέτοιου είδους συγκρίσεις εκεί που δεν κολλάνε (έχουμε threads για αυτό το θέμα - δεν είναι απαραίτητο να καταχραζομαστε τον χώρο από τα trip reports!!!!)
 
Top