LGAT Athens Hellinikon (closed)

Αυτό με το ραδιογωνιόμετρο VHF... ξέρει κάποιος αν είχαμε ποτέ ραδιογωνιόμετρα σε ελληνικά πολιτικά αεροδρόμια?
 
Γιατί έχω την εντύπωση ότι με τον όρο "ραδιογωνιόμετρο λίαν υψηλής συχνότητας" το δημοσίευμα εννοεί σύστημα VOR ;
 
Για το VOR ο δημοσιογράφος χρησιμοποιεί διαφορετική ορολογία: "Σταθμός BOR Υμηττού"
 
Η μεταφορά των γραφείων του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. και των εκθεμάτων του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας έγιναν.
Δεν μπορώ να βρω πληροφόρηση για τα α/φ, τι θα απογίνουν;

https://polkeoa.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b1%c ... %ce%b7-12/
 
Κατα 90% θα κοπουν/scrap. Δεν νομιζω κανεις να παρει την ευθυνη/κοστος να τα μετακινησει σε καποιο μερος αλλου.
 
AirNamibia":11pkt2h9 said:
Η μεταφορά των γραφείων του ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α. και των εκθεμάτων του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας έγιναν.
Δεν μπορώ να βρω πληροφόρηση για τα α/φ, τι θα απογίνουν;

https://polkeoa.gr/%ce%b1%ce%bd%ce%b1%c ... %ce%b7-12/

Αν μάθεις κάτι γράψε, τα βλέπω κάθε φορά που περνάω από τον δρόμο μεταξύ golf και LGAT και αναρωτιέμαι για την τύχη που θα έχουν
 
Έχει σκεφτεί / υπολογίσει κανείς αν θα "άντεχε" το Ελληνικό (με τις δομές που είχε όταν έκλεισε) την σημερινή κυκλοφορία; Και αν ήταν ακόμα ανοιχτό, τι πιστεύετε πως θα είχε αλλάξει / προστεθεί μέσα σε αυτά τα 20 περίπου χρόνια;
(Και για το αεροδρόμιο, αλλά και για την γύρω περιοχή).
 
Δεν νομίζω ότι έχει σκεφτεί κανείς τον προβληματισμό σου.
Πρώτον γιατί ένας από τους πολύ βασικούς λόγους που έκλεισε το Ελληνικό ήταν ότι πλέον δεν μπορούσε (ακόμα και τότε) να διαχειριστεί την ολοένα αυξανόμενη κίνηση και δεύτερον ότι μπορούσε να προστεθεί στο ήδη υπάρχον αεροδρόμιο είχε προστεθεί και μάλιστα με μεγάλη προχειρότητα λόγω ακριβώς της έλλειψης χώρου. Βλέπε charter terminal, πρόσθετος χώρος αναχωρήσεων μεταξύ των δύο κτιρίων του Ανατολικού, επέκταση του Δυτικού κλπ. Και να ήθελαν να προσθέσουν το οτιδήποτε δεν υπήρχε ούτε χώρος ούτε υποδομές.
 
Ρώτησα κυρίως γιατί δεν το πρόλαβα τόσο ωστε να έχω μια πιο πλήρη άποψη. Λογικό είναι φυσικά το ότι δεν ξεκινάς να φτιάξεις κάτι καινούριο αν σου κάνει ακόμα το παλιό, αν και απο κάπου είχα την εντύπωση πως το κύριο πρόβλημα του αεροδρομίου με τα δεδομένα της εποχής δεν ήταν τόσο ηοι δυνατότητές του αλλά η τοποθεσία του. Αναρωτήθηκα για το τι άλλο θα μπορούσε να γίνει και γιατί σκέφτηκα πως ίσως άφησαν το Ελληνικό "στην τύχη" του απο άποψη οποιασδήποτε παρέμβασης απο την στιγμή που ξεκίνησε η κατασκευή του καινούριου.
 
Σίγουρα ένα από τα θέματα της μεταφοράς αεροδρομίου ήταν η τοποθεσία του με γύρω γύρω πυκνοκατοικημένες περιοχές. Αλλά αυτό ακριβώς ήταν και το πρόβλημα μη δυνατότητας επέκτασης του. Η αλλαγή αεροδρομίου ήταν μονόδρομος ακόμα και μια δεκαετία πριν το κλείσιμο του LGAT
 
Top