LGAT Athens Hellinikon (closed)

Ο ιδιώτης εμποδίζει. Ο κύριος Λάμδας δεν θέλει. Ας έδινε και πιό συχνά καμμιά άδεια να πάμε στα αεροπλάνα για εργασίες... πολύ φειδωλά. «Δεν έχει αυτό το Σαββατοκύριακο διαθέσιμους σεκιουριτάδες» κλπ. Δύσκολοι καιροί για επενδυτές.
 
Άλλα οικόπεδα δεν έχει η Ελλάδα;
 
Υπηρεσία όμως που δεν έχει αρχείο, τι είναι τότε; Μία βιτρίνα χωρίς αντίκρυσμα.
Ένας σοβαρός οργανισμός πρέπει να έχει και διαδικασία απόσυσης και καταστροφής του ανενεργού αρχείου μετά από καθορισμένο χρόνο, διατηρώντας μόνον ένα περιορισμένο αριθμό σημαντικών εγγράφων (*). Αυτό σημαίνει εργατικά χέρια που δεν είναι διαθέσιμα, πράγμα που οδηγεί νομοτελειακά σε μαζική καταστροφή των πάντων όταν δεν υπάρχει ο αναγκαίος χώρος. Τα έχω ζήσει στον στρατό, όπου ένας ανόητος ταξίαρχος που ήθελε να αφήσει έργο τακτοποίησης αρχείου, άθελα του (και χωρίς να το αντιληφθεί) κατέστρεψε όλο το αρχείο της Διεύθυνσης.

* Μια λύση είναι κάθε έγγραφο να έχει καθορισμένο χρόνο διατήρησης από την στιγμή που συντάσσεται. Στην δουλειά μου είναι 10 έτη για τεχνικούς φακέλους πιστοποίησης προϊόντων, βάσει ευρωπαϊκών οδηγιών.
 
Άλλα οικόπεδα δεν έχει η Ελλάδα;
Πώς δεν έχει! Δίπλα στο 737 τής ΟΑ στα Σπάτα κοτζάμ οικόπεδο. Είναι ένα Olympus pizza που μοιάζει με Πύργο έλέγχου. Το βλέπω και το λιμπίζομαι. Να το παρκάρουν δίπλα, έχει εύκολη και διακριτική πρόσβαση, άσε που το μαγαζί θα κάνει χρυσές δουλειές και θά είναι όλοι ευχαριστημένοι. Λύση υπάρχει αλλά δεν θα υπάρχει βούληση... Καί όσο για το όνομα; δεν θα χρειαζόταν να το αλλάξει κάν. Εδώ υπάρχει Olympus Airways!
 
Last edited:
Α, ΟΚ. Γεια χαρά κι από μένα τότε (και πολύ ασχολήθηκα).
 
Μόνο εγώ ασχολήθηκα με τα αεροπλανάκια και το «έχετε γειά» τούς το έχω πεί διακριτικά εδώ και πολύ καιρό. Άλλωστε το φιλότιμο εκλαμβάνεται σαν ψώνιο. Προσπαθώ να είμαι ρεαλιστής. Το Ελληνικό έχει τελειώσει κατ´εμέ.
ΥΓ. Μπορείς να μού πείς εν ολίγοις τι λέει το περίφημο ΦΕΚ; γιατί άλλα είχα καταλάβει.
 
Last edited:
Ο ιδιώτης εμποδίζει. Ο κύριος Λάμδας δεν θέλει. Ας έδινε και πιό συχνά καμμιά άδεια να πάμε στα αεροπλάνα για εργασίες...
Θέλει το ΠΟΛΚΕΟΑ να πάει στα αεροπλάνα για... εργασίες και συντήρηση:thx:?!?!?!?
Σαν να άργησε καμία 20αριά χρόνια.

Εντάξει. Μετά κι από αυτό πάω κι εγώ στη στάνη μου.:hello?:
 
Μη σφαχτούμε παιδιά, μόνο εγώ είμαι ο τσοπάνης στην παρέα!

Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, τα αεροπλάνα στο Ελληνικό έχουν μόνο μια ελπίδα εκτός από το να γίνουν σύντομα κατσαρόλες. Αν ο ΠΟΛΚΕΟΑ ( εφεξής "ιδιοκτήτης") πείσει τη Λάμδα ότι θα έχει όφελος από το να δημιουργήσει εκείνη ένα μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας και της χαρίσει όλα τα αντικείμενα που προορίζει για μουσείο, με αντάλλαγμα η Λάμδα να φροντίζει τόσο τα εκθέματα όσο και το μουσείο. Και όπως έλεγε ο συγχωρεμένος ο Αρίστος, τα αεροπλάνα δεν είναι για να βγάζουν λεφτά, είναι μόνο για πρεστίζ.

[Εντάξει μη βαράτε, ξαναπάω για ύπνο!]
 
Απλά το ΠΟΛΚΕΟΑ δεν ασχολήθηκε καθόλου και τώρα δεν πείθει κανέναν. Πριν από 3 χρόνια με πήγε μέχρι εκεί ο «επιστάτης» τού συλλόγου για να κλείσουμε τις δύο εξόδους τού 727 και μού είπε το εξής ωραίο: «βρε Γιώργο και που πήγαινες εκεί και έβαφες και έκανες, εκεί δεν θά´ταν τα αεροπλάνα;» «Μα θα ήταν γεμάτα γκράφιτι» τού απάντησα. Με τέτοια φιλοσοφία.... πάω τώρα να βοσκήσω και θα επιστρέψω στο μαντρί. Μπεεεε!
 
Στις τελευταίες 17 φωτογραφίες του παρακάτω άλμπουμ θα δείτε το C-47 της ΥΠΑ εξωτερικά, καμπίνα και κόκπιτ (όταν ακόμα ήταν στα γραφεία της ΥΠΑ στο Ελληνικό) αλλά και εικόνες από το ιστορικό Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών (ΚΕΑ) πριν το οριστικό κλείσιμο του. Τα απομεινάρια αεροσκαφών μέσα στα χόρτα ήταν αδύνατον να βγουν καλύτερα αφού δεν επετράπη η πιο κοντινή προσέγγισή τους λόγω... φιδιών. Μέσα όμως στο υπόστεγο υπήρχε ένα εξαιρετικά καλοδιατηρημένο Τ-33, ένα F-84 προς συντήρηση αλλά και ένα διαφημιστικό αυτοκόλλητο της Air Greece με... ATR42.

 
Top