Εκτός των άλλων υπάρχει μια τάση στη Β. Ευρώπη, η οποία σιγά σιγά θα έρθει και στην Ελλάδα, για την επιλογή τρένου σε τέτοιες αποστάσεις, όπως είναι το ATH-SKG και αφορά κυρίως την προστασία του περιβάλλοντος. Κάθε επιβάτης αεροπλάνου "εκπέμπει" πάνω από 2000% επιπλέον CO2 σε σχέση με τον επιβάτη τρένου για περίπου αντίστοιχο χρόνο ταξιδιού από κέντρο σε κέντρο πόλης.
Δείτε και τον πίνακα στο άρθρο του BBC:
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.co ... t-49349566
Χαρακτηριστικό ήταν πριν κάποιους μήνες όταν ήταν να ταξιδέψω με αεροπλάνο στο DUS-TXL και το είχα πει σε Γερμανούς συναδέλφους, οι οποίοι με κοίταξαν περίεργα και μου είπαν "μα θα επιβαρύνεις πολύ το περιβάλλον, γιατί δεν πας με το τρένο;"
Η αλήθεια είναι βέβαια ότι με το τρένο η τιμή του εισιτηρίου ήταν διπλάσια :shock: και με το αεροπλάνο ήμουν στο Βερολίνο γύρω στις 7:30 ενώ με το τρένο θα ήμουν μετά τις 9.
Επίσης στο DUS-FRA πετάνε σχεδόν μόνο transit, όπως και στο DUS-AMS. Επιπλέον δεν υπάρχει πτήση DUS-BRU (και οι τρεις είναι αποστάσεις της τάξης των 250 km).
Τελοσπάντων, φαντάζομαι στην Ελλάδα το τρένο κοστίζει ούτως ή άλλως λιγότερο από το αεροπλάνο, αλλά όπως και να έχει η τάση αυτή είναι καθοδόν προς το γαλατικό χωριό μας.
