Χωρίς να λέω πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν πιστεύω πως 100% αυτός είναι ο λόγος.
Κατ' αρχήν δεν φαίνεται να επηρρεάζει όλες τις εταιρείες το ίδιο.
Αλλά κάνω μια σύγκριση με πχ την περιοχή του Λονδίνου, όπου υπάρχει ένα αεροδρόμιο με επίσης 2 διαδρόμους (LHR) αλλά με τριπλάσια κίνηση απο των Αθηνών, και κοντά σε αυτό (και πολύ πιο κοντά απο όσο είναι η Μύκονος ή η Σαντορίνη) υπάρχει το LGW και το LTN τα οποία έχουν επίσης υπερπολλαπλάσια κυκλοφορία και σε ιδιωτικά και σε εμπορικά αεροσκάφη απο την Μύκονο και την Σαντορίνη.
Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας είναι δυσανάλογες.
Αν δηλαδή στην Αθήνα σαν αιτία ακούγεται 10 φορές, αναλογικά με την κίνηση της περιοχής του Λονδίνου θα έπρεπε εκεί να ακουγόταν 40 με 45 φορές, αλλά ακούγεται 20 με 25.
Άρα υπάρχει και κάτι άλλο που κολλάει στην Αθήνα τα καλοκαίρια, και αν κολλάει τόσο με 28εκ, στα 35 θα έχουμε θέμα.
Και αν τα έχουν καταφέρει να διαχειριστούν τέτοιο ογκο κυκλοφορίας στο Λονδίνο τότε μπορούμε απλά να τους αντιγράψουμε.
Δεν ξέρω μόνο μήπως είναι θέμα χωρητικότητας εδάφους στο αεροδρόμιο και όχι εναέριας κυκλοφορίας.
Σε άλλα νεα πάντως, σήμερα η διαχείρηση του χώρου στάθμευσης του αεροδρομίου αποφάσισε (και ανακοίνωσε) πως απο...σήμερα καταργείται το πρόγραμμα επιβράβευσης στάθμευσης με πόντους. Οι έχοντες 500+ κάτι μπορούν να εξαργυρώσουν, οι δε άτυχοι με πχ 495, μένουν με τους πόντους στο χέρι.
Το λες και πραγματικά επαγγελματική και υπεύθυνη αντιμετώπιση απο τους ανθρώπους που εδω και 3 τουλάχιστον χρόνια δεν έχουν καταφέρει να βρουν και να απομακρύνουν τουλάχιστον 2 εγκαταλελειμμένα οχήματα μέσα στο πάρκινγκ. Σίγουρα είναι και άλλα όμως αυτά έχω εντοπίσει προσωπικά εγω. Τους έχω ενημερώσει πως και θέση καταλαμβάνουν αλλά και πως μου δίνει μια εικόνα ερασιτεχνισμού και ανικανότητας να μην ξέρουν ποιός έχει σταθμεύσει πού και για πόσο, όπως φυσικά και ανασφάλειας μιας και κατάλαβα πως κανείς δεν ελέγχει τίποτα εκεί μέσα, αλλά η γκρι μπέμπα είναι εκεί απο το 2019 τουλάχιστον.
Τρομάζω με το τί θα γίνεται στο πολυόροφο.