AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Στο χωριό μου λένε: όσα δεν φτάνει η αλεπού τα λέει κρεμαστάρια.
Το SIN, HND, ICN, DOH, HKG (best airports 2019) τα Ευρωπαϊκά MUC, LHR ΔΕΝ έχουν αρχιτεκτονική αξία, ΔΕΝ έχουν αισθητική;
https://www.worldairportawards.com/
Τι από αυτά έχει ο ΑΤΗ; Φυσικά ΔΕΝ είναι Ελληνικό, αλλά για μια κυρίως Τουριστική χώρα, όπου το αεροδρόμιο είναι μόστρα, το ΑΤΗ δεν καλύπτει τις προδιαγραφές.
Δηλαδή οι τουρίστες μόνο θέλουν ένα χώρο να κατέβουν από το α/φ και να παραλάβουν τις βαλίτσες;
Δεν κατηγορώ τον ΑΤΗ αλλά δεν μπορώ να τον επιβραβεύω.
Είναι τυχαίο που έπεσε θέση στην παγκόσμια κατάταξη από 39η θέση το 2018 στην 42η θέση το 2019;
Γιατί τα CPT, MEL, HAM είναι καλύτερα από τον ΑΤΗ, δεν είναι συγκρίσιμα αεροδρόμια;
Καταλαβαίνω το πρόβλημα του ΑΤΗ από την στιγμή που δεν έχει μια αεροπορική εταιρεία με επεκτατικά σχέδια (αλλά μόνο να εξυπηρετεί τους τουρίστες της Ευρώπης) δεν μπορείς να κάνεις και μεγάλες επεκτάσεις. Η Α3 κατηγορεί και αποκλείει τα διηπειρωτικά ταξίδια, οπότε από που θα προέλθει το κύμα των μετεπιβιβάσεων;
Η αεροπορική εταιρεία κάνει το αεροδρόμιο, όχι το αντίθετο.
Πρώτα γιγαντώθηκε η ΤΚ και ύστερα έγινε το IST.
Το SIN, HND, ICN, DOH, HKG (best airports 2019) τα Ευρωπαϊκά MUC, LHR ΔΕΝ έχουν αρχιτεκτονική αξία, ΔΕΝ έχουν αισθητική;
https://www.worldairportawards.com/
Τι από αυτά έχει ο ΑΤΗ; Φυσικά ΔΕΝ είναι Ελληνικό, αλλά για μια κυρίως Τουριστική χώρα, όπου το αεροδρόμιο είναι μόστρα, το ΑΤΗ δεν καλύπτει τις προδιαγραφές.
Δηλαδή οι τουρίστες μόνο θέλουν ένα χώρο να κατέβουν από το α/φ και να παραλάβουν τις βαλίτσες;
Δεν κατηγορώ τον ΑΤΗ αλλά δεν μπορώ να τον επιβραβεύω.
Είναι τυχαίο που έπεσε θέση στην παγκόσμια κατάταξη από 39η θέση το 2018 στην 42η θέση το 2019;
Γιατί τα CPT, MEL, HAM είναι καλύτερα από τον ΑΤΗ, δεν είναι συγκρίσιμα αεροδρόμια;
Καταλαβαίνω το πρόβλημα του ΑΤΗ από την στιγμή που δεν έχει μια αεροπορική εταιρεία με επεκτατικά σχέδια (αλλά μόνο να εξυπηρετεί τους τουρίστες της Ευρώπης) δεν μπορείς να κάνεις και μεγάλες επεκτάσεις. Η Α3 κατηγορεί και αποκλείει τα διηπειρωτικά ταξίδια, οπότε από που θα προέλθει το κύμα των μετεπιβιβάσεων;
Η αεροπορική εταιρεία κάνει το αεροδρόμιο, όχι το αντίθετο.
Πρώτα γιγαντώθηκε η ΤΚ και ύστερα έγινε το IST.