LGAT news

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.184
Likes
535
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Ρε παιδιά, κατ΄αρχήν ποτέ δέν "κατέβασα καντήλια" σε κανέναν. Ούτε επέβαλλα απόψεις. Επιμένω, βέβαια, οτι όποιος συμφωνεί με την ολική καταστροφή ενός ιστορικού αεροδρομίου σάν το LGAT, ναι, καλύτερα να πάει στο http://www.dragster.gr ή στο http://www.demenoiazountaeroplana.org . Σάν κάποιους που έλεγαν οτι δέν χωνεύουν το Concorde, σάν κάποιους που δεν τους νοιάζει άν κάνουν το ΟΑΒ κατσαρόλες, κλπ κλπ κλπ. Ελάτε, τώρα, μαζί τα διαβάζαμε. Τέσπα, σαφώς και θα ρίξω κι εγω τους τόνους (΄΄΄΄΄΄΄), απλά δέν μπορώ ν αφήνω ασχολίαστα πράγματα που ακούω (και διαβάζω) και μ ενοχλούν.

no frills":1cznclph said:
απλώς τα ενδιαφέροντα μου διαφερουν από τα δικά σου.
Ναί φαίνεται και απο την υπογραφή σου, που έβαλες λίγο μετά την δικιά μου, εντελώς τυχαία.

Μπάκ του δε τόπικ, λοιπόν, κάπου το ξαναείπαμε ρε παιδιά οτι στο ελληνικό ΔΕ ΧΩΡΑΕΙ να γίνει πίστα Φ1 με τις προδιαγραφές που θα ήθελε ο Εκλεστον κλπ κλπ κλπ.
Επίσης, να δαπανηθούν τόσα λεφτά για κάτι που θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά μιά φορά το χρόνο, το θεωρώ βλακεία. Έχουν που έχουν εκεί τα άχρηστα ολυμπιακά έργα που έχουν γίνει σάν τεράστιοι κουραμπιέδες απο τη σκόνη, ασ μήν επιβαρύνουμε άλλο την περιοχή!
Για να μήν σκεφτώ τί θα γίνουν τα αεροπλάνα που βρίσκονται εκεί εάν αποφασιστέι να γίνει πίστα ή οτιδήποτε άλλο. Νομίζω κανείς δέν θέλει να το φανταστεί,ε? Καλά δέν νομίζω?
Αυτά.


Ά, και ένα τελευταίο:
no frills":1cznclph said:
επίσης έχεις κάθε δικαίωμα να πιστεύεις πως η κουτσομούρα έχει τόση σχέση με τα υποβρύχια όση η φ1 με την αεροδυναμική των αεροσκαφών
Και η κουτσομούρα και το υποβρύχιο, διέπονται απο τις ίδιες αρχές της υδροδυναμικής. :)
 

alexander

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
01/01/2003
Μηνύματα
1.874
Likes
0
Περιοχή
Jumpseat!
Website
axelphotography.tripod.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
ok. as thesoume mia tekmiriwmeni apopsi.

a. den me noiazei ti tha ginei to elliniko, arkei na min ksanaginei aerodromio i nea pista F1.

b. epeksigontas to a. tha elega oti to elliniko ITAN aerodromio, opws kai ta spata EINAI to aerodromio tis athinas. teleia kai payla.

c. epeksigontas parapera to a. tha elega safws kai katigorimatikws oti o athinokentrismos me ekneyrizei afantasta kai tha ithela para poly na dw mia pista stin Patra i stin Thessaloniki i akoma kai sto Irakleio.

d. oloklirwnontas de to c. na symplirwsw oti i athina xreiazetai ena megalo mitropolitiko parko, poly perissotero apo oti mia pista. stin xeiroteri periptwsi pou ena parko den einai efikti lysi, as ginei polykatoikies, wste na piestoun ta enoikia sto lekanopedio se xamilotera epipeda.

oson anafora to mouseio aeroporias, tha imoun ypermaxos 100% an iksera oti pisw apo ayto ypirxe mia organwmeni kai oikonomika eyrwsti koinotita anthrwpwn, ikanwn na ependysoun kai na perimenoun makroxronia i isws kai midenika kerdi. gia tin wra i katastasi vrisketai se telma kai tha anagkastw na meinw pagera oudeteros se opoiadipote kinisi.

eyxaristw gia ton xrono sas na diavasete aytes tis grammes.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.790
Likes
1.011
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το b του Alexander ειναι το ζουμι της ολης συζητησης. Παντως No frills αν γινει τελικα η πιστα F1 στα προτυπα της Μελβουρνης, θα ειναι πολυ καλη λυση για την περιοχη, αφου η πιστα της Μελβουρνης εκτος της μιας εβδομαδας που χρησιμοποιειται για το GP (Grand Prix οχι GP707 :D ) τον υπολοιπο χρονο ειναι ενα τεραστιο παρκο. Απ'οσα ακουγονται τον τελευταιο καιρο, αυτη η προταση ειναι η πιο ελκυστικη. Και συν τοις αλλοις θα βλεπω F1 απο την ταρατσα μου! :shock: :D . Παντως μου κανει εντυπωση η αλλαγη πλευσης του Bernie E. οταν σε ενα απο τα τελευταια GP ειχε μιλησει για πιστα αλλα οχι στο Ελληνικο. :rolleyes:
Οσο για την πολυ ευστοχη παρατηρηση του Alexander σχετικα με το μουσειο, κι εγω θελω παρα πολυ να γινει πραγματικοτητα αυτο το ονειρο, αλλα στην ακρη του μυαλου μου εχω τον φοβο και την αμφιβολια για τους επαρκης ή οχι πορους συντηρησης των αεροσκαφων. Αν υπηρχαν αυτοι οι ποροι, θα υπηρχε απο τωρα μια υποτυπωδης συντηρηση και φυλαξη. Δυστυχως ομως φαινεται οτι υπαρχει θεληση αλλα δυστυχως μονο αυτη... :(
 

George

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
29/03/2003
Μηνύματα
1.432
Likes
123
GP707":37zkkvk2 said:
Οσο για την πολυ ευστοχη παρατηρηση του Alexander σχετικα με το μουσειο, κι εγω θελω παρα πολυ να γινει πραγματικοτητα αυτο το ονειρο, αλλα στην ακρη του μυαλου μου εχω τον φοβο και την αμφιβολια για τους επαρκης ή οχι πορους συντηρησης των αεροσκαφων. Αν υπηρχαν αυτοι οι ποροι, θα υπηρχε απο τωρα μια υποτυπωδης συντηρηση και φυλαξη. Δυστυχως ομως φαινεται οτι υπαρχει θεληση αλλα δυστυχως μονο αυτη... :(
Στο βάθος και του δικού μου μυαλού υπάρχουν αυτοί οι φόβοι, αλλά το μόνο που με κάνει λίγο πιο αισιόδοξο είναι ότι σημαντικά μουσεία του εξωτερικού λειτουργούν και με τη βοήθεια εθελοντών! Και απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω, τέτοιοι υπάρχουν πολλοί.

Αυτό που δεν έχω ακούσει να έχει συζητηθεί σε ευρεία κλίμακα τουλάχιστον είναι η συνεργασία πολιτικής - πολεμικής αεροπορίας στο θέμα της δημιουργίας μουσείου αεροπορίας στην Ελλάδα. Ας μην ξεχνάμε ότι ο αντίστοιχος χώρος στο Τατόι είναι "μουσείο" μόνο με την έννοια της φύλαξης αεροσκαφών. Για να λειτουργήσει σωστά, θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον δική του είσοδο, ώστε να είναι καλύτερα προσβάσιμο και μεγαλύτερους χώρους.

Έχω την αίσθηση ότι όλοι οι φορείς που εμπλέκονται με το θέμα (το ΠΟΛΚΕΟΑ για το μουσείο πολιτικής και η ΠΑ για το μουσείο πολεμικής αεροπορίας) έχουν τη θέληση, αλλά δεν έχουν βρει τρόπο συνεννόησης.
 

apollo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/12/2005
Μηνύματα
15
Likes
0
Περιοχή
daily monitoring @ LGAV
egw stirizo ton filo 747 k simfono apolita mazi tou dioti ayta pou leei einai SWSTA k TEKMIRIOMENA se sxesi me ala margaritaria pou diavazw kata kairous edw mesa xwris vevea na thelw na thixo kanena etsi???! ;)
milane polloi edw mesa gia to elliniko atoma ta opia de exune zeisei to elliniko stin dwkses tou k sinepws de mporun me tipota na katalavun tin agapi k ti porosi k tin kayla pou niwthume oloi emeis oi athineoi gia to aerodromio ayto!!! ;) :)
lipon as stamatisei aytos o polemos gia tin aerodromiara ayti tin athanati k as to afisume na anapayti en eirini!!!den exei noima pleon na asxolumaste
ayta thanx a lot! ;) :D
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.790
Likes
1.011
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ακριβως αυτο ειναι το θεμα. Το LGAT ηταν αεροδρομιαρα, μας λειπει, θα μας λειπει για πολλα χρονια ακομα ειδικα βλεποντας τις φωτογραφιες των περασμενων ετων. Συναισθηματικα το LGAV δεν θα φτασει ποτε σε αυτη τη θεση. Οπως λοιπον ειπε κι ο Apollo ας το αφησουμε να αναπαυθει εν ειρηνη και ας παψουμε να ασχολουμαστε με το πιθανο ανοιγμα του εκ νεου, γιατι, για αυτους που ξερουν 5 πραγματα περι αεροποριας, αυτα ανηκουν στη σφαιρα της φαντασιας και μονο.
 

no frills

First-Class-Member
Εγγραφή
08/03/2005
Μηνύματα
755
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Website
spirakos.wordpress.com
apollo":3kvpz20e said:
lipon as stamatisei aytos o polemos gia tin aerodromiara ayti tin athanati k as to afisume na anapayti en eirini!!!den exei noima pleon na asxolumaste
ayta thanx a lot! ;) :D

με το να γίνει χώρος για πολυκατοικίες δεν νομίζω να του αποδίδουμε την πρέπουσα τιμή. ο χώρος του ελληνικού προσεφερε πολλά στο τομέα του τουρισμου και της οικονομικής ευρωστιας του τόπου και έυσι πρέπει να συνεχίσει.και μένα θα μου άρεζε η ιδέα ενός αεροπορικού μουσείου. δεν εχω ασχοληθεί με το θέμα αλλά αν είναι εφικτό και βιώσιμο συμφωνώ. όμως αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα περι ενδιαφεροντος του μπερνι...τότε πρέπει να σκεφτουμε σοβαρα την δημιουργια ενός ελληνικου albert park...οσο μαργαριταρι και αν ακουγετε η ιδεα αυτη σκεφτειτε πως χωρες οπως η ιταλια και η γερμανια κανουν τα αδυνατα δυνατα να μην χασουν τα 2 gp που διοργανωνουν η καθε μια...και η ισπανία κανει λογω πλέον για διοργανωση δεύτερου gp....

αν ποτέ γινει πιστα στην ελλαδα θα πρέπει να γινει σε μερος που υπαρχει υποδομη(δρόμοι, ξενοδοχεια, εστιατορια...) ώστε να πληρούνται οι σύγχρονοι όροι της φ1....

τέλος...το silverstone ηταν κάποτε αεροδρομιο.....και πέρασε στην αθανασία μεσω της φ1....
 

oaicarus

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/01/2005
Μηνύματα
276
Likes
0
Περιοχή
Athenes, Grece
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Μνημείο νεότερης αρχιτεκτονικής το πρώην Ανατολικό Αεροδ

Για να σωθεί η αρχιτεκτονική του
Μνημείο νεότερης αρχιτεκτονικής χαρακτηρίστηκε το πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο

Το Ανατολικό Αεροδρόμιο εγκαινιάστηκε το 1969 και δεν περιλάμβανε κάποια επιπλέον κτίσματα που προστέθηκαν μετά.

Αθήνα 7/2/2006

Διατηρητέο μνημείο της νεότερης αρχιτεκτονικής χαρακτηρίστηκε από το Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων το κεντρικό κτίριο του πρώην Ανατολικού Αεροδρομίου στο Ελληνικό, σε μια προσπάθεια να μην αλλοιωθεί η αρχιτεκτονική του.

Όπως αναφέρει Το Βήμα, το πρώην Ανατολικό Αεροδρόμιο, μετά την παύση της λειτουργίας του τον Μάρτιο του 2001, χρησιμοποιείτο για εμπορικές χρήσεις. με κίνδυνο να αλλοιωθούν τα αρχιτεκτονικά χρακτηριστικά του.

Με την απόφαση του Συμβουλίου, εγκρίνεται η λειτουργία του για εκθεσιακές και συναφείς χρήσεις, ωστόσο απαγορεύονται κάθε είδους επεμβάσεις που μπορεί να αλλοιώσουν τη μορφή του κτιρίου αμέσως ή εμμέσως. Βάσει του νόμου, μάλιστα, το υπουργείο Πολιτισμού μπορεί δια των υπηρεσιών του να ελέγχει και τον γύρω χώρο (το πάρκινγκ κτλ.) προς αποφυγήν και εκεί επεμβάσεων βλαπτικών για το μνημείο.

Το ζήτημα, ωστόσο, είναι ότι εκτός από το κεντρικό οικοδόμημα, το οποίο ήταν έργο του Φινλανδού αρχιτέκτονα Εέρο Σάαρινεν, η συνολική εικόνα του αεροδρομίου είναι άθλια εξαιτίας του μεγάλου αριθμού προσκτισμάτων που κατασκευάστηκαν στα χρόνια της λειτουργίας του, με αποτέλεσμα η συνολική κτιριακή κάλυψη να έχει φθάσει τα 5.500 τ.μ.

Oυδείς όμως γνωρίζει τώρα αν οι προσθήκες αυτές θα παραμείνουν, καθώς είναι στην ευχέρεια της Εταιρείας Τουριστικά Ακίνητα να αποφασίσουν, χωρίς το ΥΠΠO να μπορεί να το επιβάλει. Oι μόνες επεμβάσεις οι οποίες θα γίνουν αφορούν θέματα ασφαλείας.

Το κτίριο του Ανατολικού Αεροδρομίου άρχισε να κατασκευάζεται στις αρχές της δεκαετίας του '60 και εγκαινιάστηκε καθυστερημένα το 1969. Είναι κατασκευασμένο από μπετόν και χαρακτηρίζεται για τους μεγάλους χώρους του, γεμάτους φως από τα τεράστια υαλοστάσια που το περιβάλλουν. Έμπνευση για τη λιτή αρχιτεκτονική του υπήρξαν, κατά τον δημιουργό του, η ελληνική αρχιτεκτονική και το τοπίο που το περιβάλλει. O Σάαρινεν, διάσημος αρχιτέκτονας της μεταπολεμικής εποχής, είχε σχεδιάσει επίσης το τέρμιναλ της TWA στο αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης, το οποίο επίσης αποφασίστηκε να διατηρηθεί.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=253
 

Themis

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/04/2004
Μηνύματα
153
Likes
0
Na kai mia kali apofasi. O dromos tis sotirias einai akoma poly makrys...

Alithia sto google exo akousei oti deixnei tO LGAT opos einai simera. Exei kaneis kamia satelite photo apo Google ?
 

alexander

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
01/01/2003
Μηνύματα
1.874
Likes
0
Περιοχή
Jumpseat!
Website
axelphotography.tripod.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
eksakolouthw na min katalavainw ti to ksexwristo eixe ayto to ktirio, parolo pou to eixame sizitisei kai palaiotera, wstoso mpravo pou diatireitai ena apodekto tmima toy aerodromiou. etsi eimaste oloi eytyxismenoi, proodeytikoi kai romantikoi.

vevaia, gia na min nomizete oti ayto einai olo, na prosthesw gia tous mi gnwrizontes, oti apo tin stigmi pou egine ayti i rythmisi, to ktirio molis eisilthe sta granazia tis ellinikis grafeiokrateias. opoiadipote ananewsi tha thelei xronia xartouras.
so be it, then!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top