LGAT Athens Hellinikon (closed)

Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Μνημόνιο συνεργασίας με την κυβέρνηση του Κατάρ, ύψους 5 δισ. ευρώ, που στόχο θα έχει, μεταξύ άλλων, και την αξιοποίηση και εκμετάλλευση του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό αναμένεται να υπογράψει σήμερα ο πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου με τον εμίρη Αλ Θανί.

Λέτε??? Για να δούμε...
:arrow: http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=205814
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Επενδύσεις 5 δισ. ευρώ από το Κατάρ, με αξιοποίηση και του παλαιού αεροδρομίου στο Ελληνικό

υπάρχουν σκέψεις για σειρά έργων, όπως αξιοποίηση μέρους της παραλίας στο ύψος του πρώην αεροδρομίου, κατασκευή μαρίνας ελλιμενισμού πολυτελών θαλαμηγών, ξενοδοχείου, συνεδριακών κέντρων, πλωτού καζίνου και μικρού αεροδρομίου που θα χρησιμοποιείται από lear jet και ιδιωτικά αεροσκάφη.


-EDIT-
OA701 δεν γνωρίζω αν είναι κάποιο είδος τηλεπάθειας :D
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Μα αν οι Άραβες πάρουν το Ελληνικό, δε θα το αξιοποιήσουν σαν αερδρόμιο αλλά σα χώρο... Κάτι διάβαζα ότι έχουν σκοπό να κάνουν καζίνο και ξενοδοχεία...
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Πολύ καλά αυτά τα νέα. Ας ευχόμαστε να υλοποιηθούν. Έπρεπε η οικονομία μας να φτάσει στο χείλος της χρεοκοπίας για να πάρουμε μια σωστή απόφαση. Προτιμώ να πουληθεί στους Καταριανούς παρά να το εκμεταλλευτούν μερικά κομματικά λαμόγια και να το πουλήσουν βίλες για να θησαυρίσουν (τα ίδια έκαναν και στα Πηγαδάκια της Βουλιαγμένης). Ένα αεροδρόμιο για ιδιωτικά είναι τέλειο για αρχή γιατί με την άφιξη των ιδιωτικών και την παρέλευση των ετών θα έλθουν και τα regional πράγμα που δεν θα το αφήσει τώρα ο Γερμανός. Πολύ πλάκα θα έχει να δούμε τους Καταριανούς να έλθουν στα χέρια με τους Γερμανούς. Όσο για το πάρκο που γίνεται τόσο λόγος (εγώ προσωπικά πιστεύω ότι είναι λαϊκισμός) εδώ δεν διατηρούμε το πάρκο Τρίτση... γιατί το εγκαταλείψαμε; γιατί δεν φυτεύουμε τις πλαγιές των βουνών μας; Αλλά και το ποιο απλό ποτέ δεν κατάλαβα πως θα ωφεληθεί ο κάτοικος του Περιστερίου ή του Ίλιου από το πάρκο στο Ελληνικό. Μια μικρότερη έκταση να παραμείνει πάρκο είναι ποιο λογικό και ποιο στα Ελληνικά μέτρα για να το διατηρήσουμε.
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Belavia":37sf49nu said:
Όσο για το πάρκο που γίνεται τόσο λόγος (εγώ προσωπικά πιστεύω ότι είναι λαϊκισμός) εδώ δεν διατηρούμε το πάρκο Τρίτση... γιατί το εγκαταλείψαμε; γιατί δεν φυτεύουμε τις πλαγιές των βουνών μας; Αλλά και το ποιο απλό ποτέ δεν κατάλαβα πως θα ωφεληθεί ο κάτοικος του Περιστερίου ή του Ίλιου από το πάρκο στο Ελληνικό. Μια μικρότερη έκταση να παραμείνει πάρκο είναι ποιο λογικό και ποιο στα Ελληνικά μέτρα για να το διατηρήσουμε.
Προσωπικά δεν με απασχολεί τι θα γίνει στο Ελληνικό αν και ότι έχει σχέση με aviation είναι καλοδεχούμενο. Αυτό που με ενδιαφέρει και πιστεύω ότι ενδιαφέρει τους περισσότερους είναι η όποια έκταση μείνει για πάρκο να είναι οικονομικά αυτάρκης δλδ να υπάρχει εξασφαλισμένη ανταποδοτικότητα στην επένδυση των εμιροσεϊχηδων....

Belavia":37sf49nu said:
Ένα αεροδρόμιο για ιδιωτικά είναι τέλειο για αρχή γιατί με την άφιξη των ιδιωτικών και την παρέλευση των ετών θα έλθουν και τα regional πράγμα που δεν θα το αφήσει τώρα ο Γερμανός. Πολύ πλάκα θα έχει να δούμε τους Καταριανούς να έλθουν στα χέρια με τους Γερμανούς.
Οι Γερμανοί ενδέχεται να γίνουν Ισπανοί αφού η ACS (όχι η courrier, η άλλη, η Actividades de Construccion & Servicios SA) του Πέρεζ της Ρεάλ θέλει να αποκτήσει την πλειοψηφία της Hochtief. Ίσως να χρειαστεί κι ένα εξάμηνο για να μάθουμε αν θα γίνει αλλά σε περίπτωση που προχωρήσει μπορεί να έχουμε και αλλαγές...

@flesland
Ούτε μέντττταλιστ να ήμασταν :D

----Update---
Και οι πρώτες αντιδράσεις από συνασπισμό, κκε, κτλ κτλ όπου κυριαρχεί ο cool χαρακτηρισμός "αραβικό Las Vegas" :twisted:
:arrow: http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231060334
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Για όσους μένετε Αθήνα (τη γνωστή τσιμεντούπολη... με τις θερμοκρασίες του καλοκαιριού στο 40..και το βράδυ στο 30!)
απλά να πούμε ότι η έκταση στο Ελληνικό είναι 5,300 τ.μ. Μετά την καμένη Πάρνηθα, τη διαλυμένη Πεντέλη και το φαλακρό Υμμητό, και στο Ιλιο και στην Πετρούπολη και όπου αλλού θέλεις, θα είναι μια τεράστια ανάσα για ευρύτερο λεκανοπέδιο. Είναι εγκληματικό και θα φέρουν Ιστορική ευθύνη αυτοί που θα υπογράψουν να γίνει τσιμέντο.
Η Ελλάδα είναι υπερ χρεωμένη αλλά ακόμα όχι χρεωκοπημένη. Αντιμετωπίζουμε τα πράγματα όπως μετά το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο όπου λέγαμε στον κάθε επενδυτή, έλα να κάνεις ότι θέλεις...νομίζω ότι αυτή η γενική μαυρίλα της κρίσης και του ΔΝΤ μας έχει κάνει να έχουμε χάσει κάθε ίχνος αυτοεκτίμησης. Εύχομαι να μη γίνει το Ελληνικό τσιμέντο αλλά και τίποτα που να βαρύνει το περιβάλλον...γιατί είμαστε στο "κόκκινο" εδώ στην Αθήνα και το "πράσινο" θα βοηθούσε πολύ.
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Δυο μελέτες έχουν γίνει για το - ανύπαρκτο - πράσινο της Αθήνας η μια απο το Πανεπιστήμιο Αθηνών και η δεύτερη απο το Πανεπιστήμιο του Οχαϊο. Και οι δυο κατέληξαν στο εξής συμπέρασμα: Οτι η Αθήνα δεν χρειάζεται ένα τεράστιο πάρκο σε ένα μέρος αλλά πολλά μικρά σε διαφορετικά μέρη της πρωτεύουσας! Άσε που αν γινει μητροπολιτικό πάρκο (μεγαλύτερο απο το Central Park θα είναι σε έκταση) το κόστος συντήρησης θα είναι τεράστιο και θα πληρώνουμε μετά...."παρκόσημο" :mrgreen:
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Λυπάμαι πάρα πολύ που στην τελική θα χάσουμε ένα τόσο ιστορικό αεροδρόμιο.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα ξαναδούμε αεροπλάνο να προσγειώνεται στο LGAT :cry:
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Τελικώς, τίποτα το σπουδαίο δεν υπογράφτηκε. Για ένα απλό non-binding MoU γίνεται απο χθές ο χαμός, το οποίο μάλιστα είναι πολύ γενικό και απλά αναφέρει 5 τομείς που ενδιαφέρονται να επενδύσουν οι Άραβες. Το Ελληνικό δεν αναφέρεται καθόλου ωστόσο όλοι εκτιμούν ότι είναι μέσα (δόλωμα γαρ), με τις απόψεις για το αν θα γίνουν καζίνα, μαρίνες, α/δ κτλ να διίστανται.
:arrow: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_24/09/2010_416079

Εύχομαι να βγάλει κάπου η νέα αυτή περιπέτεια ώστε αφ' ενός να γίνει μία μικτή (και ορθολογική) χρήση του χώρου που σαπίζει σήμερα και αφ' ετέρου να μην καταλήξουμε με κανένα gigaπάρκο και όπως λέει κι ο Σωκράτης πληρώνουμε ΚΑΙ παρκόσημα...
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Το Ελληνικό έχει χώρο για να γίνουν αρκετά πράγματα.

Η διατήρηση μέρους του εναπομείναντος αεροδρομίου για πτήσεις ιδιωτικών αεροσκαφών (ελικοφόρων και μικρών business jet) είναι εφικτή, χρησιμοποιώντας μέρος της πίστας του ανατολικού αεροσταθμού. Όσον αφορά το κτίριο, δεν είναι απαραίτητη η χρήση του κεντρικού κτιρίου ως terminal, καθώς τα αεροσκάφη αυτά δεν χρειάζονται τόσο μεγάλους χώρους για να εξυπηρετηθούν. Το κτίριο των αφίξεων για παράδειγμα θα ήταν αρκετό.

Χώρος πρασίνου μπορεί να γίνει τόσο δυτικά του διαδρόμου 33R, ήτοι στον χώρο του 33L, αλλά και σε όλο το βόρειο τμήμα του αεροδρομίου (βόρεια των γραμμών του τραμ). Οι Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις μπορούν να ενοποιηθούν με το πάρκο δημιουργώντας έναν ενιαίο μεγάλο χώρο αναψυχής.

Εμπορικές χρήσεις μπορούν να στεγαστούν στα κτίρια του Cargo και του catering από την πλευρά του ανατολικού αεροσταθμού. Έτσι δεν προστίθεται επιπλέον μπετόν, και από την άλλη απαλλάσσεται η περιοχή από έναν χώρο που έχει γίνει σκουπιδότοπος.

Για την δημιουργία μουσείου πολιτικής αεροπορίας, πιστεύω ότι ο καταλληλότερος χώρος είναι το κτίριο των αναχωρήσεων του ανατολικού αεροσταθμού, με τα διατηρητέα αεροπλάνα να σταθμεύσουν μπροστά του ή βόρειά του, αφήνοντας το νοτιότερο τμήμα της πίστας για τα ιδιωτικά.
 
Top