LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
1715451290362.jpeg
Με τον αραμπά.
Καμία έκπληξη :confused:
 
Οι περιορισμοί στον χώρο εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου που αναφέρονται πλέον συνέχεια ως ο λόγος καθυστερήσεων, σε τι ακριβώς οφείλονται; Στην μη ύπαρξη τρίτου διαδρόμου στο LGAV; Στις υποδομές του ΕΕΚ που δε μπορούν να ελέγξουν παραπάνω από έναν αριθμό αεροπλάνων ταυτόχρονα;
 
Στα πολυάριθμα ιδιωτικά jet που προσγειώνονται - απογειώνονται σε Μύκονο και (δευτερευόντως) Σαντορίνη και επηρεάζουν την τερματική περιοχή των Αθηνών (η οποία επίσης καλύπτει την Ελευσίνα και τα μικρά Τατόι, Κοτρώνι, Μέγαρα).
 
Χωρίς να λέω πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν πιστεύω πως 100% αυτός είναι ο λόγος.
Κατ' αρχήν δεν φαίνεται να επηρρεάζει όλες τις εταιρείες το ίδιο.
Αλλά κάνω μια σύγκριση με πχ την περιοχή του Λονδίνου, όπου υπάρχει ένα αεροδρόμιο με επίσης 2 διαδρόμους (LHR) αλλά με τριπλάσια κίνηση απο των Αθηνών, και κοντά σε αυτό (και πολύ πιο κοντά απο όσο είναι η Μύκονος ή η Σαντορίνη) υπάρχει το LGW και το LTN τα οποία έχουν επίσης υπερπολλαπλάσια κυκλοφορία και σε ιδιωτικά και σε εμπορικά αεροσκάφη απο την Μύκονο και την Σαντορίνη.
Οι καθυστερήσεις λόγω κυκλοφορίας είναι δυσανάλογες.
Αν δηλαδή στην Αθήνα σαν αιτία ακούγεται 10 φορές, αναλογικά με την κίνηση της περιοχής του Λονδίνου θα έπρεπε εκεί να ακουγόταν 40 με 45 φορές, αλλά ακούγεται 20 με 25.
Άρα υπάρχει και κάτι άλλο που κολλάει στην Αθήνα τα καλοκαίρια, και αν κολλάει τόσο με 28εκ, στα 35 θα έχουμε θέμα.
Και αν τα έχουν καταφέρει να διαχειριστούν τέτοιο ογκο κυκλοφορίας στο Λονδίνο τότε μπορούμε απλά να τους αντιγράψουμε.
Δεν ξέρω μόνο μήπως είναι θέμα χωρητικότητας εδάφους στο αεροδρόμιο και όχι εναέριας κυκλοφορίας.

Σε άλλα νεα πάντως, σήμερα η διαχείρηση του χώρου στάθμευσης του αεροδρομίου αποφάσισε (και ανακοίνωσε) πως απο...σήμερα καταργείται το πρόγραμμα επιβράβευσης στάθμευσης με πόντους. Οι έχοντες 500+ κάτι μπορούν να εξαργυρώσουν, οι δε άτυχοι με πχ 495, μένουν με τους πόντους στο χέρι.

Το λες και πραγματικά επαγγελματική και υπεύθυνη αντιμετώπιση απο τους ανθρώπους που εδω και 3 τουλάχιστον χρόνια δεν έχουν καταφέρει να βρουν και να απομακρύνουν τουλάχιστον 2 εγκαταλελειμμένα οχήματα μέσα στο πάρκινγκ. Σίγουρα είναι και άλλα όμως αυτά έχω εντοπίσει προσωπικά εγω. Τους έχω ενημερώσει πως και θέση καταλαμβάνουν αλλά και πως μου δίνει μια εικόνα ερασιτεχνισμού και ανικανότητας να μην ξέρουν ποιός έχει σταθμεύσει πού και για πόσο, όπως φυσικά και ανασφάλειας μιας και κατάλαβα πως κανείς δεν ελέγχει τίποτα εκεί μέσα, αλλά η γκρι μπέμπα είναι εκεί απο το 2019 τουλάχιστον.

Τρομάζω με το τί θα γίνεται στο πολυόροφο.
 
... Σχετικά με την απόφαση του πάρκινγκ, απλά ελεεινοί, αποφασίζουμε και διατασουμε, γιατί ετσι μας κάπνισε.
 
Στα πολυάριθμα ιδιωτικά jet που προσγειώνονται - απογειώνονται σε Μύκονο και (δευτερευόντως) Σαντορίνη και επηρεάζουν την τερματική περιοχή των Αθηνών (η οποία επίσης καλύπτει την Ελευσίνα και τα μικρά Τατόι, Κοτρώνι, Μέγαρα).

Μα σήμερα είχε ελάχιστα ιδιωτικά στα νησιά (κανένα δεν είδα το τελευταίο 3ωρο), και παρόλα αυτά
LGAV (Athens)
Arrivals regulated due to ATC Capacity.
High delays likely throughout the core period.
και αυτή τη στιγμή τα slots πάνε σχεδόν 1 ώρα μετά. Μήπως απλά δεν έχουμε αρκετούς ΕΕΚ και έχουν μειώσει το rate;
 
ÎίνδÏÎ½Î¿Ï Î³Î¹Î± αεÏοÏοÏικά ΤÎμÏη! Î¥ÏÏ Î´Î¹Î¬Î»ÏÏη η ΠολιÏική ÎεÏοÏοÏία Πιστεύω ότι το παρόν άρθρο εξηγεί ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ το ομιχλώδες τοπίο των αεροπορικών αρχών της χώρας. Η υποστελεχωση είναι δεδομένη αλλά στο συγκεκριμένο άρθρο μου έκανε εντύπωση αυτό με τα "κανονάκια"για τα πουλιά τα οποία στάλθηκαν…στην ΟΥΚΡΑΝΙΑ!!! Με ποιο σκεπτικό στάλθηκαν εκεί; Να καταρρίψουν Ρώσους; Ποιος "φωστήρας" υπέγραψε γιαυτό;
:wall:
 
Τα "κανονάκια" έτσι κι αλλιώς θεωρούνται ξεπερασμένα. Grass policies, habitat management κλπ είναι πολύ πιο αποτελεσματικές μέθοδοι για wildlife hazard management.

Στην Αεροπορική Αρχή Ηρακλείου υπήρχαν επιπλέον ως εναλλακτική λύση, δυο παμπάλαια τουφέκια
Δηλαδή χρειάζονται καινούργιες SPAS-12 καραμπίνες των ειδικών δυνάμεων, αλλιώς δεν φεύγουν τα πουλιά; :mrgreen:

Τέλος πάντων το άρθρο έχει και πολλά σημεία που διαφωνώ, αλλά είναι γεγονός ότι η ΥΠΑ και η ΑΠΑ είναι υποστελεχωμένες, χωρίς να βλέπω να υπάρχει ιδιαίτερο σχέδιο.

Αναρωτιέμαι αν οι ΕΕΚ μείωσαν το rate στον Βενιζέλο λόγω υποστελέχωσης ή υπάρχει άλλος λόγος. Και αν αυτή η μείωση έγινε αντιληπτή από κανέναν στα υπουργεία.
 
Υποψιάζομαι ότι πρόκειται για τα γνωστά fake news των συνδικαληστών της ΥΠΑ.
 
Τα ιδια λεγανε και για τους συνδικαλιστες για τα τραινα... Τα αποτελεσματα γνωστα... Το θεμα μας ειναι να απαντησει ΕΠΙΣΗΜΩΣ το υπουργειο για τις προβλεπομενες θεσεις και το ποσοστο καλυψης τους.Εαν πρεπει να ειναι πχ 1000 ατομα σε οργανικες θεσεις και την βγαζουν με 600 τοτε υπαρχει οντως προβλημα και βεβαια να απαντησει και για ολα οσα καταγγελονται με τα πορισματα η ανακοινωσεις.Διοτι οπως προειπα μην πουμε μετα παλι ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ.
 
Top