Le Bourget 2005

  • Thread starter Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

alex2

First-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
655
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDV
i ektesi arhise me merikes anamenomenes kai mi anamenomes parangelies:

Anakinothike oti i Qatar thelei na agorasi 60 A350-800/900 kai 20 B777-200LR/-F/-300ER
I Ryanair trabikse mia option stin ametrites parangelies ton 737-800 kai tha labi 5 aeroskfi epipleon.
Episis anamenete mia parangelia apo enan kainourio pelati gia to A380


http://www.paris-air-show.com
 
LE BOURGET, όχι LE BROUGET! Διώρθωσέ το, και σβήστε μετά κι αυτό το πόστ αγαπητοί μοντερέητορς
 
kita ton anthropo pou kolaei..... :wink:
 
LE BOURGET VISIT REPORT

Τις μέρες που πέρασαν είχα τη χαρά να επισκεφτώ το Le Bourget. Γύρισα με αρκετές φωτό και θέλω να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου with U.
Πήγα στην έκθεση 2 μέρες...την Πέμπτη με πρόσκληση καθώς ήταν κλειστά για το κοινό και το Σάββατο που ήταν public day. ΜΠΑΙΝΩ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ <<ΖΟΥΜΙ>> :wink: .

:arrow: ΠΕΜΠΤΗ 16/06 Σχετική συννεφιά και ατμόσφαιρα πιο επίσημη λόγω εμπορικών επισκεπτών...όλα τα γραφεία και υπόστεγα ανοιχτά καθώς όλοι είχαν συνεχόμενα meetings...μια χαρά και από κόσμο. Πολύs αλλά όλα ελεγχόμενα...Γεύματα στα <<chalets>> των εταιρειών κτλ....ΟΛΑ ΚΑΛΑ...τελικά κι η λίγη συννεφιά σε καλό πήγε...δεν κάηκε η φατσούλα μας... 8)

:arrow: ΣΑΒΒΑΤΟ 18/06 Λιακάδα και τρομερή ζέστη καθώς κι η πολυκοσμία δυσκόλευαν αρκετά τα πράγματα... Γυναικόπαιδα, οικογένειες κτλ και τα σαντουιτσάδικα χρυσές δουλειές (6 ευρώ το σαντουιτς και 3.5 το μικρό νεράκι :5: ).

:arrow: ΟΡΓΑΝΩΣΗ Μετακινήσεις χωρίς πρόβλημα την Πέμπτη . Τελικά,...μετά το σάλο που έγινε την Παρασκευή που μάλλον ήταν η χειρότερη μέρα (μέρα που σχολεία και φοιτητές είχαν ΔΩΡΕΑΝ είσοδο) για μη καλή εξυπηρέτηση, όλα ήταν ΟΚ....Περιπολικά και μοτό στα μετρό <<άνοιγαν>> δρόμο στα λεωφορεία και με 10 λεπτά υπομονή, όλα ήταν ΟΚ και γκρίνιες δεν ακούστηκαν...

ΔΙΑΘΕΣΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ..... :laola: Μετά από τις επισκέψεις στα halls που έκανα κυρίως την Πέμπτη, αφιέρωσα τον υπόλοιπο χρόνο έξω....την κρέμα βέβαια για τον ήλιο...την είχα ξεχάσει :!: :?

Οι φωτό που επέλεξα να μοιραστούμε είναι αρκετές ... :banana: ...και για αυτό τις έχω μικρύνει λίγο αλλά τις έχω ταξινομήσει με μία κάπως λογική σειρά...Για να μην σας κουράσω με υπερβολικά σχόλια, απλά απολαύστε τις.

Τελειώνοντας, να δώσω από εδώ τα θερμά μου χαιρετίσματα στο φίλο Mασσαλή Ιωάννη που ήρθε το Σάββατο από την Ελλάδα στην έκθεση και έτσι είχαμε την ευκαιρία να την απολαύσουμε ΜΑΖΙ και να γνωριστούμε....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ....ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ... 2 B sincere U were GREAT :great:

WELCOME
H prwth kalh entypwsh apo tis pistes

O ...xontros
O...makrys
6 mhnes erga ginontan sto Bourget gia na ypodexteita thiria apo oso mou eipe o filos mas
H eswterikh diarrythmish apo exwopws thn parousiaze h etaireia sto hall ths
A-380 air demo 1
A-380 air demo 2
A-380 air demo 3

HEY!!!! Alfavhtika ta exw parei...entaxei :?: :?: :D EMENA outws h allws, ayto mou aresei pio poly.... :wink:
Left....
Nose....
Right engine....
Under the wing....
Rudder....
Prin perasoume sta business jets, deite kai ayto.... :roll:

To Legacymoy arese PAAARA poly.... :great:
Dystyxws, otan vghke to EMB-195 hmoun ligo makrya, alla sto flight demo hmoun sth thesh mou :wink:.
Na kai to EMB-175
To fetino kamari ths Dassault perimene toys pelates stolismeno me dentrakia kai epishmothtes :1: To savato -pou den yphrxan pelates....petaxe kiolas
To Global 5000 perhfanevotan gia thn taxythta tou, enw ta gulfstream htan ola ekei

Entypwseis eklepse h omada ths Breitling :laola: pou eixe oxi monoto smhnos epideixewn alla kai to epivlhtiko :thx: Super Constellation. Hmoun arketa tyxeros, kai enw thn Pempth to eida mono sto edafos, to Savato katafera na to dw kai ston aera :thx:
:arrow: Apo ekei kai empros....emeina afwnos me kapoia aeroplana.....
Thymhithika ta oneira pou ekana mikros....
Paidika oneira 1
Paidika oneira 2

:arrow: ...alla kai ta paixnidia pou epaiza:
Paidika paixnidia 1
Paidika paixnidia 2
Paidika paixnidia 3
Paidika paixnidia 4

Epeidh omws h zwh einai kamia fora ligo pio sklhrh :doubt: , kai se ena show san ayto yparxoun kai alla...<<kaka>> aeroplana, deite kai mia geysh apo maxhtika sthn proswpikh mou photothikh.
Gia na sas <<saghneysw>> ligo, na ENA MIKRO DEIGMA :wink:

Proteinw loipon na deite ta aeroskafh ayta xekinwntas apo :arrow: EDW kai na synexisete patwntas to <<epomenh photo>>

KALH SAS MERA.... :lol:
 
ΤΕΛΕΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΝΟ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕ :D :D :D :thx: :laola: ΠΡΟΣΜΟΝΗ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΙΧΑΛΗΣ :great:
 
tonoi zilias gia to super connie on air, kai tonoi respect gia tin empeiria!!!

panta tetoia dragonflyer!!!!!
 
ta teleutaia nea sxetika me tis paragelies apo to show einai sto parakato link:
http://www.aviationnow.com/avnow/search ... 3DABE06165







Airbus, Boeing, Embraer Rack Up Orders In Paris
06/16/2005 09:29:09 AM
By Jens Flottau

Several Airbus narrow and widebody programs won a strong vote of confidence yesterday when the manufacturer won multiple orders from airlines and lessors from around the world.

The day was highlighted by a letter of intent from GE Commercial Aviation Services for the A350, representing the first LOI from a large lessor for either the A350 or the competing Boeing 787. Airbus also added to its A380 orderbook after India's domestic start-up Kingfisher Airlines surprised some with a new order that includes five A380s.

As part of the airline's aggressive growth plans, Kingfisher ordered five A380s, five A350-800s and five A330-200s. The airline plans to take delivery of the first A330 in 2007, deliveries of the A380s will start in 2010 while the A350 will arrive after 2012.

The airline started domestic operations using Airbus A320s only a few weeks ago and to date has no international traffic rights. However, India is in the process of dramatically liberalizing its air travel market and has seen a flood of new entrants in recent months. Jet Airways in May launched long-haul services using A340s from Mumbai to London Heathrow. Kingfisher is owned by UB Group, the country's largest brewery. Executives plan to use the A350s and A380s for new flights to the U.S. in several years.

Airbus also managed to win GECAS as a launch customer for the A350. GECAS placed an order for 10 A350s that is subject to the program's launch planned for September. "After many conversations with our airline customers, it is clear a new aircraft like the proposed Airbus A350 will meet the fleet needs of a number of airlines around the world," said GECAS President Henry Hubschman. "Order announcements and strong indications of interest from five customers for more than 100 Airbus A350s so far show solid customer demand for this program."

Airbus also received orders at the show for two A330-300s from Air Caraibes, six A318s from Egyptair subsidiary Air Cairo and eight A320s from Singapore-based low-fare airline Tiger Airways. Air Caraibes plans to replace its two A330-200s on routes from Pointe-a-Pitre and Fort-de-France to Paris, Air Cairo is growing its existing fleet of two A321s to add more domestic and European services and Tiger Airways' order marks more growth for a successful start-up LCC in Asia.

Meanwhile, Spanish airline Air Europa placed a firm order for 18 Boeing 737-800s and options for another 12. The airline is also one of the launch customers for the A350 and has its eye on aggressive growth plans. Embraer also won a GECAS order for 20 Embraer 190s. Delivery will start in mid-2006, and the contract includes conversion rights to the larger 195s. GECAS previously ordered 50 Embraer 170/190 family aircraft and now has a total of 70 on firm order.





se auto to link pantos anaferetai oti kai i Emirates exei parageilei 50 A350 :?:
http://www.skyliner-aviation.de/news.ma ... 95e4dfcd68

mipos i paragelia den exei oristikopoiithei?
 
Ο έτερος «Καππαδόκης» ανταποκριτής της ιστοσελίδας στη φετεινή έκθεση χαιρετά τους συντρόφους και στέλνει θερμούς αγωνιστικούς χαιρετισμούς, καθώς οι πολυετείς αγώνες για να ξεφύγουμε από τη μίζερη νεολληνική πραγματικότητα στο αεροπορικό αντικείμενο φαίνεται να δικαιώνεται σιγά-σιγά (βλ. airshow «Αρχάγγελος» τον Σεπτέμβριο, αν και έχω κακό προαίσθημα ότι θα χρειστούμε ξεματιάστρες). Μοναδική εμπειρία η παρουσία στη αεροπορικό Παρίσι, αλλά κάποιες έκτακτες επαγγελματικές ενασχολήσεις σε συνδυασμό με την έλλειψη γνώσεων και εμπειρίας περί τα τεχνικά (πρώτη φορά χρησιμοποίησα ψηφιακή μηχανή, ελπίζω το αποτέλεσμα να μας δικαιώσει) δεν μου επέτρεψαν μέχρι τώρα να στείλω τις φωτογραφίες. Επιφυλλάσσομαι σύντομα, αν όχι από αύριο, σίγουρα από την επόμενη εβδομάδα

P.S. Ευχαριστώ πολύ Dragonflyer για τα καλά σου λόγια και η δική σου παρέα ήταν εξαιρετική και πολύ χρήσιμη :) , καθώς μια έστω πληροφορία από ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά και ζουν εκ των έσω το αντικείμενο μπορεί να αντισταθμίσει τη δική μας πολυετή ερασιτεχνική απασχόληση και να καλύψει την άγνοιά μας
 
Top